屋外席、毎日営業

バウアー パラッツォの口コミ

5 out of 5
バウアー パラッツォ
San Marco 1459, Venice, VE

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 746 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 172 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 53 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 13 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

NOBUKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レセプションの方々はとても親切。ベッド2台にセパレートしたいとの希望もすぐ対応してくれました。コンシェルジュは忙しいのかレストラン予約など現場と連携がとれてないのか行ってみると聞いてないなどありましたが事情説明すると対応してくれました。場所も便利、ナイトサービスもあり朝食も種類豊富で満足。
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Valentina Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 4 日)
Dear Nobuko,thank you for taking the time to share you nice feedback on our Reception Team and Breakfast service. We are also very glad to read that you enjoyed our convenient location.On the other hand, we do apologise for the late responde of the Concierge and we hope this won't affetc your opinion on us.Best regards,Valentina

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に給茶セットがあれば完璧。 朝食も美味しいし、ロケーションもいいし部屋の雰囲気もバッチリ。 とても優雅に且つ気おくれなく過ごせた。
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Stella

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
やはり古いホテルなので設備や部屋の綺麗さは少し期待外れでした。部屋に入った瞬間少しガッカリしてしまい、もう少し高いクラスの部屋を予約すれば良かったなと後悔しました。例えるとおばあちゃんのような部屋で、洗練さに欠けていたと思います。クラシカルと単に古びているのは違います。 しかしサービスは一流で、ムラーノ島に行きたいと言うと無料の船を出してくれて、観光ブックには記載されていないガラス工場も見学でき大変満足でした。 帰りの日は数十年に一度の高潮でしたが、案内がスムーズで無事次の目的地に着くことができました。 総合して満足、また泊まりたいと思えるホテルでした。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Valentina からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review your stay at the Bauer Palazzo. We are delighted reading your comment mentioning our service and how much you appreciated it, as we always look forward to make all of our guests live an authentic and completely tailor-made venetian experience. We regret that some aspects of your stay did not live up to your expectations, and we truly hope we will have the opportunity to welcoming you back to make your next trip to Venice unforgettable. Kind Regards, Valentina Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
レストランでディナーが楽しめない。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 10 日)
Dear Guest, We wish to thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at the Bauer Palazzo. We are truly looking forward to welcoming you back so you will be able to try our Ristorante De Pisis to enhance your next stay in Venice. Kind Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応などをふくめすごく良かった。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 19 日)
Dear Guest, We wish to thank you for taking the time to review your experience at the Bauer Palazzo. We are delighted to be part of your venetian memories and hearing that you have enjoyed every detail of your stay in our Hotel is a privilege for our entire Team. We are truly looking forward to welcoming you back on the occasion of a future stay in Venice. Warm Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear Guest, We wish to thank you for taking the time to review your experience at the Bauer Palazzo. Reading that you have enjoyed every detail of your stay in our Hotel is a true privilege for our entire Team. We are truly looking forward to welcoming you back on the occasion of a future stay in Venice. Warm Regards, Greta Bonaventura

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Guest, We wish to thank you for your preference for the Bauer Palazzo on the occasion of your recent stay in Venice. We are delighted to learn that you enjoyed your experience and we are truly looking forward to welcoming you back in the future. Kind Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのテラスでサン・ジョルジョ・マッジョーレ島を見ながらの朝食がとても良かったです。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Dear Guest, We wish to thank you for your kind feedback regarding your stay. Reading that your experience in our Hotel has exceeded your expectations makes our team extremely proud, as we are always striving to provide our most attentive and personalized service. We are truly looking forward to welcoming you back to our Hotel on the occasion of a future trip to Venice Warm Regards, Greta Bonaventura

