外観

ザ ベントレー ロンドンの口コミ

5 out of 5
ザ ベントレー ロンドン
27 - 33 Harrington Gardens, London, England

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 602 件の口コミ中 333 件が非常に良い" "
評価 8 - 602 件の口コミ中 149 件が良い" "
評価 6 - 602 件の口コミ中 56 件が普通" "
評価 4 - 602 件の口コミ中 33 件が不満" "
評価 2 - 602 件の口コミ中 31 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
エアコンが使いづらい。窓があかない。 タオルを十分にくれない、部屋の掃除が遅い。
2019 年 9 月に 10 泊滞在
ELからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 13 日)
Thank you for your feedback. Best wishes, The Bentley Team

8/10 (良い)

ミク

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋にレストランの時間やメニューがあればよかったと思います。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Simona Casulaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Sir / Madame, Thanks so much for your feedback on having restaurant menu in the room with opening and closing times in the room. We do actually place the menu in our rooms, we do apologise if this time wasn't the case. We will be more careful next time. We will remain at your disposal should you require any further assistance. Best wishes, Simona Casula Duty Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
豪華なホテルにとてもフレンドリーなホテルマンでした。朝9時ごろに着いたのに、すぐにチェックインさせて部屋に通してくれました。 シャワーの排水溝が詰まっていたのが気になりましたが、それ以外は素晴らしかったです。
2018 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 11 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スイートルームにまた滞在したいです
ホテルの事情でスイートルームにアップグレードしてもらえました。とても広くて快適でした。内装も素敵でまた滞在したいと思いました。
2018 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ai、London

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The hospitality is awesome. All staffs are very nice and helpful. They bring my luggage and always open the door for me. Also, they are very friendly. They accepted my request too. The room is so nice. I’d love to stay there again with my family.
2018 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Hisashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
10年以上前から宿泊してます。
かなり以前から使ってますが雨もりや電球切れなど結構多くメンテナンスはあまり良くありませんがロンドンにしてはお風呂も広くてシャワールームも別に全ての部屋に有ります。またセキュリティは万全で安心して宿泊出来ます

8/10 (良い)

usakuma、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
短期滞在に向いています
グロスターロード駅から程近く、駅前にはtesco expressやWaitrose、飲食店もあります。ホテル周辺は静かで過ごしやすいです。シャワーブースと浴槽があるのはポイント高いです。浴槽にもシャワーが付いており、ジャグジーも楽しめます。 短期滞在に向いていると書いたのは、冷蔵庫がないからです。夏場は困ると思います。 また、無料wifiがなく有料です。部屋に無料のスマホが置いてあり、街へ観光しにいく際はそのスマホで検索や電話ができるので、その点はカバーできるかなと思います。

10/10 (非常に良い)

Aiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
イギリスらしいラグジュアリーホテル
親切!イギリスらしい重厚でラグジュアリーな部屋、ロビー!

10/10 (非常に良い)

hisabon、osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
10年以上つかってます
立地もピカデリーラインの駅まで徒歩で3分ぐらでいす、ロビーもこじんまりしてますが豪華で24時間セキュリティが確実にされてます、またほとんど全ての部屋にジェットバス付きのバスタブが有ります。
大きなバスタブ付き

6/10 (普通)

shinzo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっと残念
ハードやレストランはとても良いが、それにホスピタリティソフトが追いついていない感じで、残念。

10/10 (非常に良い)

miko、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅に近い、落ち着いたホテル!1
友人と二人で使用しました。スタッフの方のサービスも素晴らしく、welcome fruitもあり大変満足でした。閑静な住宅街といった雰囲気で、ホテルも静かでゆっくりできました。部屋も綺麗で広々としているので、テイクアウトしたご飯やデザートを食べるスペースは十分にあります。部屋にはスプーンはありますが、フォークはないので持参してくださいね。 安くはありませんが、ロンドンの相場を考えると決して高くはありません。また泊まりたいです。

10/10 (非常に良い)

Atsushi、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2年連続の滞在
ビジネスで滞在しました。 申し分ない快適なホテルです。

8/10 (良い)

ヤスコ、兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マイバスの出発駅近くです
オプションバスは朝早く出発なので、集合駅に近いのがとても便利です。 ホテルは豪華です、とても気分良く過ごせました。

10/10 (非常に良い)

