5 つの屋外プール、カバナ (無料)、プール パラソル

プルマン プーケット カロン ビーチ リゾートの口コミ

5 out of 5
プルマン プーケット カロン ビーチ リゾート
333 Patak Road, Karon Beach, Karon, Phuket

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 489 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 337 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 103 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 47 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 26 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

MENG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
View is good. Near the beach
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Romからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Thank you

8/10 (良い)

ewt

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
広いホテル
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Ajay Sampigeからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 24 日)
Dear guest,Thank you for the great review of our hotel! We hope that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Best regards, Ajay SampigeGeneral Manager

8/10 (良い)

yoshio

良かった点 : 清潔度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

hiroaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUJI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
各スタッフの皆さんが親切でとても良かったです。相談事の対応も早く、1週間を快適に過ごせました。ホテルが築古ですが、改装もしており、他リゾート地のホテルと比較しても気になるほどの古さは感じませんでした。 立地もパトンほどゴチャゴチャしておらず、治安含めて閑静な雰囲気が良かったです。ビーチもホテルのプライベートのような感じで、混んでおらず海を楽しめました。レストランもパトン方面へ5分程度歩くと沢山あり、重宝しました。 ただ、一点コインランドリーがあると、長期滞在者にはより良いと思いました。
2023 年 3 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TORII

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Phuket Arcadia Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 9 日)
Dear Torii,Thank you so much for your positive feedback! We’re thrilled to hear you enjoyed our overall service offer. We find it to be a favorite among many of our customers.We look forward to welcoming you back home again.Best regards,

10/10 (非常に良い)

ERIKO

2022 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KOICHI

2022 年 3 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ダウングレード?
オーシャンビュー + ジャグジーバス付の部屋を予約したが、 アップグレードしたと言われ、通された部屋は 一部オーシャンビュー ・ ジャグジー無。。。 部屋に瓶入りの水は用意されていたが、 洗面所以外にグラスが無く、 コーヒーカップの無い為、持ち込んだペットボトルを再利用しなくてはならなかった。 コロナ過の為、6棟ある建屋の内、2棟しか開けていないとの説明であったが、本当にヒルトン?
2020 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. I am disappointed to hear that we appear to have failed in being able to live up to your expectation while recently staying with us. At the onset, I would like to convey my sincere apologies for the inconvenience that you encountered. Your experience has been addressed with our team to review and action appropriate changes to our service. Please allow me to reiterate my deepest apologies for the disappointment you had during your stay. While we constantly strive to maintain the highest standard of customer satisfaction, unfortunately due to low occupancy brought by the pandemic, we have closed some buildings and outlets and have taken this time to make necessary improvements and renovations so that we can welcome our guests with a more exceptional experience once we can fully operate again. With this in mind we once again thank you for your candid feedback and I do hope that you will provide us the opportunity of being able to warmly welcome you back ‘Home’ so that we may more fully demonstrate the traditional levels of Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa hospitality. Best regards, Bobby Shankar Hotel Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your recent Hilton Phuket experience. We're glad that you generally enjoyed your stay. It has been a pleasure having you and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, Bobby Shankar Hotel Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 4 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. We are very happy to note that you had a great time during your stay with us and that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, The Management Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族に良いです
プールがたくさんあって、小さな子供にもとても良かったです。お部屋もリニューアルされていて綺麗でした。レストランもどこもとても美味しかったです。スタッフの方にもとても良くして頂来ました。ありがとうございました
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback about your recent experience at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very happy to note that you enjoyed your family vacation at our family-oriented resort. I will be sure to share your wonderful feedback with the entire team which will serve as an encouragement for everyone to continue doing a job well done. It has been a pleasure to have you and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give your recent Hilton Phuket experience an excellent rating. I am very happy to note that you enjoyed your overall stay experience with us. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again soon! Until then, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give your recent Hilton Phuket experience a good rating. It has been a pleasure to have you and the entire team looks forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

