ロビー

ヒルトン パリ シャルル ドゴール エアポートの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 427 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 256 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 152 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 76 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 89 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食は高いがおいしい。
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

AKIO

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Akio,Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Your Marketing Assistance

6/10 (普通)

Goto

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d'expérience.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes et vous prions de bien vouloir nous en excuser.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions ou remarques de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations et le confort de nos hôtes.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Your Marketing Assistance

4/10 (不満)

takashi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Dear Takashi,Thank you for sharing your review.While we do carry out maintenance whenever necessary to ensure that our facilities are up to date, we have noted your comments. Also, our rooms are cleaned daily and we ask that guests make us aware of any shortcomings so that we may have these immediately addressed.We look forward to welcoming you again. Best regards,Your Marketing Assistance

8/10 (良い)

Kenzo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is amazing. But I was worried about a lot of bird dropping on the road between the hotel and the terminal 3.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Marketing Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Kenzo,Thank you for this kind review.We are thrilled to learn that you found our hotel to be amazing, and we're glad that our team's service, as well as the cleanliness of the room, met your expectations. Our aim is to provide a top-notch experience, and it's heartening to know we succeeded during your stay.We take note of your concern regarding bird droppings on the road to terminal 3. While this is an issue outside of our direct control, we understand it impacts the overall experience and will look into ways to address it in cooperation with airport authorities.It's rewarding to hear that the amenities and hotel condition were satisfactory, and we appreciate your positive ratings in these areas.We would love to have you back.All the best,The Marketing Team

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable location and service. Restaurant is also nice.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
The Marketing Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear Hiroshi,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We're delighted that you appreciated the convenience of our location, with easy access to public transportation and proximity to the airport. It's wonderful to know that our restaurant met your expectations, offering a variety of French and international cuisine. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness of our rooms and providing top-notch amenities, and your recognition of these efforts is much appreciated.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,The Marketing Team

2/10 (非常に不満)

SHINSUKE

2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hidetaka

出張
良かった点 : 清潔度
ターミナル3から徒歩3分くらい。夜は道か暗いので分かりにくい。朝食は、美味しかった。バスタブ付きの部家だったがシャワーはバスタブとは別の場所にあるので、シャワーしか使わない。
2023 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

XIAOPAN

2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Atsumi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エレベーターは部屋のカード読み取りしないとその階へ行くボタンが押せない。 パジャマは無いですがアメニティーは沢山あり、水もついていました。
2023 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

SATOSHI

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Eiko、Bunkyo ku

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテルは立派ですが、宿泊当日テレビのアンテナ線が抜けていて映らなかった。又お風呂のお湯が熱くて水で薄められなかった。誰かが変にしていたのか?朝食夕食は美味しい。空港のすぐ近くでフライトには便利です。
2022 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Yumiko

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
トイレの流すボタンが固くて押し切れず、夫の力でやっと流せる感じ。 女性1人だったら途方に暮れてたと思う… 冷蔵庫にはバゲットらしきカスも残ったままだった… 夕飯はホテル内のレストランにしたけど、すごい美味しかった。 2人でお酒も飲んでサービス料入れて70€なので良心的。 ウェイターはフランスあるあるのやる気のなさだけど。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Isao

2022 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
バスタブ付の部屋で設備的に問題無いと思ったのですが、シャワーが壊れて満足に使用できない状態でした。ホテルのサービス的には特に問題ありません。
2022 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 9 月に 1 泊滞在
Anne-Claireからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 22 日)
Thank you for your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 8 月に 1 泊滞在
Anne-Claireからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 9 日)
Thank you for your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心なホテル
駅から近いです。T1からはT3行きの電車で二つ目です。夜遅くでもT3付近のホテルは駅近で安心です。全体として悪くないが、禁煙の部屋がタバコ臭くて交換してもらいました。朝食も美味しかったけれど、サービスはシンプル。ジムは貸切のように24時間使えた。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest, We are pleased to see that you enjoyed your stay at the Hilton Paris Charles de Gaulle and we are looking forward to welcoming you again during your next visit to Paris. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