Jun、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
落ち着きがあり、サービスの良い5つ星のホテル
直前に予約したので、special priceで宿泊した。スタッフは感じが良く、ロケーションもSouth Kensingtonの落ち着いた場所にあった。元はヒルトンだったらしい。アップグレードされたのだと思うが、部屋はとても広く、ウェルカムフルーツまでいただいた。2泊後、同じSouth Kensingtonにある5つ星のホテルにもう一泊したが、比較にならないくらいBentleyの方が良かった。特にコンシェルジュだと思うが、大柄の中年の男性スタッフの方には大変良くしていただきました。ちなみに最寄りのTescoまで徒歩5分。文句なくお勧めできるホテルです。

10/10 (非常に良い)

ATSUSHI、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今まで泊まったロンドンホテルで1番!!
部屋も非常に清潔だし、シャワーもお湯が良く出るし、スタッフの方たちのサービスも最高でした。 非常に満足な滞在だった。

10/10 (非常に良い)

hisabon、osaka japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best in London.
Nice location and good service. We like. We stayed several times. This is best in London.

10/10 (非常に良い)

BigCat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフホスピタリティの高いホテル
ロケーションの良さ、スタッフの良さ、部屋の良さともにトップレベルです。 ロケーションの良さはホテルから観光でもビジネスでも移動がしやすい場所にあり、地下鉄やバスでの移動でも、タクシー移動でも効率的に時間を使えます。駅まで徒歩5分です。私の場合は男性で大型スーツケース二つで移動できました。女性ですと駅に階段があるため、大型スーツケース一つなら、というところでしょう。 スタッフの良さは、これまで世界中のホテルを利用してきましたが、これ程のレベルでホスピタリティを感じさせてくれるホテルはありませんでした。イギリスという場所柄か全てが質素なのですが、その分気持ちかこもったサービスをされているような感じがあります。 部屋の良さは、やはり常に清潔に保たれており、掃除にしても手抜き感が全く無いことにあります。エレベーターなどの施設は非常に古いのですが、建物全体のメンテナンスにも手がきちんと入っており、良い古さを感じさせてくれます。

10/10 (非常に良い)

ヒサボン、Osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best in London!
間違いなくロンドンで一番居心地のいいホテルです。 ヒルトンと言っても全く路線を異にした最高級ホテルです。

10/10 (非常に良い)

Lulubu、東京

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
馴染みやすくはないけれど上質、ハーモニティ
休暇、女一人旅で利用。 駅近3分と、あまり離れていないのですが、車や人通りが全くと言っていいほどないので、大変静か。とにかく「安らいだ就寝」、「ご飯をゆっくり食べたい」人には大変落ち着ける。 安眠妨害の要素が一切なく、隣の部屋の音声も全くないように配慮の効いた部屋割りで、ほとんど客室も埋まることがないくらい、地元の人や欧州の人にしか知られていない状態のため、日本人はおろかアジア人もまったくいないので、その辺りが気になる人には大変お薦め。 平日の朝7時から8時まで、朝食ルームに客が私を含め2名と、どれだけの人が泊まっているのか不明ですが、2泊した一日がそれでしたので、時間をゆっくりホテルでお気に入りの朝食を食べたいときには大変好都合。また、焼きたてのデニッシュは大変香ばしく、カリッとして中まで温かい状態ですので、朝一(7時)での食事が良いです。クラッシック音楽が流れるレストランは、ソファエリアがプライベートも保たれ優雅に食事が出来ます。トラディショナルの食事に加えてビュッフェの食事も着くので、たくさん食べたい人には尚良いでしょう。 1Fには無料使用のパソコンが2台。必ず1台は空いています。フロントやバトラーのサービスはフレンドリーで好感が持てます。 部屋はそれなりに年期が感じられますが、ジェットバスが付き洗面台も広く、それなりに設備も良く、窓の明かりが少なく開放感はないものの、しっとりと窓際で何かするのでない限りは清潔で少々光が暗くても特段リラックスするのには影響がありません。強いて言えばシャンプーが合わないので、日本人であれば自宅から持参するか別のホテルの残りを持って来ると良いでしょう。 食事をするところはそれなりにありますが、それほど安くもなく食べるところも大して美味しくはありませんので、中心部に比べるとそれは劣ります。 静けさ以外の要素が特段見当たりませんが、音がうるさいと眠れない人や、辺りの周辺エネルギーに過敏になりすぎる人(人が居ると疲れる)には、環境に関わらず、利用すると安らぎを得るのにはすごく効果が上がりやすいので、眠りの浅いタイプの人は、ここでなら何も考えずにパッと眠りにつくことは可能であっても難しさは他と比べると少ないです。