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 7 日)
Dear Guest, We wish to thank you for choosing Bauer Palazzo and for your kind feedback regarding your stay. Reading that your experience in our Hotel has exceeded your expectations makes our team extremely proud, as we are always striving to provide our most attentive and personalized service. We are truly looking forward to welcoming you back to our Hotel on the occasion of a future trip to Venice Warm Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
何もかも申し分なし
部屋、ロケーション、朝食、スタッフのどれを取ってま大満足の4日間でした。サンマルコ広場まで徒歩5分というロケーションは、36℃の暑さのなか大変助かりました。カラフルな街並みのブラーノ島へは、ホテルの無料水上タクシーど送ってもらうことができ(帰りは自腹)、120ユーロ分節約できたのはグッドディールでした。朝食は2つのレストランでとれますが、7階のレストランが眺めがよくおすすめです。部屋はカナルスイートでしたが、とても広く眺めもよく最高でした。ヴェネチアにまた行く際は、利用したいホテルです。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 3 日)
Dear Guest, We wish to thank you for taking the time to review your recent stay in our property and for wonderful feedback. We are absolutely delighted to learn that you loved every detail of your stay at the Bauer Palazzo, especially our attentive, tailor-made service and the location. Our entire Team is truly looking forward to welcoming you back on the occasion of your future trips to Venice! Kind Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 2 泊滞在
Martina Carlonからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at the Bauer Palazzo. We are delighted to learn that you enjoyed your stay and we are truly looking forward to welcoming you back on the occasion of your future trip to Venice. Kind Regards, Martina Carlon Guest Relations Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
古い建物の為、設備は古いものの清潔に保たれており、問題は感じなかった。サンマルコ広場に近くグランデカナーレにも面した最高の立地です。運河を眺めながらの朝食は雰囲気も最高でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review your recent experience in our property and for your kind feedback. Our Team is absolutely delighted to read that you really enjoyed your stay and is truly looking forward to welcoming you back on the occasion of your next trip to Venice! Kind Regards, Greta Bonaventura

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
従業員が夜中にいきなり部屋に入ってきた
2018 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段が許容範囲ならおすすめです。
部屋の質(快適度)はどの部屋にとまるかによります。まず、最低でもViewのついた部屋であることが必要。部屋にずっといなければ(観光にでかけるなら)この部屋でOK.朝食はカナルの所を見渡せるところでも食べれるのでベニスを実感できる(冬はさすがに寒いので室内となるが)。ホテルの場所は、どこにいくにもちょうどよい位置にあり、満点。もし、お金に余裕があるなら、ラウンジが使える上級の部屋をぜひ。部屋のテラスも良いが、なにより、専用のラウンジでは、ベニスの運河を見渡しながら、ティータイムを昼から夕方まで無料で楽しめる(それなりの食べ物も、シャンペンもあり昼食としては十分)。何より、景色が完璧。これぞ、ベニスといえる景観を満喫できる。勿論、天候にもよるが。すこしツンとしているが話すと結構親身に相談にのってくれる(勿論、英語ですが)。一生に一度のベニス旅の人、お金のある人にはお勧めです。劇場も歩いて5分。サンマルコも商店街を通って5~10分。場所は文句なし。
2018 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

老舗ホテル
ちょっと古さは否めませんが高級ホテルだけあって必要なものは全部揃っており満足。1番狭い部屋でも広さは十分。バスタブもかなり大きく快適。窓からの景色はこのランクのお部屋では期待できないかと思います。朝食も美味しくなにより立地が最高。ヴェネチアらしいクラシックなホテルという印象です。
2018 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noriko、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サンマルコ広場に近い立地
ヴァボレットの乗場、ゴンドラ、観光地に近く、とても便利な立地が良かったです。 朝食は景色の素晴らしいテラスでいただけ、とても満足でした。
2018 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yui

優雅!
優雅で素敵なホテルでした
2018 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bunji、静岡

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サン・マルコに近い立地、伝統的な雰囲気がベストです。朝食の種類が豊富豊富で、味も良いです。バーの料金もリーズナブルなお値段です。
2018 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

パヤタン、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サンマルコ広場に近く、ベネチアを満喫できる立地
サンマルコ広場に徒歩数分という高立地で、とても便利がよい場所です。ホテルもきれいに整備され、従業員の対応も大変よいです。ベッドサービスは1日2回行っているようで、夕方一度帰り、その後食事を済ませて帰ると、また部屋がきれいに整理されていました。朝食もカナルグランデに面したテラスで、ゴンドラや船を見ながらおいしい朝食が楽しめ、ある意味、テーマパークのレストランで楽しんでいるような雰囲気を味わうことができます。難点は、サンマルコ地区なので、ごはんを買って食べるようなことができず、必ず外で食事を取る必要があり、その点では高くつきます。なお、ホテルのレストランの夕食はちょと高級で敷居が高いので、やめてしまいました。また、チェックアウト直前にトイレの水栓が壊れ水が流れなくなるハプニングがありました。一流ホテルとはいえ、イタリアだなあ、という感想です。小さな部屋で5泊30万ほどでしたが、テラスでの経験は貴重でした。もう少し余裕のある方は、スイートの宿泊で、屋上テラスの朝食を経験するのもよいかもしれません。すばらしいホテルです。
2018 年 6 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
重厚で清潔、かつうまく改装されていて部屋の状態も良い。 立地位置も最高。 最上階のフィットネスからの眺めも最高です。
2018 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

yoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な場所でした。
お部屋は、日が入らなくて暗かったですが、ほぼ外にいたのでそれほど気になりませんでした。バスタブの栓が自動で閉まってしまい、水抜きに時間がかかりましたが、お湯につかることができてゆっくりできました。ベッドも気持ちよく熟睡できました。コンシェルジェの方にも予約をとってもらったりできて助かりました。鳥に食事をもって行かれてしまいましたが、眺めがよく優雅な気分で食事ができました。
2017 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

