外観

ステイシティ アパートメンツ ロンドン ヒースロの口コミ

4 out of 5
ステイシティ アパートメンツ ロンドン ヒースロ
High Point Village, Station Approach, Hayes, England

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 2356 件の口コミ中 1117 件が非常に良い" "
評価 8 - 2356 件の口コミ中 860 件が良い" "
評価 6 - 2356 件の口コミ中 237 件が普通" "
評価 4 - 2356 件の口コミ中 69 件が不満" "
評価 2 - 2356 件の口コミ中 73 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

Kaori

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
夜遅いフライトでの到着だったので宿泊しました。ヒースロー空港からアクセスしやすく、ロンドン中心地へのアクセスもよかったので今回1泊してよかったです。洗面所に物を置くスペースがあると使いやすくなると感じました。
2022 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Masayo、Hilo

2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

KIRIKO

2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hinako

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Guest service managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 4 日)
Thank you very much for rating your stay with us

2/10 (非常に不満)

Yuko

2021 年 10 月に 13 泊滞在
Kristina Duty managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 23 日)
Dear Yuko, Thank you for taking the time to post your recent experience with us. I appreciate all the feedback we receive as it allows us to improve the experience for future guests. I am sorry that on this occasion we were unable to meet your expectations. I would like to apologise for all the inconvenience you have had experienced during your stay. It is a shame that we there not informed at the time, as I am sure my team would do their best to fix the issues you had. Once again please accept my apologies for not meeting your expectations. I am pleased that you have taken the time to give us feedback as we are now taking action to remedy the points you have highlighted in your review. Please do not hesitate to contact me by sending an email direct to us if we can be of any further assistance or can make this right for you. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても快適です!ロンドンの中ではリーズナブルですし、すぐ近くには便利なスーパー、また部屋にキッチンがあることで自分らしくリラックスして滞在ができます。スタッフはとてもフレンドリーです。中期の滞在におすすめです。 アパートホテルなので、タオル交換やシーツ交換が毎日あるわけではありませんが、私は毎日する必要はないと思っているので特に問題はありませんでした。 ゴミは、必要があればサインを出せば翌日に交換してもらえます。部屋の掃除やタオル交換は4日以上の滞在につき1回で、追加料金を払えばさらにしてもらえます。 滞在の際には、歯ブラシや(必要な人は)トリートメントを忘れずに! また、ロッカーやランドリー設備を使うためにはコインが必要なようです。 このホテルを気に入り、今回滞在を延長しました。 スタッフのみなさんありがとう!
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Kristina Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us. Kind Regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 3 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいサービス
クリーニングの時のタオル交換でたまたま忘れていらっしゃったようなので、気になったのはそれだけですが、それ以外のサービス、清潔感、便利さにおいてはとても素晴らしいものでした。ありがとうございました。
2019 年 12 月に 10 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

8/10 (良い)

Hirosi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Front office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 27 日)
Dear Hirosi, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We value your feedback . We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔で部屋は広く、食洗機つきで、大変すごしやすかったです。週に1回の掃除の後に、カードタイプのルームキーが一つ無くなっていたのですが、フロントですぐに発行してもらえました。駅から30秒なので夜遅くにも安心して利用できたのがありがたいです。23時までやっているスーパーも隣にあるので、中期滞在される方はこのホテルをおすすめします。
2019 年 11 月に 15 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
文句なし
となりにスーパーがあって快適。キッチンがあるので簡単な料理もできる。電子レンジもある。コインランドリーもある。目の前の駅からオイスターカードでどこへでもいける。トイレットペーパーは無くなれば言えば貰える
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

