階段

ザ ウェスティン ムンバイ ポワイ レイクの口コミ

5 out of 5
ザ ウェスティン ムンバイ ポワイ レイク
2 & 3B, Near Chinmayanand Ashram, Powai, Mumbai, Maharashtra

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 286 件の口コミ中 163 件が非常に良い" "
評価 8 - 286 件の口コミ中 70 件が良い" "
評価 6 - 286 件の口コミ中 28 件が普通" "
評価 4 - 286 件の口コミ中 13 件が不満" "
評価 2 - 286 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Tetsuaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
きれいな部屋で申し分ない。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Nick Dumbellからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Nick Dumbellからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
喧騒から離れた快適なホテル
喧騒から離れた快適なホテルです。市街地からは徒歩では行けませんが、タクシーやUberに乗れば、10分程度で着きます。私はUberを頻繁に利用しましたが、混んでいるときでも8分程度で車が配車され、市街地まで日本円で150円程度で到着します。とても快適です。Wifiの環境も申し分ないですし、毎日ペットボトルを4本部屋に置いてくれたので、歯磨きなどにも困ることはありませんでした。いくらファイブスターホテルでも水道水を口に入れる訳にはいかないで有難かったです。レストランやバーも快適でした。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Nick Dumbellからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 21 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you again with us. Best regards, Nick Dumbell General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ムンバイの喧騒から離れて快適
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 10 日)
Dear Guest, Greetings! Thank you for sharing your experience at the Renaissance Mumbai. We are delighted to know about your great experience. We look forward to having you again with us. Best regards, Guest Relations

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル設備、スタッフ対応ともに問題なし。 ミネラルWATERサービスも常時4本置いてくれてあり大変助かった。
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 6 月 20 日)
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for taking the time and sharing your valuable feedback with regards to your stay at Renaissance Mumbai Convention Centre Hotel. As a valued guest your feedback is important to us and it will definitely help us to improve quality of our product and services. We would love to have you as our guest again. We look forward to welcoming you back. Best regards Guest Relations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

good
good
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your review. We look forward to having you again with us. Best regards, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Sophia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Buffet spread is good Swimming pool is good Overall good property but they should work on providing more in house sports/ activities for kids.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shweta

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very helpful staff
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan

2024 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

bhanumati

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Had a wonderful experience. Highly recommended
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

rahul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rajesh

出張
Horrible quality of tea. Poor room service
2024 年 4 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Pradip Kumar

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thinesh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great experience for my family
2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Ashleigh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Location of the hotel and quality was very good but the noise of guests coming to their rooms throughout the whole night with doors closing regularly throughout the nights provided little sleep/.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Graham

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Beware of Hotels.com cencellation
The Westin Mumbai is a very good hotel with professional staff. I was very impressed with the support given by the Desk Manager Mr Yashvardhan Bhutra. I had mistakenly booked both the Westin Hotel and the Sister Hotel Next doo Lakeside Marriot. If I had booked directly with Marriot group my hotel fees for the Lakeside Marriot would have been refunded in full. This is not the case if you book using Hotels.com. After being challenged and supported by Mr Bhutra I eventually received one of my two nights as a refund but Hotels.com refused to refund my second night. My advice is not to pay through Hotels.com and if possible joint a hotel loyalty program such as Marriot. This allows you credit which can be more generous comp[ared to Hotels.com and will allow full refund for mistakes similar to the double booking I made. My experience following up with Hotels.com was frustrating and they tried to blame everything on the Lakeside Marriot.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Wilbur Turroからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking the time and writing this beautiful review. We are so delighted to know that you had a comfortable stay at The Westin Mumbai Powai Lake.Looking forward to welcoming you back.Warm Regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

Yogesh

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel near Mumbai airport
Good hotel for a business travelers neat and clean room. courteous staff and tasty breakfast with variety Nice view of Powai lake.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Wilbur Turroからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Powai Lake!Thank you for the generous words. We are so glad to hear that you had an amazing stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to having you back soon for another pleasant stay.Warm Regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

TANMAY

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Wilbur Turroからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Powai Lake!Thank you for the generous words. We are so glad to hear that you had an amazing stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to having you back soon for another pleasant stay.Warm Regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

Varad N

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Wilbur Turroからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Powai Lake!Thank you for the generous words. We are so glad to hear that you had an amazing stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to having you back soon for another pleasant stay.Warm Regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

Sherif Sayed Abdelmoneim、New Cairo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have two main comments, the first is the pool didn’t look very clean, second is there’s too many flies in the open air zones so it’s important to have a mosquito repellent
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jatan、Toronto

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is well maintained, staff was very welcoming and helpful. My special requests were taken care by the staff and my experience was unbelievable
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Highly recommend.
Great location. Friendly staff.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

6/10 (普通)

Kristel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Property was good, staff was very nice but the food and service was not that great. We were promised a mini bar in the room but after asking multiple times we still did not get one. The air conditioner in the room was not cooling properly. Overall found it a bit overpriced for the service and facilities we recieved.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a rating. Please do accept our sincere apologies on the service lapses experienced by you. We hope that you will give us an opportunity to redeem your trust in our brand once again. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

6/10 (普通)

Hardik

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a rating. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

8/10 (良い)

shivani

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The place was great and had great breakfast options. The rooms ( bed) are not compatible for senior citizens or people with mobility issue.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a rating. We have noted your feedback regarding the bed & we shall make amends accordingly. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

