Dear Yumiko,Thank you for your wonderful feedback!We are so proud that your stay with us was so comfortable and that our colleagues has been so nice with you, our intention is to make every guest welcome!We hope to having you with us in the near futureWarmest regardsElena ComissoHotel ManagerUNAHOTELS CENTURY
10/10 (非常に良い)
Katsuyuki
家族旅行
2024 年 2 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ミラノ中央駅から近くて交通の便が良い。お部屋も広くて清潔で快適に過ごせました。
Katsuyuki
2024 年 2 月に 2 泊滞在
UNA HOTEL CENTURYからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear Katsuyuki,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your positive comments regarding our convenient location! It's great to hear that you had an enjoyable experience We hope to welcoming you very soon in the near futureBest regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2024 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very clean room. Nice staff.
宿泊されたお客様
2024 年 2 月に 1 泊滞在
UNA HOTEL CENTURYからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your positive comments about our Staff!We hope to welcoming you very soon,Best regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
10/10 (非常に良い)
Taichi
2024 年 1 月 25 日
良かった点 : 清潔度
Taichi
2024 年 1 月に 1 泊滞在
UNA HOTEL CENTURYからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Taichi,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback regarding your time spent at our property!A presto!Elena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Kensuke,thank you for your appreciated review: we are glad that you enjoyed your stay with us!We hope to welcoming you very soon in the near futureBest regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Daisuke,Thank you for your visit and for the time spent for the review. On the other hand I am sorry that your stay has not been as high as your expectations. I hope that the inconvenient experienced did not compromise the quality of your stay and thank you because your note will help us build a better hospitality. For the future you an always ask to Reception anything (the extra towels are normally in the second closet under the minibar).I hope you will have a new opportunity to visit us again and I send you my best regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Izumi,thank you for your appreciated review: we are glad that you have been able to take advantage from our super location and to benefit from our services.We hope to welcoming you very soon in the future.Best regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Isao,thank you so much for your lovely 5 star review. We're so pleased to hear you loved your stay!We hope to welcoming you very soon,Best regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Takahiro,Thank you for your great feedback!We hope to welcoming you very soon.Best regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
10/10 (非常に良い)
Fumio
2023 年 8 月 2 日
Fumio
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Elena Comisso からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 5 日)
Dear Fumio,Thank you so much for giving us the highest rating in your review. We are truly grateful to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We hope to welcoming you soon!Best regards,Elena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
Dear Guest,We are happy that you had a pleasant experience with us. We work hard every day to offer a high quality service and hope to welcome you back.Warmest regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
8/10 (良い)
takatsugu
2023 年 2 月 7 日
takatsugu
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Unahotel Century からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 16 日)
Dear Takatsugu,thank you for the excellent score assigned to us.We look forward to seeing you again at our UNAHOTELS Century.Arrivederci.Elena ComissoHotel ManagerUnahotelsHotel Century Milano
10/10 (非常に良い)
Michiyo
2023 年 1 月 27 日
Michiyo
2023 年 1 月に 2 泊滞在
ELENA COMISSOからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 20 日)
Dear Michiyo,Thank you for your positive feedback!We are happy that you loved your time with us here in Milan and we’re proud to understand that we have been able to satisfy your expectations.We hope to welcoming you very soonBest regardsElena ComissoHotel ManagerUNA HOTEL CENTURY
8/10 (良い)
KEIKO
2022 年 8 月 25 日
KEIKO
2022 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
KEIKO
2022 年 8 月 21 日
KEIKO
2022 年 8 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
FUMIYUKI
出張
2022 年 6 月 12 日
気になった点 : スタッフとサービス
FUMIYUKI
2022 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2021 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2021 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 10 月 1 日
気になった点 : 客室の快適度
宿泊されたお客様
2021 年 9 月に 7 泊滞在
Unahotels centuryからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 6 日)
Dear Anonymous,
We thank you for visiting us and for the time spent on your review. We are really sorry that your experience has been below your expectations We would be grateful if you could let us know where we could have been better: this will help us to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again in our Hotel Century, and guarantee you a more comfortable stay.
Elena Comisso
Hotel Manager
Unahotels Hotel Century Milano
Elena Comisso - Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 10 日)
Thank you so much for choosing us for your visit in Milan and for your positive notes about us!
We are happy you appreciated our strategic location and our services.
Our Guests’ positive opinion is very importanta for us: it pushes us to do more and better.
So thank you for this!
We hope to welcome you again in our Unathotels Century.
See you soon!
Elena Comisso
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張, 家族旅行
2020 年 1 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広くて良かった
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Guest,
thank you so much for your nice review, the positive feedback of our guests encourage us to offer a better service.
Best regards,
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 28 日
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 7 泊滞在
Unahotels Century Elena Comisso Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 8 日)
Dear Expedia user,
Thank you for choosing us for your stay in Milano. We hope to have the chance to welcome you again at Hotel Century. Arrivederci! Unahotels Century Milano Elena Comisso Manager
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 27 日)
Dear Anonymous,
thank you for your very nice review.
You underlined as our force points the location of the size of the room.
We hope to have you back as our guest to prove you one other time the quality of our service.
We hope to see you again!
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
問題不満はまったくなし。
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 26 日)
Dear Anonymous,
thank you for your very positive review.
We hope to have you again as our guest to prove you that we can always improve
See you!
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
Dear Guest,
Thank you so much for choosing our hotel for your journey, and for your positive comment!
We are glad you appreciated our services: our goal is your satisfaction.
We hope to welcome you soon again in our Hotel Century Milano!
Arrivederci!
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Dear Guest,
We thank you so much for your appreciated review!
We hope we will have soon the opportunity to welcome you again in our Unathotels Century.
Arriverderci!