ELLY、JAPAN

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタバのコーヒーが買えるのがいい。 クリーニングにもう少し入ってもらえると更にいい。
2019 年 10 月に 8 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Dear Elly, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
T2のヒースローセントラルステーションから140のバス(有料)で行けます。頻繁に出ているので便利でした。15分から25分くらいで行けます。部屋のキッチンはコンパクトな中に必要なものが全て揃っていて良かったです。食洗器も食器洗い洗剤も備わっているので食器も清潔でした。また行く事があったら利用したいです。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロンドンの市内ではこの価格でこの広さと設備の整った施設はなかなか見つからないと思います。中心部からは離れていますが徒歩1分の最寄駅から電車一本で中心部に出れるので、市内観光されたい旅行者の方にもおすすめだと思います。今回のお部屋はアップグレードして下さり、キッチンとリビングのあるお部屋と寝室の2部屋ありました。お風呂もバスタブがあるタイプの方の部屋で嬉しかったです。鍵がかかっているはずの窓が開いていたので問い合わせたところ、直ぐにセキュリティの方が来て窓をロックしてくれました。レセプションの方もとても明るくてフレンドリーで何か困った事があればいつでも言ってくださいとの事で安心しました。また次回も利用したいと思います。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made you feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ヒースロー空港からの電車の到着側ホームの出口を出ると直ぐにエントランスがあり迷う事なく到着できました。着くとレセプションの方に「新しい方の建物の広い目のお部屋。」と「古い方の建物の一番レセプションから遠いお部屋。廊下をずーっと歩かないといけない部屋だけどそのかわり朝食を無料でつけます。」と思わぬ二つの選択肢から部屋を選ばせて貰えました。朝食付きのプランで予約していなかったのと一晩寝るだけの為の部屋だったので、朝食付きの古くてレセプションから遠い部屋を選択しました。部屋は確かに絨毯の廊下を途中何枚かの扉を開けながら重いスーツケースを押しながらの移動には少し不便だなと思いました、お部屋も設備は古びた感じでピカピカのホテルという感じからは程遠い感じでしたが何泊かするには私は気になりませんでした。もともとレセプションの方が説明して下さっていたのが大きかったと思います。朝食も無料でつけてくださって、なんとも嬉しい選択肢でした!スタッフの方も気さくで明るいイメージで良かったです。日本からの長時間フライトでヒースローに夕方以降着いてくたくたでとりあえず直ぐに休みたかった私には立地もとても良かったです!
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,

8/10 (良い)

M、Japan

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Clean room, great location, and great staff
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 19 日)
Dear M, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋の広さは十分、駅からも近く、パディントン駅まですぐなので距離も気にならなかった。ただ、ゴミを頼まないと片付けてくれないのでそれはちょっと困りました。
2019 年 4 月に 9 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,

8/10 (良い)

雨カエル

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
空港から一駅二駅で行けてとても便利。 都心へも電車一本である程度行ける。 内装はフロントはきれいでとても清潔感あり、部屋もキッチン付きなので物価が高くなるべく外食したくない人も好きにレンジで温めたり作ったりできる。 廊下が少し部屋やフロントとは違い幅が広くなく地味な感じだが別に悪いわけではない。 不便なところは部屋の鍵がカード式なのだが開けづらかった。 朝食はきのこや、ベーコン、ハム、チーズ、パンなどある程度バリエーションは豊かだが野菜はあまりない。また、常に温めているようなので肉類は多少固くなっていた。 美味しい部類には入るが、値段を考えるとなんとも言えない感じ。 最寄り駅からほんとに近い(というか隣接している) 2021年くらいには駅自体もかなりきれいで立派なものになるそうで只今工事中だった。 スーパーに行く場合はホテル1階にあるところが一番近くて便利だが、食材等も買いたい、ケーキが欲しいといった場合は歩いて10分かからない程度このところに大きめのスーパーがあるのでそこを利用しても良い。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with. Kind Regards,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 7 泊滞在
Kristina GUest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 13 日)
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
4泊しました。観光地が多い中心部へは40分ほどで行けます。オイスターカードのzone6ギリギリです。年末は電車が不便になるので注意が必要です。部屋の清掃は1週間に1度で、滞在中にはなかったです。ホウキとか簡単に掃除できる道具があれば自分でやるのになと思いました。食器、調理道具はあるので、となりのTESCOで食材を買って自炊できます。洗濯場もあります。現地に暮らす感じで滞在を楽しめました。クロークの方はとてもフレンドリーで安心できました。また泊まりたいホテルです。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Kind Regards, Kristina Guest Services Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 8 泊滞在
Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 21 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 8 泊滞在
Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 13 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

ヒースローに便利
長期滞在には便利だと思います。ヒースローまで20分弱、大きなスーツケースなら、バス140が便利です。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 27 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards,

8/10 (良い)

pappakun、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食が種類も多く、おいしかった。廊下がいかにもアパートという感じがするが、ロビーや部屋はおしゃれで清潔感があった。1週間空けて2日泊まったが、2日目(別の部屋)シーツにパン粉のようなものが落ちていた。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 26 日)
Dear Pappakun, Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind Regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

