テラス / パティオ

ハイアット リージェンシー ニース パレ ドゥ ラ メディテラネの口コミ

5 out of 5
ハイアット リージェンシー ニース パレ ドゥ ラ メディテラネ
13-15 Promenade Des Anglais, Boite Postale 1655 Cedex 1, Nice, Alpes-Maritimes

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 999 件の口コミ中 696 件が非常に良い" "
評価 8 - 999 件の口コミ中 213 件が良い" "
評価 6 - 999 件の口コミ中 61 件が普通" "
評価 4 - 999 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 999 件の口コミ中 13 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

SEIICHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
最高のホテルでした。部屋も広いし、部屋のベランダから見る景色も最高。朝食会場の雰囲気も最高で綺麗な海が見えました。 受付やコンシェルジュの方々が本当に親切です。困ったことはないか?って積極的に聞いてくれます。わざわざ日本からニースに行った甲斐がありました。もう一度ニースに来る時もこのホテルに泊まります
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Antoine Kachich - Executive Assistantからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
SEIICHI様、この度はご意見をお聞かせいただきありがとうございます。当ホテルでは、お客様をお迎えすることができ、大変嬉しく思っております。お褒めの言葉をすべて読ませていただき、またニースにお越しいただけるのを楽しみにしております。よろしくお願いいたします。

2/10 (非常に不満)

Yuki

家族旅行, グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Antoine Kachich - Executive Assistant.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Yuki, thank you for sharing your feedback. We are sorry that your stay did not meet your expectations. Please feel free to come back to us and explain the reasons for your dissatisfaction. Sincerly yours

6/10 (普通)

KAZUYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
一言で素晴らしいホテルでした。ただ、朝食が日本人の口に合わないのか、ただ、不味いのかは、分からないのですが、本当においしくなかったです。
2022 年 3 月に 2 泊滞在
Noellie Ginouxからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 21 日)
親愛なる和幸、 ハイアットリージェンシーニースパレドゥラメディテラネにご滞在いただき、誠にありがとうございます。 あなたが私たちと楽しい時間を過ごしたことを嬉しく思いますが、私たちの朝食の提供があなたの期待に合わなかったことを読んで少しがっかりしました。エグゼクティブシェフが調査できるように、フィードバックを共有しました。 お時間をいただき、誠にありがとうございました。次回ニースに旅行する際に、お迎えできることを楽しみにしております。 よろしくお願いします、 ノエリ・ジヌー 役員補佐

10/10 (非常に良い)

あああああ、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
海の真ん前で眺めがよく海岸沿いへの散歩も気軽にできる立地がよく、朝食メニューも種類が豊富で盛り付けもセンスが良くスタッフさんもフレンドリーで大変居心地が良かったです。
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your excellent rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

NOBUKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごせます
部屋からの眺め、快適さ、サービス含めて満足です。お部屋で無料でいただけるお茶などの種類も多くて、ちょっとリラックスするときにもいいなと思いました。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 6 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you and we are glad to learn that you enjoyed your stay thanks to your comfortable sea-view room and the quality of our service. Please be assured that we shared your comments with all our teams as we are striving every day for excellence. We hope to welcome you back to our hotel during your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ビーチの目の前にあり、景色も良く波の音を聞きながらゆっくり過ごすことができました。近くには、レストランが幾つもあり便利な場所でした。スタッフの皆さんもとても親切でした。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is such a pleasure to read your wonderful comments concerning the perfect location of the hotel on the Promenade des Anglais, facing the Mediterranean Sea, and the professionalism of our staff. Please be assured that your comments have been shared with the entire team. It is a great reward for all of us as we all constantly strive to offer each of our guests an outstanding experience. We sincerely thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

YUJI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your positive rating with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share such an excellent rating with us, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

4/10 (不満)

Tamon

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
タクシーとグルか?
ホテル到着時、タクシー料金で疑問あり。 ドアマンに料金ルールの正否、金額を確認するが、 正しい料金ルールを知らない事に驚愕 コンシュエルジュを呼び出したが、空港より市内は フラット料金制の導入が了解出来たが、荷物追加 とか若干の夜間?上乗せが正しい料金だと説明したが、 これは誤り  運転手は勿論、ホテルマンもいい加減
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Hotels.com following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are absolutely sorry to hear about your disappointment regarding the taxi fees from the airport. Indeed, there is now a fixed rate from the airport to the city center (and back): €32 per way. Please be assured that your feedback is essential for us to improve your future experience, and that your comfort and your satisfaction are our priority. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても快適な滞在ができ、Hyattを選んで良かったです。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are very happy to learn that you had a very pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back during your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
プールが寒い。トルコバスが小さい
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are absolutely sorry to hear that our indoor-outdoor heated pool and the Turkish bath did not meet your expectations. Please be assured that your feedback is essential for us to improve your future experience. Your comfort and your satisfaction are our priority and we would cherish the opportunity to welcome you back to demonstrate this. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 19 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your rating with us, following your stay at our hotel. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

TETSUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一流ホテル
夜中の室温が低めだったので、3泊目には毛布を持ってきて頂き、快適になりました。 ホテルの方々は皆、立派な対応をされます。 一流ホテルだと思います。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to hear that you had an enjoyable stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel for your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 19 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share such a positive rating about your recent experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

Masahiko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for your positive rating on Hotels.com, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We sincerely thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon during your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

TAKASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
問題なしです。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read that you had a perfect experience and we look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays in Nice and on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
湯船が…他は満足!
お風呂の湯船が毎日洗われていませんでした。娘と、フランスはそういう習慣なのかなぁ、、と言ってましたが、日本人としては湯船を使うので毎日洗って欲しかったですね。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. However, we are absolutely sorry to hear about your disappointment concerning your bathroom. Please be assured that we pay all our attention to your feedback as your comfort and your satisfaction are our priority. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel for your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your rating with us on Expedia, further to your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are truly delighted to learn that you had an excellent stay and that you would recommend staying with us. Looking forward to the pleasure of welcoming you back for your future travels to Nice and to the French Riviera, Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SEIJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高でした
料金はちょっと高めでしたが、部屋やサービス、プール、朝食どれも最高でした。
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for your positive comment on Hotels.com, following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to read that your room, the quality of our services and your breakfast experience met your expectations. It is also a great pleasure for us to learn that you enjoyed our beautiful indoor outdoor swimming pool during your stay with us. We will be very grateful to welcome you back during your future travels to Nice and to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
立地、景観から考えてハイアットリージェンシーしかないかな…と思い選びましたが、そこまで期待したほどではなかったです。シービュールームを予約したので事前にメールを送り、出来るだけ高層階をとお願いしてありましたが、結果は4階。その代わりにエクストラルームの付いてあるお部屋にアップグレードしてあると言われましたが、老夫婦二人の旅行にエクストラルームなど必要もなく使わずに終わりました。朝食ビュッフェも品数はあるようで、でも特筆するような美味しいものは無かった気がします。ただ、そこそこの安定した高級感はありました。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia, following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced concerning your room, as this is not the quality of service we pride ourselves on. We are also very disappointed to read that you did not have a positive breakfast experience. Please be assured that your feedback is essential for us to improve your future experience, and that your comment has been shared with our concerned managers. Your comfort and your satisfaction are our priority and we would cherish the opportunity of welcoming you again at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée to demonstrate this. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
駐車場が少し不便、朝食のパンがまずい。フロントもいまいちです。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice. We are very disappointed to learn that you did not like the bread served for breakfast. Please be assured that we shared your comment with our Executive Chef Cyril Cheype as your feedback is essential for us to improve your future experience. Regarding the parking, unfortunately it is not the private parking of the hotel but a public one. However we pay all our attention to your comment to improve your future experience. We sincerely thank you for your review and we hope to welcome you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

SHOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高!
さすがの一言です。また泊まります!
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 22 日)
Dear Guest, Thank you so much for sharing your feedback regarding your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a real pleasure to learn that you had an amazing stay and that you are willing to come back to our hotel for you future stays. We are looking forward to welcoming you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future travels to Nice, Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 (良い)

Satoyan、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
地中海を眺めながら食事できるテラスがよかった。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Director of Communications からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to learn that you had a wonderful dining experience on our beautiful terrace, and that you enjoyed the sea view. We are looking forward to welcoming you back during your future stays in Nice. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your rating on Expedia, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We hope to welcome you back for your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

