テラス / パティオ

ホテル マドリード チャマルティン アフィリアテッド バイ メリアの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 881 件の口コミ中 326 件が非常に良い" "
評価 8 - 881 件の口コミ中 370 件が良い" "
評価 6 - 881 件の口コミ中 123 件が普通" "
評価 4 - 881 件の口コミ中 46 件が不満" "
評価 2 - 881 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Toshiyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Although I arrived midnight due to delay of my flight, the check inn process was very smooth and perfect.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Mr. Toshiyuki,Thank you for this review.We are delighted to hear that the check-in process met your expectations, even after a late arrival. Our team takes pride in providing excellent service culture, ensuring a smooth and welcoming start to your stay. It's wonderful to know that our commitment to cleanliness was reflected during your visit, as we strive to maintain the highest standards for our guests. While it appears that room amenities did not completely meet your satisfaction, we appreciate your high rating and are continuously working to enhance the room experience for all our valued guests.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 (普通)

Tomoko

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Maeda

2022 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

わーにゃ、バリャドリッド

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
they have bath tab.
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 16 日)
Dear guest, Thank you for your comment and your good score :) We hope to see you again very soon on your next stay in Madrid. Greetings from the entire team at the Hotel Madrid Chamartín by Meliá!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very clean
2019 年 11 月に 1 泊滞在
ANDRES SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

Yukari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 2 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な部屋
2泊したのですが清掃が雑だったように感じます。バスルームに髪の毛は落ちていたし、タオル交換はなく、そのままでした。でもベッドはとても快適で部屋は広く快適でした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

駅から近い。 朝食の種類が豊富。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 1 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 5 日)
Gracias por alojarse con nosotros! Su opinión es muy importante para nosotros.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 1 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 9 日)
Gracias por sus comentarios Nos ayudan a seguir en la misma linea de trabajo en la sastifaccion a nuestros clientes

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 3 月に 7 泊滞在
andres sanchezからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 15 日)
Gracias por sus comentarios, siempre nos ayudan para poder seguir trabajando en la mejora de la estancia de nuestros clientes

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Masanobu

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
チャマルティン駅から鉄道を利用するには便利
チャマルティン駅から徒歩圏内。ただ、道路を挟んでいるため階段を上り下りする必要があり、移動は楽ではない。駅前は広大な空き地があるため、眺めはよかった。室内も思ったより広く、バスタブもあって快適だった。チャマルティン駅から鉄道で移動するには便利だが、市内の観光スポットや飲食店の集まる地区からは離れているため不便。
2017 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Close to Chamartin station. Convenient and comfortable stay.

4/10 (不満)

Miu

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の床が汚い。フロント対応が悪い。喫煙ルームありと書いてあったが聞いてみると全室禁煙だと言われた。wifiが全く使い物にならなかった。唯一良かった点は、シャワーの勢いが強かったのと、暖かいお湯がちゃんと出たところのみ。

8/10 (良い)

Nobuo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2回目の滞在で評価を上げました。
今回の旅行で2回目の滞在です。前回滞在時は厳しく評価しましたが、いくつかの点で改善していました。  2階のフロントまで階段しかないと書きましたが、実際は脇の半地下駐車場へ下りエレベーターを使えばフロントに辿り着きます、駐車場へ下りる際もスロープがあるので荷物を転がせます。 ただその旨を標識か何かで示してほしいものですね。  従業員の応対も人に依ります、今回の滞在では非常に良い対応を受けました。 前回とはえらい違いです、人によって応対の程度にバラツキがあります。 部屋のコンデションは良いのですから、今後のホテル側の取り組みを期待したいところです。

6/10 (普通)

Nobuo

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
ロケーションはいいが従業員が・・
チャマルティン駅を利用するので、ロケーションが近いということで泊まりました。 まずフロントのある階まで階段しかなく、重い荷物を上げるのに苦労しました。 駐車場のある地下まではエレベーターがあるので、徒歩での入客を軽視しているのでは。もちろんホテルの従業員が手助けすることもありませんでした。 あとレストランでは、ウエイトレスをはじめ従業員が不愛想です。 伝票を黙ってテーブルに置いていく態度にはカチンと来ます。 全体に従業員教育が悪いのではないでしょうか。

8/10 (良い)

Go

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チャマルティン駅からのアクセス良し。
チャマルティン駅を利用するため、この宿に泊まりました。 チャマルティン駅からのアクセスは抜群です。 水道が1時的に使えなくなったのですが、夕方には直っていたので、サービスはしっかりしていると思います。