火災報知器
夜中1時と、2時に火災報知器が二度もなりました。フロントに人だかり、謝りも説明もなく、何もなかったように退散。疲れて寝入った時で、起床に支障がありました。ありえない。しかも部屋が遠いので、ドア7つ、あけなければいけませんでした。
2018 年 8 月に 6 泊滞在
Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 19 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide feedback on your recent stay at our aparthotel. As guest service is at the heart of everything we do, we are extremely sorry to read that we fell short of your and our own standards on this occasion. We would like to therefore apologise sincerely for this fact, and for any failures on our part that may have occasioned it. We very much hope that we will have the opportunity to welcome you again in the future, and to improve your perception of our aparthotel. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
空港や最寄りの駅から近く、値段も安くて非常に快適な部屋でした。 深夜近くにチェックインしたものの、フロントには2、3名のスタッフがいて安心でした。 部屋はエアコンが効きすぎていて多少寒かったですがあとは問題ありません
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Kristina Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 6 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards,

8/10 (良い)

NAKAJIMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロンドン市内から遠いけど快適なホテル
ほぼヒースロー空港というロンドン市内から離れている立地、市内のように周りにコンビニやレストランがたくさんは無いという以外は、とっても快適。部屋は広く、キッチンも含めて清潔だし、食器も調理器具も十分そろっている。静かでベッドもの寝やすかった。 駅は近くだけれど、空港方面の電車はこの駅で分岐するので、良くチェックしないと違った方向に行ってしまう(やってしまいました)。ターミナル5に行くなら、4で降りて同じプラットフォームでヒースローエクスプレスに乗るというのがわかりづらかったので、事前にチェックしておくと良いです。 会議が1日だけで、夕方の飲み会がない時には、また泊まると思います。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Guest Services Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 1 日)
Dear Nakajima, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards,

8/10 (良い)

OKUNO

良かった点 : スタッフとサービス
駅近でいい
ヒースロー空港までいくのに便利でした。 急な予約にもかかわらずグレードアップしてくれたり充電器貸してくれたり対応には満足です。シャンプー、コンディショナー、ボディーソープが全て一緒なのが残念でして、 ソファも硬くボロボロでした。 そのほかは満足です。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Warrynからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 31 日)
Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Warryn Lloyd, Guest Services Manager

6/10 (普通)

Kei、Tokyo,Japan

良かった点 : 清潔度
宿泊した初日の夜中になんと2度も火災報知機が鳴り響き、全員が1Fフロントへ避難させられた。数時間そのまま待機させられ、とても眠い中待たされた後、誤報ということが分かった。 再び部屋で眠りにつくと、またしても火災報知機が鳴った。今度は2時間ちかく1Fフロントで待機。7月中旬とはいえ、ヘイズ&ハーリントンの明け方は寒く、1Fのドアは明け放たれていたためとても身体が冷えて寒かった。 2度目も誤報とのことで、ようやく部屋に帰ることができたのは午前4時半過ぎだった。この時以降、特にホテルからは火災報知機についての説明やお詫びなどはなかった。イギリスではこういう文化なのかもしれない。 ホテルは駅徒歩1分に立地しており、スーパーもすぐ隣にあることから便利ではある。 部屋の清掃は週1回しか入らないとのことで、滞在中はシーツやタオルの交換はなく、4泊したため特にバスタオルは清潔なものを使用したいと感じた。
2018 年 7 月に 4 泊滞在
Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 25 日)
Dear Kei, Thank you very much for taking the time to provide feedback on your recent stay at our aparthotel. As guest service is at the heart of everything we do, we are extremely sorry to read that we fell short of your and our own standards on this occasion. We would like to therefore apologise sincerely for this fact, and for any failures on our part that may have occasioned it. Kind Regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

yurika、日本

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ロンドン市内まで10分
ロンドンのチューブ、パディントンからヘイズハーリントン行きの列車に乗り換えたらすぐに着きます。オイスターカードもヘイズハーリントン行きまで使え、便利です。ホテルのすぐ近くにもスーパーマーケットがあり快適に過ごせました。ホテルのスタッフの方も感じがよく何かあったらすぐに対応してくれました。とてもお勧めです。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
Guest services managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 21 日)
Dear Yurika, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. As we are driven by our guest feedback, and our attempts to constantly improve our customer service, we value your feedback. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

