2 か所のレストラン、ランチ、ディナーに営業 (地中海料理)

ハスラー ローマの口コミ

5 out of 5
ハスラー ローマ
Piazza Trinita Dei Monti 6, Rome

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 132 件の口コミ中 105 件が非常に良い" "
評価 8 - 132 件の口コミ中 20 件が良い" "
評価 6 - 132 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 132 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 132 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Naoki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スペイン階段の真上という素晴らしい立地で、テラスからはローマ市内を一望でき、最高の環境でした。ホテルスタッフも気さくでよかったです。ただ一つ、空港までのタクシーを頼んだのが、ロビーのスタッフに伝わっておらず、一から手配することになったのが残念でした。
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Maki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく中にジムなどもあってよかった。
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ai

10/10 (非常に良い)

Ginza48、Tokyo

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高峰のホテルズに入りますね。こじんまりとしたコテコテのデコラティブ感のないホテルです。伝統と品格を備えていて疲れません。超一流ホテルに共通することですが、ホテルスタッフの方々はファミリアで親切です。
2020 年 3 月に 4 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for having chosen to stay at the Hassler during your visit to Rome and for having taken a few moments to share your experience. We are very pleased by your feedback. If there is anything we can do to make your next stay even better than the last, please do not hesitate to contact me or a member of our staff. We look forward to welcoming you back to the Hassler, hoping that the future stores many more opportunities for you to stay with us. Greetings from the Eternal City!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
高すぎる
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Manager からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Guest, We would like to thank you for having chosen to stay at the Hassler when in Rome. We noticed that your feedback was good but not excellent, if you would like to share your experience with us please do not hesitate to contact us. Please be assured that we will take good notes of your room preferences and we will be delighted to assist you if you come back to visit the Hotel Hassler in the future. We all look forward to welcoming you back. Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good vacation
We stayed at Hassler Roma only one night. last October. That stay was the final day of one week holiday of Italy. We expected the stay and, we enjoyed sun set terrace, delicious ristaurante Imago, and gorgeous breakfast. But we recieved the flight cancel e-mail from airline due to bad whether condition before check out time. So we had to order new flight by i Pad. In that situation hotel staff was very kindly for us to print out the e-ticket and managemant transport to the airport. So We want to stay Hassler again because we could not enjoy completely due to airline accident.
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Hassler Romaからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for having chosen to stay at the Hassler during your visit to Rome and for having taken a few moments to share your experience. We were very pleased by your feedback. If there is anything we can do to make your next stay even better than the last, please do not hesitate to contact me or a member of our staff. We look forward to welcoming you back to the Hassler, hoping that the future stores many more opportunities for you to stay with us. Greetings from the Eternal City!

4/10 (不満)

K、日本

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
今回の滞在をとても楽しみにしていました。スタッフの方も親切で当初はとても気分よく滞在させていただきました。が最終日前日(8月7日の夕方)のルーフトップラウンジでのとあるスタッフの行動、言動でせっかくの旅が台無しになったような気がします。8月6日のスタッフの方はお願い事(メニューにないオーダー)には快く受けてくださり、気の利いたサービス、心遣いの出来る方だったのにもかかわらず、7日のスタッフがまず座りたいシートにも座らせてくれない、日よけのシェードも壊れたから無理といい閉めてくれない、前日にお願いしたメニューも出来ないと言う(シェフに聞くと言いながらYesterday明らかに聞くふりをしているだけで聞いていない)Yesterday was yesterday. Today is anather day といい人を馬鹿にしたような言い方をし、あまりにひどいのでコンシェルジュに言いに行くとマネージャーのような人が来てAre youOK?と聞いてくる始末。そのマネージャーのような人も全然気配りも出来ず、私たち6人も団体は最悪の気分。スタッフの意地悪でシェードを閉めてくれず、西日に長時間当たったせいで6人中の3人が夜から熱中症のような症状になり大変な旅の最終日だった。次の日の朝、朝食のところでまたそのスタッフとマネージャーがいて、私の友人がトイレに行く際にばったり会ったら、ウオッて避けられたそうです。 一流ホテルにあるまじき人材、スタッフ教育を徹底すべきと思いました。私たちがアジア人ゆえの人種差別なのかなと思いました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Andrea Ronchetti, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
Dear Guest, First of all let us thank you for having chosen the Hassler as your destination in Rome. We are pleased to learn that your first impression was a good one, although we regret reading that you were not completely satisfied with our service on the 7th Floor Terrace. We cannot but apologize and thank you for bringing this issue to our attention. We have spoken to all the staff of the 7th Floor Terrace and we are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself. We are always looking for ways to improve our service and your feedback is an invaluable part of that process. We regret to learn that this incident has ruined your overall good feeling but we do hope, anyhow, that it will not prevent you from coming back in Italy and to the Hassler in the not too distant future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション最高
スペイン階段の上にありロケーション最高です。早朝には誰もいないスペイン階段を歩くことができてすばらしい体験だったなと喜んでいます。部屋の清掃も丁寧で高級ホテルならではの居心地のよさでした。しかし、6階の1つ星レストランのイマーゴは、ワインは老舗の仕入れ力なのかとても美味しいかったが料理は生臭いソースが出たり、貝が新鮮ではない感じでイマイチでした。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Hassler Romaからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Guest, First of all we would like to thank you for having chosen to stay at the Hassler and also for having taken the time to share your experience. We are very pleased to read your nice comments about your stay. It is our constant aim to make our guests feel at home and to make their stay as memorable and comfortable as possible. We look forward to welcoming you to the Hassler again. Greetings from the Eternal City! Kindest regards.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for having chosen to stay at the Hassler during your visit to Rome and for having taken a few moments to share your experience. I was very pleased by your feedback. If there is anything we can do to make your next stay even better than the last, please do not hesitate to contact me or a member of our staff. I look forward to welcoming you back to the Hassler, hoping that the future stores many more opportunities for you to stay with us. Greetings from the Eternal City!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for having chosen to stay at the Hassler during your visit to Rome and for having taken a few moments to share your experience. We are happy to learn that you enjoyed your stay with us. If there is anything we can do to make your next stay even better than the last, please do not hesitate to contact us. We look forward to welcoming you back to the Hassler, hoping that the future stores many more opportunities for you to stay with us. Greetings from the Eternal City!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your kind feedback. We are very pleased to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大満足
部屋をアップグレードしていただき、非常に優雅な滞在になり、大満足でした。豪華な調度品も気分を盛り上げてくれました。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Roberta La Sorda - Reservations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your kind feedback. We are very pleased to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again.

