屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

ナタイ・ビーチ・リゾートの口コミ

5 out of 5
ナタイ・ビーチ・リゾート
55 Moo 6, Kok Kloi, Takua Thung, Phang Nga

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 196 件の口コミ中 89 件が非常に良い" "
評価 8 - 196 件の口コミ中 58 件が良い" "
評価 6 - 196 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 196 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 196 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

FUMIKO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed at this hotel after a week at Koh Phi Phi and I am glad that I chose this hotel. They upgraded our room upon arrival and the room was lovely with a view of the ocean and the pool. The breakfast buffet was nice and my 5 year old daughter got it free of charge. We enjoyed happy hour at the pool bar every day and the sunset was breathtaking! I recommend this hotel for those who want to chill after a busy trip or to escape from city.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Thank you for 5/5 bubbles review your stay with us this time. We also glad to hear you enjoyed our services and we look forward to welcoming you back in the near future.May I wish you a safe journey home.

8/10 (良い)

P

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good Beautiful sea. Good staffs. 100 baht round trip to the market because nothing around. The nearby Thai restaurant is delicious. Bad Wi-Fi signal is too bad. Guide mainly in Russian.
2020 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Dear Khun P, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating during your stay ,we thank you for this evaluation! We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future. best regards The team of Natai Beach Resort & Spa

8/10 (良い)

バスコム、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
静かにのんびりと時間が過ごせます
周りに何もないエリアに位置しているので、とてもしずかです。 反面、全食事をホテル内でとることになるので、もう少し良いレストランがあるといいな。
2017 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

JAN、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のプライベートビーチ
ホテルまでプーケット空港から30分ほどで到着します。 ホテルの前にはすごく綺麗なビーチが広がっています。パトンビーチとは大違いです。人も少なく、まさにプライベートビーチです。 宿泊客はヨーロッパやロシアの人で、アジアの人はいません。 ホテルにレストランが有りますが、飽きたらビーチを北に20分ほと歩くと、タイ料理レストランが有ります。安くて美味しいです。 このホテルの欠点は浄化槽に空気を送るサムスン製コンプレッサーがうるさいこと。夜中、ブクブクブクという音が気になり目が覚めます。耳栓をしていても聞こえました。コンプレッサーはスパの前に有ります。コンプレッサーから遠い部屋や2階なら大丈夫かもしれません。これが無ければ満点です。
プライベートビーチ
プール

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かにずっとホテルで過ごすにはとても良いホテルでした。
客室はとても広く、ホテルのスタッフは英語とタイ語しか話せません。ホテルのスタッフは皆さん感じの良い方ばかりでした。お客さまは日本人はおりません。私達だけでした。レストランもタイ料理を食べましたが、美味しかったです。 市街から離れた海辺のホテルで静かにホテルのみで過ごしたい方にとても良いホテルだと思います。プール海岸、エステ、レストランがホテル内にありました。 私達は買い物が好きなので、残念ながらパトンビーチまで1時間30分位かかりタクシー代金が非常に高かったです。日本円で往復お抱えタクシーで¥9,000払いました。これでも安くしてもらったつもりです。初めてのプーケットでわからず、このホテルを予約してしまいました。ピピ島巡りの送迎もツアーではキャンセルされてしまいます。一社だけ追加¥6,0000位でツアー引き受けて頂けました。パンガー湾クルーズツアーも同じです。島巡りをしたい場合はプーケット島に宿泊した方が良いですね。 空港までは約30分から40分かかりました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Special Gorgeos Hotel in Phuket
Very Gorgeos Hotel and satisfied with everything in consideration of price. It must be a bit expensive as a regular stay for bussiness, but it must be very nice for private holiday. One thing my regret was by bussiness trip.

