ロビー

コンコルドホテルシンガポール の口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 393 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 417 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 138 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 33 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 20 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

MASAYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Mami

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
バルコニー付きの部屋はプールの目の前なので人の声が気になるならお勧めしない。 残念だったのは、髪の毛が痛むリンスインシャンプーしかない、ドライヤーが固定式、初日からシャワーの水が詰まって流れなかった。冷蔵庫も壊れたし、エアコンも音が鳴ってくるようになった。(但し即対応してもらえた)少し掃除は雑かな。水着を干せる場所と設備がない。 休日の夜は少し外がうるさい。 一階のレストランで夕食ビュッフェを食べたが、全てのデザートが美味しくなくて食べられなかった。フードは普通。 タオルなどのアメニティもぴったり人数分しか部屋にセットされず足りない、使用済みのカップやコップも新しい物を用意してくれる訳ではなく洗って置いてあったが、水洗いのみのようで、汚れがついたままだった。 ホテル内にコインランドリーはない。横の建物にあるので歩いて行く必要がある。(洗濯9ドル) 良かったのは、欲しいと言えばタオルも備品もすぐ持ってきてくれる。レセプションのスタッフの人柄と仕事の早さ、問題解決能力は素晴らしい。立地は最高。 総合的には満足。 シンガポールに来たらまた泊まりたいホテル。
2024 年 3 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

takuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
CHS Marketing Executiveからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Takuya, we are delighted to hear that you had a positive stay! If there's anything specific you particularly enjoyed or if there's anything we can do to make your next visit even better, please feel free to let us know. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again in the near future!

8/10 (良い)

GENICHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable. I would like to repeat staying there.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
CHS Marketing Executiveからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Genichi, thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you found your stay at Concorde Hotel Singapore to be very comfortable. We truly appreciate your intention to stay with us again in the future. We look forward to welcoming you back and ensuring another enjoyable and comfortable experience during your next visit. Thank you once again for choosing Concorde Hotel Singapore, and we eagerly await the opportunity to host you again soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
2024 年 1 月に 4 泊滞在
CHS Marketing Executiveからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Anonymous, thank you for your positive feedback. We are glad to hear that you had a positive stay overall. Your satisfaction is important to us, and we're constantly striving to provide the best possible experience for our guests. If there's anything specific that you feel we could improve upon to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We value your input and would love to have the opportunity to address any concerns or suggestions you may have. We hope to welcome you back for another great stay in the near future. Thank you for choosing our hotel!

6/10 (普通)

Ryuichi

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The water in the shower is too hot Unable to adjust temperature properly
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

SHINTARO

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
There were small ants or something alike in the room. On the bed and coming from under the PS keyboard.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
CHS Marketing Communications Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Guest, thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologise for the inconvenience you experienced during your stay. We take issues like this very seriously as the comfort and well-being of our guests are of utmost importance to us. Rest assured, we will promptly address the ant issue with our housekeeping team to ensure that such occurrences are minimised or eliminated in the future. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the near future.

8/10 (良い)

Ikue

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かった点は、レセプションやレストランのスタッフの親切さです。 悪かった点は、お部屋の隅、テーブル、電話、便器が汚れていたこと、壊れた椅子が置かれていたことです。 また、両隣の部屋、吹き抜け、通りの声がうるさい時があり、耳栓をしてしのぎました。
2023 年 7 月に 6 泊滞在
CHS Marketing Communications Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Dear Ikue, thank you for your feedback. We are glad you had positive interactions with our reception and restaurant hosts.We apologise for the cleanliness issues in your room and the noise disturbances you experienced. We will address these concerns for a more comfortable stay in the near future.We appreciate your input and hope to welcome you back for an improved experience.

10/10 (非常に良い)

Shotaro

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
excellent
2023 年 6 月に 1 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 13 日)
Dear Shotaro, thank you for this amazing 5-star review! We are glad to hear that you had an excellent stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!

8/10 (良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
For the overnight traveller, hotel granted early check-in withiut any additional charge. Fantastic
2023 年 4 月に 2 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Hiroshi, thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that you had a fantastic stay and that our early check-in service was able to accommodate your needs. Your positive feedback means a lot to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

8/10 (良い)

Tetsuhiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地の良さ
立地が非常によく、シンガポールの散策に便利でした
2023 年 3 月に 5 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 22 日)
Dear Tetsuhiro, we appreciate you taking the time to provide us with your feedback. It brings us great pleasure to know that our hotel's excellent location contributed to your pleasant stay. We look forward to serving you once again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Masahisa

2023 年 2 月に 2 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Masahisa, Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience at Concorde Hotel Singapore.