2/10 (非常に不満)

バトラー

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロビーが狭い、座れる場所が少ない、部屋はクラシックなつくりであるが、コンセントが少なく使いにくい。一流ホテルではバトラーサービスを取り入れているがそれがなく差は歴然としている。レストランは強要的であり、スタッフが後ろで立ち話をしていてうるさい、味も良くない。朝食もオムレツや目玉焼きを目の前で焼いてくれるようなサービスがない。5つ星ホテルとしてはいささかお粗末であり、一つ星レストランとしてもお粗末である。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Andrea Ronchettiからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear Guest, First of all let us thank you for having chosen the Hassler as your destination in Rome. We always try to exceed our guests’ expectation but there are moments when we are not successful in it, like in your case. It is in this situation that we as a team do our best to figure out what needs to be improved in order to provide our guests with better and better experiences. We cannot but apologize and thank you for bringing this issue to our attention. We have spoken to all the Hotel and Restaurant staff and we are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself. We are always looking for ways to improve our service and your feedback is an invaluable part of that process. We hope this incident will not prevent you from coming back to the Hassler in the not too distant future and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全てが完璧なほどに素晴らしかったです。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Hassler Romeからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Guest, we would like to thank you for having chosen to stay at the Hassler during your recent visit to Rome and also for having taken the time to share your experience. We appreciated you sharing your positive ratings regarding your overall experience and we arepleased to know that you found everything to your complete satisfaction. It is our constant aim to make our guests feel at home and to make their stay as memorable and comfortable as possible. We are therefore very pleased by your feedback. We look forward to welcoming you back to the Hassler. Greetings from the Eternal City! Kind regards.

4/10 (不満)

AKKO、japan

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段の割にはよくない
まずホテルの写真が隣の教会になっているので誤解していました。 値段の割に部屋にコーヒーもなく1泊6万強。 朝食も別料金で2人で84ユーロ1食とられました。 内容に納得できなかったので残り2日は外で食べましたがその方が良かったです。 ミネラルウォーターも500mlで5ユーロと高く、普通サービスで置いてあるので開けてしまって後悔しました。 お金を気にしない方ならいいのかもしれません。 部屋も広くなかったです。今までのこのクラスでのホテルでは最低です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1日目は良かったけど・・・
一日目は、部屋に入ると香水の心地よい香りと適度に暖められた室内とさすが5つ星だなと思いました。しかし、その心遣いが2日目には、全く無く残念でした。また、ベッドクッションの数も3つから2つに減ってしまっていてこれまた残念に感じました。チップが10ユーロでは少なかったんでしょうか?(笑) 6Fのレストランもおいしいんですが、創作イタリアンという感じで1万円くらいのワイン1本飲んでのディナーを総額6万払って食べようとは思いませんね。 場所は、スペイン広場のすぐ上でいろんな観光地に徒歩で行けて便利です。

8/10 (良い)