8/10 (良い)

ま、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅が目の前
中心地へ行くのに時間はかかるが、費用と見比べたら、これでいいと思います。 到着は夜で、直後に、食卓の真上の照明器具に電球がはまっていないことが判明、 予備が無いから翌日と言われたが、たいへん不便でした。 シャワーの使い勝手もあまりよくなかった。 上から出るタイプだが、出方がまばらで、どこに立っても十分お湯がかからない、 よくあるケースでした。
2018 年 4 月に 5 泊滞在
Mohitからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 15 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to provide a review of your recent stay at our aparthotel. We're delighted to find that you were able to rate most aspects of your stay highly. We were very sorry to read of the dissatisfaction that you felt regarding the standard of the facilities in your apartment. We take such matters very seriously, for which reason we are more than willing to offer a room transfer to our guests (subject to availability) if the spare stock cannot be sourced for the original apartment. Our reception team is available 24 hours a day and more than willing to assist in attempting to procure missing items. We ask our guests to please never hesitate in contacting us if the apartments are not to their complete satisfaction. We were very sorry to read of the dissatisfaction that you felt regarding the standard of the facilities in your apartment. We take such matters very seriously, for which reason we are more than willing to offer a room transfer to our guests (subject to availability) if the spare stock cannot be sourced for the original apartment. Our reception team is available 24 hours a day and more than willing to assist in attempting to procure missing items. We ask our guests to please never hesitate in contacting us if the apartments are not to their complete satisfaction. We very much look forward to being able to welcome you again in the near future. Kind regards, Mohit

10/10 (非常に良い)

Shigehiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 2 月に 1 泊滞在
Nickからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 20 日)
Dear Shigehiko, Thank you so much for your review. We're pleased to read that you were able to rate your stay highly. Kind regards, Nick Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2017 年 11 月に 13 泊滞在

8/10 (良い)

Tracy、Tokyo,JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Well budget hotel
This hotel is just in front of Hayes & Harlington railway station. Next to the hotel, there is TESCO. In a room there is a kitchen, I was able to heat up a ready meal by microwave. Unfortunately, when I entered my room, I was not able to find a hair dryer. It was necessary to ask the reception to bring it to the room. My room was number 119, it was very very far from the reception. I had to open a lot of emerrgency partition doors to walk a long corridor. Staff was very helpful and friendly. It takes about 20 minutes by train. But it is a well budget hotel near London.
2017 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Erizoas、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Close to airport & London Town. Good for family
This is really good location to visit Heathrow airport and london town. Recommend to use bus from the station toward Heathrow coz cheap. My family really enjoyed to stay out in the family room(4 adult). They have kitchen(microwave, oven, knive etc), living room, separate room, good conditon shower and a bath tub. Almost perfect! If you ask, they will give you new towel as normal. Only problem is that room is little bit far from entrance. Depends on your room number. If you can enjoy walking, maybe no problem!
2017 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
暮らせるホテル
コンロ、電子レンジ、オーブン、食洗機、食器などいろいろ揃っていて、自分で料理しながら暮らせそうでした。ただ、前の人の物と思われるシリアルが残っていたり掃除が行き届いていないと感じました。
2017 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tsutomu、Aichi, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable stay
From Heathrow airport, I did not notice that Heathrow connect is so expensive,. i.e., 6.3 GBP for 6 min ride. It is about 10 GBP by taxi. Therefore, I would recommend you to taxi, if you are two or more. The hotel itself is excellent,-- new, clean, and convenient. I had comfortable stay. In contrast, transportation to downtown is expensive. Therefore, if you go to downtown for tour everyday, it would be better to stay in downtown.
2017 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
移動に便利です
ヒースローに着きパディントン駅からコッツウオルズに行く間の7泊しました。 オイスターカードを利用したのでロンドン観光も全く問題ありませんでした。 アパート横のスーパーは品揃えがもう一つなのでいろんな食材を買うならM&Sが いいと思います。 スタジオタイプでしたが、わりと広めでした。 ただ窓が開かないので外気は取り入れ出来ません。 12日後にインスブルックに行くのに又宿泊します。 リクエストはエレベーターに近い部屋‼
2017 年 7 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

