There's no receptionist when we arrive, we have to wait for at least 30 min and it happen to be only one worker originally from Bangladesh to do all the general work from a to z including reception. The room is a bit stiff because no window, the bed is itchy and even worse there is no wifi at all.
mohd azir
2018 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
rafidah、kuala lumpur
2018 年 8 月 28 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
semasa pendaftaran saya lambat check in.
semasa check in jam 04.30 petang warga Nepal di meja pendaftaran menyuruh saya datang semula jam 7 petang bagi urusan check in.
Saya telah argue kenapa saya perlu datang kemudian?
Saya telah bayar...
Staff tidak faham dan salah bagi kunci bilik..
saya telah bayar bagi 3 orang x 2 bilik.
tapi telah diberi 3 orang + 2 orang x 2 bilik
rafidah
2018 年 8 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 8 月 21 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My rate
This hotel does not have a reservation system when the guest is booked online.
They do not know that guests book a hotel through any company eg Agoda or Trivago.
If the hotel does not provide a better online system, it's better for them just manage their orders manually, phone, or walk-in only.
There is no wifi as promised.
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Samsudin、KL
2018 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Hotel bajet penginapan keluarga bercuti.
Menginap bersma keluarga di hotel ini. Hotel Bajetl yang memuaskan. Bersih dan selesa.
Samsudin
2018 年 3 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
mr john、Lumut,Perak,Malaysia
2018 年 2 月 19 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unsatisfactory because Bangladesh counterpart employees are not fluent in malay