屋内プール、営業時間 7:00 ~ 22:00、サンラウンジャー

ラハット パレス ホテルの口コミ

5 out of 5
ラハット パレス ホテル
29/6 St. Satpaev Avenue, Almaty

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 179 件の口コミ中 78 件が非常に良い" "
評価 8 - 179 件の口コミ中 73 件が良い" "
評価 6 - 179 件の口コミ中 16 件が普通" "
評価 4 - 179 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 179 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Suzumi

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
7日滞在中、朝食が非常にリーズナブルで、尚且つ美味しく楽しめました。 言葉が通じなくても 翻訳アプリを介しながら スタッフもタクシーの手配や ちょっとした困り事に丁寧に対応してくれました。
2022 年 9 月に 7 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
Dear. Mrs.Suzumi.We are more than glad to know you have enjoyed a wonderful experience in Rahat Palace Hotel. We are very grateful for your feedback, which is such a valuable source of information for us. I would like to thank you very much for having chosen us during your stay in Almaty, and for publishing on Expedia , which will help us with our continuing effort to improve the services quality for our guests.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

8/10 (良い)

hiro、TOKYO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
基本的に大満足なのですがシャワー部分が交換されて新品になっていたのですがホルダーにはまらずちょっと苦労しました。それでもおすすめできるホテルです。
2019 年 5 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The piano live performance is good. The lobby is gorgeous.
2019 年 3 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Value for moneyの5つ星ホテル
2018年の年末に2泊しました。カザフスタン旅行のハイシーズンではなかったため、ホテル内は総じて静かで、快適に過ごせました。アルマティ中心部からやや西南に位置するものの、メトロ(地下鉄)の駅がすぐ近くにあり、中心街へもスムーズにアクセス可能です。ホテル内側が天井まで吹き抜けになっており(シンガポールのPan Pacific Hotelを思い起こさせる)、ゆったりとした雰囲気で高級感があります。室内は清潔感があり広さもそこそこで、WiFiも問題なし。難点をあえて言えば部屋に入ったとき非常に暑くて乾燥していましたが、窓の近くにあるヒーターを調整して事なきを得ました。フロントは英語が通じますが、ベルボーイやフロアの人たちは難しいです。1Fのロビーラウンジで喫茶した際に、年末であったせいか呼びたいときになかなかボーイさんが来なかったのは、まあご愛嬌と言ったところ(かえって邪魔されずに快適でもあった)。アルマティでの宿泊先として、ベストの選択肢の一つと言えるでしょう。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Rahat Palace Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 26 日)
Thank you for staying with us! We be glad to see you again in our hotel!

2/10 (非常に不満)

Sho、Astana

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I ordered twin room, they gave me different room. Card key did not work, I had to go back down to change the key, but it did not work again. Called reception to bring the new key, had to wait 10 minutes for them to bring the key. Room very old, I understand 20 years ago, the hotel was great.
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Best regards, Aidana Smagulova, Guest Relation からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 8 日)
Dear Mr. Sho, Thank you for your feedback. Your comment is very important for us! I will forward nuances about the keys, which you have mentioned to the engineering department. I will be glad, if you let me know directly about your next trip for special preparations. Dear Mr. Sho me and my colleagues will be happy to welcome you back!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
可もなく不可もなく
満足なホテル 立地が良い ホテルの従業員は、普通。この星のクラスとしては悪いが、外国のホテルで笑顔や対応の良さに期待しない人は気にならない。

8/10 (良い)

Katcgan、Saitama, Japan.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Conveniently located with great views
I stayed for three days with my daughter. Easy access to the nearest subway within a couple of minutes walk had a great view of Almaty city and mountain range from our room on the 8th floor. Hotel staff were kind.
2017 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Syuzanna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was really helpful and very nice!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Aliya Batyrbekovaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear guest, Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that our staff was able to assist you effectively and provide excellent service. We strive to ensure that every guest has a positive experience, and your feedback reinforces our commitment to delivering exceptional hospitality. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!Best regards,Rahat Palace Hotel

8/10 (良い)