4/10 (不満)

SHIGE、Japan

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ちょっとおススメはできません。
【悪かった点】 日本語の話せるスタッフがいないので、かなり苦労した。 ホテルが空港や市内まで30分から1時間かかり、遠すぎる。 ホテルのシャトルバスがあると聞いていたが無く、ホテル間送迎はすべてタクシーでお金がかかりすぎた。 朝食つきにしたが、毎日メニューに変化がない。 スタッフごとに言っていたことが違ったりして、不安になった。 【良かった点】 スタッフが優しく、こまめに対応しようとしてくれた。 料理は美味しかった。 ホテルの壮大さと、海に面している景色は最高だった。 ホテルや部屋はメンテナンスが行き届いたイメージでした。

10/10 (非常に良い)

Marco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Thank you very much for 5/5 score, and we hope you had a lovely stay with us.

10/10 (非常に良い)

stephen

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful place. Beaches were very nice. Staff were always friendly and accommodating. Definitely reccomend.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Kwanchaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Thank you very much for your kind given us 5/5 score, and would be great to hear from you if we can do something better with your constructive ideas.

8/10 (良い)

marnett

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Most importantly, the resort itself is beautiful and the beaches are gorgeous. Highly recommend if you are going to stay on the resort for majority of your stay. This is a more laid back part of Phuket with less traffic. If you want to explore, this place is FAR AWAY from everything. The resort only offers a shuttle into town 3x a week. I’d recommend grocery shopping for snacks and such to bring back in town. Go on a Monday so you can take advantage of their local night market. The resort itself offers INCREDIBLY overpriced dining. Walk along the beach to a local spot for true Thai food at the costs you’d anticipate for Thailand. Outside of the location of the resort, the amenities are sparse. The TV has only a few channels and though it’s a smart TV, it’s not equipped for you to link your streaming accounts. Only in room water is free, so bring your water bottle with you if you dine in an on site restaurant to avoid the added charge. Also, they seemed to be out of many liquor options - again go to town and buy the liquor you want, make your own drinks. The room is beautiful. Nice, firm, large bed. Soaking tub. Good size shower. Awesome bidet. We got the pool room and we took advantage of the pool after hours - it’s not heated. Would I come back here? If I was looking to stay and relax, yes. To enjoy more of a Phuket, I’d choose a closer location to more off site amenities.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Thank you for giving us the opportunity to serve you and be a part of your vacation, and thank you for your honest and useful comments on our hotel to fix and improve the various points to make it better and ready to serve all guests who will come to visit. Yes, our hotel is quiet and suitable. Especially for resting and recharge from its surrounding nature. We hope to welcome you back to stay with us again in the near future.

4/10 (不満)

s

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The beach is the nicest thing about this hotel. Too many mosquitoes in the rooms, bath water is yellow, everything needs an update. Rooms look nothing like the beautiful lobby. Pool is good. Overpriced. Need a car to get local food.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
We are terribly sorry for the inconvenience caused to you during your stay this time. Of course, several issues are our challenges to keep improving things in the resort. Thank you very much as given us the feedback that we have to do hard works fixing them and ensure the improvement plans are going well and accomplished this year as planned.

10/10 (非常に良い)

Andrea

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Everything was fine
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Thank you very much for your 5/5 score given us for your recent visit. We do hopefully to welcome you back again for your next holiday.

8/10 (良い)

Dan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Okej, men inte mer.
Hotell långt ut på vischan utan närhet till något. Bra område på resorten med bra mat. Dock dubbelt så dyrt som resten av Thailand. En varning för de stenhårda sängarna! Detta och den otroligt slöa servicen drar ner betyget.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you very much for the valued rating us 8/10 with your suggestive comment about the sunbeds as you felt it is uncomfortable during your stay. Regarding this issue we are planning to correct it as soon as possible.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worth It
A nice place to stay, beautiful sandy beach with 3 rock area's just off the shore but perfectly swimable between them, not a concern. Open area so pool gets some wind blown debris in the pool along with some sand but is still very nice, great size and pool bar easily accessible. Property is large and was quiet. Nice for a romantic stay.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
We are so glad to hear that you love our resort and the facilities we got to serve you. Also we are appreciated your kindness as given us 8/10 this time. Looking forward to your next time visit.

10/10 (非常に良い)

Matthew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay away from the crowds
Very pleasantly surprised - food in the hotel and next door on the beach was great. Very helpful staff and a very pleasant 2 day visit to get over the jetlag.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you very much as given us a chance to provide the services for you which you have made your mind given us 10/10 rating this time. We do hopefully to get another chance to welcome you back here again at Natai Resort in the near future.