モカチョコ、千葉市

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
CDGターミナル2から行きづらく1時間以上さまよってしまいました。 部屋にスリッパがありませんでした。 歯ブラシや髭剃りもないので準備してから宿泊すれば良かったです。 部屋は広く水廻りも綺麗でした。 朝食はクロワッサンがおいしかったです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
We are pleased to see that you enjoyed your stay at the Hilton Paris Charles de Gaulle and we are looking forward to welcoming you again during your next visit to Paris. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

TAKAYUKI

2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Hideyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Hideyuki, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for taking the time to rate your experience. We are pleased to see that you had a pleasurable stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔で広い室内は満足。 充電器を貸してくれるとインフォメーションにはあったが、借りられず、テレビ裏のUSBポートから取れと言われた。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for taking the time to leave us feedback. We are pleasant to see that you had an overall pleasant stay and appreciated our clean and spacious rooms. I would like to apologize for the wrong information given, there is no charger available at the front desk however this is a charging tower available at the bar for your convenience. Thank you again for your feedback and we hope to welcome you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
夕食付つきプランですが、つかないの一点張り。 貴社とホテル間でどうなっているのですか! 7月に他社サイトで申し込んで際、このような不愉快な思いはしませんでしたよ!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for rating your experience. We are sorry to read your stay did not live up to your expectations and would like to apologize for any inconveniences experienced. Please do let us know what went wrong during your stay so we can further work on. We hope to welcome you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

Maidon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
お部屋も快適、朝食も夕食もおいしくいただきました。 ただ。。レストランのスタッフさんが少ないのと、レセプションでの手続きにとても時間がかかったのが、残念なところです。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
Dear Maidon, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles and for sharing your constructive feedback on Expedia. We are pleased to see that you had an enjoyable stay with us and appreciated our 'delicious breakfast and dinner'. However, we do apologize for the long wait in the restaurant and at the reception and we will work on theses issues to improve the quality of our service. We remain at your disposal and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても清潔できれいでした。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Guest, Thank you very much for this amazing review and for staying with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Kind Regards, Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.

8/10 (良い)

hiroyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は広くてきれいです。
空港から遠いのが難点です。エグゼクティブルームはとてもよかったです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Hiroyuki, Thank you for your lovely comment, we are happy to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back at Hilton Paris Charles de Gaulle Airport. Kind Regards, Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.

8/10 (良い)

hiroyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ちょっと遠いかな
全体的にきれいでしたが、ミュンヘンやクラクフと違い空港から歩いていけないのが難点でした。送迎バスも30分に一回は少なかったです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Hiroyuki, Thank you for your lovely comment, we are happy to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back at Hilton Paris Charles de Gaulle Airport. Kind Regards, Hassina ABDELOUHABI - Marketing Dept.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
夜遅くに急遽泊まりました。チェックインカウンターではなかなか対応してもらえなかったり、日をまたいでスーツケースを預かってもらうのも断られそうになりましたが、最終的に預かってもらえたのでとても感謝しています。駅からの距離がもう少し近ければと思いますが、部屋は広くて、広いバスタブもあり、窓から見える空港の景色も面白く、朝食も美味しく、後から思うと値段はお得だったと思います。何より、他のホテルにありがちなキツイ香水の香りが無かったことが、私と家族を癒しました。(他のホテルも見習ってほしいです!) 空港バスはホテルから使用する際にはとても便利なのですが、空港からだと他のホテルの複合バスは見かけるけれど、ヒルトンは呼ばないと乗るのは難しそうに思いました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your rating us a 4/5 after your recent stay with us at the Hilton Paris CDG Airport. We're pleased to see you had a pleasant stay with us and look forward to welcoming you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに1人ひとり時間がかかるものの 親切かつ気さくなフロントスタッフが出迎えてくれました。 biggerな客室はご用意できませんでしたが… と言われましたが、充分に広いお部屋。 建物は年数経っていると思われますが リフォームされています。 バスはそのままでも蛇口等が綺麗です。 ベッドは寝心地良く、長時間フライトの疲れを癒してくれました。 有料ミニバーは無い代わりに無料の水がありました。とは言えM&Sで既に買っていたのですが…(空港売店よりリーズナブルな水が売っています) アイロン備え付けなのも助かりましたが 無い物もあるのでご用意を。 ・スリッパ ・歯ブラシ ・パジャマ 気になった点は電気ケトルの内部があまり綺麗でなかった点、ソファに染みがあった点。 朝御飯は数年前よりカジュアルになった気がしますが 終わり時間ギリギリで補充してくれています。 ただ、シミのついたナプキンや洗いきれていないカトラリーがセッティングされていたり… 多少突っ込みどころは否めません。 でも到着後1泊の身には充分でした。 とにかくぐっすり休めたのが一番良かったです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for leaving us 4*. I am happy to read that you had an overall satisfactory stay and appreciated our friendly staff. I remain at your disposal and look forward to welcoming you back to our property. Hopefully next trip to CDG is 5 stars! Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