マッツー、品川区上大崎

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地の利が最高なホテル
過去3回泊まりましたが、リニューアルして初めて。 昔の面影はありませんが、雰囲気は残っており、懐かしく微笑みました。 相変わらず、ロケーションが最高。  スペイン階段を見下ろしながら、何とも優雅な雰囲気に包まれておりました。 設備が新しくなり、シャワーも快適、歴史あるホテルに有りがちな、設備面の不都合は全くなく、楽しい旅が出来ました。

6/10 (普通)

Laguna

良かった点 : 清潔度
スペイン広場の上
スペイン広場の上にあり、立地条件が良く、景色が良い。シティビューの部屋なら価値ありとおもいます。ガーデンビューの部屋でしたので、価格が高いだけで価値はないと思いました

10/10 (非常に良い)

SJ、日本、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最上階のテラスにぜひ上がってみて!
さすが、ハスラー!でした。予約後メールでシティビューをリクエスト、ハイシーズンのため確約できないとの返事でしたが当日早めに到着して再度希望するとスペイン階段やバチカンが見えるお部屋に案内されました。またコンシェルジェに翌日のバチカン美術館予約を依頼、あっという間に対応してくれました。あまり知られていませんが有名レストラン(6階)の上の7階に広いテラスがあります。宿泊者はルームサービスで飲み物や食事もできます。素晴らしい夕暮から夜景のパノラマを楽しみました。どのスタッフのサービスも満点でした。

10/10 (非常に良い)

Andy、Great Falls

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing vacation
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chrysostomos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the view of Rome from the 7th Floor patio
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ALAN、WALDWICK

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very friendly and accessible hotel in a great location.
2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dolores、Pearland

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is the best service of any hotel in Rome. The staff is professional, friendly and extremely helpful. The hotel and accommodations are first class. Location is perfect. This Hotel and it’s entire staff made my trip nothing other than a perfect dream come true. I will return again and again.
2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roberta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect hotel; cannot be any better service or ambiance.
2023 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SCOTT

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Erich

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lindsey

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Best service ever. !
2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Steven

良かった点 : 清潔度
It’s a nice property and a great location. Room clean and nice but needs some improvements particularly technology. They significantly mischarged me for a car they booked which I caught and took a while but they corrected. This is hotel that charges top dollar but is stingy with water in room looking to get you for a few extra dollars
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Giulia Grill Guest Relations からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
“Dear Mr. Yanis,first of all let us thank you for having chosen the Hassler as your destination in Rome and thank you for your feedback! Your words of appreciation regarding the property and the location have been shared with our Proprietors. We are sorry however your experience was not as pleasant as we would have liked it to be, nonetheless, we thank you for your comments which help us improve our service. Also, we apologize for the mischarge which was corrected, but should not have occurred. In conclusion, thank you for taking the time to write your review: we greatly value your opinion. Please rest assured that everything will be done so that your next stay be flawless! With kindest regards,”

10/10 (非常に良い)

caitlin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elliot

良かった点 : 清潔度
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Irene

2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roger

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Simply wonderful! When in Rome, I’ll never stay anywhere else.

10/10 (非常に良い)

Francesca romana

10/10 (非常に良い)

Isabella

2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hyungdal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pat

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
awesome!
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

James

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
One of the best hotels weve ever stayed in. Perfect doesnt describe the overall experience. I would not visit rome without staying here at any price. Best staff. Best service. Best location. Period.
2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Henry

2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Julio、Humble

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This the most gorgeous Hotel in Rome, at the very top of the Spanish steps. The staff is amazing, super excellent service, the rooftop patio has the best view in Rome.
2022 年 9 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ranya

2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas、Rockville

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fabulous stay at the Hassler! Five stars on every level. Perfect stay for my vacation- will definitely return next summer! 🙏❤️
2022 年 7 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vicky

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful property, excellent service, great amenities, great food, live piano music beautiful atmosphere. Loved it will book without a doubt when I return
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ana

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I really like the feeling of the hotel. Staff efficient, kind and friendly. The second time I stayed there, I got a remodeled room, and it was really comfortable. Definitely staying again.
2022 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anthony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There simply is no better hotel and location in Rome.
2022 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

abhay

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHANNON、granite bay

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Best place to stay in Rome!! Hassler has it all, location, 5 star staff and service!! Love it! We will be back next year for round 4.❤️🍋☀️
2022 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lynne

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A very funny prompting question. This is one of the world's great hotels and it lives up to its reputation. Enormously expensive and worth it for a day in the lap of luxury overseen by attentive staff. My only quibble - and it is small- is that wait staff in the restaurant are a bit heavy handed on complimenting diners. Dial it back a notch and the issue disappears.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ondrful
2022 年 5 月に 3 泊滞在