Bernard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The Rahat Palace has been our favourite hotel in Almaty for some time Most of the facilities are excellent and the food and in particular the staff who are first class The one issue is that some areas would benefit from some TLC The hotel opened circa 1994 and it is fair to say that some areas would benefit from being refreshed otherwise we always enjoy our stays and will continue to do so We had some particular issues with our last stay which we addressed directly with the hotel during our stay and which were resolved to our satisfaction
2023 年 12 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

Ninoslav

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Keon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Terence

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super Wahl jeder Zeit gerne
Super freundlich und ein sehr professionell geleitet Spa wo ich eine der besten Massagen gehabt habe
2023 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Maxime

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Stanislav

2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Malgorzata

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 8 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

KYOUNGHWAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

shadman

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rooms and Reception
2023 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Valentina

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I booked President Suit for five nights. The air conditioners from 3 were not working. People at the front desk were disrespectful. Regarding the room, we did not have anything. I had to book another hotel and ran away from that place. The worst experience ever. Thank you to the Expedia team they work with, and I got a full refund in 24 hours.
2023 年 6 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Uta

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff was extremely unfriendly. They were unable and unwilling to help with anything, most didn't speak a word of English. The pool - for which we chose this hotel - was not available during the whole 6 days of our stay without any excuses/ alternatives, due to maintenance. The carpet in the room was dirty and torn in multiple places. The room wasn't cleaned/vacuumed during the whole stay (6 days), despite it being a dedicated room for allergic people. The toilet paper was not filled up, we had to get some ourselved for the restaurant toilets. We booked a roome for three and had only ONE bed cover.
2023 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dilshod

出張, 家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good view to mountains
2023 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mohammad

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
awful
2023 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Suvrat

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Very disappointing
I had booked my room nearly 40 days before the actual stay. I called the hotel specifically to request for a non-smoking room. They confirmed the same on the call as well as via return mail. Nearly six weeks later when I enter into my room, the pungent smell makes me realise it was a smoking room. I told the reception who said they have no other rooms. I then went down and demanded to speak with a Manager - after some time, they allotted me a non-smoking room. When I went to the room, I realised it was much smaller - upon calling the reception again, I was told it was indeed one category lower and that it was the only room they had. So, in more than 20 years of travelling around the world, it was the first time when a hotel messed up and then, to make up for their mistake, DOWNGRADED ME!! And none of them even had the decency to apologize, let alone offer a voucher or credit to at least make up for the fact that they charged me for a higher category room but forced me to stay in a LOWER category room. Extremely unprofessional and thoroughly disappointing
2023 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Gokay

2023 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

GUILLAUME、ALISO VIEJO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
A very nice hotel ! I stayed 10 days. I had a beautiful suite, really large. Most of the time, I had diner at the restaurant Moné : excellente and creative cuisine. At Wine store & Grill, I had a diner only one time It was good and very well done. Large breakfast the morning at the Dzhambul restaurant. There is even a vegan buffet. A lot of choice. A cook can prepare your food on demand. I recommend this hotel without any hesitation. I will come back.
2023 年 4 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

John

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Lukasz

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Simple and honest
Long and problematic check-in, no conciege sevice, problem with communication in English language, rooms old, incorrecf room given, poor.breakfast options
2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brannen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location in the city, and a lovely place to stay at.

8/10 (良い)

Patrick

2022 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Juyeon

2022 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Krzysztof

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Die Bedienung war sehr freundlich und nett.
Hotelzimmer war schön, praktisch eingerichtet. Es war ruhig. Leider war ich nur 2 Stunden dort, musste zum Flughafen. Die Bedienung war sehr freundlich und nett.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Liliya

2022 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Frank

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
For the weary traveler who might have had a long journey to Almaty, this hotel is a great place to stay. Clean facilities, good food, friendly staff, and 24 hr room service. I was happy to get a cup of coffee at 430 am when I really needed it. Breakfast buffet is also very good.
2022 年 10 月に 5 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 9 日)
Dear Mr. FrankWe were happy to know that you was satisficed with accommodation. We are happy to see you again in Rahat Palace Hotel . Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Leon