Unahotels Century
Elena Comisso
Deputy Manager
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 5 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Expedia user,
Please accept our apologies if the stay has not been as high as your expectations.
We hope you will have a new opportunity to visit the Unahotels Century Milano and send you our best regards.
Arrivederci!
Unahotels Century Milano
Elena Comisso
Deputy Manager
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 9 月 9 日
気になった点 : スタッフとサービス
スタッフの対応が適当。
朝ごはんついてないのに、朝ごはんついてると言われたり
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
centuryからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 18 日)
Dear Expedia user,
Thank you for the time spent for the review and please accept our apologies if the stay has not been as high as your expectations.
We hope that the unsatisfactory experience did not compromise the quality of your stay.
We hope you will have a new opportunity to visit the Unahotels Century Milano and send you our best regards.
Arrivederci!
Unahotels Century Milano
Elena Comisso
Deputy Manager
10/10 (非常に良い)
makoto、Tokyo
2019 年 9 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が広くてとても良かった。
スリッパがあったら尚良かった。
makoto
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Hotel Century Milanoからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 7 日)
Dear Mr. Makoto,
We thank you so much for your appreciated review!
We hope we will have soon the opportunity to welcome you again in our Unahotels Century.
Arriverderci!
Unahotels
Hotel Century Milano
Staff
10/10 (非常に良い)
akihiko
2019 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My stupidness
Ottima Italian--Milano design , comfy and cool
The wide shower makes me wise, because they wash my stupidness away.
akihiko
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Staffからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 31 日)
Dear Akihiko,
thank you for your wonderful review.
All our guests appreciate the size of the rooms and the cleanliness of the bathroom.
We hope to have you again as our guest!
Unahotels
Unahotel century
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋が広々としていてよかった。アメニティは電話依頼。
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Centuryからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 24 日)
Dear Expedia user,
Thank you for choosing us for your stay in Milano and for your kind note on-line: we are always glad reading our Guests’ satisfaction!
We are glad you appreciated the comfort and the size of our rooms: thank you for mentioning them.
We hope to have the chance to welcome you again at Hotel Century.
Arrivederci!
Unahotels
Hotel Century Milano
Staff
8/10 (良い)
marcodachi
家族旅行
2019 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2年前は早朝着でもチェックインできたが、今回はできなかったのが残念でした。
marcodachi
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Century Milanoからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 24 日)
Dear Marcodachi,
We thank you so much for your appreciated review!
We hope we will have soon the opportunity to welcome you again in our Unathotels Century.
Arriverderci!
Unahotels
Hotel Century Milano
Staff
10/10 (非常に良い)
MI
グループ旅行
2019 年 8 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近いので、過ごしやすいです
MI
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Centuryからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear MI,
We thank you so much for your visit and appreciated review!
Thank you for your mention about our strategic location just a few minutes walk from the Central Station and equally in a quiet area.
We hope we will have soon the opportunity to welcome you again in our Unathotels Century.
Arriverderci!
Unahotels
Hotel Century Milano
Staff
Dear Guest,
Thank you very much for your visit and the review, which helps us understanding the perception of our service and product.
We are satisfied reading our Guests’ satisfaction: this is our goal!
We hope to have the chance to welcome you again at Hotel Century.
Arrivederci!
Unahotels
Hotel Century Milano
Staff
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 7 月 1 日
良かった点 : 清潔度
VIP ACCESSの意味をスタッフは理解しておらず、サービスを受けれなかった。
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Staffからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 30 日)
Dear Guest,
thank you for the time you dedicated to this review.
For all our VIP expedia guests there is a free upgrade upon availability. Unfortunatly this cannot be guaranteed in the days of full occupancy.
We will try anyway to do our best to satisfy better our clients
Unahotels
Unahotel century
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Staffからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 28 日)
Dear Guest,
thank you for you positive review
Unahotels
Unahotel century
Staff
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 19 日)
Dear D.K.,
thank you for your review.
The feedback from our clients is very important for us to improve the quality of our service.
Arrivederci
Unahotels Century
Elena Comisso
Deputy Manager
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
TSUTOMU、JAPAN
2019 年 5 月 28 日
気になった点 : スタッフとサービス
service
過去8年近くMILANOの定宿として利用しています。今回もJunior Suite Superior Single Use で3泊でした。しかしチェックアウト時にミニバーの利用を初めて請求され、「このクラスはミニバーは無料のはずでは?」と反論してもExecutiveのみと譲りません。少額と思いフライトの時間が迫っていたこともあり支払いましたが気分が良くなかったです。
また、部屋にはティーセットやスリッパが置いて無く、2日目のルームクリーニング時にはミニバーの補充もありません。最近は客への気遣いやサービスが落ちている感がします。
改善等を希望します。
TSUTOMU
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Unahotels Century Elena Comisso Deputy Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 27 日)
Dear Tsutomu,
thank you for you review.
It is important for us to receive the feedback of repeating clients.
Upon check out, we cancelled the minibar fees and you paid only the room and the city taxes.
See you
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations!
We hope to return soon to visit us,
Best regards, The Management
I wanted a pot and coffee maker in the room. I think so It is rare that it is not a hotel of this class.
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
GMからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations! Regarding the kettle, just call the reception and it is immediately taken to the room.
We hope to return soon to visit us,
Best regards, The Management
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
コーヒーメーカーもしくはケトルが無かった。
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 2 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations!
We hope to return soon to visit us,
Best regards, The Management
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 4 月 10 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ティッシュがデフォルトだと部屋にない。部屋までティッシュを届けるのがやや時間がかかる。
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations!
We hope to return soon to visit us,
Best regards, The Management
8/10 (良い)
Hiroyasu
2019 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hiroyasu
2019 年 3 月に 1 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations!
We hope to return soon to visit us,
Best regards, The Management