ジャイアント、小田原市

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
①タイ人スタッフは明るく親切で良かった。 ②レストランも清潔で、タイ料理や欧風料理も美味しかった。 ③プールも3か所あり、ビーチに近いプールを利用したが、清潔で雰囲気も良かった。 ④フロント周辺は広く、大きなクリスマスツリーがあり、夜は電飾で綺麗だった。ロビーラウンジで毎夜バンド演奏があり、ビールやカクテルが飲めるので、退屈しなかった。また行きたいと思います。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 18 日)
Dear ジャイアント, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very pleased to note that you enjoyed your overall experience at our resort especially with the hospitality of our staff, the food at our restaurants, as well as our pools and different areas around the property. It has truly been a pleasure to have you and the entire team can't wait to welcome you 'home' again very soon! Until then, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

shu

小さなお子様連れの家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
部屋やバスルームは広く作られており、満足ですが、セキュリティキーのバッテリーやキーが効かない事象があり、何度も部屋と受付を往復したり、スタッフか来るまで待つ時間が長いのは勘弁頂きたいです。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Shu, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you generally enjoyed what our resort has to offer. I would like to apologize for the inconvenience you experienced with the key malfunction. Our team is already looking into this to avoid similar problems from happening further. I would like to reiterate that we are consistently undergoing changes in our products and facilities as we strive to meet our discerning guests' needs and expectations. With this in mind, I once again thank you for choosing to stay with us and the entire team looks forward to welcoming you 'home' to Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

6/10 (普通)

RT、東京

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
全体的に施設が古い。部屋の玄関ドアの建付が悪く隙間があってそこから蚊が入ってくるので蚊取りベープを借りて玄関に設置。また夜10時過ぎまでライブミュージックが大音量で煩く小さい子供を寝かしつけるのに苦労した。スタッフは全般的に穏やかで熱心にサポートしてくれる方ばかりだったので救われた。その点での満足度は高いが如何せんボロかったので残念ながら再訪は無いと思う。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear RT, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. At the onset, I would like to convey my sincere apologies for the disappointment you’ve had over your stay and for the inconveniences that you experienced. You can rest assured that your comments have been well noted and are taken into consideration as we continuously strive to improve our service offer to meet and exceed our discerning guests’ needs and expectations. While sincerely apologizing once again, I do hope that you’d give us another opportunity to Make It Right on your next stay with us. Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 6 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give your Hilton Phuket stay an excellent rating. I am very happy to note that you generally enjoyed what our resort has to offer based on the rating that you have given us. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ホスピタリティはさすがヒルトンといったところで間違いなし。ただ、建物客室設備は老朽化が進みリノベされること期待する。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very happy to note that you enjoyed the Hilton standard of hospitality which you have experienced in our resort. I would also like to thank you for your constructive feedback in regards to our aging building requiring renovation. In relation to this, I am happy to share with you that renovations around the property are already underway and next year in March, we are scheduled to do a major renovation on our rooms. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you 'home' soon once again after our resort refurbishment is completed, so that you may see and enjoy it for yourself. Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのサービスや施設は素晴らしかった。 敢えて言うなら、free WiFiが分かりづらかった。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very happy to note that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

C

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
建物が古い事と、中国人が多かった。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear C, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket. Your valued feedback has been duly noted and considered as we continually strive to meet and exceed our discerning guests' changing needs and expectations. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいの一言です。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
改装中の部分は多少あった事と、タイマッサージ師が不在だった事が残念でしたが、それ以外は大変満足でした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While I am glad that you generally enjoyed what our resort has to offer, I would like to express my sincerest apologies for your disappointment over our ongoing maintenance work in the resort. We are working towards making our resort even more beautiful and comfortable for our guests who consider this place their home away from home, and so that we may continue to meet and exceed our discerning guests' expectations. In regards to the Thai masseuse, we do have our eforea Spa where you can relax and pamper yourself to a Thai massage from 10 am to 10 pm. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
不満に直ぐに対応してくれた!
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear Guest, Warm greetings from the Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa and thank you for taking the time to complete the guest questionnaire relating your recent stay with us. I am glad that your enjoyed your time with us and we all look forward to welcoming you again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スイートルームに泊まりました。 部屋は広くて最高。 オーシャンビューの部屋でしたが、海が少ししか見えないのが残念。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give your Hilton Phuket experience an excellent rating! I am very delighted that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you ‘home’ again in the near future! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback subsequent to your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very delighted that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you ‘home’ again in the near future! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