Aki

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to the airport and easy to come. The room is large and the view is good. The drain of the washstand is a little bad, but this might be often happen in France.
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Dear Aki, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for rating us 5 stars! We're thrilled to see you had an excellent stay with us and enjoyed our large rooms and convenient location. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いい立地
トランジットで利用しました。 当たり前ですが、空港に近く、 パリ市街へも、電車1本なので諸々便利です。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Paulina Roche - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Hilton Paris Charles de Gaulle Airport and for sharing your positive feedback. It's a pleasure to see that you had a pleasant overnight stay and we look forward to welcoming you back soon when you travels bring you back to CDG. Best regards, Paulina Roche - Executive Assistant

8/10 (良い)

Elena

出張
良かった点 : 清潔度
Nice clean hotel
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Elena,Thank you for such a positive review.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Ying

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Clean and convenient to the airport
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Ying,Thank you for such a positive review.We are delighted to know that the cleanliness of our rooms and the level of service met your expectations and contributed to a pleasant experience at Hilton Paris Charles De Gaulle Airport.Our team takes great pride in ensuring our guests enjoy the comfort and convenience we strive to provide, right in the heart of the Charles de Gaulle Airport terminals.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

8/10 (良い)

Khajak、Beirut

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Khajak,Thank you for such a great review.It's great to hear that you had an enjoyable stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

george

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Right on property. Walked there from terminal. Very comfortable bed
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear George,Thank you for such a great review.We are thrilled to hear you found the bed to be very comfortable and the room cleanliness as well as the overall condition of our hotel to be up to your expectations. It's great to know the amenities provided in your room enhanced your experience. Our team at Hilton Paris Charles De Gaulle Airport takes great pride in offering a convenient location and we are glad this contributed positively to your stay.We're always striving to provide exceptional service, and your praises affirm our efforts. Thank you for acknowledging the hard work of our staff.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Mei

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great to stay overnight for an early flight.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Mei,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our hotel's condition and the service provided by our team met your expectations and contributed to a satisfactory stay. It is particularly pleasing to note the high cleanliness standards of your room were to your liking.While we are glad that you found the overall experience to be positive, we regret that the room amenities did not fully meet your needs. We are continuously striving to offer the finest facilities and regret any inconvenience this may have caused.The Hilton Paris Charles De Gaulle Airport team takes great pride in ensuring our guests enjoy a comfortable and convenient stay, especially when preparing for travel. Your remarks serve as an encouragement for us to maintain our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Nisumbavyose

出張, グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
Fantastic, no issues what’s so ever!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for this great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Your Marketing Assistance

8/10 (良い)

