テラス / パティオ

ホテル アトリウム バイ ハッピーカルチャーの口コミ

3 out of 5
ホテル アトリウム バイ ハッピーカルチャー
68-72 Boulevard Henri Sellier, Suresnes, Hauts-de-Seine

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 406 件の口コミ中 184 件が非常に良い" "
評価 8 - 406 件の口コミ中 167 件が良い" "
評価 6 - 406 件の口コミ中 36 件が普通" "
評価 4 - 406 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 406 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Takahiro

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
ホテルは写真で見るよりも古く感じました。エレベーターが故障している期間がありました。無料のコーヒーサービスがロビーにあるのでありがたいです。部屋の広さは十分でした。裏側の部屋だったので、静かですが、少し暗く眺めは良くないです。部屋に一つ椅子があると良かったです。バスルームの掃除が少し不十分な箇所がありました。トラムの駅がすぐ近くで便利です。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Dear Takahiri,We'd like to thank you for taking out the time to share your experience with us. We are sorry for the inconveniences encountered during your stay and we'd like to precise that the elevator was repaired on thesame day following. We are happy you appreciated our services and hope to host you once again to provide an even better experience and let you discover our other category of rooms.Cordially,

6/10 (普通)

Hiroyuki

2023 年 3 月に 2 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Thank you so much for sharing your experience. We look forward to welcoming you again in our hotel. Have a lovely day. With warmest regards,Atrium Team.

4/10 (不満)

Masayoshi

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
暖房が効かない、wifiが繋がらない、シャワー乗り込んだ出が悪い、温度不安定
2023 年 3 月に 2 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
早上好,我们非常感谢您分享您的经验。 我们非常抱歉未能为您提供您一直在等待的体验和住宿质量。 清洁是我们的首要任务之一,我们员工的友善也是如此。 我给你们大家找借口。请放心,我们的团队每天都在竭尽全力让您的每次旅行舒适愉快。我们很高兴欢迎您提高对我们酒店的看法。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔でシンプルながら快適なホテル。
清潔でシンプルながら快適なホテル。ビジネス用途であれば全く問題なし。バスタブがあれば最高でしたが、この価格であれば納得です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリ近郊のリーズナブルなホテル
大晦日から元日をこのホテルで過ごしましたが、3階のバルコニーから見るパリ市内とエッフェル塔の向こうに昇る初日の出には感動しました。

8/10 (良い)

Hayley

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had a lovely 2 night stay at this property. The staff were all so friendly and helpful. Bed was a nice size, firm but comfortable. There was a good variety of options for breakfast. The hotel was a block away from the tram so was easy enough to get into Paris. The only thing is that the rooms are not at all sound proof so it’s easy to get woken up by people coming in/leaving late. Overall I have a great stay. It definitely met my expectations

10/10 (非常に良い)

Vanessa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I really liked how close it is from the transportation station, even that is not exactly in the downtown Paris, I was able to see the Eiffel Tower from my room so I couldn’t forgot that I was there 😍 Staff is amazing, they speak several languages and I didn’t have any issues with communication in English or Spanish. I’m really grateful to have chosen this hotel
The Receptionからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Vanessa,Firstly we'd like to thank you for choosing us and for taking the time to express your satisfaction. We are delighted you equally enjoyed your Eiffel tower view room alongside the other amenities of the hotel, like free water free water and coffee, wifi and the unlimited access to the must sees of Paris. The strenght of Atrium resides in its amazing, passionate, professional staff and we are proud they were able to assist you always and contributed to the beauty of your stay.It was our pleasure welcoming you and we hope to host you once again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

BEATRIZ

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Chère BEATRIZ, Quel plaisir de vous lire ! Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris de votre temps précieux pour évaluer votre séjour à l'Atrium. Nous sommes ravies d'apprendre que votre séjour ainsi que notre établissement étaient à la hauteur de vos attentes, votre satisfaction nous est primordial. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement

10/10 (非常に良い)

christophe

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Cher Christophe, Quel plaisir de vous lire ! Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris de votre temps précieux pour évaluer votre séjour à l'Atrium. Nous sommes ravies d'apprendre que votre séjour ainsi que notre établissement étaient à la hauteur de vos attentes, votre satisfaction nous est primordial. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 (普通)