8/10 (良い)

Tony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Parking is at the nearby Millennium Casino Hotel. It presents well, especially if you like red velvet, gilding and marble!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr Tony, Thank you very much for your candid review of your recent stay at The Bentley. We do appreciate your feedback which will help us to make our hotel even better.We would be very much hoping to see you back in the future!Kind regards,Marina

8/10 (良い)

David

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
No one in the Bar, closed early
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr david, Thank you very much for your candid review of your recent stay at The Bentley.We do appreciate your feedback which will help us to make our hotel even better. Reagrding the bar, we are currently doing some work.The bar was closed but we also serve the drinks in the restaurant, lobby or in the room.We would be very much hoping to see you back in the future and to provide you with a more rewarding experience !Kind regards,MarinaKind regards,

4/10 (不満)

Joan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Mr Joan, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. I am deeply sorry to hear that we did not meet your expectations on this occasion. Please let me know if you wish to discuss your experience more in detail and I will be pleased to assist you and address your complaint.Kind regards,Marina

8/10 (良い)

Penny

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was lovely and staff great on check in and stay, service was hugely let down by the breakfast which was cold and inedible as been left in a hot box for to long (the heater the box had then gone off) waitress didn’t seem to care or know what to do. When we asked if there was fresh food we’re eventually bought 4 rashers of bacon despite sending away plates with a full English untouched. Had better breakfast in a Travel lodge. The manager very apologetic afterwards but doubt we will stay there again.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Penny,Thank you so much for staying at The Bentley and for sharing your most valuable feedback with us.it is quite disappointing to learn that the breakfast was not up to your expectations. Please be assured that your feedback will be shared within the relevant departments, to improve on our breakfast selection and maintaning the hot buffet order in delivering a better experience for all of our guests. We are very much looking forward to welcome you back. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Mary

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was a lovely hotel to stay at. We chose this because it was convenient for the Royal Albert hall and surrounding areas. This stay was for my birthday and the hotel gave us complimentary macaroons and drinks which was a nice touch . Staff very helpful and friendly. Good that we could store our luggage before and after check in . Loved the jacuzzi bath!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Mrs Mary,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your kind words are much appreciated; it is a great motivation for the entire team to receive such a positive feedback. Every employee is trained with the highest standards of customer service and we prioritize meeting your complete satisfaction every time. I look forward to share your lovely feedback with the rest of the team. We hope to welcome you back in the future for another memorable stay.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Jon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good choice of hotel, large well equipped room, great bed and convenient for walking to shopping areas or museums.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Jon, Thank you for sharing your valuable review with us after your stay at The Bentley. I am glad to learn that you enjoyed our brilliant location. Also we are happy to learn that you loved the room, and we would be pleased to host you again in the nearest future. Best regards,Marina

10/10 (非常に良い)

Jordan

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect place to stay
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Jordan,Thank you for sharing this wonderful feedback with us from your recent stay at The Bentley It was an absolute pleasure to learn that your overall stay was excellent. We always try to ensure that our service and room cleanliness are always up to the highest standards. We would love to host you again on your nearest visit to London.Kind Regards,

6/10 (普通)

Patrick

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2 night stay
Nice hotel very comfortable and pleasant with high ceilings it’s very quiet and we used the gym each morning, we stayed 2 nights but never had breakfast, however the Afternoon Tea was really nice and tasty. We were upgraded from Queen to King room and it was spacious, we could not use the bath as the plug was leaking, fortunately we had a shower in the bathroom.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Patrick,Thank you so much for sharing your review with us from your recent stay at The Bentley.I am delighted to hear that you enjoyed our Afternoon tea and found the room upgraded for you was spacious. Although I am deeply sorry to hear that you had an issue with bathroom We will definitely take on board your comment and will do our utmost to improve with every single stay.We would love to host you again on your nearest visit to London.Kind Regards,

8/10 (良い)