Karthik Iyappan

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Good room and location. But service was sub par. I booked a suite and it had two doors that had the hydraulic closing. I wanted a door stopper to have the doors opened since I have a toddler and didn’t want her finger to get stuck when the doors auto close. Despite repeated asks they never bothered to get me a damn door stopper.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Layne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Layne,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

2/10 (非常に不満)

Llyndara

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The hotel was lovely, but I had a horrible experience in the restaurant. Never experienced anything like it.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Krishnendu、Jersey City

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for this great review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Shirley

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
The rooms were big and the bathrooms had shower & bathtub & phones! The time for dinner in the restaurant was stated 6pm-11pm, but when we arrived at 6:45pm the hostess/waitress made us wait 20 minutes and then seated 2 other tables before we had to go over andcask about our table!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Shirley, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is very rewarding to know you had a good experience with us. We appreciate your candid feedback about your dining experience and apologise for this issue. Please note that the dinner starts at 7pm.We hope to welcome you back. Best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Sheila

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is perfect and the food and wine were great too.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Sheila,Thank you for such a positive review.It is truly heartwarming to hear that you enjoyed the comfort and cleanliness of our accommodations, as well as the high standard of service provided by our dedicated team. Your commendation of the delightful culinary experience and the selection of wine at our restaurant is a testament to our commitment to offering exceptional dining options. We are thrilled that the Hilton Paris Charles De Gaulle Airport met your expectations, and we take pride in delivering an experience that stands out in your travels.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

8/10 (良い)

Frank

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice property, quick and friendly check in. Rooms very spacious and a nice bathroom with bath and walk in shower.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Frank,Thank you for such a great review.We're thrilled that you enjoyed our overall environment and made the most of our Play spaces, Coffee bar, and Laundry room. It's also great to know that our team's friendliness and service met your expectations. We appreciate your feedback on the bathroom quality and will look into ways to improve it. As for the Food & Drink, we're always working on enhancing our offerings, so we hope you'll give it another try during your next visit.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Your Marketing Assistance

8/10 (良い)

Tara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had two room suite night before early international flight home. Slept well and the breakfast in the morning was really good. Would recommend for convenience to airport.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Tara,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that our team made a great impression on you and that you enjoyed our breakfast offerings. It's also wonderful to know that you found the room clean, comfortable, and well-appointed.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

Virginie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel and service
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Virginie,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

NORMAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel and AirPort need bus to move from airport to hotels in area.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Hi there,Thanks for taking the time to share your review.While we understand the convenience a direct bus service might offer between the airport and the hotels in the area, we are pleased to inform future guests that our hotel is easily accessible via the CDGVAL shuttle service, which provides a quick and efficient connection to the airport terminals.We hope to have the opportunity to welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Your Marketing Assistance

6/10 (普通)

beatrice

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
La television ne marchait pas a ce prix c est un peu hallucinant
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Chère Beatrice,Merci d'avoir pris le temps de cette appréciation.Nous sommes ravis que la propreté de la chambre ait répondu à vos attentes et que vous ayez trouvé notre service à la hauteur de vos exigences.Nous regrettons sincèrement que la télévision n'ait pas fonctionné correctement lors de votre séjour. Soyez assuré que notre équipe technique travaille constamment à maintenir nos équipements en parfait état de fonctionnement. Nous sommes également conscients que certains aspects de l'état de l'hôtel n'ont pas répondu à vos attentes et nous sommes engagés dans un processus continu de rénovation pour améliorer l'expérience de nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois.Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

belle、covina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We are so glad to finally in a hotel where we are familiar and felt like home in a foreign country. Services are great! Place is luxurious! Wonderful experience after going around Europe.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Belle,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Your Marketing Assistance

10/10 (非常に良い)

ABBAS

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
If I return to visit Parice I will choose this hotel again
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Your Marketing Assistanceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Abbas,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us.We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Your Marketing Assistance