スーペリア ダブルまたはツインルーム | 高級寝具、ピロートップベッド、客室ごとに異なる装飾、客室ごとに異なるインテリア

ホテル ペンザンスの口コミ

4 out of 5
ホテル ペンザンス
Britons Hill, Penzance, England

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 387 件の口コミ中 221 件が非常に良い" "
評価 8 - 387 件の口コミ中 111 件が良い" "
評価 6 - 387 件の口コミ中 32 件が普通" "
評価 4 - 387 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 387 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Momoko

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
ホテルとしてくつろぐのでなければOK
少し古い部屋でテレビが映りませんでした。立地はいいので拠点として使うことはいいかなと思いますが、それ以上のものは求められません。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 18 日)
Dear Guest, it was a pleasure to welcome you and upon investigation of the tv a member of the team would have been more than willing to help you with the controls. We trust you had a safe journey onward.

2/10 (非常に不満)

Tsunehisa、Tokyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪の経験だった。バスルームの便器の横のバスタブには、うんちがついていて、匂ったので、フロントの従業員に部屋に来てもらい掃除してもらった。 前代未聞の出来事だった。 部屋のベッドのシーツ交換されてないし、ベッドメイキングもされてない。最悪のホテル。もう二度と、エクスペディアで予約しない。 ホテル代の支払いが分かりにくい、個人ではらうのか、エクスペディアが、払ってくれるのか?ロンドン市内の2カ所のホテルにも宿泊したが、そこと、ここは、まったく違う。兎に角もう二度と、エクスペディアで予約しない
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 2 日)
Dear Guests, having read your real-time review, which was predominantely about other hotels, and now also your guest review, I feel I should respond accordingly. All members of the team went above and beyond their duty to provide you with everything you requested and feel that not only are your comments fabricated but are also unjustified.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なシングルルーム
シングルルームに滞在しましたが、ベッドはセミダブル位あり、バスルームも広くて清潔でとてもよかったです。スタッフの方々も親切でした。駅からわかりやすいのもよかったです。
2017 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ひとり旅向きではないが、素晴らしいホテル
シングルに泊まりました。建物裏側の、すぐ後ろが裏庭の部屋でした。暑い日だったのですが、部屋に備え付けのクーラーはなく、さすがに窓を開けて寝るのには不安がありました。幸い移動式の冷却器を借りられましたが、必ず借りられるとは限りません。二人連れ以上であれば、大きくて窓からの風も通りやすい部屋でしょうから、快適に過ごせると思います。 朝食のレストランは眺望がすばらしく、内容も充実しています。様々な花が咲いている庭も見どころです。ロビー・談話室の調度も目に楽しいです。街や海岸に出掛けるにもロケーションもいいです。スタッフもとても親切です。ひとり旅でなければ最高におすすめです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントの方は皆さん親切でした。
駅から近いが最後の急坂が大変。セントマイケルマウントがよく見えます。部屋は普通に何でも揃っていて収納スペースも十分です。朝食のホットミールはメニューから選ぶやりかたで、楽しかった。WI-FIも無料です。

10/10 (非常に良い)

shogo、tochigi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リフレッシュできるホテル
Penzanceの風光明媚な風景に負けない綺麗でリラックス出来るホテルでした。 館内はとても静かで大人が一人旅やカップルで訪れるのにピッタリ。 何よりも素晴らしいのは朝食が朝陽で照らされた海を眺めながらゆっくりと頂けること。 訪れた季節が冬だったのでできませんでしたが、暖かい季節なら外のテラスで朝食もいいと思います。 そしてホテルの従業員(?)のペルシャ猫が人懐っこくて(笑) 部屋に入ってきてベッドで寝てました(笑)

8/10 (良い)

Colin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The actions of the staff to overcome the impossibility of obtaining a taxi to convey us to the harbour in time for the sailing to the Scilly Isles.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ilona

