Sate rude no bottle water to drink in the room. They cannot found my reservation. They have to get in touch with the second party. To find my reservation
They claim they work with ?
Expedia . Room too small for two adult.
Mohamed
2025 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mirza、Great Falls
家族旅行
2025 年 4 月 22 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is in need of renovation. Cleanliness standards are poor. Too many things either broken or not fully functional. No phone charging outlets. List very long but our experience in two separate rooms was similar. Front desk staff could do a better job
Mirza
2025 年 4 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Naveed
2025 年 4 月 20 日
Naveed
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ahmed
2025 年 4 月 19 日
Ahmed
2025 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Mohamed
2025 年 4 月 18 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Le prix de la nuitée ne correspond pas à la qualité de l'hôtel.
Après la récupération de la chambre à 17h il n'y a pas de serviettes dans la chambres Après plusieurs réclamation je l'ai eu vers 21h
Mohamed
2025 年 4 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Nala
2025 年 3 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nala
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hamad
2025 年 3 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Highly recommended there is a misconception that is nearer to the ladies side .. unfortunately this is not the case.. please book hotels on taiba front side for ladoes entrance. I would book this hotel again as you can see the green dome when walking to the masjid very convenient..and close to the other historical masjids but i struggled with food shops
Hamad
2025 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
hikmat
カップルで旅行
2025 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to Haram
hikmat
2025 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Youssef
カップルで旅行
2025 年 3 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
bad service, cold shower, bad food, not clean
Youssef
2024 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Iqbal e
2025 年 3 月 1 日
Iqbal e
2025 年 2 月に 7 泊滞在
4/10 (不満)
Johel
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 2 月 20 日
気になった点 : スタッフとサービス
Certainly! Here's a more polished version of your review:
---
I had a frustrating experience with the staff at the reception. They seemed unsure of what they were doing and mistakenly directed me to another one of their hotels. Upon arrival there, I was sent back to the original hotel. After a long wait and a lot of confusion, they finally managed to locate my reservation. Overall, the lack of organization and communication was disappointing.
Johel
2025 年 2 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Fata
家族旅行
2025 年 2 月 15 日
Die Lage ist hervoragend. Wir hatten 2 Zimmern und die beide sind je 1x in 4 Tagen gereinigt worden. Bäder sind regelmässig nach dem duschen überschwemt gewesen, weil die Abläufe nicht funktionieren und keine Türe an der Duscheanne vorhanden sind…
Es war unsere erste und letzte Aufenthalt dort…
Fata
2025 年 2 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mohamed
グループ旅行
2025 年 2 月 7 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Juste le temps de dormir pour rien d autre
A part la localisation proche du haram
Rien de bon
Pas de nettoyage des chambres pas de serviettes pas de papier toilette
À éviter sauf en mode pekin express
Mohamed
2025 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
LUKMAN、Tamale
2025 年 2 月 4 日
Good
LUKMAN
2025 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
marwan
2025 年 1 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
marwan
2025 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
JASMEEN
家族旅行
2025 年 1 月 17 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wouldn’t stay at this place ever again. People have already made several complaints about this hotel , yet nothing changes. It’s the same complaints.
No one comes to clean the room.
You have to beg for clean towels everyday and you would be surprised to get towels for all the booked persons in the room.
Hard to get toilet paper as well: lucky to get 1 roll per day.
Shower has cold water on top of us complaining. Warm water ran for only 15 minutes on day 1 and remained cold: no use complaining because nothing happens.
Not a wide range of breakfast buffet, they actually only give you 1 piece of tissue.
At check-in , I stood for almost 30 minutes because social conversations kept entertaining the reception person.
The only good part is location : 5 minutes to gate 320.
JASMEEN
2024 年 12 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
afsar
2025 年 1 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good.
afsar
2025 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
hanan
家族旅行
2025 年 1 月 9 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Needs renovation
The location is superb
hanan
2025 年 1 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2025 年 1 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Horrible Hotels: Avoid it
This might be the worst experience at a hotel. As a frequent traveler, the hotel should be rated more that 3/10. The check-in experience was terrible at all levels. I was over charged at check-in and I had to wait one day to get a refund. When entered the room, they were still working on it. There was no toilet paper nor towels. I had to go down to the reception more than 5 times to request the basic items. The room included only 4 beds and one bed was missing. It many calls and conversations to add one more bed (the reservation was for 5 people). The ratings of the hotel was 8.6 at the time of the reservation. This is absolutely false. The room restroom and beds are filthy. They smell horrible. I don't think beds covers have been washed for long time. Breakfast was not good. My kids refunded to east due to the concerns over health issues and cleanliness. The reservation was for 2 nights. I will definitely don't book this hotel again.
宿泊されたお客様
2025 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Madina
2025 年 1 月 5 日
Madina
2024 年 12 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Hameida
2025 年 1 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not even a 2 star
Hameida
2024 年 12 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Nadia
2025 年 1 月 4 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room serves was very poor and not good.
Nadia
2025 年 1 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Abdulrahim
2024 年 12 月 31 日
Abdulrahim
2024 年 11 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Tamanna
家族旅行
2024 年 12 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient, extremely close to Masjidul Nawabi