K、ふくおか

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
設備も食事も良い、申し分ない。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to write a review on Expedia concerning your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very happy to hear that you had a very nice stay and that you especially enjoyed our facilities and your dining experience. We thank you for your recommendation and we look forward to the pleasure of welcoming you again for your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
そよ風
ロケーションも良くお部屋も清潔でした。 12月クリスマス前の比較的空いてる時期だったので夏のような混雑もなくスタッフの方も親切で過ごしやすいホテルでした。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We were very happy to welcome you at our hotel and it is such a pleasure to read your wonderful comments concerning our professional staff, your comfortable room and the central location of the hotel which is perfect for exploring Nice and the French Riviera from Cannes to Monaco. We thank you for your recommendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your future stays in Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

kimiyasu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ニースの海沿いの素敵なホテル!
コンシェルジュの方々が、とても親切で、おかげさまで、初めてのニース滞在が充実したものになりました。 例えば、今日は○○に行きたいと言うと、それなら、△△にも寄ってみると良いよと教えてくれて、それが全て素晴らしい! モーニングビュッフェも、美味しくとても充実していました。 シービューのお部屋でしたが、週末にはレストランのピアノ演奏が、テラスで聴くことができ、最高でした。
2018 年 10 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée on Hotels.com. It is such a pleasure to read your wonderful comments concerning our breakfast buffet and the comfort of your sea view room. We are also truly delighted to hear that our Concierges helped you with your requests and met all your expectations. Please be assured that we were thrilled to share your wonderful feedback with them! This is so rewarding for all of us to read such nice comments as we are striving every day for excellence. We thank you for your recommendation and hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays in Nice and on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

Yosuke、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best location,very comfortable room and nice service.
2018 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

立地条件スタッフの対応がよい。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 28 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is such a pleasure to read that you enjoyed the central location of the hotel and the professionalism of our staff. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back during your future travels to the the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

ryo、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your score on Expedia, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It will be a pleasure to welcome you back to our hotel for your future travels to the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

Yama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
目の前が海一望の部屋がとても素敵でした。 初日にはウェルカムシャンパンとフルーツ盛り合わせがサービスで置いてあり嬉しかったです。 朝食の場所も3階のテラス席でニースの海がきれいに見ることができます。その場で作ってくれるオムレツがおいしくて、毎回食べてしまいました。
2018 年 8 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review on Expedia following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is such a pleasure to read your wonderful comments concerning your room with sea view, the welcome amenities and your breakfast experience on our terrace offering a beautiful view over the Mediterranean Sea. We look forward to the pleasure of welcoming you back very soon. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体感想
スナックを置いたまま休んだら翌日蟻の大群が集っていてびっくりしました。 ホテルが対策する必要があるのかわりませんが、個人的にお気おつけなさってください!プールでは定期的にジュースやフルーツのサービスがあって居心地が良かったです。 蟻の件以外は、旧市街とビーチ両方にアクセスが良いし、総合的におすすめです。
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Caroline Morauwからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear 全体感想, Thank you very much for taking the time to share your experience following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It was a pleasure to welcome you to our hotel and we are very pleased to learn that you have enjoyed our swimming pool. Regarding hants, we will directly take care of that. We are looking forward to welcoming you back in the future! Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
費用対効果の点で疑問
立地は良い.ただし,価格に見合わない設備内容と部屋の広さ.たまたま角部屋に当たったが,これが他の同価格の部屋より狭かった(ただし,その分バルコニーは広い).なんだか損したような気持ちになった.3泊したうち,2回目の掃除ではふだを置いていいないにも関わらず,リネン交換はなし.コップやティーカップなども洗っていない.備え付けの冷蔵庫には飲み物があらかじめ入っているが,これがセンサー付きなので,ずらしたりするとその時点で課金されるとの注意書きがあり.ホテルに頼んで冷蔵庫をからにするには一泊あたり10ユーロかかるとのこと.冷蔵庫一番下の段にかろうじて500mlのペットボトルや350mlの缶が入るがそれ以上のものは入らない.朝食内容は普通の割に高い.雰囲気料もしくは眺め優先だと思えばまあこんなものかと.リゾート系のホテルなのである程度はしょうがないと思うが,2度目の宿泊はない.
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Caroline Morauw からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read your kind words on our central location. Please accept our sincere apologies as we can understand from your review that we did not meet all of your expectations. We’ve taken in considerations your remarks and we’ve shared them with the Managers concerned. Thank you again for taking the time to share your experience with us and helping us improve our quality and consistency of our service as our guests’ comfort and satisfaction is our priority. We can understand why you would consider another hotel next time you are travelling to the French Riviera but if you allow us a 2nd chance, we will be delighted to welcome you back and show you what we are capable of. Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

massa、UK

良かった点 : 清潔度
ロケーションは最高でした。部屋の掃除も完璧。ただ眺望が悪過ぎ、セールの部屋だったから?中庭とも言えない景色でした。部屋のチェンジは海側は満室との事でダメでした
2018 年 3 月に 4 泊滞在
Caroline Morauwからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 14 日)
Dear Massa, Thank you for your review following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read your kind words about the cleanliness. Unfortunately, we are a bit disappointed to see that we were not able to fully meet your expectations with regards to your view from the room. We hold our guests’ comments to high consideration and we thank you again for sharing them with us. Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

