マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトン

4.5つ星宿泊施設

Mangrove Beach Corendon Curacao All-Inclusive Resort, Curio by Hilton

4 つの屋外プールを備えた海辺の高級宿泊施設

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中7.6
良い

人気の設備とサービス

  • プライベートビーチ沿い
  • プール
  • オールインクルーシブ
  • スパ
  • 駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)
現在の料金は ¥61,753 です
合計 ¥61,753
税およびサービス料込み
12 月 19 日 ~ 12 月 20 日

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
9 室中 9 室を表示中

ルーム ベッド (複数台) オーシャンビュー

10 点中 7.2
良い
(口コミ 40 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
独立したベッドルーム
羽毛布団
  • 62 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 4 名
  • キングベッド 1 台およびシングルベッド 2 台

ルーム (2 King Beds)

10 点中 7.6
良い
(口コミ 34 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
独立したベッドルーム
羽毛布団
  • 35 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 4 名
  • キングベッド 2 台

プレジデンシャル スイート

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 1 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
プライベートの飛び込みプール
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
  • 100 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 6 名
  • キングベッド 2 台

スイート キングベッド 1 台 (Penthouse Suite)

10 点中 10.0
最高に素晴らしい
(口コミ 2 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
プライベートの飛び込みプール
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
  • 53 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

スイート キングベッド 1 台

10 点中 7.4
良い
(口コミ 3 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
独立した応接スペース
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
独立したベッドルーム
  • 53 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 パーシャル オーシャン ビュー

10 点中 7.8
良い
(口コミ 89 件)

おすすめポイント

バルコニー
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
専用バスルーム
  • 34 ㎡
  • 一部オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 バリアフリー (Mobility/Hearing, Roll In Shower)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
専用バスルーム
  • 34 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台 オーシャンフロント

10 点中 7.8
良い
(口コミ 50 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
専用バスルーム
  • 34 ㎡
  • オーシャンビュー
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台

デラックス ルーム キングベッド 1 台

10 点中 8.0
とても良い
(口コミ 53 件)

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
ベビーベッド (無料)
ミニバー (アイテム無料)
テレビ
羽毛布団
専用バスルーム
  • 34 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
Willemstad, Pater Euwensweg 31, Dutch Caribbean

周辺情報

  • キュラソー医療センター - 徒歩 6 分 - 0.5 km
  • ウィレムスタットの歴史地区、イニャーシティとハーバー、キュラソー - 徒歩 6 分 - 0.5 km
  • キュラソー ミュージアム - 徒歩 7 分 - 0.7 km
  • ルネッサンス ショッピング モール - 徒歩 14 分 - 1.2 km
  • クイーン エマ橋 - 徒歩 15 分 - 1.3 km

交通案内

  • ハト国際空港 (CUR)から車で 16 分

レストラン

  • ‪Coco pool bar - ‬徒歩 6 分
  • ‪Flamingo Beach Bar - ‬車で 1 分
  • ‪Harbor Breakfast - ‬車で 1 分
  • ‪Breeze Main Restaurant - ‬車で 1 分
  • ‪Ristorante Siciliano - ‬車で 1 分

この施設について

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトン

キュラソー ミュージアムの近くにある 高級感のあるファミリー向け宿泊施設
マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンは、ブルー ベイ ビーチ、ブルー ベイの近くにあり、ウォーターパーク (無料)、スイムアップバー、ビーチバーを利用できます。この宿泊施設ではプライベートビーチ、ビーチ沿いのレストラン、ビーチカバナを利用することができ、日光浴にぴったりの場所です。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内にある 7 つのレストランでは、朝食、昼食、夕食、バーベキューをお楽しみいただけます。ピラティスクラス、ヨガクラスが開講されている24 時間営業のジムを利用できるほか、ビーチバレーなどのアクティビティも満喫できます。共用エリアでの WiFi (無料)、プールサイドバー、テラスを全宿泊者が利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 4 つの屋外プール、子供用プール (ウォータースライダー、カバナ、サンラウンジャー)
  • セルフパーキング (無料)
  • 面の屋外ピックルボールコート、ボールルーム、ウォーターサーバー
  • ギフトショップ、ウェディングサービス、コンシェルジュ サービス
  • ビーチの目の前というロケーション、親切なスタッフが口コミで高く評価されています。
客室の特長
384 室ある客室すべてで、24 時間対応のルームサービス、冷房のような心配りの行き届いたサービスのほか、ミニバー (無料)、バスローブなどの快適な設備・サービスが利用可能です。 この施設は、客室の清潔さが口コミで高く評価されています。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • ベビーベッド (無料)、エキストラベッド (無料)
  • シャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー
  • テレビ (ケーブル放送あり)
  • バルコニーまたはパティオ、電気ポット、毎日の客室清掃