8/10 (良い)

EMILY

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Executive Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you very much for your review scored 8/10. I do hopefully to get some constructive idea and comments from you for us to improve and make it 10/10 or a chance for us to welcome you back to Natai Resort again in the near future.

6/10 (普通)

Chris

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Unfortunately this is a very outdated resort. It has an amazing location, but the interior is from the past and long time no refurbishment. The service personal is friendly, but lack tremendously on knowledge in food and beverage. Food takes too long and often require a reminder, the quality of drinks is medium, the folks doesn’t know basic recipes for drinks.
2024 年 1 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Casey

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The beach and serenity is first class
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Florence

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

sanne

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Dårligt hotel
Hotellet er ikke et 5 stjernet hotel , det er helt nedslidt og beskidt , det eneste der var godt var restauranten og stranden
2023 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Denise

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Weinig te doen in de omgeving
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bernard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent beach and pool. Breakfast and a la carte menu of the poolside resturant are great.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Kwanchaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Thank you very much for your review and score 5/5 that gave us with full of joy to what you have experienced while staying with us. We do hopefully and looking forward to your return visit in the near future.

8/10 (良い)

Niranchana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 13 泊滞在
Kwanchaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Thank you very much for your kindness review with 4/5. It is meaningful to us, the Natai team. Let us know please if you would like to give a suggestion for our improvement or how could we serve you better. Thank you and kind regards.

10/10 (非常に良い)

Lara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved the location to be alone. It was very quiet and empty and the beach is incredible. Sunsets were fabulous! I was a little surprised that the staff did not speak much English - they could get by but because of the language barrier I double checked two reservations and both were not made. This was important and I caught it in time. If u want mixed drinks, don’t. Not good w then and wine was over priced. However I loved the yoga and Mui thai fitness classes I took. No one else did so they were one on one w the great instructor. Overall incredible place to get away and be alone. Breakfast buffet was Very Nice!
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Kwanchaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 29 日)
It was our great pleasure to have you stayed with us recently and thank you very much for your kind gave us 5/5 this time. We are appreciated your kind concerned with experienced of English communication with our team members and apologize for this happened. We therefore having the internal department training during low season and there are slightly improving. The drinks issue that also needs attention and I will re check the quality while making sure it's all up to standard, wine price we set them up similar to another local resorts and keep the price the same for almost 2 years while we did not have plan to increase for this. Perhaps, if you could describe the quality and price with comparison then we can learn from you for our improvements.It is great to hear you loved exercises and enjoyed the time with us this time and we are looking forward to your return visit soon. All the best and take care

10/10 (非常に良い)

Ryan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The beach view from the window of the hotel room is only so-so, mostly blocked by the trees and landscaping around the pool, which is nice. The hotel is well designed with a Thai Buddhist theme in the lobby and modern standard hotel rooms. There was a bit of a smell in the room when we arrived but it may have just been the cleaning chemicals in preparation for us as it seemed to go away after the room aired out. The area is majority muslim so it wasn’t difficult for us to find halal restaurants but the hotel is far from everything but the beach so be prepared to spend a significant amount on and time arranging taxis compared to hotels on Phuket. Only hotel subsidized transportation is to/from the airport every other day. Concierge was helpful in finding informal driver Nikki to take us to local pier to visit James Bond Island and Koh Panyee for 1500 Baht round trip plus 3500 to rent a boat with pilot for a day. But the 1700 one way trip to Phuket Town felt more expensive. Overall I think this hotel is mainly for those who could use the pool and quiet beautiful beach much more than we did and don’t plan on going many other places.
2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Patrik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Riktigt nöjd
Trevligt hotell med bra personal
2023 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Sonya

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Think it was the off season so not a lot of people. It’s very quiet and peaceful didn’t have to walk far the beach was right there. I really enjoyed it.
2023 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Mrs TN