Pratibha

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice stay
Excellent hotel, lovely location overlooking the Powai lake. Courteous staff. Nice spacious rooms & bathroom , very clean. Huge spread of breakfast , enjoyable food.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking time and writing this beautiful review. We are so delighted to know that you had a comfortable stay at The Westin Mumbai Powai Lake.Looking forward to welcoming you back.Warm Regards,Team Westin

2/10 (非常に不満)

Alyssandra

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Dear Guest,Greetings from The Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking time & giving us a rating. Please do accept my sincere apologies on the service lapses experienced by you.We hope that you will give us an opportunity to redeem your trust in our brand once again. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Team WestinWarm regards,Team Westin

10/10 (非常に良い)

viswanathan

2023 年 5 月に 6 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 29 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking time & giving us a rating.We are so delighted to know that you had a comfortable stay at The Westin Mumbai Powai Lake.Looking forward to welcoming you back.Warm Regards,Team Westin

4/10 (不満)

Ananth

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
disappointing stay.
It was a disappointing stay. We had stayed here previously when it was renaissance, and they had better service, food quality and infrastructure. we had to wait 20 mins in the morning to get into the breakfast buffet, they have shut down their main fratelli restaurant, cramming all the guests into the smaller lake view cafe, where there is not enough room in case the occupancy is high. Also the property need repair, pool is not maintained properly, shower areas were dirty. It took 15 mins to get my car while checking out, overall I wont be staying here again. The food was very so-so, not at all memorable
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Team Westinからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Powai Lake!At the onset allow me to thank you for sharing your feedback. Please do accept my sincere apologies on the service lapses experienced by you. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We hope that you will give us an opportunity to redeem your trust in our brand once again.Hoping to welcome you back again soon.Warm Regards,Team Westin

6/10 (普通)

Mrs Manjit

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel overall is goos
2023 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

venu

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Very noisy, we booked suite still bathroom ceiling was leaking. Also staff not responding quickly or fixed problems. We stayed 4 days with problems.
2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Janak

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mumbai = Westin
Amazing food and great service. The most important part of our incredible experience was the unparalled service provided by the two Golden Key Hotel Concierge (Les Clefs d’Or) - Anthony and Prashant!
2023 年 2 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Pamela

2023 年 1 月に 3 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Gillian

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcome you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Pulin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful Place
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcome you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Payal、Mumbai

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good ambience Loved the Mayochi restaurant Friendly and helpful staff
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 23 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcome you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Godt værelse og god service
Virkelig gode senge og godt miljø på værelset - området ikke spændende men pæn udsigt på søsiden ! God service i forbindelse med late checkout hvor der var fri afbenyttelse af loungen på toppen af hotellet.
2022 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Payal、Mumbai

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable stay Friendly staff
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 8 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking time and writing this beautiful review. We are so delighted to know that you had a comfortable stay at The Westin Mumbai Powai Lake.Looking forward to welcoming you back.Kind Regards,Prashant ChadhaHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Andreas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mumbai
Top Hotel . Super Lage
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us a positive rating. We look forward to welcome you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

4/10 (不満)

Daniel

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Mumbai chaos
Hotel was chaotic. There was a large group of IT specialist attending a conference. Restaurant staff were confused at best. No serving of drinks, busing tables was poor. Breakfast was far too busy. Overall service let them down.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Powai Lake!At the onset allow me to thank you for sharing your feedback. Please do accept my sincere apologies on the service lapses experienced by you. These are certainly not expected of our otherwise benchmark services and May I assure you that immediate corrective measures have been put in place to monitor that these instances do not occur. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. The team would be cautious of these points and ensure a seamless experience for all our guests. We look forward to welcoming you back and ensuring that your stay and experience is convivial.Warm Regards, Prashant Chadha - Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Ingrid

2022 年 8 月に 3 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for taking time and giving us positive rating. We look forward to welcome you again soon.Warm regards,Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

TZE-BENG

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property surrounds a nice lake. You can walk around after dinner. Views are nice.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 23 日)
Dear Guest, Greetings from the Westin Mumbai Powai Lake!Thank you for taking time and writing this beautiful review. We are so delighted to know that you had a comfortable stay at The Westin Mumbai Powai Lake.Looking forward to welcoming you back.Warm Regards,Prashant ChadhaHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Aishvarya

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Prashant Chadhaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 12 日)
Dear Guest, Greetings from The Westin Mumbai Powai Lake ! Thank you for staying at our hotel rating us. We look forward to welcoming you back again. Warm Regards, Prashant Chadha- Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Pranav

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 3 泊滞在
HMからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your positive rating. Warm Regards, Prashant Chadha - Hotel Manager

8/10 (良い)

Ravi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent facilities and service. Great to stay
I had a fabulous time in Westin Mumbai. The room, internet, bathroom and all facilities are excellent and 10 out of 10 rating. Just that the Lifts are very slow and the buttons are not working properly and we need to press it multiple times but still it didnt worked. Breakfast is good just that south indian food taste and quality was not so great
2022 年 8 月に 1 泊滞在
HMからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your appreciation and positive feedback. We have noted your observations on the elevator buttons and shall have the same looked into for seamless experience. Warm Regards, Prashant Chadha - Hotel Manager

8/10 (良い)

Joseph

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2022 年 7 月に 2 泊滞在
HMからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for your positive rating. Warm Regards, Prashant Chadha - Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Subhra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
everything
2022 年 7 月に 2 泊滞在
HMからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your positive rating. The team is delighted. Warm Regards - Prashant Chadha, Hotel Manager