Stefan

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
Bueno, pero aun por mejorar
El hotel es cómodo y desde el front desk hay un 1muy buen servicio. Sin embargo la limpieza de la habitación, casi nula y habia dificultades de idioma para con otros miembros del staff, entendiendo que la mayoria de personas allí, son turistas
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 (普通)

kemal

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Eingangstür ist nicht dicht genug, im Flur hört Man alles und das Bad keinen Tür hat. Parkplatzgebühr von 19€ pro Tag zu hoch. Sehr freundliche Mitarbeiter
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Die Rezeption.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Lieber Kemal, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu kommentieren. Es tut uns leid zu hören, dass Sie das Atrium-Erlebnis nicht in vollem Umfang genießen konnten. Wenn wir das bereits erwähnt hätten, hätten wir die notwendigen Vorkehrungen getroffen und Ihr Zimmer gewechselt. Wir haben ein Konzept für einige Räume, die ohne Badezimmertüren gestaltet und durch Vorhänge weit voneinander getrennt sind, um ihnen einen anderen Charme und eine andere Schönheit zu verleihen. Es tut uns leid, dass Sie den Preis unserer sicheren Tiefgarage als erhöht empfunden haben, da wir unser Bestes getan haben, um dies im Hinblick auf die anfallenden Kosten zu begrenzen.Es war uns eine Freude, Sie bei uns begrüßen zu dürfen, und wir hoffen, Ihnen bei Ihrem nächsten Aufenthalt ein noch besseres Erlebnis bieten zu können.Beste grüße,

10/10 (非常に良い)

INES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
C'est merveilleux de savoir que vous avez passé un séjour magnifique et que vous avez été bien accueilli! Nous sommes ravis que les chambres spacieuses et propres ainsi que les délicieux petits déjeuners aient contribué à votre satisfaction. Nous espérons vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience aussi agréable!L'équipe de l'Hôtel Atrium

8/10 (良い)

WEN MING

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
C'est merveilleux de savoir que vous avez passé un séjour magnifique et que vous avez été bien accueilli! Nous sommes ravis que les chambres spacieuses et propres ainsi que les délicieux petits déjeuners aient contribué à votre satisfaction.Nous espérons vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience aussi agréable!L'équipe de l'Hôtel Atrium

10/10 (非常に良い)

Sulejman

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Bonjour, Merci beaucoup pour votre message! Nous sommes ravis de savoir que vous appréciez l'ambiance agréable ici. Bien à vous, L'équipe de l'Hôtel Atrium

10/10 (非常に良い)

Haeusng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Dear Haeusng,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

8/10 (良い)

Miriam John

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Chère Miriam,Merci pour cet avis qui est une belle récompense pour notre équipe. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous revoir prochainement. Chez les hôtels HappyCulture, nous faisons tout pour que nos clients de loisirs et d’affaires soient happy en voyage ! Bien à vous,

10/10 (非常に良い)

Emmanuelle

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Cher Emmanuel, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour à l'Atrium. Toute l'équipe est ravie d'apprendre que l'hôtel ainsi que nos services étaient à la hauteur de vos attentes. Nous espérons pouvoir vous accueillir une nouvelle fois. Bien cordialement, L'équipe Atrium

2/10 (非常に不満)

Bruno

2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DIANA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Los cuartos que se nos asignaron eran de muy buen tamaño, muy limpio, excelente atencion del personal y el hotel esta ubicado a 1 cuadra de una estacion de tren que te lleva a las principales lineas del metro. Precio justo.
2023 年 11 月に 4 泊滞在
La Réceptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Querida Diana:Nos complace saber que le brindamos un excelente servicio tanto en calidad como en cantidad. Nuestro objetivo es hacerte sentir como en casa y hacer de tu estancia una experiencia inolvidable. Le agradecemos por tomarse el tiempo para compartir su experiencia y esperamos darle la bienvenida nuevamente.El más cálido saludo,El equipo de Atrium.

10/10 (非常に良い)

Sylvie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Incroyable
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 8 日)
Chère Sylvie,Merci pour cet avis qui est une belle récompense pour notre équipe. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous revoir prochainement. Chez les hôtels HappyCulture, nous faisons tout pour que nos clients de loisirs et d’affaires soient happy en voyage ! Bien à vous,

10/10 (非常に良い)

Vicki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean, modern hotel with great breakfast. Amazing view of Eiffel Tower. Not much around hotel as far as eateries.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
the Atrium teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Dear Vicki,Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely,

6/10 (普通)