JOHN、San Jose

2022 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Terje

2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Katherine

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stay there whenever in Venice. The staff is friendly and accommodating to all requests. The terrace on Grand Canal is a wonderful place for hanging out and the hotel is an easy walk from St. Marks, museums and designer shops. Breakfast is included and abundant, and drinks and/or snacks outside on the terrace is a joy in good weather. The 7th-floor bar and restaurant provide a breathtaking panorama of the city.

6/10 (普通)

michele

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Property is located central Venice but offers very little for simple cup of coffee in morning Nothing available unless you want to spend 45 Euro per person on breakfast I also expected for the price a view of the water
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ROBERT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing experience breakfast and dinner overlooking Grand Canal. Only disappointment was dinner at rooftop restaurant. Staff was excellent and Hotel ideal location. Its own dock for water taxi arrival.
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
Dear Robert,We would like to thank you for sharing your feedback following your stay at the Bauer Palazzo! We are glad to read that you enjoyed your stay in our Hotel and that you appreciated in particular the breakfast on the terrace and our excellent location. We are looking forward to welcome you back in the next future!Warm regards,

6/10 (普通)

Virginie

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 28 日)
Dear Virginie,Thank you for your feedback! We hope to welcome you back very soon!Warm regards,

10/10 (非常に良い)

OKSANA

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
Dear Oksana,Thank you for your feedback! We hope to welcome you back very soon!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Gary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really liked the Bauer. Amazing location to launch into various neighborhoods in Venice. Somewhat touristy and heavy with high end retail. While the room was a bit less modern than other hotel options it was clean and sufficed for our stay. The staff was very friendly and responsive. The rooftop bar was a highlight.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 22 日)
Dear Gary,We would like to thank you for taking the time to share your feedback following your stay at the Bauer Palazzo. We are glad to read your lovely comments regarding the location of our building, a few steps from St. Mark Square, and service provided by our attentive Staff. We are truly looking forward to weclome you back on the occasion of your next visit to Venice!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

WILSON

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
highly recommended
As always, a grand hotel with attentive service in a very special location.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 22 日)
Dear Wilson,Thank you very much for your lovely feedback! We could't be more delighted reading your comment regarding our attentive service and how much you appreciated it, as we always strive to create memorable memories for our valed guests. We are also glad to read that you loved our location, very close to St. Mark Square, and we are looking forward to welcome you back very soon! Kind regards,

6/10 (普通)

Gerard、New York

気になった点 : 施設のコンディションと設備
The Bauer is about to close for a 2 year major and much-needed remodeling that will upgrade the entire property which is old and tired. But I have to say the room I had was excellent, spotless and extremely comfortable. And the location on the Grand Canal is perfect.
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Lindaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Gerard,Thank you for sharing your feedback following your stay with us at the Bauer Palazzo. We were delighted to read that you enjoyed your stay and in particular your beautiful room and our excellent location. We are truly looking forward to welcoming you back.Warm Regards,Linda-Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Darchele

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really enjoyed staying at the Baur. They provided free transportation to Murano & Burano. Location is great! Breakfast was great on the water with heaters for cool mornings outside.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Lindaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Darchele,Thank you very much for taking the time to review your experience at the Bauer Palazzo. We were delighted to read that you enjoyed your stay and in particular our central position and the Breakfast on the Gran Canal.Our Team is truly looking forward to welcoming you back to Venice in the next future.Most cordially,Linda-Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Chelsea

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A beautiful hotel right on the Grand Canal. The staff are friendly and provide excellent service. The rooms are beautiful and comfortable. The location is excellent, as it's within walking distance of many top tourist destinations.
2022 年 10 月に 5 泊滞在
Lindaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Chelsea,Many thanks for you lovely feedback! The appreciation of the service we have provided you during your stay is the best recognition we can receive and we are extremely thankful for having taken the time to share this comment with us.On behalf of the entire Team, we are truly looking forward to welcoming you back.Kind Regards,Linda-Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Mariana