8/10 (良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 4 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 14 日)
Dear Peter, thank you for taking the time to share your rating with us. We hope you had an enjoyable and comfortable stay here at Concorde Hotel Singapore. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 (普通)

Miki、Honolulu

良かった点 : 清潔度
2023 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

TOSHIAKI

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
オーチャードロードの高島屋などがあるブランドショップから少し離れているが、歩ける距離なので問題はありません。そばにあるショッピングセンターには日本食もローカルフードもあります。観光もビジネスも問題なく使えるホテルだと思います。
2023 年 1 月に 3 泊滞在
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Toshiaki, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about the convenience of the hotel's location. Your positive feedback is important to us and helps us to continue providing the best possible experience for our guests.

2/10 (非常に不満)

Manabu

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
セキュリティボックスが壊れて、使えなかった
CHS Marketing Communication Executiveからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Manbu, Thank you for bringing this to our attention. Can you kindly share the room number which you stayed in so that we can highlight the matter to our front office and engineering teams. Once again, we really appreciate you taking the time to write us this feedback.

10/10 (非常に良い)

DAISUKE

2022 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Miyazaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく朝食が素晴らしい! 多国籍の料理が揃っていて、どれも美味しい! しかも、毎日少しずつマイナーチェンジしてくれているから5日いて全く飽きなかった!
2022 年 11 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Hiroki

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
以前何回も宿泊していたホテルだけにがっかりです。ベッドメイキングも2日に一回、バスタオル、ハンドタオルも2日に一回しか交換も無く、部屋はカビ臭く、何回もスタッフにお願いしたのですが何もしてくれず、予約した部屋よりランクも下げられ最低なおもてなしでした、二度と止まる事も無いホテルです。全てに置いて最低ランク!
2022 年 11 月に 6 泊滞在
CHSresponseからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 18 日)
Dear Hiroki, thank you for your continuous support for our hotel and for taking the time to write this feedback for us. We are disappointed to learn that your recent stay with us has not met your satisfaction. We wish to seek your understanding that our hotel has embarked on a "CHS Green Promise" commitment to reduce our carbon and environmental footprints hence we now only clean rooms once every 3 days. More information on Green promises can be found on our hotel website. We regret to also hear about the musty smell in your room. Rest assured, your feedback has been highlighted to the Housekeeping Manager and training will be implemented where necessary to ensure that we uphold and improve our service standards in the hotel. Thank you for choosing to stay with us at Concorde Hotel Singapore, we hope that you would give us another opportunity to serve you better in the future. Meanwhile, we wish you safe travels!

2/10 (非常に不満)

Ryota

2022 年 7 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Hiroyuki

出張
2022 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Yuji

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5日間宿泊しました。 ベッドメイキングは3日に1回でした。
2022 年 6 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

朝食がイマイチです。日本食レストランは美味しいし、サービスは良かったです。
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us on Expedia. It is a pleasure to know that you had a comfortable recent stay at our hotel and enjoyed in particular the food and service at Nogawa restaurant. We have since highlighted your feedback regarding the breakfast offerings to the F&B department head. We would also like to share that guests are allowed to order from our ala carte menu with a variety of dining choices. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

4/10 (不満)

Masanori

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念な滞在
部屋のコンディションが悪過ぎる。バスルームのドアは、きちんと閉まらないし、ドアの下側が朽ち掛けていた。部屋の中の絨毯も、薄汚れていた。レセプションは、笑顔がない。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us on Hotels.com. We regret to know that your experience at Concorde Hotel Singapore was less than satisfactory. We have since highlighted your feedback to the relevant department heads for review and action will be taken where necessary. Rest assured that your feedback is important to us as we continually strive to maintain the highest possible standards of comfort and experience for all our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

SATOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear guest, Thank you for leaving us a wonderful rating on Hotels.com. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地 快適性 最高
立地条件、快適さ、衛生面で最高です。宿泊費がもう少し安価になると嬉しいです。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for leaving your wonderful review on Hotels.com! We are certainly thrilled to know that you had a pleasant stay with us and enjoyed in particular our prime location on Orchard Road that is close to a myriad of malls and public transportation, our bar and the delectable breakfast offerings. It was great to have you with us, and we definitely look forward to welcoming you back in the near future. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の清潔感がイマイチでベッドシーツも生臭い感じがあった。全体的に古い感じのホテルで満足度は低めの評価
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us on Expedia. We regret to know that your experience at Concorde Hotel Singapore was less than satisfactory. We would like to share that our hotel completed a major renovation and refurbishment to all rooms, including change of all the carpets and furniture and fittings in late 2017; in accordance with our hotel’s continuous efforts and commitment to create seamless and comfortable experiences for our guests. Nonetheless, your feedback has been highlighted to the housekeeping department head for review and action will be taken where necessary. Rest assured that your feedback is important to us as we continually strive to maintain the highest possible standards of comfort and experience for all our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

