Staff service is good. Free ferry transport to and fro hotel is very convenient. Hotel toilets need refurbish. Restaurant's food is excellent!
Overall value for money.
MAY
2019 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
azizhassan
2019 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Its like our home
its our regular hotel and its like a family hotel. Its easy to get things done and we are looked after always very well
azizhassan
2019 年 2 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Aw
2019 年 1 月 22 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Stay 20th Jan
Room aircon not strong and make the room stuffy. Lift have smell due to dirty carpet.
Aw
2019 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
PL
2018 年 12 月 26 日
Free Shuttle Not Arranged
The hotel supposed to arrange free shuttle from ferry terminal but was not in time upon arrival. So they arranged a taxi to send us instead.
PL
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
LEOW SHEAU
2018 年 5 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean and spacious room
Value for money budget family hotel
LEOW SHEAU
2018 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 5 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2018 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 4 月 20 日
Overall is acceptable, but individual room there is no menu book for restorent. And no hair dryer.
宿泊されたお客様
2018 年 4 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Roland、SINGAPORE
2018 年 2 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I book family room bed very small and just put one mattress on the floor without bed frame
Roland
2018 年 2 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
jimmy、singapore
2018 年 1 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No
The staff is nice they help you what you need but the hotel to old but is nice place to stay
jimmy
2017 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
BELINDA、SINGAPORE
2018 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly, thoughtful, helpful staff. Make one's stay comfortable and relaxing. The best service is providing shuttle transfer from jetty to hotel and to any places within their marked circumference. The photos on the webs is what you get; no misleading photos. The restaurant food is fresh and price very reasonable. The hotel provides some gesture which touch each customer, e.g. upon checking out, the hotel will give each room a small token eg few pieces of "kuay" so that we can eat on the ferry as our journey back home is 2 hours. Would book this hotel if go to Tg Pinang . In fact, I had start recommending to friends and colleague.
BELINDA
2017 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Shiqin、Singapore
2017 年 12 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great customer service but bad hotel condition
They provide free car service to go places in the city area only. Customer service is really great but disappointed with the overall condition of the hotel. They didnt take care of it cleanliness properly. Food wasn't not bad at the hotel restaurant. Cannot expect much since it seems like an old hotel.