2024 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Bev

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Has the hotel had a change of ownership? Because loads differed from the older reviews (which were really great). Plus, many of the facilities promised simply don't exist - as if there's been a huge cost-cutting exercise. Both the hotel website AND EXPEDIA need to update the hotel's offerings as they are incorrect. * No warm welcome with a glass of bubbly (just a deserted reception & then a man demanding to see my ID! (Reception was unmanned, no-one to ask about things) * No blackout curtains in room (roller blinds) * No premium Egyptian cotton bedding (just standard hotel satin-stripe) *No espresso maker (just standard kettle, sachets, etc) *No free bottle water (just tap water in a bottle) *No designer toiletries (just pump action bottles locked into bathroom walls) *No chocolates in room (just crisps, nuts & biscuits) *Towel rail & room light not working *Ashtrays outside breakfast room window with cig butts floating in rainwater *Terrible breakfast (NOTHING LIKE THE WEBSITE PHOTO - no artisan-style rolls & breads, no continental meats, no cheese, no melon slices, no deli items) - inedible overcooked bacon & sausage, eggs with broken yolks, choice of sliced white or brown bread only *CHEF, WHEN ASKED, SAID THEY NO LONGER DO THE LAVISH BREAKFAST ON THE WEBSITE This hotel needs RE-GRADING - it's no longer 4-star - and Expedia & the hotel website need to update the hotel offerings & hotel needs to remove the lavish breakfast photo & welcome with glass of bubbly.
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Skerntian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Short stay
Great place but the highlight was the breakfast which was really good.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Filofteia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Andrea

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Let me start by saying all the staff were very pleasant and efficient. The dinner both nights was absolutely delicious. The breakfast was also fresh and tasty. However, our room was much in need of a makeover: one of the wall lights was flickering; the heated towel rail in the bathroom didn’t work so was freezing and towels didn’t dry; there was mould in the bath/shower; very dated shower fixture over bath. Needs tearing out and starting again. The room was also small with dated, dark wooden furniture. Disappointing.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Xinlan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Warren

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Won’t be going back.
The hotel has changed management and not for the better. Breakfast was always a feast but is now cooked in the dining room and takes forever. The front door does not close properly so the wind howls through the building rattling doors all night
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

William

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
People and service were friendly and caring. No hassles and any inconvenience quickly dealt with. The hill is a challenge if walking with luggage, but exercise after a train ride was welcomed.
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andy

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lauren

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I can not fault our stay at Hotel Penzance. We were warmly greeted at reception on check-in and personally taken to our room. Our room had superb sea views, and a very comfortable bed and bathroom. Breakfast was excellent, all fresh produce and excellent service. We will certainly be returning if we are in the area again.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I only stayed one night but it was obvious that the whole experience was set up on customer satisfaction. Very pleasant and would definitely stay there again .the only slight criticism was the water system was quite load but that could easily be rectified with a few simple tweaks.I would recommend it to friends.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Larry

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient to downtown. Excellent breakfast and dinners as well. Charming mid-century decor in our room.
2023 年 10 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Christopher

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
How this hotel has been given a 4 star rating is outrageous. I remember my stays over 40 years and have been really satisfied all round. Now under new ownership the standard is appalling. Room 2 with badly stained carpet entering the bathroom. Shower that floods up to the toilet. Marks on the bathroom wall from an adhesive fitting no longer there. No effort for room service other than to make up beds. Move furniture to plug in a kettle. I will not be staying there again.
2023 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Russell

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Disappointing
Positives Room was comfortable with a nice sea view. Negatives Car parking charges were an unnecessary add on, food was well overpriced for average quality and the breakfast was awful, Scrambled egg was like porridge.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kathleen

2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jack

I booked this hotel online, at Expedia. for a stay next 23rd of May 2024. I immediately received an e-Mail confirming my booking for the end of October 2023, the very next day. This was not convenient since I live 5000 miles away and did not want to be in Cornwall the next day. I immediately contacted Expedia to ask them to correct the mistake. They contacted the hotel who said that I was a 'no show' and would not correct the mistake. That's where it lies now. I am out by 150 pounds. If that is the way this hotel conducts its business, it does not deserve to prosper. Dr Jack Wynters
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cornelius

