Ok. So where do we begin. This is one of the nicest hotels anywhere (it does have a lot of awards) but then the A/C on the room does not work...
After calling every four hours they send somebody who pretends to do something and you are back to begging for a colder weather so you don't have to sleep on whatever ambient temperature the city decides to throw at you. So my question is: Why invest in one of the best hotels in the world only to save some bucks on the A/C?
Seriously?
Juan
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Michael
カップルで旅行
2023 年 12 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Michael
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
HAO CHIEH
カップルで旅行
2023 年 11 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
美
HAO CHIEH
2023 年 11 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect
Perfect for family trip.
宿泊されたお客様
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2022 年 9 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Thank you.
Big thanks to Megan Chen for a warm check-in, Gilbert for handling a post-stay issue over the phone, and Zoe Zhang and her entire staff for their kind professionalism. Everyone we met was very friendly and helpful.