6/10 (普通)

nienie、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
フロントの接客態度が悪すぎます
午前中にフロントで、レストラン(翌日夜)を予約しました。応接した従業員は「午後に手配しておきます」と言っていましたが、同日夜にフロントで結果を聞いたところ、別の従業員が「そんなことは知らない。何の引き継ぎも受けていない」と言うのです。「そんな無責任な話があるか」と抗議すると、「私は忙しいんだ」と言い放つ始末。笑顔も釈明もなく、極めて不愉快でした。チェックアウトの際も、タクシーを呼んだら、「ここで10分待て」と言われました。待っていたら5分後に、「あと15分待て」と言ってきました。埒があかないのでキャンセルし、外に出たら、すぐにタクシーを拾えました。とにかく横柄でホスピタリティがありません。立地や設備は合格点ですが、フロントの態度は問題だと思います。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チャマルティン駅に近い
チャマルティン駅に近く便利。北部方面への都市へ向かう場合は利用価値有り。但し、駅をはなれると見所は無し。マドリッド中心部へ向かうには地下鉄や近郊線で数分かかるので基点とするには多少不便。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マドリードの中心街からは離れているが地下鉄の駅が近いので便利なホテル
マドリードの中心街からは離れているが地下鉄の駅が近いので便利なホテル。 ロビーは手狭な感じではあるが部屋は広々としていて使いやすい。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

駅から近く、部屋は清潔で、無料のペットボトルの水のサービスもあって良かったです。スタッフも感じが良く親切でした。 ホテルの隣に1軒だけバルがありましたが、チャルマンテン駅の周辺はレストランやお店がほとんどありません。駅構内にはカフェやファーストフードのお店があります。

6/10 (普通)

Markey、日本 福岡県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
チャマルティン駅にはとても近いです
Santiago de Compostelaへのカミーノ歩きのため、深夜にマドリッドバラハス空港に到着し、翌朝8時のブルゴス行きRenfeに乗る予定でしたのでこのホテルに決めました。他に候補はまさにチャマルティン駅直上にあるチャマルティンホテルもあったのですが、ビジネスホテル風ということと距離的にはほんの少ししか変わらないこと、そしてレビュー評価が高かったこのTRYP Madrid Chamartínに決めたのですが、残念なことに、スタッフさんの対応はよかったものの、Wi-Fiが全く入らず、5Fの真ん中あたりの部屋だったのですが、アンテナ数もゼロ。もちろん繋がりませんでした。国内にいるときも出張で年間100泊はするのですが、仕事柄ネット環境が必須の私にはちょっと堪えられませんでした。何とか、スペイン滞在中にと借りたグローバルWi-Fiでしのぎましたが、この点だけは全くオススメできません。また、写真で見るととてもきれいに見えますが、入ったエントランスが違ったのかレセプションも狭く、写真のような素敵な印象は全く受けませんでした。次はこちらより評価は劣りますが、Chamartínホテルに泊まって比較したいと思っています。(タクシーの運転手さんもこちらのホテルは場所がよくわからないようでした)

8/10 (良い)

Hideki、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
しまった、エレベーターがあったんだ。
到着時、エントランス前の階段を荷物を持って上がるのに大変苦労しました。チェックアウトの時にスタッフがグラウンドレベルの駐車場迄エレベーターが有るよと教えてくれたので助かりましたが、初めての客には到着時に見つけるのは難しそうです。部屋はきれいで、広さもあり快適でした。Wi-Fiの設定もスタッフが親切に教えてくれました。尚、飲物や軽食は目前のチャマルティン駅構内売店まで出かける必要がありますが5分もかからないのでOKです。ここからは駅のサブエントランス迄荷物を持っても徒歩で5分程度、地上からコンコース階まではエレベーターもあるので問題ありません。但しマドリッド観光の拠点としては結構きついかもしれません。

10/10 (非常に良い)

Bowie、Abuja

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族連れにお勧めです。
マドリッドで2泊3日+レイト・チェックアウトしました。マドリッドからリスボンへの移動を夜行列車にて行う予定のため、夜行列車の出るチャマルティン駅側という好立地条件のため選びましたが、子供用の二段ベットがあり、更に子供へのちょっとしたおもちゃやウェルカムお菓子なども部屋に用意されていて非常に好感触でした。チャマルティン駅の近くは、何もないのがちょっと寂しいのですが、駅には近いので移動には大変便利です。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
フロントデスクのスタッフ(特に若い男)の態度が非常に悪かった。横柄、倣岸にて、不親切きわまった。あまりの横柄な態度にびっくり。非常に不愉快にて、怒りを感じた。人種差別としか思えなかった。このようなホテルに、わざわざ日本人は行く必要はない。不愉快な体験は私一人で十分だ。

6/10 (普通)

GUSTAVO

The staff at front desk not very friendly. The buffet Restaurant pretty good.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Gustavo,Thank you for taking the time to provide your feedback.We appreciate all feedback from our guests and will be reviewing yours with our team to ensure consistent quality service.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Jose Valentin

