Big nice room. 24h Gym.
Good Burger and Good Breakfast.
I recommend
宿泊されたお客様
2024 年 10 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Christopher
出張
2024 年 8 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス
Executive floor
The business / executive level was a waste of money. Food and beverage totally horrible.
Christopher
2024 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Griselda Sarahi
2024 年 8 月 9 日
Griselda Sarahi
2024 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tina
出張
2024 年 8 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed here many times before and will always come back
Tina
2024 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
??
家族旅行
2024 年 7 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
很好
??
2024 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
INC
2024 年 5 月 31 日
INC
2024 年 5 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Christopher
2024 年 4 月 28 日
Christopher
2024 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2023 年 9 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yuk Ling
2023 年 9 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地點方便回家探親,酒店很整潔及舒適,早餐品種很多,員工服務態度很友善,下次還會入住這家酒店。
Yuk Ling
2023 年 8 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
James Chien
出張
2023 年 8 月 30 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
5 star hotel with 2 star management
Very poorly managed, unprofessional. 5 star hotel with 2 star local Chinese management.
James Chien
2023 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
HSIN-HUNG
出張
2023 年 8 月 10 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HSIN-HUNG
2023 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ChunChieh
出張
2023 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ChunChieh
2023 年 5 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
WEN HSIANG
出張
2023 年 3 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
好酒店
很好的飯店 非常值得去住 就是早餐不要另外收費就好
WEN HSIANG
2023 年 3 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Mark
2022 年 1 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were great, room was superb, inroom dining lousy, location OK, checkin took forever, checkout was fast, i did not like the stale tobacco smell, even my "non-smoking" room case with a smelly ash tray "just in case"
Mark
2022 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2020 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
可以有SPA 想紓壓阿
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張, カップルで旅行
2019 年 11 月 12 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We checked in and were given a room where the shower had an accumulation of hair and dirt from the previous guest.The maintenance is severely lacking ...there is virtually no monitoring of the housekeeping staff.The management offered apologies and changed our room...for a Hilton that should not be happening...especially when it is the most expensive hotel in this city