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
You didn't include the breackfast, which was unpleasant surprise for me.
2022 年 10 月に 11 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 9 日)
Dear Mr. Leon,Thank you very much to choose Rahat Palace Hotel . Regarding to your reservation you didn't add breakfast, that why was not included. Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Andrey

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Grande chambre, tranquille, le petit déjeuner et très bon.
2022 年 9 月に 6 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Mr.Andrey.We are very pleased to see that you have enjoyed our facilities so much and thank you very much for taking the time to leave us your feedback. We invite you to return and we will continue to improve to offer excellent service to all our guests. Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Joseph

2022 年 9 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Olga

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 9 月に 8 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Denise

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Initially liked the floor plan but ultimately found it inconvenient. The lasting impression was that - with exception of one waiter and one very helpful and competent manager - the staff was unfriendly. They did not smile or greet guests and were often even resistant to help guests unless the guest insisted. There were other things: A 24-hour restaurant that looked closed at night because there was almost no lighting. A key card door system that went down and temporarily locked guests out of their rooms. A bed with a broken bedframe. Weak air conditioning. Would not stay here again or recommend it to anyone.
2022 年 9 月に 6 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
Dear Mrs. Denise.Thank you very much for sharing your sincere feedback. I regret to see that on this occasion your experience did not live up to your expectations. Rest assured your feedback has been raised to the heads of the Dpts involved in order to prevent any recurrence and to ensure our standards are always followed. Please accept our apologies for any inconveniences caused.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Daniya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Dated carpets emitting unfresh smell
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 28 日)
Dear Mrs.Daniya.First of all we would like to thank you for taking the time to share with us your feedback about your last stay in Rahat Palace Hotel. We feel very sorry to see the incidents experienced regarding your room , please accept our apologies for any inconveniences caused. I remain at your entire disposal for any further assistance or information you may require. Kind regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Bauyrzhan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rooms are old but the hotel is very nice
The rooms are a bit outdated but has a balcony and overall very clean, it might be the best hotel in this price range. The breakfast is great and lobby is beatiful, and has a restaurant in the middle thar works late.
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Dear Mr. Bauyrzhan.We are very pleased to see that you have enjoyed our facilities so much and thank you very much for taking the time to leave us your feedback. We invite you to return and we will continue to improve to offer excellent service to all our guests. Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

6/10 (普通)

Nathalie

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Mein Zimmer war schon sehr abgewohnt aber sauber. Die Hotelmitarbeiter sind alle ständig am Handy und sind fast schon genervt, wenn man sie was fragt und sie von ihrem Handy hochschauen müssen. Der Pool war schön und das Essen war gut. Insgesamt hat man aber nicht das Gefühl in einem 5-Sterne Hotel zu sein.
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Dear Mrs Nathalie Thank you very much for your sincere and constructive feedback, In Rahat Palace Hotel we take all comments and observations very seriously in order to continuously improve our standards of quality and service. I would like to assure you that this situation is more likely to be an exception. We will take all necessary measures to ensure the highest services quality. I truly hope that you will grant us with another chance to welcome you back at the Rahat Palace hotel, and we will be able to change your impressions to the better and show you our true hospitality. Looking forward to welcoming you back. Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

8/10 (良い)

Oleg、Clermont

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel is nice in general, but needs the repair- carpet, trimmings etc. The amenities are very good- sauna and swimming pool. In walking distance a lot of dining options.
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 21 日)
Dear Mr. Oleg.Thank you very much for sharing your sincere feedback. Said that ,I am sorry to see that you found the room reserved not up to your expectations. Please receive our apologies for any inconveniences caused in this regards. Rest assured we take good note of your comments to improve our services and facilities day by day. We hope you give us again the opportunity to provide you the best cares soon.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Perry

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good breakfast, clean rooms and a nice environment to chill for a few days
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Mr. Perry.Greetings from Almaty! Thank you for having chosen the Rahat Palace Hotel Almaty during your trip to our town as well as for posting a great review regarding your stay among us. We are more than glad to know you have enjoyed a wonderful experience in Almaty. Our entire team is delighted to hear that the warm and personalized service highlighted your experience. High quality level is a must for us and searching for the excellence is our main goal. We hope you give us again the opportunity to provide you the best cares soon.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