M、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
やや劣化しているところはあるがスタッフのサービスは良く、プールが広くて子供たちは大喜びでした。
2019 年 4 月に 7 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear M, Thank you for taking the time to share your feedback subsequent to your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very delighted that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you ‘home’ again in the near future! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設に古さを若干感じるものの、 清掃は行き届いており、快適に過ごせました。 日本語が話せるスタッフには会いませんでしたが、 カタコト英語でも親切に対応してもらい、 大変助かりました。 またプーケットに行く際に宿泊したい候補です。 今回はカップルでの利用でしたが、 家族連れでの利用がおススメです。 理由は繁華街のパトンからは車で15分ほど離れており、毎回タクシーで移動となると交通費がかさみます。 プールやリゾート内でゆっくり過ごしたい、 ファミリー向けのリゾートの印象が強かったです。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback subsequent to your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very delighted that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you ‘home’ again in the near future! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
サービスは良かったが、設備が古かった。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Warm greetings from the Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa and thank you for taking the time to complete the guest questionnaire relating your recent stay with us. If you have any further suggestions that you would like for us to action, I would be pleased to hear your comments. I do look forward to having the opportunity of being able to welcome you back to the Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa so that we may better serve and fulfill your needs and expectations. Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. Based on your rating you have given us, it appears as though you generally enjoyed your stay; however, it would appear that you were expecting something extra to make your stay just that more enjoyable. So, if you are able to share any further comment I would be very happy to hear from you so that we may enhance our service standards and improve our offer and therefore better align with your expectation in the future. Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
エクストラベッド利用可の表示だったのでリクエストしていたが、実際には利用できず違うタイプの部屋に追加料金を払って宿泊する事になった。 レセプションの対応者の態度が高圧的でひどかった。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While initiating an investigation, I would like to convey my sincere apology for the disappointment you have encountered at our reception. Naturally, it is always a concern when we receive disappointing feedback regarding our hotel staff’s attitude, knowledge and skills. Your comments have been taken seriously, and have been discussed with our Front Desk Manager and Training Manager to review as to how we may improve our team’s knowledge and understanding so that we may better serve our valued guests. While sincerely apologizing once again, I hope you’d give us another chance to host you at Hilton Phuket Arcadia & Spa. Best Regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
併設のレストランやルームサービスもお手頃価格でのんびり過ごすことができました。
2019 年 2 月に 5 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you home again soon! Best Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