Florian

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
nice area, old-style luxury
Nice old-style hotel, aging, but comfortable. We got nice upgrade, room quite big. No Swimmingpool - Sauna never called back... Nice area!!!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Florian,Thank you very much for taking the time to share your experience. I am flattered to hear the room upgraded for you was spacious enough and that you have enjoyed the in-room facilities and found the location perfect for your plans.We look forward to hosting you again on your next visit to The Bentley.Kind Regards,

2/10 (非常に不満)

Nathan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They wouldn't let me stay because I didn't have photo id
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Nathan,Thank you very much for your feedback.We sincerely apologize for the inconveniance caused.All of our guests are required to show a photo identification upon check-in.Should you need further assistance please do not hesitate to contact us.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Denise、London

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is our 3rd stay at The Bentley, we love the location. Some of the rooms could use a bit of updating, but otherwise the hotel is fantastic
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Dear Denise, Thank you for sharing this wonderful feedback with us from your recent stay at The Bentley.It was an absolute pleasure to have you back and to learn that your overall stay was excellent. Looking forward to welcoming back anytime soon!Kind regards,Marina

10/10 (非常に良い)

Nico

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Our favorite in London
Best service, great location. We keep coming back.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Mr Nico,Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your kind words are much appreciated; it is a great motivation for the entire team to receive such a positive feedback. Every employee is trained with the highest standards of customer service and we prioritize meeting your complete satisfaction every time. I look forward to share your lovely feedback with the rest of the team. We hope to welcome you back in the future for another memorable stay.Kind Regards,

4/10 (不満)

Etheric

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Etheric,Thank you for rating recent stay with us.I am deeply sorry to see the experience at our hotel has not been the most pleasant.We would love to welcome you back to our hotel to prove that we are happy to improve.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Ivan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We got a free upgrade to a suite !
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Mr Ivan,Thank you for sharing your feedback with us from your recent stay at The Bentley. It was an absolute pleasure to learn that your overall stay was excellent. We always try to ensure that our service, the rooms and the restaurant are always up to the highest standards. We would love to host you again on your nearest visit to London.Kind Regards,

2/10 (非常に不満)

Henry、Shaftesbury

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Henry,Thank you for rating your stay with us.I am extremely sorry to learn that your stay has not been pleasant. We would be very much hoping to see you back in the future and to provide you with a more rewarding experience Kind Regards,

6/10 (普通)

Nagwa

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 10 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Nagwa,Thank you for rating your recent stay with us.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Peter

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient hotel if coming from the west. very helpful people especially front desk with good knowledge of the area and always smiling. good traditional hotel well furnished with large room, large bed and quiet outlook. we will return.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Mr Peter,Thank you for sharing this wonderful feedback with us from your recent stay at The Bentley It was an absolute pleasure to learn that your overall stay was excellent. We always try to ensure that our service and room cleanliness are always up to the highest standards.We would love to host you again on your nearest visit to London.Kind Regards,

2/10 (非常に不満)

Hamid

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Highly no recommendations
It’s not a 5star hotel at all First night tv was not working we were told next morning they will change our room so next morning we packed everything went to reception to change the room while same morning there was plumbing issue with bath tub.they never change our room on breakfast in morning not enough staff u have to Waite too long for even a plan glass of water
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 3 日)
Dear Hamid,Thank you for staying with us at The Bentley. Your feedback is very valuable to us as it helps to improve the services we provide.I am extremely sorry to hear about your overall experience with us and am very disappointed we have created such a memory for you. Your comments shall be immediately brought on board for an investigation.We would be very much hoping to see you back in the future and to provide you with a more rewarding experience from the very start.Kind Regards,

4/10 (不満)

Harvey

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very dated. Not clean. Definitely not a 5 star hotel.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 3 日)
Dear Mr Harvey,Thank you so much for sharing your feedback with us from your recent stay at The Bentley.I am deeply sorry to see the experience at our hotel has not been the most pleasant.We will definitely take on board your valuable feedback and do an investigation to the relevant department.We do hope that you will give us a chance to prove our high standards of service to you again in the future.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Laurence

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 3 日)
Dear Laurence,Thank you for rating your recent with us.It was an absolute pleasure to learn that your overall stay was excellent.We would love to host you again on your nearest visit to London. Kind Regards,

8/10 (良い)