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hetal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pleasant stay with stunning view
The hotel staff was very welcoming and made us feel home as soon as we arrived. It was our very first time in Penzance and we loved it every second we spend here. Reception, chef and housekeeping all the staff was very friendly and helpful. We are really pleased with their service. Thank you so much for having us.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joann

2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jean-Marc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Well situated, staff was very friendly and accommodating. We had a very good diner and breakfast was excellent.
2023 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mandy

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Rosemarie

2023 年 8 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ramon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Christopher

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Well presented hotel
This place has a lot going for it. Views were great and the rooms were really nice and well presented. It was let down by poor service in the restaurant - half the menu was unavailable. Also my parents had water leaking into the bathroom when it rained. EV charger was extremely useful.
2023 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

paul

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Disappointing
Sadly for a 4 star hotel the hotel Penzance fell below par . We arrived 50 minutes early to be told ‘you’re a bit early for check in’ no offer to wait in a lounge etc. the list then begins, no access to food or drink outwith dining room hours which was 6:30-9:30 am & pm. No room service. The rubber bath mat was filthy, room keycards needed charged minimum daily. The breakfast chef wore jeans & a sweatshirt while cooking your eggs in the dining room. The pre printed menu was not what was available. You couldn’t put your meal or drinks on your room tab as it was a separate business from the hotel. The front desk was hardly ever staffed - a notice was there telling you a number to phone if you needed someone - problem is there was no phone provided and it was highly possible to have left your phone in your room & you were locked out because of the faulty room key cards. I don’t know how this hotel met a 4 star criteria
2023 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Susan

2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tatjana

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was so good, clean, nice location, beautiful view
2023 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Silke

グループ旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Sad
We were sad to see the exterior of what once was a lovely garden with pool. The hanging baskets have been dead for a long time, some of the furniture was rotten and the weeds around the pool were so extensive that one couldn't see the paving. There were fab pots that were empty and very unappealing to see from the terrace. The glasses and ashtray from one morning were still there early evening without wiped table... the breakfast offering was dire... old croissants, nearly off fruit, anything warm was extra to pay for and the boys serving need to learn to smile now and then. The girls were lovely but front of house was disappointing. The price for the night did not reflect the charm of the property one would expect from seeing the pictures nor some of the service.
2023 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Kimberly

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Scott

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very pleasant staff both in the hotel and restaurant
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Penzanceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Thank you for your review Kevin, we are glad that you enjoyed your stay!

8/10 (良い)

Boris

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Views
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Betty

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This is a beautiful classic building with an elegant, yet homey feel. The staff were attentive, hospitable and accommodating. The food was very good. We had some unusual travel needs which the staff helped to resolve.
2023 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Rod

2023 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Cathy

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Not a 4 star. Black mold in bath. Sky light in bath nasty. Staff very hard to find for checking/out. No lift. Mediocre food. Lovely sea view a garden. But overall, disappointed and very surprised with 4 star rating
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mary Jane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lua

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed here in October 2020 and had a lovely relaxing time. Everything was great despite CoVid restrictions food, service, staff all worked really well and the restaurant was excellent. This is why we chose to return for a post Xmas and nee year break. Disappointing from arrival onwards. The receptionist Terry was pleasant enough but despite our phoning ahead to describe a five hour delay on the M5 and arriving exhausted, he didn’t have the sense to allow us to go to our rooms to freshen up, settle etc. we had to go through the whole checking and full payment for our holiday up front before even using the loo. The superior double room was not nearly as plush and nice as the room we’d had before with serious crack in bathroom floor tiles and furniture that didn’t close either drawers or doors properly. The view was good but restricted. The bed was clean and comfortable and maid service very good every day but the sheets were not changed at all during our five night stay which got a ‘four star’ hotel was unusual. There were Christmas lights outside our window that flashed manically across the bedroom ceiling but once requested the following morning were switched off at night so they did resolve that problem quickly. My husband had an ok but not great breakfast at £15.95 which he had to pay for immediately, before leaving the restaurant, rather than adding to our room. Again unusual. We didn’t eat in the restaurant after that as the recent reviews were all poor so we walked.