カタボリック、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1週間滞在しました。プールは複数あり良かったです。トレーニングルームは24h開いています。老朽化は否めないが便利です。ホテルが広い為、外に出るのが少し面倒です。ビーチ側の道路にでて5分程歩くとコンビニ、レストランやマッサージ屋がいくつかあります。
2017 年 8 月に 6 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 4 日)
Dear カタボリック, Thank you for taking the time to share your feedback subsequent to your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While I am glad that you generally enjoyed your stay, I would like to apologize for a few inconveniences you have encountered. I would also like to take this opportunity to appraise you of the fact that we have been and will continue to be carrying out an on-going product improvement program within our resort in both interior and exterior functions. For the year 2019, we are scheduled for a renovation on the second quarter. I would like to reiterate that we are consistently undergoing changes in our product and facilities within our Resort, so that we may better align with the expectations and changing needs of our discerning guests and as a result, I do hope to be able to welcome you back in the future to experience this for yourself. Best Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 8 月に 6 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you appear to have enjoyed your overall experience. We all look forward to welcoming you 'home' again very soon! Best regards, General Manager Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の準備が出来ていなかった
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for giving Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa an excellent rating. I am glad that you generally enjoyed your experience. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to welcoming you again very soon. Best Regards, Markus Kosch General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ヒルトンにしては対応がよくなかった
ヒルトンだからと期待しすぎたのか、チェックインから説明なしで待たされすぎてテンション下がりました。 お部屋も広くはなく、バスルームも使い勝手もよくないです。 レストランは美味しかったし、プールも綺麗で、静かな環境でよかったので、概ねはよいと思います。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While I am glad that you enjoyed the food in our restaurant as well as our pools, I would like to apologize for the difficulties you have encountered during the check in process. You can rest assured that we have already made our front office team aware of your feedback for them to review and take appropriate action in order to enhance our product and services offered. I would also like to thank you for your constructive feedback about our rooms and bathroom. I would like to reiterate our sincere apologies on the service shortfall that you experienced in this instance and for failing to have lived up to your expectation. I would like to take the opportunity of appraising you of the fact that we have been and will continue to be carrying out an on-going product improvement program within our resort both interior and exterior function, and for the 2019 year, we are scheduled for a renovation as of the second quarter. While sincerely apologizing once again, we will most certainly learn from your feedback to ensure that we can better meet our discerning travelers’ requirements. As a result, I would welcome any additional comments that you may be able to extend, so that I am better able to understand as to where we need to enhance our service offer. Until Then, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
スタッフはフレンドリーだが食事はイマイチ
ホテルのスタッフの人たちは皆とてもいい人たちで良かったが、ホテル内の食事はイマイチだった。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback subsequent to your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While I am glad that you loved the hospitality of our team members, I would like to apologize if the food in the hotel did not meet your expectations. You can rest assured that this has been forwarded to our chef and kitchen team so that we may enhance our service standards as well as improve our offer and therefore better align with your expectations in the future. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to spend your well-deserved holidays with us and we hope to host you again in the future. Best Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

ミヤノスケ、suzhou, cn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチに近いリゾートホテル。敷地も広く、南国らしい樹々もいい感じで、開放感あり。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you generally enjoyed what our resort has to offer. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us. We all look forward to hosting you again in the future! Best Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

Y

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインの際、1時間位を要しました。人数分のアメニティグッズをお願いし返事は良いのですが、実際に反映されず、滞在中、毎日都度、依頼をしていました。全体的に良かったのでさほど気にしていませんが。 良かったのは部屋がキレイでビーチが近い。宿泊客も比較的品の良い方が多いせいか、嫌な思いはしませんでした。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Y, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. While I am glad that you generally enjoyed your stay with us, I would like to convey my sincere apology for the inconvenience that you encountered during check in as well as not being delivered the exact number of amenities you have requested. You can rest assured that we have addressed this with our team so that we may avoid the same error from occurring, allowing us to serve you better in the future. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us and we all look forward to hosting you again very soon! Best Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
仕事で滞在したが、快適であった。またオフの時間はプール(ホテルの広大な敷地内に5つある)などでゆったりと過ごせる。ビーチにもホテルから道路一本渡ってすぐに行ける。徒歩5分~10分でコンビニや各種レストラン、マッサージ店、土産物店があり、便利なロケーション。お勧めのホテル。家族滞在の場合も適した部屋(二部屋ぶち抜きのような形)があり、多数の家族連れ観光客が宿泊していた。観光にもお勧め(逆にビジネスで泊まる方が珍しいのだと思う)。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very glad to hear that you loved the accessible location as well as the facilities and amenities of our family-friendly resort. On behalf of the entire Hilton Phuket Team, I would like to thank you for choosing to stay with us. We all look forward to welcoming you again very soon! Best Regards, Markus Kosch General Manager

10/10 (非常に良い)