Kareen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent experience but wifi needs to be upgraded
Excellent hotel, conveniently located, comfortable, clean, with very good service. The only downside is that the wifi is very poor which can be an issue if you need to download files or pictures for professional reasons.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Kareen,Thank you so much for sharing your feedback with us from your recent stay at The Bentley. I am very happy to read that you have enjoyed our hotel facilities very much. Although it is disappointing to discover that wi-fi was not up to your expectations.We will definitely take on board your valuable feedback and try to make changes accordingly.We would be happy to have you back in our hotel.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

I LIN

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Lin,Thank you for taking the time to rate your stay with us.It was an absolute pleasure to learn that your overall stay was excellent.We would love to host you again on your nearest visit to London. Kind Regards,

2/10 (非常に不満)

Chris

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
What a complete and utter disappointment!! 5* i don't think so this is a historic rating and is not current at all. Rooms were absolutely tired and in desperate need of a refurbishment, staff were very rude and unwelcoming. We were told the hotel was at maximum capacity and we saw 1 person during our 2 night stay so this is not true at all. We demanded the room change and said it was the new room or nothing, as it was our 25th wedding anniversary we reluctantly took the room change it was better but way off being acceptable. All in all i would recommend that the Bentley hotel is one to stay away from unlike the old days when it was simply beautiful. Terrible experience and ruined our 25th wedding anniversary completely. We both have had to visit our doctors with tight chests and he advised more than likely dust allergies. AWFUL!!!!!
2023 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Kai

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Tolgaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Dear Kai,Thank you for takin the time to rate your stay with us.i am deeply sorry to see the experience at our hotel has not been the most pleasant.We would love to welcome you back to our hotel to prove that we are happy to improve and provide the service which meets your high standards.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Anita

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely treat
Fantastic rooms. Great service. Delicious breakfast.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

John

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 8 月に 9 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Don't stay here
They gave us a queen-size bed when I specifically reserved a king size. When they moved us to a room with a king size bed, it was a smoking room. Someone had smoked in the room recently and it smelled badly of cigarette smoke. There was an ashtray in the room. The central AC did not work, so there was a very large and noisy portable AC machine in the room, with lots of bright lights to keep you awake in the night. You had to keep the window open for the AC vent. The amenities had been used and not refreshed. Yuck. This hotel is beautiful but needs significant updating.
2023 年 8 月に 8 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Dear Ms Joy,Many thanks for leaving the comment on your experience at The Bentley. We highly appreciate your feedback which gives us a chance to improve. However, please accept our sincere apologies for any unpleasant experience you had with us regarding the room. This is not the experience we aim our guests to experience – nor does it support the many acknowledgements and feedback we receive. The satisfaction of our guests is of the highest importance to us and in every event we do our utmost to resolve any issues brought to our attention to avoid people leaving disappointed. I hope your impression of our hotel does not dissuade you from a return visit. I hope to hear from you, though in any event would like to thank you for choosing to stay with us.Kind regards,Marina

10/10 (非常に良い)

Patrick

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Sehr schönes Hotel, exzellent gelegen mit supernettem Personal. Ein toller Aufenthalt.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Dear Mr Patrick,It is with delight that I read this absolutely beaming review of The Bentley and thank you for taking the time to write it. I am also pleased to hear how you find the overall experience at our hotel. My team will be thrilled to read your review. We aim to make every one of our guests feel like royalty and give everyone a truly special experience. Please do come back and see us again soon so that we can have the pleasure of looking after you.Kind regards,Marina

4/10 (不満)

Eugene

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Very poor service
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Marinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Dear Eugene,Thank you for taken the time to complete a review following your stay with us. I am sorry to see however that in some aspects your stay fell short of expectations, and would like to assure you that the feedback provided will be used internally to improve matters for the future. I hope that your recent experience has not permanently tarnished your perception of our hotel and services, and hope to have the pleasure of welcoming you back again the next time your travels take you to London.Kind regards,Marina

6/10 (普通)

Mikkel

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The hotel itself is really nice, the staff is really not.
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Janinaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
Dear Mikkel, Thank you for taking time and sharing your feedback with us. I'm pleased to see you liked the hotel, however, your overall experience, in regards of the staff was not quite up to your expectations, please accept my apologies for that. I can assure you this is not typical high standard of service we provide and this will be adressed with the team. I would like to take this opportunity to thank you for choosing the Bentley Hotel and I hope you will give us another chance to welcome you back in the future. Kind Regards,