Leilani

家族旅行
Maybe we arrived at the wrong time, since maintenance was being done on the hotel, and so it was noisy with all the pounding. It was away from many restaurants and we had to order thru Uber eats most of the time. Not accessible to stores and food places. Beds were clean anyway and no bedbugs. Frontdesk staff too were accommodating.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 3 日)
Dear Leilina,Thanks for taking out the time to share your experience. We are sorry to know we didn't mmet all your expectations and the inconvenience due to the noise which was carried out briefly in the afternoon. Depending on our guests culinary preferences we always propose the fast food joints for a quick pasta or burger at two minutes on foot or a six minute walk into the city center for a wider variety of delicacies. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

8/10 (良い)

Shanice

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
Very good stay
2023 年 10 月に 3 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Dear Shanice,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

10/10 (非常に良い)

Cherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I liked everything. It was tidy, the staff was always polite and you have several transfer possibilities a few minutes away from the hotel. If I visit France again, I would go there again! :)
2023 年 10 月に 2 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Cherine,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

10/10 (非常に良い)

Sefa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
La Réceptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Cher Client,Merci d’avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes si heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre propriété. Notre objectif est toujours de dépasser vos attentes. Si nous pouvons vous aider lors de votre prochain séjour, n’hésitez pas à nous le faire savoir. Nous espérons vous voir bientôt.

8/10 (良い)

Charles、Gwynn Oak

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ahmad was great and helpful. The breakfast was better than expected. The hotel was well worth the stay!
2023 年 9 月に 2 泊滞在
The Atrium team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
Good Day Sir Stafford,We are pleased to have made your stay quite memorable. Thanks for taking the time to express your satisfaction with our services.We hope to make your next stay even more memorable.Yours Truly,

10/10 (非常に良い)

Melinda

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good stay for a quick trip to Paris.
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Good Day Mme Farrell,Thanks for taking out the time to leave your feedback, it was our pleasure to have you in our hotel. We are happy to have contributed to your meorable stay in the city of paris. We cannot wait to welcome you again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Raju

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
Value for money
2023 年 9 月に 5 泊滞在
The Reception.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Good Day Dear Client, We are happy to have made your stay in Paris comfortable and memorable. It will be our outmost pleasure to host you in our hotel once again.Best Regards,

6/10 (普通)

Rhiannon Ann

Loved how clean it was, some staff members weren’t the friendliest, a little disappointed there wasn’t a bar when it’s advertised, my key card hardly ever worked, but overall it was fine.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Good morning Ann, We would like to thank you for sharing your experience. We are really sorry that we have not managed to provide you with the staff members that you have been waiting for. One of our priorities, as is the friendliness of our staff. I present you all with excuses.Be assured that our team strives every day to do every effort to make each of your trips comfortable and enjoyable. We will be delighted to welcome you to improve your perception of our establishment.Best regards,

2/10 (非常に不満)

Alisha

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Bonjour, Nous sommes absolument navrés d'apprendre que nous n'avons pas réussi à combler toutes vos attentes.Je vous invite à nous contacter directement afin que nous puissions identifier les points d'améliorations. Toute l'équipe de l'hôtel Atrium

10/10 (非常に良い)

Walid

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Cher Walid,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement votre avis compte beaucoup pour nous.Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié l'ensemble de nos prestations. Ce sera pour nous un réel plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'un prochain séjour à Suresnes. Toute l'équipe vous souhaite une très belle journée.Très sincèrement, l'équipe de l’Atrium

8/10 (良い)

fabrice、SAINT-PIERRE

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Très bon établissement, particulièrement bien situé à proximité du bois de Boulogne. Chambre très agréable bien qu'un peu petite, avec vue directe sur la Tour Effeil. Accueil de qualité.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Bonjour Fabrice,Quel plaisir d'avoir de vos nouvelles. Nous vous remercions pour cet avis élogieux! Nous sommes très heureux que vous ayez ressenti notre esprit et que vous aimiez notre personnel amical.C'était un réel plaisir de vous accueillir. Nous serions ravis de vous recevoir à nouveau dans une catégorie de votre choix afin de mieux définir la taille de chambre qui vous conviendras le mieux, classique, supérieure ou Privilège. Toute l'équipe de l’Atrium vous souhaite une excellente journée. Très sincèrement l'équipe de l’Atrium

8/10 (良い)

A

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Lieve personeels , Schoone hotel
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Good morning, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services.The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

8/10 (良い)

LYNETTE

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Atrium Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good morning Lynette, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

8/10 (良い)

Henry

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Atrium teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good morning Henry, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes. We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