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Petri

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotelli josta ei kannata varata näitä mökkejä
Osa hotellin huoneista on näitä jonkilaisia mökkejä - suomeksi voisi sanoa kaatopaikka röttelöitä. Hotelli näytti paremmalta mutta nämä huoneet oli aika lailla huonoja. Joksiselle selviää kun katsoo patjan alle haluaako nukkua. Ranta oli hyvä ja siisti mutta rantatuoleja oli vain 10 sataa ihmistä kohden joten jokainen tietää miltä se tuntuu. Aamupala oli kohtuullinen mutta ravintolapalvelut oli hiukan huonot yleisesti. Jostain syystä hotellilla ei moni henkilökuntaa kuuluva puhunut englantia.
2023 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

robert

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The breakfast was great, restaurant staffs were very nice and attentive. Beach is calm and clear. The room was very dated, smelly and moldy, there were mold everywhere in the bathroom, shower area, bath tub. Front desk staff was not welcoming.

6/10 (普通)

Margaret

グループ旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hotel rooms are dated, stains here & there. Time for renovation. Rooms do not provide toothbrush & toothpaste - have to go reception to ask for it. Given only 1 shower cap in room even though we've two pax staying in the room. But front desk service staff are helpful. Was served a cool welcome drink when we first arrived.
2023 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Joakim

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Fin strand - slitet hotell
Hotellet ligger på en mycket fin strand. På stranden finns två mysiga strandrestauranger och massage. Hotellet däremot väldigt nedgånget och slitet. Ligger lite ensamt om man önskar något alternativt att göra på kvällarna.
2022 年 12 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Pool var mysig.
Hotel resturangen var inte ok. Dyrt och dålig kvalite. Skickade tillbaka en del av maten. Inte ens barnet åt upp sin spaggetti köttfärsås. Några år på nacken så har den lustiga lukten smygit sig in i rummet. Annars härligt ställe förutom att de inte riktigt kommit igång efter pandemin. Poolområdet funkade för barn. Barnklubben inställd.
2022 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent Service from all the staff and great food.
2021 年 11 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tawatchai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
หาดทรายขาว ทะเลสวย ฟ้าใส ได้ใจไปเต็มๆ
ประทับใจมากค่ะ. วิว/สระว่ายน้ำ/พนักงาน/ห้องพัก/อาหาร. ชวนเพื่อนๆให้ไปเที่ยวค่ะ
2020 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best beach in Thailand
Great place, awesome stay. Place needs a lick of paint. But very well lriced and awesome hotel
2019 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mark

2020 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Khun Anonymous, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated to provide us with your rating! We as a team is very delighted to hear about the same. We are striving to improve on our self and we thank you for letting us know ! We are looking forward to welcoming you back soon for another relaxing stay with us in the near future. best regards The team and Josef Umenberger General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 8 泊滞在
Josef Umenbergerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Dear Khun Anonymous, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. Thanks a lot for choosing us for your current stay with us, highly appreciated! We would like to thank you for your feedback and review. As we are striving to improve our self and we as a team working hard on this on daily base,would be great to hear back from your end where we did not meet your expetation during your stay ! Once again thanks for staying with us and sharing your experience and looking forward to your feedback. We are looking forward to welcoming you back soon and provide us a second opportunity to improve our self. best regards The team and Josef Umenberger General Manager

4/10 (不満)

Carsten

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Mold and cockroaches
The European staff was not polite! No smile, no hi - nothing! We had the biggest cockroaches in the bathroom , I have ever seen and there was mold in the shower! But the beach and breakfast was good!
2019 年 4 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
Dear Khun Carsten, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, thanks a lot for staying with us and sharing your experience with us. We highly appreciate your feedback on regards of the shortfalls you experienced during your stay with us. Friendliness should be a paramount in our daily routines and we will work on this hard to have more smiles on our faces. we investigated your comment on the Cockroaches as described in your comment to upgrade our pest-control we do have notice some bugs which are bug and look very similar as decripted as Palm tree beetles which we are collecting around resort on daily base. The rooms especially the bathroom it was started to re- silicon which we had already started since month. Thanks for sharing with us the great breakfast you enjoyed and the beach which we are very proud off. once again we thank you for your feedback and it will be used to improve our self in the future. best regards the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super Strand und die Lage Freundliches Personal. Ist die reise Wert
2019 年 2 月に 16 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 27 日)
Sehr Geehrte/r Anonymus, Sawadee Krub vom Natai Beach Resort & Spa,! Vielen Dank das Sie uns als Hotel Ihrer Wahl entschieden haben und das wir Ihnen einen angehmen Aufenthalt bereiten konnten. Ihr Kommentar wird mit dem ganzen team geteilt , bestimmt jeder wird sich freuen. Hoffen Sie bald wieder bei uns begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Das Team und Josef Umenberger General Manager

