Service staff was very friendly and helpful and location was excellent BUT room 917 -
No Fridge
No Kettle
No Mineral water
No Aircon (stuffy)
No Fan
Itchy bed and mattress kept sliding ofd the bed.
Mitchell Manuelle
2025 年 7 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Lucy
家族旅行
2025 年 7 月 15 日
If you plan to tour Stockholm, I would say this hotel is just okay. First “on sight parking” actually means there are two parking garages within walking distance that you can pay to park in. Tack on at least $25/day for parking in addition to the hotel cost. The address listed for the hotel led me to a loading dock for the arena. The entrance to the hotel is actually close to the VIP entrance of the arena. It took me a while to find it, I dropped off my family with the luggage and then parking in the garage and walked back to the hotel. The free breakfast made up for the check in line wrapping around the hotel lobby. Getting in the door was a headache. But then that breakfast the next morning was amazing. Any food choice we could imagine was there. Definitely the best part! Another note, Solna Centrum is the train station you want, not Solna Center. They are very different stops about 35min walk apart.
Lucy
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Danny
2025 年 7 月 12 日
良かった点 : 設備とサービス
Top hotel op prima locatie. Kosten voor parkeren is onwenselijk.
Danny
2025 年 7 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Wendela
2025 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度
Xx
Wendela
2025 年 7 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
marianne
2025 年 6 月 20 日
marianne
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Glory
2025 年 6 月 18 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful room. Very friendly and helpful staff.
Glory
2025 年 6 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Harun Fredrik
2025 年 6 月 2 日
Harun Fredrik
2025 年 5 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Marco-Alexander
2025 年 5 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Anbindung, Mall of Scandinavium, Unterkunft top
Marco-Alexander
2025 年 5 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mattias
カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Allt var toppen
Mattias
2025 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Frida
2025 年 4 月 22 日
Frida
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Yaman
家族旅行
2025 年 4 月 22 日
良かった点 : 清潔度
De har fantastiska frukost. Boendet är väldigt lämplig för att besöka mall of Scandinavia eller titta på matchen på arenan.
Yaman
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marjan
家族旅行
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Marjan
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Mihaela
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff safety place
Mihaela
2025 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Linda Therese
家族旅行
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Linda Therese
2025 年 4 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Andreas
2025 年 4 月 21 日
Andreas
2025 年 3 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Ana
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ana
2025 年 4 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Lars
2025 年 4 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lars
2025 年 4 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2025 年 4 月 20 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Gör om, gör rätt.
Vid ankomst var det väldigt lång kö och incheckningen tog lång tid. Trots 4 arbetsplatser arbetade bara 1 person i receptionen.
Korridoren var sliten. Rummet var slitet med avskavd målarfärg på både dörrar och bord. Handdukarna var slitna. Det röda vinet i minibaren var öppnat av tidigare gäst.
Även om hotellet var fullbelagt så var hissarna underdimensionerade. Att ta sig till frukosten var ett projekt då hissen stannade på varje våningsplan.
Vi valde att äta middag på 25e våningen. Det röda kylskåpskalla RÖDA vinet serverades i vitvinsglas. Köttet som skulle vara mediumrare var genomstekt och när vi bad om ny mat, byttes inte pommesfrittes ut. Vi var dessutom tydliga med att maten skulle vara glutenfri men så var tyvärr inte fallet.
Tyvärr Strawberry, gör om och gör rätt. Inte ens Lollo och Bernie räddar upp detta.
宿泊されたお客様
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Torny
家族旅行
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Toppen
Bra hotell nära till galleria och pendeltåg
Fräscha rum och bra frukost en av dom bättre inom hotell
Torny
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jonas
家族旅行
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jonas
2025 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Petter
2025 年 4 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Dyra extraavgifter och spydiga receptionister
Dyrt med otrevlig personal var tvungen att ”uppgradera rummet för 200kr för att få ta med min hund som ej fäller eller är allergen
Det ”uppgraderade” rummet hade två enkelsängar istället för en större säng som det rummet vi bokat hade. Som salt i såret tvingas man betala 200kr för detta till en två spydiga receptionister
Samt en hundavgift på 300kr parkering 5 minuter från boendet kostade 250kr för en natt
Sammanfattningsvis
Dolda extraavgifter
Otrevligt bemötande
Dyr hundavgift
Petter
2025 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Björn
2025 年 4 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Glädje
Vi har bott på Quality Strawberry Hotel några gånger och vi tycker att det är fantastiskt bra.