赤ちゃん連れのため、バギーとスーツケースの大荷物で行ったが、かなりメインリフトから遠い部屋になり、何度もドアの開け閉めをしなければならなかった。部屋のタイプを広めにしたため、メインリフトから遠くなるということは理解するが、もう少し近い部屋もあったのに…と残念だった。 Wi-Fi環境もあまりよくなかった。
2017 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ktkt、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロンドン市内へのアクセスは最高。
ロンドン市内に出るにはNational railに乗って15分ほど。駅から1分のロケーションであり、旅慣れた人には是非お勧めのホテル。ホームの延長工事や駅舎のリニューアルも行われており、今後利便性の向上も期待できる。移民の人が多い地区と思われるが、近くにバングラデシュのカレー料理やトルコ料理の店の味は楽しめる。近くの八百屋でメロンなどの新鮮な食材が安く手に入り、朝食は自分たちで簡単にそろえることもできるので、長い滞在の人にもおすすめ。
2017 年 5 月に 8 泊滞在
anastasiaからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 16 日)
Dear Ktkt Thank you for taking your valuable time in sharing your feedback.We would like to thank you for your business and we hope to see you again. Kind Regards,Anastasia Rotaru Guest services Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
レンタカーなどの車移動には便利です。
空港からレンタカーを使う場合とても便利です。アパートメントホテルなのでジスが出来て良かったです。ただ、キッチンがあまり綺麗では無く、フライパンはコーティングが剥がれたものしかなく、包丁も切れないものが多かったです。 ホテルとしてはビジネスホテルでかなり古いですが値段相当です。 レンタカーを借りたので駐車場が心配でしたが建物内にありセキュリティもしっかりしていたので良かったです。
2017 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

junji、名古屋

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近
夕方ヒースローに到着。夕食はターミナル内のレストランで済ませてからUberで約20分で到着。長旅で疲れた体での移動を考えると最適な距離。翌日は徒歩1分の電車の駅からロンドン中心部まで30分。ホテルの隣にスーパーがあり、焼きたてのクロワッサンが安くて美味しい朝食となりました。
2017 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヒースロー空港から近く、駅前にある便利なホテス
空港から"ヒースローコネクト"で約6分、1つ目の駅で下車すれば、そのまま出口に…(帰りは反対側のプラットホームなので階段を使います) ホテルは駅前にあるので直ぐに見つかります。 近くにレストランはありませんが、隣にはスーパーがあり、食材も入手できます。朝は暖かいクロワッサンなどのパンも売っていたので、ホテルでコーヒーを買い、部屋のダイニングで簡単な朝食もゆっくり取る事ができます。 今回は1泊のみだったので空港の近くに泊まりましたが、市内のパディントン駅迄は約20分だったので、しっかりと市内観光も行ける場所でした。 部屋にシャンプーとリンスは置いてなかったので持参する必要があります。

8/10 (良い)

City

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
長期滞在に最適なホテル
キッチンや食洗機もあり、自炊できるところが快適です。部屋の掃除もリクエストがなければ入らず、とても居心地の良いホテルでした。

8/10 (良い)

かねしん

良かった点 : スタッフとサービス
市内からは遠いけど、交通の便はよい。安いので、文句はありません。隣のスーパーは24時間なので、便利です。

6/10 (普通)

Mokolo、北海道

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
駅からすぐの便利な立地
部屋は比較的綺麗です。室内にキッチンや調理用具もあり、長期滞在したい方には便利かもしれません。私の泊まった部屋がロビーから遠く、重たいスーツケースを引きながらはちょっと大変でした。フライト前夜に滞在しましたが、駅の目の前で、ここからヒースローまで近いのでとても便利でした。
Anastasia Rotaruからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 26 日)
Dear Mokola, First of all, thank you for having taken the time to feedback your stay at Staycity Heathrow. I am happy to hear that you enjoyed your time with us.I hope to have the pleasure of personally welcoming you back here in your next visit to London. Kind Regards, Anastasia Rotaru

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
暖房がつかなく寒かった。シャワーが天井についてるタイプで使いづらい。床が木。電気ケトルが汚い。雰囲気は良い。とにかく寒かった記憶しかない。
Anastasia Rotaruからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 11 日)
Dear Guest, hank you for taking your valuable time in sharing your feedback.Sorry to hear that i will forward your feedback to the concern department,please rest assured appropriate action will be taken to ensure our future guest dose not have similar issue. Please accept my sincere apologies for the inconvenience you had. Kind Regards, Anastasia Rotaru