オールインクルーシブの詳細

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのオールインクルーシブ料金もご利用いただけます。 施設内でのご飲食が含まれるため、宿泊料金は通常より高額となります (制限事項が適用される場合があります)。

チップおよび税

チップは含まれています。追加のチップはお客様の判断にお任せします。

ご飲食

すべてのビュッフェとアラカルトのお食事、軽食、お飲み物が含まれています

アクティビティおよび設備 / 器具

すべてのランドアクティビティ、レクリエーション設備と器具のご利用が含まれています。

エンターテインメント

施設内エンターテインメントおよびアクティビティ
施設内のライブ パフォーマンス

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : インターネット接続
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • スイムアップバー 1 か所
  • スナックバー / デリ
  • バー / ラウンジ 6 か所
  • ビーチバー 1 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 7 か所

敷地内のレストラン

  • Breeze Buffet Restaurant
  • Cor&Don's BBQ Restaurant
  • Dushi Sushi Club
  • Ristorante Siciliano
  • Tavern Seafood Restaurant

現地ツアー

  • 1 か所の屋外ピックルボールコート
  • 24 時間営業のジム
  • ウォータースライダー
  • ウォーターパーク (無料)
  • ショッピング
  • ビーチバレー
  • ピラティスクラス
  • プレイグラウンド
  • ヨガクラス
  • 屋外プール 4 か所
  • 子供用プール

家族向け

  • ウォータースライダー
  • ウォーターパークの利用 (無料)
  • スナックバー / デリ
  • プレイグラウンド
  • ベビーベッド (客室内)
  • ランドリー設備
  • 屋外プール 4 か所
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)
  • 子供用プール

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ウォーターサーバー
  • ギフトショップ、ニューススタンド
  • ランドリー設備
  • ロッカー
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • 会議室 1 室

屋外

  • テラス
  • ビーチカバナ (有料)
  • ビーチタオル
  • ビーチパラソル
  • ビーチラウンジャー
  • プールカバナ (有料)
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • プライベートビーチ
  • 屋外エンターテインメントエリア
  • 屋外用家具
  • 庭園

スパ

  • スパサービス

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク
  • 車椅子対応のジム
  • 車椅子対応のプール
  • 車椅子対応のフロントデスク
  • 車椅子対応の駐車場
  • 車椅子対応の通路

その他

  • ボールルーム
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • ベビーベッド (無料)
  • 羽毛の掛け布団
  • 可動式 / エキストラ ベッド (無料)

バスルーム

  • シャワー
  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • バスローブ
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • 電気ケトル
  • 無料のミニバー (補充済み、無料)

その他

  • セーフティボックス
  • デスク
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 16:00 ~ 指定なし
アーリーチェックイン可 (空室状況による)
有料でアーリーチェックインをご利用いただけます
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
レイトチェックアウト可 (空室状況による)
レイトチェックアウトには料金がかかります

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
施設から提供された情報は、自動翻訳ツールを使用して翻訳されている場合があります

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは無料です
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • アーリーチェックインも、空室状況によりご利用いただけます (有料)
  • 空室状況により、レイトチェックアウトをご利用いただけます (有料)

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、一酸化炭素検知器、消火器、煙感知器、救急セットが備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

この宿泊施設は性の多様性への配慮があり、LGBT+ のお客様を歓迎しています

宿泊施設クラス

この施設は、キュラソーの観光局による評価を受けていません。お客様に宿泊施設の詳細をわかりやすくお伝えするため、弊社の評価システムに基づいて評価しています。

宿泊施設の別名

Corendon Mangrove Beach Resort
Corendon Mangrove Beach Resort All Inclusive
Mangrove Beach Corendon Curacao All Inclusive Curio by Hilton

よくあるご質問

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には4 つの屋外プールと子供用プールがあります。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの宿泊料金はどのくらいですか ?

2025 年 12 月 17 日 現在、2025 年 12 月 19 日 に大人 2 名でマングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンに 1 泊した場合の最低料金は ¥61,753 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 16:00 ~ 指定なし です。アーリーチェックインは有料です (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。有料でレイトチェックアウトをご利用いただけます (空室状況によりご利用いただけない場合あり)。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはオールインクルーシブですか ?

この宿泊施設の料金プランには、オールインクルーシブのプランもあります。

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンはどこにありますか ?