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
everything!
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Lindaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Mariana,We would like to thank you for your kind review regarding your stay with us. We are absolutely pleased to read that you have been satisfied with your experience.We truly look forward to welcoming you back to the Bauer.Most cordially,Linda-Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Marie Madeleine Yvonne、Edmonton

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed our stay!
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Talita - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 16 日)
Dear Marie,Thank you very much for your lovely feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our hotel facilities. We look very much forward to welcoming you back again soon! Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Greg

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unique
The Bauer is has a unique room layout which intrigued the family. It is in a great location and offered all services at a high standard.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 15 日)
Dear Greg,thank you for sharing your feedback following your stay with us at the Bauer Palazzo. We were delighted to read you have enjoyed your time with us together with your family. Your lovely words are a real credit for us, as we always strive to create memorable moments in our guest experience to provide the most unforgettable Venetian stay.We are truly looking forward to welcoming you back very soon.Kind Regards

8/10 (良い)

Gustavo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Angelica - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 22 日)
Dear Gustavo,Thank you for your feedback! We are looking forward to welcome you back very soon!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Isabel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great place, great location, friendly staff, best view of venice
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 14 日)
Dear Isabel,we would like to thank you for your kind feedback regarding your stay at the Bauer Palazzo. We couldn't be more delighted to read that you were completely satisfied of all the different aspects of your experience, including our friedly staff and our excellent location. Our Team is truly looking forward to welcoming you back to Venice in the next future.Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Nancy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Amazing location and staff
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 12 日)
Dear Nancy,we are extremely delighted to read you lovely feedback. The appreciation of the service we have provided you during your stay is the best recognition we can receive and we are extremely thankful for having taken the time to share this comment with us.We truly look forward to welcoming you back very soon to the Bauer.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Fernando

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 12 日)
Dear Fernando,thank you for choosing to stay at the Bauer Palazzo during your last visit in Venice.We are also very thankful to take the time to share your feedback with us.We remain at your full disposal in case you would like to share some more details of your experience with us.We truly look forward to welcoming you back very soon.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Kristi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy access
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 11 日)
Dear Kristi,thank you very much for your lovely feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our hotel facilities. We look very much forward to welcoming you back again soon! Warm regards,

4/10 (不満)

Jacqueline、Merion Station

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Have been to Venice many times, but was celebrating a special birthday and decided to go to a grand hotel on the canal. This is not it. When we arrived, and started to check in, it was relatively easy. However, when we got to our room, we discovered that there was no key for the safe. When we called the front desk, they informed us they would bring up the key. 40 minutes later the key does not arrive, so we had to go back down to the front desk and they had to find the key. Also on the same day we had requested an extra pillow, that of course, did not arrive either until much much later. Our room was large but very, very tired and dark as it had zero view/natural light from any window. The hotel staff was pleasant although totally ineffective. When we ordered a water taxi to get to the mainland, they told us that it would be about a 10 min wait, and even gave us the water taxi number of the boat to be on the lookout when it arrive. It did arrive and they gave it away to someone else…it took a long time for us to get any water taxi, even though they were lined up at the hotel waiting for passengers. If you are looking for a special Venice hotel, skip this one. They seem to cater to small and medium size tourist groups and are not interested in the individual traveler. I would say it was not worth the money.
2022 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

john

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Great Location, old world style, pricey
A great location, just off St. Mark's Square. configuration of floors and elevators is odd. Staff was friendly, not very helpful. Room was clean and spacious, a bit worn out. Refrigerator in room non-functional. Roof top Bar and breakfast both nice areas, but very pricey.... (Breakfast buffet $5, Standard Martini $30).
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 7 日)
Dear John,thank you for sharing your feedback following your stay with us at Bauer Palazzo. We were delighted to read you enjoyed your stay and in particular our friendly staff, our clean and spacious room and also our excellent location. We truly appreciate our Guests’ comments and reviews. It is only through feedback such as yours that we are to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued Guests.We are looking forward to welcoming you back. Kind regards,

4/10 (不満)

Luca

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very run down, a 3 star property overpriced
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 7 日)
Dear Luca,thank you for taking the time and writing us in regards to your most recent experience at the Bauer Palazzo. We regret that some aspects of your stay did not live up to your expectations, and we truly hope we will have the opportunity to welcoming you back to make your next trip to Venice unforgettable.Best regards,

8/10 (良い)

Karen

2022 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Natalie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Chiara - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 7 日)
Dear Natalie,Thank you very much for feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our hotel facilities and location. We look very much forward to welcoming you back again soon! Warm regards,