OJ ホテル

4.5つ星宿泊施設

THE 1O1 OJ Malang

フィットネスセンター、ルーフトップテラス付きの高級ホテル

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OJ ホテルの写真ギャラリー

内装
ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク、アイロン / アイロン台
ロビー
ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク、アイロン / アイロン台
アジア料理
OJ ホテルでは、空港シャトルサービス、プールサイドバー、ルーフトップテラスを利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Pandanwangi Restaurant」では、アジア料理をお楽しみいただけます。宿泊者は、施設内のショップ、コーヒーショップ / カフェ、室内 WiFi (無料) を利用できます。

口コミ

10段階中8.4
とても良い

人気の設備とサービス

  • バー
  • プール
  • 朝食あり
  • 駐車場利用可
  • ジム
  • ランドリー

客室のオプション

Mod logo
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周辺地域について

OJ ホテルは、マランの市内中心部に位置しています。カンプン ビル アレマとカンプン ワルナ ワルニは地域の人気カルチャースポット。ブラウィジャヤエデュパークやカンプン トリジも見どころです。センプ島とマラン スマート アリーナも訪れる価値のあるスポットです。
地図
65111, East Java, Malang, Jl. Dr. Cipto No. 11 Malang

周辺情報

  • ジャラン・ブサール・イジェン - 徒歩 19 分 - 1.7 km
  • MOG モール オリンピック ガーデン - 車で 2 分 - 2.1 km
  • アルンアルンコタ - 車で 3 分 - 2.4 km
  • 国立マラン大学 - 車で 4 分 - 2.7 km
  • ブラウィジャヤ大学 - 車で 4 分 - 3.3 km

交通案内

  • マラン駅から徒歩 16 分
  • ブリンビン駅から車で 10 分
  • マラン空港 (MLG) から車で 25 分

レストラン

  • ‪Bakso Bakar Pak Man - ‬徒歩 3 分
  • ‪Sara Traditional Cookies - ‬徒歩 1 分
  • ‪Puthu Lanang khas Malang (th 1935) - ‬徒歩 4 分
  • ‪Soto Ayam Lamongan Soetomo - ‬徒歩 7 分
  • ‪Jeli' Gurth 3rd Both - ‬徒歩 2 分

この施設について

OJ ホテル

クロジェンにある 高級感のあるホテル
OJ ホテルでは、空港シャトルサービス、プールサイドバー、ルーフトップテラスを利用できます。マッサージなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「Pandanwangi Restaurant」では、アジア料理をお楽しみいただけます。室内 WiFi (無料)、施設内のショップ、コーヒーショップ / カフェを全宿泊者が利用できます。
また、次のような特典があります。
  • 屋内プール
  • オーダー形式の朝食 (有料)、エクスプレス チェックアウト、エクスプレス チェックイン
  • 新聞 (無料)、ウェディングサービス、エレベーター
  • 多言語サービス、ATM / 銀行サービス、24 時間対応フロントデスク
客室の特長
129 室ある客室すべてで、24 時間対応のルームサービス、暖炉のような心配りの行き届いたサービスのほか、冷房、バスローブなどの快適な設備・サービスが利用可能です。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (ビデ、ヘアドライヤーあり)
  • テレビ (ケーブル放送あり)
  • 冷蔵庫、コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 空港シャトルサービス利用可
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • 毎日オーダー形式の朝食の提供あり (有料) : 大人 100,000 IDR、子供 100,000 IDR
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所

敷地内のレストラン

  • Pandanwangi Restaurant

現地ツアー

  • ジム
  • ショッピング
  • 屋内プール 1 か所
  • 共用エリアのテレビ

家族向け

  • 屋内プール 1 か所
  • 託児サービス
  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ATM
  • ギフトショップ、ニューススタンド
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ポーター / ベルボーイ サービス
  • 客室清掃 (毎日)
  • 多言語サービス

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議スペース

屋外

  • 屋上テラス

スパ

  • マッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の駐車場

その他

  • 1 棟の建物
  • 12 フロア
  • 喫煙スペース
  • 暖炉 (ロビー)

客室の設備

バスルーム

  • バスローブ
  • ビデ
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ミニバー
  • 冷蔵庫

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • コネクティングルーム利用可
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 暖炉
  • 電話
  • 無料新聞サービス (毎日)
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
エクスプレス チェックイン対応
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 朝食 (オーダー形式の朝食) の料金 (概算) : 大人 100000 IDR、子供 100000 IDR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます

その他の情報

コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

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よくあるご質問

OJ ホテルにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋内プールがあります。

OJ ホテルはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

OJ ホテルのチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。

OJ ホテルのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

OJ ホテルはどこにありますか ?