2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Gladys

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
No anti slip in the bath tub to have showers No water o coffee dispenser anywhere except at the restaurant where you must pay and it is a bit expensive No kettle cups coffee tea sugar in the room
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Gladys, Thank you for this review about your stay with us at Hotel Madrid Chamartín.We're glad to hear that you appreciated our service culture, and we hope that our room amenities contributed positively to your stay. We regret to hear about your concerns regarding the bathtub and the absence of a kettle and complimentary beverages in your room. While we strive to provide a comfortable room experience, we acknowledge that some aspects did not meet your expectations. For future visits, please note that our Premium rooms offer additional amenities such as an electric kettle for your convenience. We're also continuously exploring ways to enhance our gastronomic experiences, including the availability of refreshments.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,Laura López, Voice of Customer Coordinator

4/10 (不満)

James

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
My room, 1201, was very noisy. It suffered from noise from the lift shafts immediately behind the wall of the bed, from fan noise in bathroom and ill-fitting windows that led to a lot of street and wind noise. Shower also wasn't thermostatic and so ran hot and cold. Altogether very poor value for the money spent.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear James,Thanks for taking the time to share your views of your visit.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of your room, highlighting our commitment to a pristine environment for our guests. However, we're concerned to learn of the noise disturbances you experienced and the inconsistency with the shower temperature. While our rooms are designed with double glazing to minimize external noise, we regret that this was not sufficient in your case. We take pride in ensuring a comfortable room experience and will look into the matters you've raised. Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused during your stay.Laura López, Voice of Customer Coordinator

2/10 (非常に不満)

Derek、Blairgowrie

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Food terrible Breakfast not much better
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Mr. Derek,Thanks for taking the time to share your views of your visit.We regret to hear that your culinary experience did not meet your expectations. Our Central Plaza Restaurant prides itself on offering a variety of Mediterranean cuisine options and we are surprised to hear that our food was not to your satisfaction. We are also concerned about your comments regarding room cleanliness and service, as we usually receive positive remarks for our attention to detail and helpful staff. Rest assured, we consistently strive to uphold a high standard of hospitality and service culture.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Samir、DUBAI

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sonia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient to the train station
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Ms Sonia,Thank you for sharing your review of your stay.We are delighted to hear that our proximity to the train station added convenience to your stay. Your appreciation for our room cleanliness, overall hotel condition, attentive service, and room amenities is truly rewarding for our team. It is always heartening to receive such positive feedback, as we strive to create memorable room experiences and uphold our service culture.Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Adrián

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gran ubicación si necesitas moverte en tren a otros pueblos/ciudades
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Estimado Sr. Adrián,Estamos muy orgullosos de poder leer que tuvo una óptima experiencia con nosotros.Nos complace saber que nuestra ubicación cercana a la estación de tren fue perfecta para sus necesidades de viaje. Es un honor recibir comentarios positivos sobre la limpieza de nuestras habitaciones y la condición del hotel. Nuestro equipo trabaja con una cultura de servicio enfocada en ofrecer una experiencia de habitación inmejorable y estamos encantados de que haya disfrutado de las comodidades ofrecidas. Aunque no se mencionan comentarios negativos, nos esforzamos continuamente para mejorar todos los aspectos de nuestra oferta y valoramos todas las opiniones que nos ayudan a alcanzar la excelencia en el servicio.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Antonio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff, area has constructions
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Mr. Antonio,Thank you for this review.We're delighted to hear that our staff's service culture met your expectations and contributed to a pleasant room experience. It is also great to know that the cleanliness of our rooms was up to your satisfaction. We regret to hear about the construction in the area; we understand that this can impact the overall tranquility of your stay. Rest assured, this is a temporary situation, and we strive to provide a serene environment for our guests.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 (良い)

Barbara

Rooms were spotless, showers seemed new and were very good. Nice refrigerator with free drinks. Best of all was the free breakfast. Enormous choice.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Ms Barbara,Thank you for sharing your review of your stay.We're delighted to hear that our commitment to cleanliness met your expectations and that you enjoyed the refreshed state of our showers. It's also wonderful to learn that the refrigerator in your room, now stocked with a variety of items for your convenience, added to your room experience. Your kind words regarding our gastronomic offerings are much appreciated; our extensive buffet breakfast is indeed designed to provide a delightful start to the day with an array of choices to suit all tastes.Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

4/10 (不満)