10/10 (非常に良い)

francoise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 8 日)
Dear Khun Francoise, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, thanks a lot for choosing us for your last stay and highly appreciated your review. We are looking forward to welcoming you back soon on your next trip to Phuket area. with best wishes the team and Josef Umenberger General Manager

2/10 (非常に不満)

Gary

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
This is a very tired resort in a beautiful location. Apart from the large pool area which is great and the adjoining beach most of the resort is in very poor condition and in many places some of the buildings would be condemned. The local staff were friendly and helpful but the amount of maintenance required was overwhelming.
2019 年 1 月に 7 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 22 日)
Dear Gary, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa, first of all thanks for your stay and your feedback. We will share your comment about our team on there friendliness and being helpful highly appricated. Indeed we are aware on our condition and we are in the planning stage to overcome the same in the upcoming year 2019. once again for your comments and looking forward to seeing you back with us after our improvment have taken place with best regards the team and Josef Umenberger

10/10 (非常に良い)

Manna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 21 日)
Dear Khun Mana, Sawadee Krub, greetings from Natai Beach Resort & Spa. First of all thanks for choosing us for your recent stay in Phuket,Highly appreciated, The entire team would like to thank you for your rendered review on our service provided. we are looking forward to welcome you back soon again on your next trip which will take you to our area. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 8 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 5 日)
Dear guest, Happy New Year 2019, Sawadee Krub, from Natai Beach Hotel & Spa, thanks for choosing us for your recent stay. we apricate your feedback and we will look forward to welcome you back soon to Natai Beach Resort & Spa. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

10/10 (非常に良い)

Pierre-Luc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 22 日)
Dear Khun Pierre-Luc, Sawadee Krub from Natai Beach Resort & Spa , we thank you for staying with us and sharing your experiences. We are delighted to your been happy with our services and we are happy and delighted to share your experience with our hardworking team. once again thanks for staying with us and looking forward to welcome you back soon in the near future. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

4/10 (不満)