ヒストリック・センターのこの宿泊施設はビーチに位置し、キュラソー ミュージアムから 0.6 km、キュラソー水族館およびマンボ ビーチから 10 km 圏内です。ブルー ベイ ビーチおよびブルー ベイも 10 km 圏内です。

口コミ

マングローブ ビーチ コレンドン キュラソー オールインクルーシブ リゾート キュリオ バイ ヒルトンの口コミ

7.6

良い

7.8

清潔度

7.6

設備とサービス

7.4

スタッフとサービス

7.8

環境への配慮

7.8

施設のコンディションと設備
評価 10 - 1499 件の口コミ中 558 件が非常に良い
評価 8 - 1499 件の口コミ中 404 件が良い
評価 6 - 1499 件の口コミ中 272 件が普通
評価 4 - 1499 件の口コミ中 136 件が不満
評価 2 - 1499 件の口コミ中 129 件が非常に不満

口コミ

8/10 (良い)

Patrick、San Diego

良かった点 : 清潔度
I had no complaints, I enjoyed my stay but the 2 issues I had was the mosquito's in the room & you're not allowed to turn the A/C off in the room.. other than that everything was good
2025 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Valerie

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel itself was nice & clean. The AC in my room was leaking. I wish there was more entertainment during the day and evening for everyone. The bartenders need a bit more training. A lot did not know how to make certain drinks. There should have been someone walking around the pool asking people for their drinks as well. My main concern was the food. It could have been better. The food was pretty average and not enough range at the main buffet. The wait time for the food at their restaurants was long as well.
2025 年 12 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Essie

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス
When I first arrived was put in a room that someone had just got out the bed.They say they have these different restaurants but forget to say you need to make a reservation to eat there then the ones we were able to get in when we get there the first thing they say is we don't have these three things whats the purpose of a reservation if you not going to have food for the guest at a resort I'm used to being catered to with them coming and taking drink orders when you are lounging on the property none of that at this hotel.the elevator was broke two days and being on the third floor is no joke trying to get back to your room after a few cocktails
2025 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tavis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jakaylah

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved everything 10 out 10 will do again
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Karina

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Everything was great - food was delicious, drinks amazing, beautiful safe beach, friendly staff and bonus - we got a free upgrade to an ocean view room! Loved everything about the resort! My family really enjoyed our stay!
2025 年 12 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mark

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stay was great. The hotel is right in the beach and you can swim in any weather because if the riffs that prevent the waves from coming from the ocean. That’s a great plus. Good for kids and adults. You can snorkel right at those riffs or even close to the beach. Fish are everywhere. Lots of palapas and lounge chairs with umbrellas. The negative and very upsetting part though is that you have to pay for palapas $20 per day. It doesn’t make sense. It should be included. Does hotel want to come to their beach and burn? There is no system if palapa reservation either. You can pay $20 to a person at the beach and then once you leave for excursion with your towel, somebody else takes your paid palapa. And you cannot get more towels to preserve your palapa because you are o my given one towel per a card. Another useless system with card for towel. Why it’s not enough yo have a hotel bracelet to get beach towels? Food was great for any taste. Drinks at the pool bar especially were awful. The bar people do not know even how to make drinks. Plus they do not care. The guys would stand and look at you and pretend you were not there for 20 minutes talking to each other and the girls. Forget about reserving a restaurant for another two days if you arrive after 4 to the hotel. We spent 10 hours coming from Boston and arrived to hotel after 4. There was no reservation for the same evening and even for the next day. Otherwise the stay was great. Hope hotel will address these issyes.
2025 年 12 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Juan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed the actual resort and the food the had to offer. The location of the resort is ideal if you want to spend some time in Willemstad. I thought the food selection was great only trying 3 restaurants. I thought all restaurants that I tried were delicious. My only negative thought about it was the room - I didn't think it was very high end. The room was good but I have been to other hotels that were rated the same and had a more luxurious appeal to them. I also had some problems in the hotel, like AC issues and the fact that the vent in the bathroom was on nonstop and there was no way to turn it off or at least we couldn't find it, which made it noisy to sleep with.
2025 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Vanessa

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
El Hotel y la playa cumplieron en gran parte nuestras expectativas, pero el servicio de gran parte del personal si nos dejó una sorpresa bastante negativa, entendiendo que es un establecimiento 5 estrellas.
2025 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bryanna

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Clean room comfy bed Food was great
2025 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hugo

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Kamer was niet klaar om 18:30 uur, geen gevulde minibar, overal kakkerlak resten en gif. Op een dag kwamen we terug van het strand, hadden ze geschilderd en gekit. Alles stonk een uur in de wind! Personeel zijn allemaal slome en super chagrijnige mensen die daar echt niet willen zijn. Ze hebben het liever samen leuk dan dat ze gastvrij zijn. Echt vreselijke ervaring en GEEN 5 sterren waard, al helemaal voor 400 euro per nacht! Wat een chaos, overal lege glazen, etensresten overal over het resort. Overal stank en niet fris!! Geen aanrader! Nooit meer!
Overal zijn ze nog aan het klussen en aan het schilderen, wat een stank en lawaai’
2025 年 12 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Dana