10/10 (非常に良い)

Bradley

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great service and beautiful hotel
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Atrium teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good morning Bradley, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

4/10 (不満)

karine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
S
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Atrium Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good afternoon Karine,First of all, we would like to thank you for taking the time to review your recent stay. We are very sorry to hear that we were unable to meet all your expectations. I invite you to contact us directly so that we can identify areas for improvement. We are nevertheless delighted that you enjoyed the comfort and calm of the room. Yours sincerely, The Atrium Hotel team

10/10 (非常に良い)

Shan Chan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I booked two double bed rooms, both are in 1/F, one is nice and big, an other room smaller and dum with compare with the first room Breakfast is nice and comfortable environment Staff are nice and helpful You can have a cup of coffee anytime if you want at the front desk room cleaning everyday 👍
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Atrium teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good morning Shan Chan, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

2/10 (非常に不満)

Erol

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Atrium Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good afternoon Erol,First of all, we would like to thank you for taking the time to review your recent stay. We are very sorry to hear that we were unable to meet all your expectations. I invite you to contact us directly so that we can identify areas for improvement. We are nevertheless delighted that you enjoyed the comfort and calm of the room. Yours sincerely, The Atrium Hotel team

8/10 (良い)

NICOLA JANE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worth a stay
My son and I stayed at Hotel Atrium, we arrived late due to flight delay and was looking forward to refresh before going back out. We had some confusion over our room booking which was resolved to best of their ability on first night and have resolved since. The second room was lovely and bright. We could not fault breakfast, lots of choice and the all day offer of hot/cold drink machine is a wonderful bonus. Good hotel to stay at.
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Atrium teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Good morning Nicola Jane, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

8/10 (良い)

Kristina

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tycker mycket om detta hotell, men rummet med toaletten luktade urin. Det är något jag inte upplevt innan här och det var inte så trevligt. Det var dock rent överallt.
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Good morning,Thank you for taking the time to share your experience because your opinion is very important to us. We have noted your comment about the the toilet hygiena, and we are so surprised.We are happy to read that the rest of the hotel has met your expection. We hope that we will have the opportunity to welcome you again in Paris ! Have a lovely day. With warmest regards, Yann & Hotel Atrium Team

8/10 (良い)

Anna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and helpful staff, location is next to train station which is convenient!
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Hélène, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Good morning Anna,We are pleased to read your review and hope to welcome you again at the Hotel Atrium in the future.We wish you an excellent day !

2/10 (非常に不満)

Eduardo

2023 年 4 月に 3 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Bonjour Eduardo,Nous sommes absolument navrés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié pleinement votre expérience. Nous mettrons tout en œuvre afin que cela ne se reproduise plus. Nous espérons avoir l'opportunité de vous faire meilleure impression lors d'un prochain séjour. Très sincèrement, Toute l'équipe de l'hôtel Atrium.

8/10 (良い)

Sachinder

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Breakfast was not served well.had to ask for all from cutlery to bread and cheese to replenish .
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Hélène, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Good morning,We would like to thank you for sharing this review about your stay with us. It helps us improve our quality of service. We are sorry that you did not appreciate the way breakfast was served.We wish you a lovely day.

8/10 (良い)

Daniela

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
A disposición de los clientes agua y café las 24 horas. En el buffet del desayuno observé hormigas en la zona de las mermeladas.
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Hélène, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Good morning Daniela,We would like to thank you for your comment that always helps us improve our quality of service.We are sorry for the inconvenience of the ants, this problem is solved now.Have a great day !

10/10 (非常に良い)

Evin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Souâdからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 27 日)
Dear guest,We are pleased to read your review and hope to welcome you again at the Hotel Atrium in the future.We wish you an great day !

10/10 (非常に良い)

Olivier

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Extra
Chambre propre et confortable Petit déjeuner de qualité Personnel attentionné
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Hélène, Directriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 7 日)
Cher Olivier,Nous vous remercions vivement pour votre commentaire positif sur votre séjour au sein de l'hôtel Atrium. Nous espérons vous accueillir à nouveau parmi nous et vous souhaitons une excellente fin de semaine.

8/10 (良い)

Cameron

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 15 日)
Good morning,Thank you for sharing your experience. We are really happy to read that our services have met your expectations. We are pleased that you like our friendliness and our breakfast. Have an amazing day ! Warm Regards Yann & Atrium Team

8/10 (良い)

Marie

2023 年 3 月に 1 泊滞在