EmiliaundO、München

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Wir sind sehr enttäuscht. Auf Expedia wird das Hotel als ein rundum tolles 5* Hotel beschrieben doch die Bilder täuschen sehr. Insgesamt ist das Hotel vollkommen herunter gekommen, schwarzer Schimmel an den Decken, Kakerlaken im Frühstücksrestaurant, kaputte Fliesen im Pool Bereich oder 0 Service Gedanken. Das Hotel und Management richtet sich extrem nach russischen Anforderungen und Gästen welche dort zu 90%buchen. Selbstbedienung wird groß geschrieben, für Drinks am Strand muss man selbst an den Pool gehen um zu bestellen und auch sonstiger Serviceblick fehlt. Die Tische zum Frühstück sind nicht vollständig gedeckt, grundsätzlich fehlt Koordination und eine Management Hand. Das Essen am Buffet ist immer kalt gewesen, Wärmeschalen unterhalb des Essens wurden auch auf Nachfrage nicht an gemacht. Frühstücksbuffet für ein 5* Hotel wirklich klein und enttäuschend. Am Strand gibt es neben den extrem unbequemen Liegen nicht mal einen Sonnenschirm oder Ablagetisch. Die einzelnen Sonnenschirme am Pool sind dafür löchrig und längst Müllreif. Unser Zimmer hatte eine extreme Luftfeuchtigkeit, die Klimaanlage hat nicht richtig gearbeitet. Das Zimmer Personal ist bemüht aber bezieht die Betten mit dreckigen Leinen. Insgesamt ist das Personal unfähig sich auf leichtem Englisch Niveau mit den Gästen zu unterhalten sodass sie keine Ahnung haben was man gerne möchte. Wir sind sehr enttäuscht, einfach nicht zu empfehlen. Positive Eindrücke sind unwesentlich in Erinnerung geblieben.
2018 年 11 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 11 日)
Sehr geehrte Frau Emilia und partner, Sawadee Krub, Sonnige Gruesse vom Natai Beach Resort & Spa, vielen Dank fuer Ihren Besuch und die hinterlassenen Kommentare die wir natuerlich nicht unbeachtet gelesen haben. Das unser Hotel und das team nicht den anforderungen entsprochen hat, freut uns nicht im geringsten! Viele von Ihnen angesprochen unahnehmlichkeiten sind seit einem gewissen zeitraum in angriff genommen ,bei manchen projekten sind wir in verzug greaten durch unsere zulieferer. Unser Restaurant und Kuechen team hat sich Ihre kommentare sehr zu herzen genommen und persoenlich besuche Ich den zustand der von Ihenen angesprochen wurde. Sowie auch sind neue Mitarbeiter zu uns gestossen um einen bessern Service zu bitten. Der Russische Gast wie jeder andere Gast ist bei uns herzlich willkommen und das Haus hat eine tradition mit den Gaesten aus Russland seit der Eroeffung. Wir danken uns herzlichst fuer Ihre Kommentare das macht uns bestrebt besser zuwerden fuer die nahe Zukunft. Verbleiben Hochactungvoll Mit freundlichen gruessen Das team Und Josef Umenberger General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

Resort staff was friendly and helpful. Check-in was a breeze. However, the rooms were in need of some refurbishment. The warm water in our shower was not working well and the shower head could be replaced.
2018 年 11 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 28 日)
Dear guest, Sawadee Krub, Greetings from Natai Beach Resort & Spa,we thank you for staying with us and your review which is kindly appreciated to improve our services. Sadly to hear that you had difficulty on regards of the warm water which we are working hard to rectify with our team as well some rooms already went touch ups to speak of. we appreciate your feedback on the comment on our team which we are very proud of and we will share with them all your satisfaction on their friendliness and helpfulness. we are looking forward to welcome you back soon. with best regards the team and Josef Umenberger General Manager

2/10 (非常に不満)

Jonas

The hotel has a lot of potential, but we had many issues with this hotel from the moment we checked in. We had to wait over an hour after the check-in time for our room. When we entered the room, the telephone system in the room wasn't working, the shower door/toilet door was completely broken off and we did not receive a welcome fruit basket while all our friends did. Because of the inconvenience, they offered complimentary massages at their spa. We slept well the first night. After we attended our friend's wedding nearby & came back to the hotel late at night, we noticed a horrible smell in our room. Our friends in the room next door also noticed the smell. It was so bad that it started to give us headaches after being in the room. We checked to see what it was in the room next to us because we had heard some drilling in the empty room during the day. We saw that they had either painted or put some kind of lacquer on the wood. We knew if we stayed there, it would be hazardous to our health. We all requested to be moved to different rooms, and the 4 of us were moved to different rooms in the middle of the night. When we got to the new room, it smelled moldy and the lamp shade was moldy and there were stains on the couch. This was NOT nice for a "5 star" property where we were paying extra. We complained to the manager and he said he would refund us for the 1 night, but when we checked out, the receptionist said we had to email Expedia for the refund.
2018 年 11 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 26 日)
Dear Jonas, Sawadee Krub & greetings from Natai Beach Resort & Spa. We would like to thank you for your stay with us and your comment rendered . Sadly to say we have not meet your expectations of yours during your stay. Ourself are not happy with the shortfalls which been let down as well by our contractors of trust, neverless there are no excuses to be made on our services provided. on regards of the extented refund there are procedures to follow and we are working hard to get it solved to your satisfaction on the soonest. we thanks for your understanding and patience . With best regards the team and Josef Umenberger General Manager