ランチ、ディナーに営業

ダブルツリー バイ ヒルトン マンチェスター - ピカデリーの口コミ

4 out of 5
ダブルツリー バイ ヒルトン マンチェスター - ピカデリー
One Piccadilly Place, 1 Auburn Street, Manchester, England

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 574 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 290 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 84 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 36 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MEI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅からも近く、バスターミナルへもすぐなのでマンチェスターを観光するのにとても交通の便が良かったです。また朝食がすごく美味しくて、毎回食べすぎてしまいました。部屋も割と広めで、2人で同時にスーツケースを開いても問題ない広さでした。
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Amanda/ Front of House Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Mei,Thank you for your lovely feedback. We are happy to read you enjoyed your stay so much.We hope to see you soon.

10/10 (非常に良い)

SHINICHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Pete - Guest Servicesからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Thank you very much Shinichi for letting us know with rating that you enjoyed your stay. It's good to know that you appreciated the hotel. We look forward to seeing you again.

10/10 (非常に良い)

Taisei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Joshua Adams / Front Office Supervisorからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 29 日)
Dear Taisei,Thanks for the fabulous 5/5 rating, we look forward to hosting you again shortly!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から近く、部屋も綺麗で、狭すぎず良かったです。シャワーもちゃんとお湯が出ました。wifi環境が私のiPhone にあわず、つながらなかったのが残念でした。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Shannon Sullivanからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We will pass your feedback on to the relevant departments.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近く、とても便利でした。ホテル全体が、清潔感があって特に問題点はありませんでした。ギフトサービスで貰ったクッキーもとても美味しかったです。また機会があれば利用したいと思いました。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Shannon Sullivanからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We will pass your feedback on to the relevant departments.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ヘアードライヤーが無かった
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Shannon Sullivanからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hair dryers are stored inside the wardrobe drawers in all of our bedrooms. Should you not have onein the room, please do not hesitate to contact the CARE line in-house on extension 1027

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビジネスには最適
駅に近く非常に便利なホテル。朝食も全く問題なし、マンチェスターでの常宿にしたい。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅から近く便利で快適でした!
駅や街から近くとても便利でした。部屋も清潔感あり、ミネラルウオーターやクッキーのサービスもあり好感を持ちました。夜、廊下にいた隣の部屋の人の声やノックの音がうるさかったのが残念でしたが、全体的には過ごしやすく快適でした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nori、関東

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
受付スタッフの対応がとても良い。 エレベーターのボタンが壊れているなど、不備がある。
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gary

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient clean hotel with easy access to the train station and other amenities..
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Bjørn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great breakfast. Top service. Great room 2.nd floor, but some streetnoise at night.. Perfect roomcleaning.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hisataka

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ann

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the cookie, will be back again
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Ann,Our cookies are lovely indeed, we're glad that you've enjoyed it.Also, thank you for your terrific 10/10* rating & we cannot wait to provide you with a warm welcome back!

10/10 (非常に良い)

David

2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Karl

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Karl,Thank you for your time in leaving a feedback!Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Bill

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location, excellent bar area. Very friendly! Voilà!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Bill,Thank you for your fantastic 5/5* Review!We hope to provide you with a warm welcome back soon!

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent value. Clean. Convenient to train.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Elena Receptionからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Hi Thomas,Thank you so much for your nice feedback. We are proud of our central location and our new rooms are spot on. We do look forward to have you back here soon

10/10 (非常に良い)

Shubhabrata

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great service. Very good location. Lots of places to eat.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Elena Receptionからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Hi Shubharata,Thank you for your review. I will share it with the rest of the team as motivator to keep giving a great service.Please do not hesitate to come back soon

10/10 (非常に良い)

Luis

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place 👌
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Elena Receptionからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 13 日)
Hi Luis,That is a very nice feedback! Thank you so much. It makes us proud to do our best every day!We look forward to welcome you back very soon

8/10 (良い)

steven

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Reception team からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear guest, Thank you for your rating!We hope that we can welcome you back again in the near future!Kind regards, Reception team

8/10 (良い)

