Courteous and flexible staff , clean and neat on ALL the restaurants , my room was clean and had a good view as requested
MAMTA
2025 年 1 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Vrushali
2025 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Vrushali
2025 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 2 月 8 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Poor cleanliness.
There were cleanliness issues.
宿泊されたお客様
2025 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Juan Eduardo
出張
2025 年 1 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent.
Very good staff.
Juan Eduardo
2025 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Samidha
2024 年 12 月 27 日
Samidha
2024 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ericson、SINGAPORE
出張
2024 年 12 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel is a scam. Do not stay here. Do not pay the 4720INR extra for daily breakfast. The final bill at check out does not match the individual bills received for daily room service meals (implying they modified the bill after the food was delivered and before you pay for it at the end of your stay). You'll have no recourse pursuing refunds after you leave the hotel.
Ericson
2024 年 11 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kathleen
出張, グループ旅行
2024 年 12 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic property. Rooms for each of us were without fault. Staff was exceptional at front desk—woman whose name starts with Ka??? Restaurant staff went over the top for us with a surprise slice of cake and we celebrated a birthday!! The staff who did this were: Manesh, Zoi and Namrata. We will book this hotel again.
Kathleen
2024 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Shahid A
2024 年 11 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Shahid A
2024 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
vikas
家族旅行
2024 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
1. Hotels.com did not inform dinner is already paid
2. Was harassed time and again for dinner payment in the restaurant
3. No information was provided for requests of connecting room and closer to lift
4. We expect better communication between the property and Hotels.com
vikas
2024 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sachin、North York
家族旅行
2024 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Priyanka and Pratheeksha provided us with best services. They were friendly and provided us with best hospitality.
Sachin
2024 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Badreddine
出張
2024 年 7 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It’s really noisy during the weekend
Badreddine
2024 年 7 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Norbert、Vienna
出張
2024 年 4 月 26 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Nice personal. Average hotel
Norbert
2024 年 4 月に 11 泊滞在
10/10 (非常に良い)
GAJINDER
家族旅行
2024 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really impressive property
Extremely Humble and helpful staff
Highly recommended to stay at the property
GAJINDER
2024 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
bharat
カップルで旅行
2024 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
all staff at your hotel is courteous and polite
pratima and shyli are great to talk to and ask for any help
shyli is very courteous and polite at breakfast time and also i see she doing a great job now at recieving and good bye to guests. pratima and shyli are great asset to your hotel. also biswajeet,summeet,tanmay,shweta, rohit are all great. some of them i dont remember the name they all were great also.
bharat
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
bharat
2024 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
bharat
2024 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ufuk
出張
2024 年 2 月 16 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ufuk
2024 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Norbert、Vienna
出張
2023 年 12 月 9 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room itself was as expected. Only that it was not as clean as it should was a weak point.
Further on some days it was very noisy as there were some celebration partys ongoining
The best thing of the hotel was the service personal and the food. Breakfast and Dinner was very good with a big joice of different things.
Norbert
2023 年 11 月に 11 泊滞在
6/10 (普通)
Krishna Prema
グループ旅行
2023 年 11 月 26 日
Great location. Small for a hotel next to Stadium
Krishna Prema
2023 年 11 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Elite
出張
2023 年 9 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Elite
2/10 (非常に不満)
Elite
出張
2023 年 9 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Elite
2/10 (非常に不満)
Elite
出張
2023 年 9 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.