Daniel

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
El hotel necesita una reforma urgente. Precio excesivo para lo que ofrece.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Estimado Sr. Daniel,Gracias por el tiempo de dejarnos su valoración.Nos complace saber que ha disfrutado de las amenidades de la habitación. En lo que respecta a sus observaciones sobre la necesidad de una reforma y el precio, queremos asegurarle que nos esforzamos continuamente para ofrecer instalaciones de calidad y un servicio que refleje un valor adecuado. Es nuestro compromiso proporcionar experiencias memorables y nos tomamos muy en serio cada comentario para poder mejorar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para una mejor estancia.Un cordial saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Jucan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy buen ambiente
2024 年 3 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Estancia huésped,Gracias por su amable valoración.Le agradecemos enormemente sus amables comentarios sobre la limpieza y las amenidades de la habitación. Nos alegra saber que ha disfrutado de nuestras instalaciones y que nuestro equipo ha contribuido a una experiencia positiva durante su estancia. Lamentamos que la condición del hotel no haya cumplido completamente sus expectativas, y aunque no especifica el motivo, le aseguramos que nos esforzamos continuamente en mantener y mejorar nuestras instalaciones para el disfrute de nuestros huéspedes.Esperamos volver a hospedarle muy pronto. Un saludo muy afectuoso,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

2/10 (非常に不満)

Cherie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This property is run down. There was mold in the bathroom. Definitely not worth the price that I paid. Convenient to Chamartín but that was the only positive. The pool area looks nothing like the picture on the Expedia ad.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Ms Cherie,Thank you for providing feedback on your recent experience.We're glad to hear that our convenient location near Chamartín was a highlight of your stay. Our team strives to provide exceptional service, and we're happy to see that reflected in your satisfaction with the staff and room amenities. We apologize that our hotel did not meet your expectations in some areas. Please know that we take cleanliness very seriously, and we maintain a rigorous daily housekeeping schedule to ensure our guest rooms are impeccable. We're committed to offering our guests a tranquil room experience, and it's disconcerting to learn about your encounter with mold; this is certainly not in line with our standards. Our hotel has been partially renovated, and we continually assess areas for improvement to ensure our guests enjoy the quality and comfort we aim for. Your feedback is valuable to us and will be used to evaluate and enhance our accommodations.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Marta

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
El hotel se nota que tiene unos añitos, pero habitaciones son amplias muy bien comunicado pegado a Chamartín, desayuno muy bueno y atención muy correcta.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Estimada Sra. Marta,Ha sido un placer recibir su última visita.Nos complace enormemente saber que ha disfrutado de nuestras amplias habitaciones y la excelente ubicación junto a la estación de Chamartín. Es un placer también que el desayuno haya sido de su agrado y que haya recibido una atención correcta, reflejo de nuestra cultura de servicio. Lamentamos si la condición general del hotel no cumplió completamente con sus expectativas; nuestro equipo se esfuerza continuamente por mantener y mejorar nuestras instalaciones para asegurar una experiencia de habitación óptima para todos nuestros huéspedes.Esperamos poder disfrutar nuevamente de su compañía en un futuro próximo. Un saludo cordial,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 (良い)

Parvez

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Decent stay near metro station
Hotel is well located near metro station. It’s not very modern or fancy hotel but pretty decent for comfortable stay. Breakfast was good and hotel staff were helpful.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time share your feedback with us.We're delighted to hear that our prime location near the metro station contributed positively to your stay and that you found comfort in our accommodations. It's also heartening to know that our breakfast offerings were to your liking, and we take great pride in providing a diverse gastronomic experience for our guests. Furthermore, our team appreciates your kind words on the service culture we strive to maintain; ensuring every guest feels supported and valued is a top priority for us.We understand that while our hotel may not have the modern aesthetic of some newer properties, we continuously work on enhancing our room experience and overall hotel condition to ensure guest satisfaction. We're glad our classic and functional decor resonated with you for a comfortable stay.Once again, thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to further impress you with our continuous improvements and dedicated service.We are hoping to welcome you back in the future. All the best.María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 (普通)

Mariela

2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Luis Miguel

2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Nicholas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kysmar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Buen Hotel en frente de la estación de Chamartin
El hotel está bastante bien. en frente de la estación de metro y renfe Chamartin. a pocos minutos de paseo la castellana. Hab amplia, limpia. las camas bien. El desayuno buffet muy variado y bueno. Personal amable
2024 年 1 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Querido huésped,Gracias por una reseña tan positiva y por manifestar su deseo de volver a visitarnos.Le agradecemos mucho su comentario sobre su estancia en nuestro hotel. Es un placer saber que encontró nuestras habitaciones amplias y limpias, y que el confort de las camas fue de su agrado. Nos complace también que nuestro desayuno buffet variado haya cumplido con sus expectativas gastronómicas y que la amabilidad de nuestro personal haya contribuido positivamente a su experiencia.Apreciamos que nos haya hecho saber su opinión sobre las condiciones del hotel y el confort de la habitación, y nos aseguraremos de mantener nuestros estándares para que en futuras estancias su satisfacción sea aún mayor.Esperamos volver a hospedarle muy pronto. Un saludo muy afectuoso,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Barbara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

calum

2024 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Claudia M N

家族旅行
2023 年 12 月に 5 泊滞在