JASON、Pontypridd

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
This would have been excellent. However, I was out all day after my first night. Upon my return, around 4pm, my room hadn’t been serviced. I needed clean towels to shower etc and the bin emptying. The staff advised me I needed to request an earlier service but since when? I wasn’t informed of this at check in. Although they offered to service the room, I was tired and wanted to chill. Not the usual standard of a Hilton.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Reception team からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear guest, We would like to apologize first of all for the housekeeping servicing that have not happened during your stay. Your feedback has been passed on to the housekeeping manager so this won't occur again in the future. We do hope that we can welcome you back again in the near future!Kind regards, Reception team

8/10 (良い)

William

カップルで旅行
Good property, ideal location and great staff. 3 problems with bathroom - door didn’t lock as the lock hadn’t been lined up properly following refurb, water saving toilet flush was impossible to push and shower curtain rail was broken and had just been wedged into place resulting in it coming off the second the curtains are moved.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Noor M. からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear William,Thank you for your time in leaving a valued feedback with us! Please accept our sincere apology regarding the inconveniences you've encountered- Please rest assured the comments have been taken on board & the issue have been resolved. We hope to welcome you again soon!With Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

derek

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good service and great customer care
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Elena, Reception Supervisorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Sear Derek, Thank you so much for the full scores. it makes us happy when our guests do appreciate our service.We do hope to welcome you back very soon.Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear Guest ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Nick

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Hi Nick ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Gill

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very clean and staff friendly and helpful. Can’t fault
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Hi Gill , Thank you for your feedback and looking forward welcoming you back for another memorable stay .

8/10 (良い)

Jan、Billingstad

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is a perfect hotel with a perfect room in the perfect location for travellers using the train to and from the Manchester Airport. The reception desk workers couldn't have been more polite. The only disappointment was the very cold bathroom/its floor. It's a shame that the guests can't regulate the temperature in the bathroom themselves, especially when the thermometer showed an outside temperature of approx. 0 degrees Celsius.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Guest ,Thank you very much for your feedback and rating ,I'm Sorry that was your experience during your stay and i have personally communicated all your raised issues with our head of departments.Please let us know before your next reservation so We can make sure that you have a great experience on your next visit .Thank you Guest service Team

10/10 (非常に良い)

Laura

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Laura ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,

10/10 (非常に良い)

MIN KOO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good choice!
very satisfactory. clean, quiet, and friendly service. in addition easy access to Manchester picadilly station.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear MIN KOO,Thank you for your terrific 10/10* rating! We hope to provide you a warm welcome back.With very warm regards.

10/10 (非常に良い)

Sue

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Reception Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Thank you for your 10 out of 10 rating. We are glad you had a good time with us and we hope we can welcome you back again!

2/10 (非常に不満)

Rasia

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Reception team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Thank you for taking the time reviewing us. Sorry that you did not have a good stay with us, please can we ask for more information about your stay? Thank you.

8/10 (良い)

Bernt

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Reception Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Thank you for your 8 out of 10 rating!We are glad that you had a good stay with us! We hope we can welcome you back again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Daniel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice refurbished room and the quality of the bed was excellent! Stayed just the one night and would certainly use again.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Daniel,We're delighted to have learned about your overall experience with us & we cannot wait to provide you a warm welcome back with us!Warm Regards,

10/10 (非常に良い)

Tanya

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Reception Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Thank you for your 10 out of 10 rating!We are glad that you had a good stay with us! We hope we can welcome you back again in the near future!

10/10 (非常に良い)

Kelly

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Kelly, Thank you for your terrific 5/5* rating!We hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 (良い)

William

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear William,Thank you for your time in leaving a valued 8/10* rating. We hope to warmly welcome you back soon!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Gail

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Gail,Thank you for your time in leaving a 10-star review!We hope to provide you with a warm welcome back at Doubletree Manchester Piccadilly.

