ロビー

スターホテルズ E.c.ho.の口コミ

4 out of 5
スターホテルズ E.c.ho.
Viale Doria Andrea 4, Milan, MI

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1003 件の口コミ中 661 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 263 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 52 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Kazuaki

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 2 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Kazuaki,Thank you for choosing us and for the good score you gave us. We hope to see you again soon at Starhotels EchoBest regards

10/10 (非常に良い)

Yukari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Antonio S.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Mr. Yukari,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,The Management

10/10 (非常に良い)

Tatsuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝の10時半にチェックインしたにも関わらず 部屋に入れてもらえた。 設備もよく、浴室にはバスタブが付いていた。 立地も良くて中央駅から徒歩1分です。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Dear Tatsuya,Thank you for your wonderful review.We are pleased to read of your experience with us and hope to welcome you back in the near future,Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

MITSUNOBU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Mitsunobu,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards

10/10 (非常に良い)

MITSUNOBU

2023 年 12 月に 1 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 24 日)
Dear Mitsunobu,Thank you for your wonderful review.We are pleased to read of your experience with us and hope to welcome you back in the near future,Kind Regards,The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

GOKENIWA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ロストバゲージがありましたが、ホテルの皆様がとても親身になって助けてくださいました。部屋もお風呂(バスタブ)もストレスが全くなく、大変満足でした。ミラノ滞在時は必ずここに泊まりたいと思います。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Starhotels Echoからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Gokeniwa san,Thank you for leaving such a lovely review following your stay with us.We are pleased to read your comments and will share them with the team. We always strive to better ourselves and feedback is truly important to achieve this.We look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards,The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Yoshiko

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Antonioからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear Yoshiko,Thank you for your wonderful review.We are pleased to read of your experience with us and hope to welcome you back in the near future,Kind Regards,The Hotel Management

8/10 (良い)

MASAYASU

2023 年 11 月に 1 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
Dear Masayasu,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.We hope to welcome you back soon!Kind regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地良し
立地良し。ポットと無料のミネラルウォーター1本あり。バスタブ付きで水圧も問題なし。アメニティは必要最低限。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Alberto - Shift L.からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 5 日)
Dear Guest,thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Echo.We look forward to welcoming you back.Best regards

10/10 (非常に良い)

KOTARO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地とホテルスタッフの対応が非常に良かった。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Alberto Shift L.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Dear Mr. Kotaro,It is really a pleasure for us to see you enjoyed your stay with us and for this we do thank you wholeheartedly.Best regards

6/10 (普通)

YUKA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
部屋は綺麗でしたが朝食がまずかった。
2023 年 5 月に 8 泊滞在
Guest Relations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 25 日)
Dear Yuka, First of all we would like to thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Echo.As for the selection of food at breakfast, we are currently trying to offer our guests the widest selection to meet their needs, all according to the new health and safety guidelines imposed by the Italian law. Nonetheless, we are looking forward to welcoming you back very soon, Best regards

8/10 (良い)

Noriko

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Relations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Noriko,thank you for the time you have dedicated to us.We look forward to seeing you soon at Starhotels EchoBest regards

8/10 (良い)

Akiko

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Alberto - Guest relation dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 29 日)
Dear Akiko,We are glad to read that you enjoyed your stay at Starhotels Echo.We look forward to welcoming you for your next stay.Best regards

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Starhotels Echoからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
First of all we would like to thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Echo, It is a pleasure for me to read that our hotel has been for you a home away from home and that you appreciated, in particular, our location and our team members.We look forward to welcoming you back to the Starhotels Echo.Best Regards,The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Yuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利です。
中央駅からも分かり易いし近くて便利です。忘れ物をしましたが保管していてくださり、助かりました。バスタブも広くて快適です。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
S.H. Echo からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Good morning dear Yuki,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

YAYOI

2022 年 12 月に 2 泊滞在
Front desk dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 4 日)
Dear Yayoi,It is really a pleasure for us to see you enjoyed your stay with us and for this we do thank you wholeheartedly.Best regards

6/10 (普通)

hirohiko、Nara City

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ロケーションは良い。その他は本当にビジネスホテルを少し良くした感じ。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relation Departmentからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Dear Guest, First of all we would like to thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Echo.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We appreciate and take into consideration any suggestions, comments and experiences our guests desire to share as a way to better Starhotels’ hospitality. Precious feedback and what guests might want to recommend is the key to improvement.We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations and please accept our apologies.Please, feel free to contact us directly if you wish to speak further about this. We sincerely hope to have the chance to restore your faith in our hotel and have you as our guest again in the near future.Once again we apologize for any inconvenience caused and hope to have the pleasure of welcoming you again soon to the Starhotels Echo.Kind Regards,The Management