A、Jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
明るく広い部屋で、ルームキーピングも完璧です。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear A, Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am glad that you loved the features of our rooms. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to stay with us. We all look forward to hosting you again very soon! Best Regards, Markus Kosch General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海がよかった!
空港からは少し距離がありましたが(45分くらい)、そのほかは素晴らしいホテルでした!ホテル内レストランもおいしく、カロンの繁華街にも歩いて行けるし、ホテル内にプールが5つもありました。キッズクラブのアクティビィティも楽しく、こどもたちは毎日行きたがりました。浜辺はとてもきれいで、海もちょうどよい波があり、小学1年のこどもは波遊びに夢中でした。スタッフの方も感じがよく、また泊まりたいホテルです。
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to write this review about your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am very delighted to hear that you enjoyed your holiday experience with us. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I would like to thank you for choosing to spend your well-deserved holiday with us. We are looking forward to your next visit! Best Regards, Markus Kosch General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適ステイ
とてもきれいで快適なホテルステイでした。 海も徒歩圏内にあり、静かな環境でゆったりと過ごせました。 スタッフの方はみんな親切で何も問題なく過ごす事ができました。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Meganからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to write this review about your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am delighted to hear that you were satisfied with our staff's service, our premises and facilities around the resort. It is always fulfilling to receive positive feedback from our guests. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I thank you once again for choosing to spend your holidays with us. We hope to welcome you back very soon! Best Regards, Markus Kosch General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 7 泊滞在
-からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to rate your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am delighted to see that you were satisfied with our staff's service, our premises, and facilities around the resort. It is always fulfilling to receive positive feedback from our guests. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I thank you once again for choosing us to spend your holidays at Phuket. We hope to welcome you back very soon! Warm Regards, Markus Kosch General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 5 泊滞在
-からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for taking a moment to rate your stay at Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa. I am delighted to see that you were satisfied with our staff's service, our premises, and facilities around the resort. It is always fulfilling to receive positive feedback from our guests. On behalf of the entire Hilton Phuket team, I thank you once again for choosing us to spend your holidays at Phuket. We hope to welcome you back very soon! Warm Regards, Markus Kosch General Manager

10/10 (非常に良い)

Moto、Osaka, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
波が高くビーチには行けなかったものの、ホテル内でも十分に楽しめ、かつ現地ツアーの送迎にも便利なロケーションであった。 部屋の掃除の方が、部屋に干していた洗濯物を畳んでおいてくれていたのには感激であった。 諸々の要望事項にも即座に対応してくれた事、レストランの従業員が気さくで家族も気持ちよく過ごす事が出来た。 最終日は旅の疲れをいやす為、タイ式マッサージを受けたが、施術士の腕がよく、快適そのもの。1時間であったが、2時間程受けたかったと施術後に思ったものである。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Untikaからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Dear Moto, We truly appreciate the time you took to give a rating and sharing your experience on your recently stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here. We do look forward to welcoming you back to Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa soon. Kind Regards, Tim Tate Director of Operations Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

10/10 (非常に良い)

SAKURA、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
カロンビーチを前にし景観も利便性も良いホテルです
空港から1時間ほどの場所にあり少し遠いですがホテルの有料の送迎車も予約出来るので不便さは感じないホテルでした。 ホテルの敷地も広くて景観もよく快適に過ごせました。 カロンビーチの街にもカタビーチの街にも10分程度で歩いて行けます。 雨期だったのでビーチは波が高くて泳ぐことは出来ませんでしたが 海岸線もとても綺麗で見ているだけでも満足でした。 朝食付きにしましたが毎日似通っていたので最後は飽きてしまいました。それ以外市すべてに大満足でした。
2018 年 8 月に 5 泊滞在
Untikaからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 22 日)
Dear Sakura, We truly appreciate the time you took to give a rating and sharing your experience on your recently stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here. We do look forward to welcoming you back to Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa soon. Kind Regards, Tim Tate Director of Operations Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Untikaからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 16 日)
Dear Guest, We truly appreciate the time you took to give a rating and sharing your experience on your recently stay with us. It is with great pleasure to know that you had a pleasant stay here. We do look forward to welcoming you back to Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa soon. Kind Regards, Tim Tate Director of Operations Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

8/10 (良い)

sae、KAWASAKI

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
巨大ホテルです。
大きな敷地なので、タクシーなどはホテルの前までは行けず、ウェルカムラウンジというところで、シャトルバスに乗って移動します。 ビーチはすぐ目の前にありますが、ホテル内のプールもひろく、ゆっくりできます。 朝食もフォーやオムレツ、フルーツもたくさんあって、おいしくいただきました。
2018 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
感動!!
すべてのサービスが一流です。レストランのタイ料理は本当に絶品でした。ベッドメイキングも感動するレベルで部屋をきれいにしてもらえます!