6/10 (普通)

Carl

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No access to the roof top terrace
The online advert shows a rooftop terrace, we booked 2 x rooms, one for us, the other for our friends. We picked this hotel so we could show our friends how lovely Manchester is, and planned to meet them on the roof top terrace for a drink, and to start showing them Manchester from the viewing area of the roof top terrace. Only to be told at reception when booking in that there is not roof to terrace!!! Very disappointing and deceiving. Normally they give a complimentary drink to spend at the bar with the corner Queen delux room, but this was not offered to us until I challenged it. Made me feel like I was begging. Oh and they need a sign on the back of the hotel, as Google maps takes you on a 10 min walk from the Q car park, when in fact it is literally facing you when you come out of the car park, 3- seconds walk away. Other than that, nice clean comfy rooms and nice polite bar staff.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Carl,Thank you for your time in leaving a valued feedback. Unfortunately, our rooftop terrace is only for private hire as part of our Conference & Events packages.Our apologies for the inconvenience regarding not being given a complimentary drink voucher right away.Thank you for your lovely comments regarding the bar staff and your overall satisfaction with the room!We hope to welcome you back soon!Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Thank you for your time in leaving your feedback and scoring a 8/10* rating, we hope to see you again soon!Kind Regards

8/10 (良い)

Greg

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Greg,Thank you for your amazing 8/10* rating, we hope to see you again soon!Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Dylan

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Dylan,Thank you for your fantastic 10/10* rating we hope to see you again soon!Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Scott

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Scott,Thank you for your fantastic 10/10* rating we hope to see you again soon!Kind Regards

8/10 (良い)

Iain

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel near Piccadilly
Very convenient for Piccadilly railway and centre of the city. A comfortable stay. Nothing hotel could do but down to one lift as maintenance being done so bit of delay there. Comfortable bar area.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Noor M.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear lain,Thank you for your time in leaving a valued feedback! We're glad to have learned of your overall experience. Please rest assured the 2nd lift has been fixed and back operational!We hope to see you again soon!Kind Regards

10/10 (非常に良い)

Benjamin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear Benjamin ,Thank you for leaving us your feedback and a great rating from your recent stay with us here at the Doubletree by Hilton Manchester Piccadilly. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and I will pass on your great recognition to all our team members, and I am sure they will appreciate this!We hope that we can welcome you back again in the near future!Thank you

10/10 (非常に良い)

Emma

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest service Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear Emma ,Thank you for leaving us your feedback and a great rating from your recent stay with us here at the Doubletree by Hilton Manchester Piccadilly. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and I will pass on your review and rating to all our team members, and I am sure they will appreciate this!We hope that we can welcome you back again in the near future!Thank you

10/10 (非常に良い)

Kim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel made you feel welcome from the start with hot cookies after check in to enjoy in your room. The room itself was exceptional. Very modern, well maintained, clean and had absolutely everything you needed for your stay. Lovely toiletries in the bathroom, hairdryer, ironing board and iron, fridge, TV and safe. The bed was huge and very comfortable. Although we where literally a stones throw from Piccadilly Station there was no noise at all. The only thing that let it down was the wifi you needed to be an Hilton member to get it for free which was a little strange especially considering the price of the rooms. Also only 1 of the 3 lifts was working so we waited over 15 minutes to get in an empty lift. This is a suberb hotel but if we were going to a gig at the arena again we would probably get an hotel closer to.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Noor M. からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Kim,Thank you for your terrific 5/5* rating!We're glad you've enjoyed your overall stay. Regarding the wifi, we offer free wifi to all of our guests which is a open secure network with no password required. The Our apologies regarding the lift situation, please rest assured it is within our top priority to fix this as soon as possible for the convivence of our guests and hotel staff!We hope to provide you a warm welcome back soon.With Kind regards

4/10 (不満)

Vernon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
No hot water for shower in bathroom
We dont have hot water for the bathroom in the mid night.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Reception Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear Vernon, First and foremost, we would like to apologise for the inconvenience that the water temperature has given during your stay. This has been passed on to our senior management and maintenance team in order for this not to occur again in the future. We hope that we can welcome you back again with better standards. Kind regards,

8/10 (良い)

Paul

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Noor M. からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Paul thank you for your terrific 8/10* rating!We hope to see you again soon