6/10 (普通)

TARIQ

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
فندق جميل من الخارج وضعيف من الداخل اولا يحتاج ادارة تتابع موضوع صيانة المبني ، ابواب خربانة مكيفات عطلانة اثاث قديم حقين النظافة لايقومون بشغلهم مناسب السعر مقارنة في في اسعر الفنادق الاخرى ولكن لن ارجع للفندق بهذا الشكل ، بعض الاخوات في الرسيبشن تحاول مساعدتك لكن ليس بيدها شي ، فندق فيه نت وبهو ممتاز ومواقف ومطعم لاباس به فقط يحتاج ادارة
2022 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joahna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
English speaking staff.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Mrs. Joahna .Greetings from Almaty! Thank you for having chosen the Rahat Palace Hotel Almaty during your trip to our town as well as for posting a great review regarding your stay among us. We are more than glad to know you have enjoyed a wonderful experience in Almaty. Our entire team is delighted to hear that the warm and personalized service highlighted your experience. High quality level is a must for us and searching for the excellence is our main goal. We hope you give us again the opportunity to provide you the best cares soon.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

HWIJIN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Mr. HWIJIN.We are more than glad to know you have enjoyed a wonderful experience in Rahat Palace Hotel. We are very grateful for your feedback, which is such a valuable source of information for us. I would like to thank you very much for having chosen us during your stay in Almaty. Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

2/10 (非常に不満)

ROMAN

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
100% NO RECOMENDABLE
100% NO RECOMENDABLE. ESTABA CON UNA HABIRACION LUX, PERO CON MUCHO RUIDO EN EL BAÑO, LOS MUEBLES VIEJOS Y ROTOS, NO HAN PRESTADO CERVICIO DE LIMPIEZA.
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
Dear Mr. Roman,First of all, thank you for sharing with us your sincere feedback following your recent stay in Rahat Palace Hotel. The comments and observations of our guests are of paramount importance to us, as those are the most valuable guideline to constantly improve our products and services. Please kindly receive our most sincere apologies for the inconveniences caused. I remain at your entire disposal for any further assistance or information you may require.Best regards.Assem AmanbayevaGuest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Gulkhan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I like everything, was very organized.
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 30 日)
Dear Mr. Gulkhan. Thank you for this wonderfull feedback that motivate us to continue offering every day a better service, We are happy you enjoy our customer service and the position and services of your room .We will be very happy to see you back. Thanks and wish you a lovely day. Best regards. Assem Amanbayeva Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Otto

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely atmosphere.
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 30 日)
Dear Mr.Otto. We are very pleased to see that you have enjoyed our facilities so much and thank you very much for taking the time to leave us your feedback. We invite you to return and we will continue to improve to offer excellent service to all our guests. Best regards Assem Amanbayeva Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Mark

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nur zu empfehlen!
Ein sehr sehr schöner aufenthalt. Ein tolles hotel mit dem besten Pool/Schwimmbad und spa Bereich den ich jemals in einem Hotel hatte. Riesig und gut Voralpen außer bspw. Massagen ist alles inklusive. Super hotel beim nächsten mal gerne wieder
2022 年 5 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Yang

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Worst 5 star hotel Broken AC unit, engineer couldn’t fix, hotel wouldn’t provide an alternative room and told me to keep the balcony door open for the whole night.
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Assem Amanbayevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 30 日)
Dear Mr. Yang, First of all, we would like to thank you for choosing the hotel during your time in the city and specially for helping us with your comments to keep improving in every single detail. Nevertheless, we want to extend our most sincere apologies for the broken AC in your room. We inform you we will share your feedback with our maintenance team for them to carry out. To conclude, we wish we can host you once again in the future whenever your travel needs brings you back to Almaty and offer you an improved experience, you will not forget. Best regards. Assem Amanbayeva Guest Relation Manager