10/10 (非常に良い)

tomohiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル
値段はしますが、やはり快適な時間を過ごせます。レストランとバーがあり、私たちはバーに行き、サラダとスナックで夕飯としました。部屋のバスタブも広く、寝具も優しいものでした。チェックアウト後にもフロントで荷物を預かってもらったり、対応も良かったです。
2018 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

UMEさん、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチに近い広い部屋のホテル
大きな部屋のホテルでした。空港からニースに向かうバス停のすぐ゛近くにあります。 1階はカジノになっています。その横にホテル入り口があり、落ち着いた雰囲気のロビーでした。 受付もコンシェルジュも愛想がよく、片言の英語に耳を傾けてくださりました。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 12 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are truly delighted to read that you enjoyed your stay with us thanks to the central location of the hotel and the comfort of your spacious room. We are very touched as well by your kind words regarding our staff and their professionalism. We thank you for your recommendation and hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 (非常に良い)

kuni、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋からの眺望は期待してはいけません
ネグレスコのベルエポック建築と競うアール・デコ様式の芸術的外観は、どうしても部屋からの眺望は二の次になっています。オンシーズンにこんなに払ってこの程度の景色とがっかりする方も少なくないはずです。でも、それを補って余りある素晴らしいサービス、ロケーション、部屋の広さ(ニースでは)、風格があります。特にコンシェルジュの対応はどの人も完璧です。一歩外に出れば素晴らしい景色が広がります。どうしても部屋からもそれをお望みなら数少ない部屋をゲットしてください。
2017 年 10 月に 3 泊滞在
Marketing Communication Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read your kind words about the quality of service, your spacious and comfortable room and the central location of the hotel which is perfect for exploring Nice and the French Riviera from Cannes to Monaco. We are also delighted to hear that you enjoyed the professionalism of our Concierges, who helped you with your requests and gave you very nice recommendations for a memorable experience. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back during your future travels to Nice. Best regards, Floriane Malignon Marketing Communication Manager

10/10 (非常に良い)

Tatsuro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスの良い快適なホテル
4泊滞在、Sea viewの部屋を予約したが、6階の部屋でフサードで海の眺めが良くなかったので、翌日最上階の眺めの良い部屋に変えてもらい快適だった。
2017 年 10 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Arihiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
細かいサービスができないホテル。
詐欺にあったような気分。パリの4つ星ホテル以下のサービス。 フロント、レストランともに感じが悪く、とくに白人以外の人を蔑視する傾向にあった。
2017 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Lisa

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Julien Renetaud - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Chère Lisa, merci d'avoir partagé votre avis avec la communauté Expedia. Nous sommes ravis de vous avoir accueilli au Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Sincères salutations.

10/10 (非常に良い)

khalid、pasadena

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice hotel and location is great
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Julien Renetaud - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Khalid, thank you for sharing your opinion with the Expedia community. We are delighted to have welcomed you to the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerrranée. Yours sincerely

10/10 (非常に良い)

Soubhi、Doha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice location and hotel but breakfast room need major improvement
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Julien Renetaud - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Soubhi, thank you for choosing the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your stay on the French Riviera. We take good note of your feedback concerning breakfast in your room. Sincerly yours.

10/10 (非常に良い)

JANE Margaret

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful stay at the Hyatt Regency. We were in town for the half marathon and this ended up being right near to the race start. We were also allowed a late check out, so we could shower and change after the race. The swimming pool was a real bonus.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Julien Renetaud - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Madam Jane, we're delighted to have welcomed you to the half-marathon. Sincerly yours.

10/10 (非常に良い)

Marty

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Julien Renetaud - General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Cher Marty, nous vous remercions d'avoir choisi le Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée à l'occasion de votre séjour sur la Côte d'Azur. Sincères salutations.