クロジェンに位置するこの高級ホテルは、ラヴァレット総合病院、アルン・アルン・トゥグ・マラン、ブラウィジャヤエデュパークから徒歩 15 分圏内です。バライ・コタおよびタマン・レクレアシ・コタも 2 km 圏内です。マラン駅まで徒歩わずか 16 分です。

OJ ホテルの口コミ

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 29 件の口コミ中 10 件が非常に良い
評価 8 - 29 件の口コミ中 14 件が良い
評価 6 - 29 件の口コミ中 4 件が普通
評価 4 - 29 件の口コミ中 0 件が不満
評価 2 - 29 件の口コミ中 1 件が非常に不満

8.8/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

Suwarno

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel yg bersih

Cukup baik. Bersih pelayanan bagus.

8/10 (良い)

peter

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Good place to stay in Malang

Good modern hotel in convenient location near city centre. Only possible downside is that breakfast has limited range for Western taste. It seems strange the only fresh fruit available pappay, watermelon and melon, but none of the mangos or pineapple on sale on the streets nearby. Roof restaurant has view over city, food OK, option for non smoking is only with questionable live music

10/10 (非常に良い)

jefriyanto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel yang menyenangkan

Saya sudah 2x menginap di sini..lokasinya premium dan kamarnya luas

6/10 (普通)

Ms Rahman、Singapore

気になった点 : 施設のコンディションと設備

Nice hotel but lacking of good facilities

I had 4 days 3 nites stayed with 3 rooms booked with my elderly parents and my 29yr old son. The rooms were good and clean. However, we were not quite happy on our arrival. Having travelled almost 3 hrs from Singapore to Malang (delayed in Spore for an hour) and travelled by road for another 3 hrs, no one at the Hotel help us with our baggage, No porter was available and no one helped us to unload the baggages including wheelchair. My friends in Malang had to help us down. I had to stepped into the Lobby myself and ask the Front desk where are their staff. They apologised frantically and got on to assist with our baggage after being questioned. There was only one welcome drinks in one of the rooms but there wasn't any on the other two rooms. I don't understand why. My son and I are gym enthusiasts and find out later that night that the Gym equipment was not working at all . The thread mill was faulty, the weight machine wire burst and was not in maintain and secured properly. It could have hurt my son or other guests if this continue to happen. The dinner we had at the SkytowerRestaurant and the Buffet breakfast was disappointing as the food was not to my expectation. The only decent meal or dish I had was the Omelette, at least it was hot to eat. Others were not kept warm and even the coffee was cold. We had to tell them to warm the coffee before serving.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great Hotel

Great Hotel with very high standards of service. The rooftop terrace is great for having a drink of have a meal with a stunning view of the city. The room was clean and modern. Shower was nice with good hot water.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

The hotel is very much within every facility

Very comfortable and homely feeling place.We have worth of our money

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Best business hotel in Malang

Very clean and comfortable rooms. Polite and friendly staff. The sky room on rooftop is unique and a must-try. Serves very good dim sum and banana fritters. Best value for quality. Very well managed overall. Ask for a room for 5th floor if you want a lounge area outside of your room. We stay here every time and will come back for sure.

10/10 (非常に良い)

Bilal、United Arab Emirates.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Excellent Hotel.

Staff are very helpful and friendly. Always smile. Very fast check in and check out. Rooms are spacious. Beds big and comfy. Breakfast has more variety but not suitable for foreigners as it's only Indonesian food. Location is good. Massage is very bad not recommended.

8/10 (良い)

Sri、palembang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel chain langganan kami

Kami menginap di hotel ini selama 3 hari dengan membooking dua kamar yang bersebelahan. Saya, Suami, 3 anak gadis (10,8,2) dan Ibu saya. Kami menghendaki kamar yang memiliki connecting tp tidak tersedia, tapi kami tidak mempermasalahkan itu karena sebenarnya kami menghabiskan waktu di Batu dan berfikir Malang dan Batu adalah kota yang sama. Pemilihan hotel ini juga karena sebelumnya kami pernah menginap di Best Western lainnya, sehingga kami tahu sehingga kami tahu standar pelayanannya. Makanan untuk breakfast bervariasi dan kami cukup puas. Lokasinya menurut kami tidak dekat dengan keramaian sehingga sedikit sulit bila ingin mencari tempat makan. Berhubung kami hanya menginap saja dan beraktivitas selama tiga hari tersebut di Batu, kami tidak mempermasalahkannya. Overall, kami menyukai standar pelayanan Best Western.