Jack

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
オーチャードロードへのアクセスが便利
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for leaving your wonderful review on Expedia! We are certainly thrilled to know that you had a pleasant stay with us and enjoyed in particular our prime location on Orchard Road that is close to a myriad of malls and public transportation. It was great to have you with us, and we definitely look forward to welcoming you back in the near future. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

6/10 (普通)

junichi

出張
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear junichi, Thank you for giving us a rating on Hotels.com. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
全体にちょっと古めかしいかな。エアコンが自分で調節できないのもちょっとって感じです。
2019 年 10 月に 8 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share with us your experience on Expedia. We appreciate your feedback regarding the guest room air con and will highlight this to the engineering departments for review and corrective measures. We look forward to welcome you back again in the near future. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 6 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for sharing with us an excellent rating on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for sharing with us your experience on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us an wonderful rating on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 5 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us an wonderful rating on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

Makoto

2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
べrべらべらnベランダドアの鍵が壊れている。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Expedia member, thank you for your feedback. We have since highlighted your feedback to the engineering department. Rest assured that our engineering team will take corrective measures to fix the matter. Your feedback is important to us as we continually strive to maintain the highest possible standards of comfort and experience to all our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備も雰囲気もとてもよかった
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us a wonderful rating on Expedia. We are certainly delighted to know that you had a great recent stay and enjoyed in particular our hotel's facilities. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 14 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us an excellent rating on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

Yoshio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で好立地
ホテルの下にショッピングセンターや半屋台の店が幾つも有り非常に便利な立地です。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Yoshio, Thank you for giving us a delightful rating on Hotels.com. We are certainly elated to know that you had a great recent stay and enjoyed in particular our hotel's prime location on Orchard Road that is close to a myriad of shopping malls and entertainment outlets. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
駅がサマセットとドビーゴートの2駅使えて、ショッピングや観光をするのに申し分なかったです。 ただシャワーの排水が悪く水浸しになったのが残念でした。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Expedia member, Thank you for sharing your experience with us on Expedia. It is assuring to know that you had a great recent stay and enjoyed in particular our hotel's strategic location on Orchard Road that is close to a myriad of shopping malls and public transportation. However, we regret to hear that your experience with our shower rooms was less than satisfactory. Rest assured that your feedback has been highlighted to the engineering department to check for water chockage; in accordance with our hotel’s continuous efforts and commitment to create seamless and comfortable experiences for our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応にも満足、立地も駅に近く食事や、買い物も便利でした。次回も宿泊したいと思います。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us a wonderful rating on Expedia. We are certainly thrilled to know that you had a great recent stay and enjoyed in particular our warm hospitality, prime location on Orchard Road that is close to various public transportation, malls and food offerings. We hope you had an amazing time exploring our beautiful city! Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

田中 端まで、横浜

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く、プールサイドで最高です!室内は清潔で申し分ありません! リッチな気分で、ホテルライフが楽しめました! 2階にはシンガポールの焼き肉店で有名な、駐在員や地元のメンバーで、いつも一杯な 青ちゃん があります。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Dear 田中 端まで, Thank you for sharing your excellent review with us on Expedia. It is our pleasure to know that you had an amazing stay and enjoyed in particular our hotel's large pool, clean rooms and the Japanese restaurant located inside Concorde. We look forward to hosting you again in the near future! Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Dear Hotels.com member, Thank you for giving us an excellent rating on Hotels.com. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
便利で清潔でおすすめです。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Dear Expedia member, Thank you for leaving us an excellent review on Expedia. We are certainly delighted to know that you had an awesome recent stay and enjoyed in particular our convenient and accessible location on Orchard Road that is close to several public transportation and our clean rooms. Thank you for recommending us to travellers looking to visit Singapore! Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

10/10 (非常に良い)

TAKASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ファミリールームの二段ベットに子供たち大喜び
部屋のアメニティーに、カミソリがなかったことと、エレベータ前の自動販売機で現金が使えなかったこと以外は、満点。特にファミリールームの二段ベットには、子供たち大喜び。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Dear TAKASHI, Thank you for leaving us an excellent review on Hotels.com. We are certainly delighted to know that you and your family had a great recent stay and enjoyed in particular our family rooms. Your feedback regarding the toilet amenities and vending machine will be taken into consideration to create a more seamless experience for our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Expedia member, Thank you for leaving us your feedback on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋がなかなか掃除されなかった。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Expedia member, Thank you for sharing your experience with us with us on Expedia. We regret that your recent stay was less than satisfactory. Rest assured that we have since highlighted your feedback with the department head for review and where necessary, training will be provided so that the team can further improve their service standards. Your feedback is important to us as we continually strive to maintain the highest possible standards of comfort and experience to all our guests. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Concorde Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Expedia member, Thank you for giving us a wonderful rating on Expedia. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back again. Always at your service Karl L Muir General Manager Concorde Hotel Singapore