8/10 (良い)

kazuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食
朝御飯が、とても良い。 蜂蜜が、素晴らしい。
2023 年 1 月に 9 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 5 日)
Dear Mr. Kazuki, First of all we would like to thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent stay at Starhotels Echo.It is really a pleasure for us to see you enjoyed your stay with us and for this we do thank you wholeheartedly.We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,The Management

8/10 (良い)

Yo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から近いのが一番でした。
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
Dear Yo,Thank you for your review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

MITSUNOBU

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地の良さ、設備、清潔感の全てが揃ったお勧めホテル
ミラノ中央駅から80m程度の位置にあって、周辺にはスーパーや飲食店が多く、別都市への移動や日帰りでの電車観光、バス観光などで疲れて帰っても直ぐに部屋へ帰れます。設備や清掃は完璧。ジムのトレッドミルが故障中だったのが残念でしたが、その他は申し分ないホテルです。
2022 年 12 月に 6 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
Dear Mitsonobu,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中央駅からすぐの落ち着いた清潔なホテルです。 ミラノから帰国する前泊で利用したのですが、フロントの皆さん、ポーターさんも穏やかでとても親切で心が和らぎました。 女性一人でも安心できると思います。
2022 年 12 月に 1 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 9 日)
Dear Guest, Thank you very much for your lovely review. We hope to have you back in the near future. Kind Regards,

8/10 (良い)

Yasushi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設そのものは、とても良かったです。 快適に過ごせました。
2022 年 11 月に 2 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 24 日)
Dear Yasushi, Thank you for your lovely review!We look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

YUKA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ミラノ中央駅から近く利便性抜群で、部屋も清潔。 スタッフの対応も良い。 においが気になるので部屋を変えて欲しいというリクエストに快く応じてくれた。 次回も泊まりたいと思えるホテル。
2022 年 11 月に 1 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 14 日)
Dear Yuka,Thank you for taking the time to share your kind feedback. We are glad to see the team promptly assist your request. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 (良い)

Hiroshi

2022 年 9 月に 5 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 28 日)
Dear Hiroshi,Thank you for taking the time to leave us a rating. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Should you prefer to add anything else to your feedback, please do not hesitate to contact us directly.Kind Regards,

8/10 (良い)

Masatoshi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 7 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Masato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中央駅の真ん前
鉄道を使う旅人にとっては、なんといっても中央駅の目の前という立地が最高です。 それでいて綺麗で価格もそこまで高くなく、決して大きな特徴はないですが、宿泊するにはおすすめのホテルです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Masato, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

Moto、Tokyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
ロケーションはミラノ中央駅の直ぐ横でマルペンサ空港及びリナーテ空港へのアクセスにも便利な場所です。ホテルの客室も清潔で綺麗でした。但し、一部の従業員に再教育が必要と思われます。客を優先せず、次のエレベーターに乗れと平気で指図するポーターにチェックアウトのため順番待ちをしているにも関わらず、横から入って来た客に対応するフロント係共に再教育が必要と思われます。非常に残念です。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Moto, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Kuni、Japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
- ミラノ中央駅に近い - 部屋がきれいで照明などおしゃれ - バスタブがある - シャワーヘッド取り外し可 - ミラノ中央駅が部屋から見えた - ジムでダンベル、ウォーキングマシン程度の軽い運動ができる 上記の点から、非常に快適に過ごせました。とてもいいホテルだと思います。 ティッシュが洗面所にしかなく、ベッドルームにもあるとよかったのですが、逆に言うとそれくらいしか指摘することがないくらい良かったです。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Kuni, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

kazuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 7 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear kazuki, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Hiroaki

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We paid for 2 people, but they forced us to pay for one person extra at check out!
2020 年 1 月に 2 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Hiroaki, Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had had a better experience, we would like to understand what went wrong during your stay. We work hard to deliver an exceptional guest experience, but apparently in this case we fell short. If you wish to share with us your personal opitions, please feel free to write to . Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

michihiro

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
テレビのリモコンが電池切れの為、使用できなかった。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear michihiro, Thank you for taking the time to share your feedback. Please be aware that receptions is available 24h for any need or question. If you told us that your controller was not working, we could have replaced the batteries for you. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

Agnes、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ボローニャ駅前の同ホテルに何度か宿泊したことがあり、選択。ミラノ駅から近く、マルペンサEX乗り場へも歩いて行けて便利。部屋自体は清潔で居心地が良く、バスタブ付きにしてもらえてゆっくりできた。スカラ座へはちょっと裏通りを歩くがトラム1番が通っており、便利でした。朝食も種類が豊富、次回も宿泊したい。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
fからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Agnes, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Sakumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近で便利なホテル
駅近ロケーションが良い。レセプションの対応はとてもフレンドリーで感じが良かった。また近くのレストランの予約をお願いした際も手際良く対応して頂き助かりました。朝食はイータリープロデュースと聞いていましたが、まあまあだったように思います。以前滞在したミラノの他のホテルの方が良かったように思います。 4連泊しましたが、快適に過ごすことができました。ただ朝食の時間が部屋にあるインフォメーションシートに6:30とあったのに実際は7:00からでした。特に朝早い予定はなかったので問題はなかったのですが、早出を予定している方はにはこの30分の差は大きいかな、せめてチェックインの際に説明が必要かも。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 22 日)
Dear Guest, Thank you very much for your positive review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to seeing you again in a not distant future. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅に近く、市内を移動するのに便利でした。 部屋は新しく清潔で、気持ちよく滞在することができました。 朝食も種類が多くおいしかったです。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在
The Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 16 日)
Dear guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

MIEKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
The Managemengt からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

6/10 (普通)

S、J

キレイでモダン 駅から近く、周辺にレストランも多くある
2019 年 10 月に 6 泊滞在
The Managemengt からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ペットボトルの水がフリーで提供されると嬉しい
2019 年 10 月に 1 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

Chika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅の左側出口を出るとすぐ見えるほど近く、行きやすかったです。 部屋は清潔で丁度いい大きさでした。 無料のミネラルウォーターなどはありません。 チェーンホテルの
2019 年 10 月に 1 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
イタリアらしからぬ近代的な快適さ
フロントで少し交渉したら若干の上乗せ料金で部屋をグレードアップしてくれた。 中央駅から至便。そのぶん、市の中心までは地下鉄や市電の利用が必用。そのぶん、周辺のレストランは中心部より割安で美味しかった。 部屋はすこぶる快適でイタリアのホテルでは珍しく水回りもよく出来ており、コンセント類も豊富。 エスプレッソマシーンのみならず、お茶の類いも用意あり。 また、部屋の清掃もメモを残しておいたら様々なアメニティの交換や補充もきちんとしてくれた。
2019 年 10 月に 6 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いいホテルだか、地下鉄なのか列車なのかわからないが騒音が気になる。 ミラノで二回宿泊したが、二回とも蚊がいた(笑)
2019 年 9 月に 2 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のベッドの質と、朝食は特に気に入っています。 渡航先に系列ホテルがある場合は優先して宿泊検討しています。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
dsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, The Hotel Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
レセプションがいつも混んでいる
2019 年 9 月に 1 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 5 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
At breakfast on the first day it was difficult to order cappucino, but at the second morning we enjoyed with comfort.
2019 年 9 月に 2 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for staying at the Starhotels Echo and sharing your feedback. This is for us a very important opportunity to constantly improve our level of service. Please accept our apologies for the inconvenience occurred on the first day during your breakfast We hope to welcome you back in the future during your next stay in Milan. Best regards The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
落ちついていてゆっくり過ごすことができました。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
The Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Guest, thank you for your feed back. We do really hope to welcome you again in Starhotels! Best regards The Management

8/10 (良い)

Yukkurip、Japan

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
立地が最高です。中央駅はもちろん、トラム1番(スカラ座まで乗り換えなし)と10番(イータリーまで乗り換えなし)の駅も近く、もっぱらトラムを利用しました。 ただ、チェックイン時の担当者が私達は苦手でした。はっきりと断っているにも関わらず、しつこく部屋のアップグレードをオファーしてきました。それは決して安い値段ではありません。そのようなしつこいオファーは初めてでした。 仕方なくジュニアスイートの部屋を見てから自分達の部屋に行かなくてはなりませんでした。また、部屋の設備に不具合があった時の彼の対応も私達にはとても不誠実に感じられ残念でした。旅行中の貴重な時間が削られ残念でした。 また、帰国してから気付いたのですが、エクスペディアの写真を見る限り、私達はデラックスダブルを予約していたのですが、その下のクラスのスーペリアに通されてしまっていたようです。 気付かなかった私達が悪いのですが、彼の他での対応を考えると、ジュニアスイートと比べさせてそのオファーを受け入れるよう、意図的にスーペリアに通されたような気持ちになってしまいます。 他のスタッフは良いようでしたので、たまたま、その彼だけ私達には合わなかっただけだとは思います特にベルボーイの方は親切でした。 朝食もコスパを考えると満足のいくものでした。 おすすめできるホテルですが、執拗なオファーにははっきりと断る事で時間の無駄をなくして下さい。 また、どの様な部屋を予約しているか覚えて行くことをお勧めします。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 7 日)
Dear Yukkurip, thank you for taking time to share your feedback with us. We are happy to read that you enjoyed our location and our breakfast! On the other hand, we regret to learn the accident which has happened regarding your room allocation. We know we have put you through some discomfort and please accept our deepest apologies. We do really value any Starhotels Guests and we always strive to provide the best service and in this occasion we regret we did not handle things better and meeting your expectations to the fullest. We aspire to certain essential priorities among many courteus staff aimed at Costomers satisfaction. We hope to have the chance to welcome you back and show you our best service. Kindest regards, The Hotel Management