8/10 (良い)

Sin、Denpasar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Friendly Staff & clean hotel

I was staying with my family, on leisure trip Staff were quite friendly. the best part of the hotel was the room cleanliness & comfort. Things that need to be improved : Afternoon tea was very poor, water at the pool was not crystal clear (not enough pool towels), breakfast variety (please fix the chicken noodles it was terrible) Overall we enjoyed stay at this hotel .

8/10 (良い)

Sri、palembang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Hotel dengan pelayanan yang memuaskan

Pengalaman yang menyenangkan selama stay di hotel ini. Kami tidak begitu mengetahui area disekitar hotel, karena hanya menggunakan hotel untuk istirahat.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Richard、Ventura California

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Newer Hotel with Great Breakfast

Excellent Indonesian Breakfast! Will return just for it!

6/10 (普通)

Karin、Stockholm

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
De skulle hjälpa oss med taxi till flygplatsen, trots att vi frågade vid tre olika tillfällen fanns det ingen taxi sen när vi skulle åka. Dålig service! Takbaren höll livekonsert hela kvällen, gick inte att sova när man hade rum högt upp.

8/10 (良い)

kiem、Surabaya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Verry Recomended

Interesting... I will come back if i go to malang.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

2/10 (非常に不満)

Richard

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、客室の快適度

What a hotel

reservation handle poorly check in process wasnot smooth room smell bad room floor dirty tv poor signal and bad channel arrangement bed linen patched take a long time to have warm water in the shower with low pressure towel quality not good food at breakfast not value for money change the musician at sky lounge Big twin bed with good matrass n pillow room nicely setup and ambiance were good ac great good location staff friendly, smile and try to help

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Perfect for a one night stay

Security very helpful and friendly. From the roof you have a great view!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice hotel staffs.

I requested to arrange some tour, which was not successful, but they worked hard it.

8/10 (良い)

Dina HUTabarat、PONDok GEde BEkasi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

HOTEL dekat dengan PUSAT KOTA

PENgalaman yg tdk dpt kami (rombongan) lupakan , kami diijinkan melakukan IBADah malam tahun baru di Area SMoking lt 5 walaupun suasana ribut dari lt 11, THanks to marketing OJ BW. HOTEl ini akan saya kunjungi lagi dan direkomendasikan ke teman2. KAMI menginap 3 malam dan memakai 4 kmr

8/10 (良い)

Regina、Jakarta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Hotel keluarga dengan pelayanan yang ramah

Pelayanan staf yang memuaskan. Kamar mandi sangat kecil. Menu sarapan yag kurang bervariatif dengan rasa yang kurang. Tempat parkir yang sangat memadai. Lokasi dekat ke pusat kota.

10/10 (非常に良い)

Bar、Portland, Oregon USA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Yes is the "BEST WESTERN" style hotel.

Service by all staff is excellent with attention to details. Facilities are modern, clean, and priced right.

8/10 (良い)

Noor、Surabaya, East Java, Indonesia.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

The hotel comfortness

We really enjoy to stay in OJ Hotel because of: Cleanliness of room/hotel Quality of service Hotel amenities Hotel location

8/10 (良い)

Bobby、Banjarmasin

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Kecewa pelayanan Hotel Best Western OJ Malang

Seharusnya sudah termasuk Sarapan pagi tapi kami dikatakan tidak dapat, setelah kami bisa menunjukkan bukti baru diganti dengan kotakan tapi pada keesokan harinya ( terlambat, yg kami butuhkan pada hari H karena karena ada acara di hotel Gajahmada akhirnya kami harus keluar untuk mencari sarapan pagi. Dan ketika Check Out bukti Open Credit Card kami tidak dikembalikan atau dirobek sebagai bukti dibatalkan, dengan alasan tidak ketemu.

8/10 (良い)

Kym、Canberra; Australia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great value hotel

This hotel has large, spacious rooms that are clean and have all the features you would expect from a much more expensive place: large tv; free wifi; minibar; good bathroom and a big comfortable bed. The staff are friendly, helpful and speak good English. I felt they went out of their way to make my stay pleasant and seemed to have a genuine personal interest in making sure I had a good time. This extended to all staff: front desk; supervisors; even the friendly security guys outside The staff were able to organise a car and driver at relatively short notice to take me to see Mt Bromo - which was the main reason for my visit to Malang. The hotel has a modest and pleasant under cover swimming pool. The location is fine - only a couple of minutes by taxi from the railway station and only slightly more than that to the two main shopping malls. My only comment is that the service in the very popular 12th floor Skybar could be smartened up a bit.