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The grounds are beautiful; however, I was very disappointed in the customer service at this location. Unfortunately my luggage was lost by the airline. On my first night, I was tired and napped through dinner. I ordered room service and it never came. They charge $15 for room service, so I had to get it removed off my bill. My luggage was delivered to the hotel on my second day and NOBODY EVER TOLD ME OR DELIVERED MY LUGGAGE to my room. I went to the airport complaining and they informed me that the luggage was delivered. When I went back to the hotel, they nonchalantly gave me my luggage like it hadn’t been there for almost 24 hours. There was a crack in my shower and I had ants, I complained multiple times and it was never properly addressed. Housekeeping never came to adequately clean my room and one day they came only when I complained. There was only one day I had a DND sign on the door. My friend stayed in another room and he never had any issue with housekeeping, so it was definitely an isolated issue. The cheese tray they give you when you arrive was not removed until Monday evening after housekeeping had already come and I arrived on Saturday. I had to keep asking for towels after they had taken towels and wash clothes from my room. The restaurants are also impossible to get reservations at through the app, maybe going to the front desk is better. Definitely won’t be returning.
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Meena Barran

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
love it love i will come again and again
2025 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Xiaowanni

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The beach is great.
2025 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Latoya

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Stayed here for Curacao 10K. Perfect location
2025 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Cecia

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
The staff was super friendly. I was unhappy with the room. I booked a oceanfront room however my view was the kids playground and the dock where the ships stop.
2025 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Candice

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
It was okay
2025 年 11 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Gissell

小さなお子様連れの家族旅行
Dear Customer Service Team, I hope you are well. I am writing to submit a formal complaint regarding the service my family and I received during our stay this past Saturday. We were visiting to celebrate my daughter’s birthday, but several issues made the experience very disappointing. Our check-in was delayed until 4:15 PM, and when I asked the front desk representative for updates, her attitude was dismissive rather than helpful. I was told the delay was due to the marathon, but this did not explain the lack of communication. The refrigerator in our room was also not refilled daily, which required me to request refills each day while traveling with two minors. In addition, one of the security guards followed my daughter and me to check our bracelets, which made us uncomfortable even though we were wearing them. These issues made what should have been a special celebration unnecessarily stressful. I respectfully request that you review my concerns and provide an explanation and appropriate resolution. Thank you for your time. I look forward to your response. Sincerely, Gissell Martinez
2025 年 11 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ravi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms had insects No WiFi for 2 days and no television Bad specialty restaurants for Turkish and mexican Lack of any good activities in the resort Lack of good vegetarian L
2025 年 11 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

candice

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was kind and friendly .i injured my ankle and they help with ice and ointment for my injuries. Each day the staff will check up o. Me. The rooms were good i sept like a baby on that mattress. My only negative was the dining experience. The food wasnt good.i stand on a line each day to book dinner and still end up at the buffet.I would recommend to dine out..
2025 年 11 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Maryelin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the hotel but it can be better with the service. I dine at the Italian restaurant and the Mexican restaurant but the service I got from the staff wasn’t great. The beach was nice, the pool bar I enjoyed the most thanks to the two most genuine and friendly bartender Estrella and channel, I can honestly say they definitely improved, elevated my stay, thank you for being so attentive, welcoming and with such a positive and happy energy.
2025 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Najea

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room and amenities
2025 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dave

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was kind, compound clean and lots of food offerings.
2025 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Jennifer

カップルで旅行
Room was alright. Staff were friendly but definitely not very customer service. If you’re going here to stay at the hotel & be “served” this is not the place. The service was not to Hiltons name or expectations. We came for our honeymoon, our room door had to be slammed or it wouldn’t close, we had found it unlocked when we came back before. Our bedsheets were only cleaned once out of 10 days & many of the other things weren’t stocked like water or towels etc. food was ok for buffet, but the restaurants to book was very hard to book, couldn’t book online, you have to go at 10am (so if you’re doing anything off the resort you miss the whole booking window). Only one person at the bar so some nights would take 15+ mins to get a drink. Nice location, beautiful beach though the cruise ships do come probably 5/7 days a week.
2025 年 11 月に 10 泊滞在

4/10 (不満)

KOMAL RANVEER

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Floor was mediocre. Smelly carpet, dysfunctioning ac. The water smelled like sewage when draining down the sink. Felt over booked and no option for late checkout. Staff were strict. Overrated. No ac lounge area. Restaurants were mostly unavailable. Super overrated.
2025 年 11 月に 4 泊滞在