屋外プール

フェイブホテル ランカウイ ビーチ - ランカウイの口コミ

3 out of 5
フェイブホテル ランカウイ ビーチ - ランカウイ
Lot 119, Pantai Tengah, Mukim Padang, Mat Sirat, Daerah Langkawi, Langkawi, Kedah

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 491 件の口コミ中 83 件が非常に良い" "
評価 8 - 491 件の口コミ中 229 件が良い" "
評価 6 - 491 件の口コミ中 118 件が普通" "
評価 4 - 491 件の口コミ中 50 件が不満" "
評価 2 - 491 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

M

良かった点 : スタッフとサービス
ビーチまで約20分歩くが、朝食からの自然の眺めがよい。テレビが一部の局しか鮮明でなかったのが残念。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 23 日)
それはあなたや私たちの他のゲストに起こらないように素晴らしいフィードバックM.私たちはテレビのチャンネルでより多くのチェックを行います。 あなたが朝食でいくつかの素晴らしい写真を持っているならあなたが共有することができれば私たちはそれを気に入るはずです。 #favelangkawiというタグを付けます。 また会うのを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 Zamzuri Ismail ゼネラルマネージャー

8/10 (良い)

Tetsu、福岡

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
従業員が若く、対応が良い。
ホテルから歩いて3分ぐらいの所にビーチがあり、プールも綺麗で宿泊料の割には良いホテルである。 建物は新しくないが、清掃が行届き清潔感がある。 長期滞在者には、朝のバイキングが同じメニューで物足りない・・・変化が欲しい。 ホテル内にツアーデスク、レンタルバイクの受付もあり便利・・・現地でのツアー代金は日本の半額。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
もっと良い宿がありそう
パンタイチェナン、パンタイテンガー共に徒歩で行けることからこのホテルを選択しました。 タオルが少し汚れが取れていない感じで、ちょっと気持ち悪かったです。 Wifiは一切繋がらず、フロントスタッフもいい加減な対応ばかり。部屋には冷蔵庫もありません。ファシリティ面で不満が残りました。 安い方なのでしょうが、値段相応とは言えない気がします。

2/10 (非常に不満)

Keisuke、Tokyo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Horrible hotel
Don't stay here if you are looking for comfort. Facilities are not air conditioned except for your room, saw a lots of dead bodies of tiny insects on corridor. Horrible breakfast...Only recommend to budget travelers. We will never come back. Don't believe in those beautifully taken photos.

6/10 (普通)

piyo、Tokyo

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Staff is nice, but...
The cost performance is good and everything is ok except two points. First, the room does not have a fridge. This is very inconvenenent because it is so hot outside. In Langkawi, beers are very cheap and many tourists buy ones at duty free shops and keep in a fridge in a hotel room. But we cannot do that in this hotel. Second, cups in the room were so dirty, I could not use them. Even at breakfast buffet, cups were very dirty, I had much trouble to find an "acceptable" one. You need to bring on your own or buy one at a souvenir shop and use it.
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Piyo, Thank you for your review, we are very happy that in general you enjoyed your stay with us and like our location. Kindly be informed that 50 of our room has fridge in it at Superior category, maybe next time you can book them at additional RM20 fro the Standard with bigger room size. While the cups is not dirty because we always was them after every use but we noted some has stain and spoon scratch that is why this month we replacing some of them with new one, so no need to bring your own mug while staying with us. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

8/10 (良い)

alive、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安いのに快適なホテル。
メインストリートからはちょっと離れていますが、とっても快適なホテル。 私達は翌日からクアタウンのWESTIN HOTELに移動しましたが、ホテルの部屋、スタッフの対応などコストパフォーマンスはWESTINを凌ぐと思いました。(コストはWESTINの1/4ですが!) 繁華街まで徒歩200mが唯一のネック。しかし遠いと思うか近いと思うか?言われれば近い!と思う。
清潔な朝食レストラン
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Alive, Thank you so much for your review, we are very happy that you enjoyed your stay with us and like our service staff and location. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

8/10 (良い)

りんりん、マレーシア

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
小綺麗なホテル
思ったより広い客室でのんびりできた。ビーチまでも歩いてすぐでパンタイチェナンの街までもすぐで便利だった。
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Sir, Thank you so much for your review, we are very happy that you enjoyed your stay with us and like our location. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

8/10 (良い)

ヤッチャバ、名古屋

気になった点 : 施設のコンディションと設備
簡素ですっきりしている
余分な媚びる装飾が無くさっぱりしていて気に入っています。 朝食の借景は癒されて気に入りました。 9日間の滞在でしたが、広い部屋の割にチェストのような衣類入れやテーブルが無く困りました。 それに部屋にティッシュが無くて不便でした。
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Sir, Thank you so much for your review, we are very happy that in general you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

10/10 (非常に良い)

momo、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチサイドではないですが散歩が好きで綺麗なホテルを希望する方にはお勧めします。 部屋はスーペリアダブルルームを選びました。他の口コミとは異なり冷蔵庫、ハンドタオルはありました。歯ブラシはありましたが有料なので使いませんでした。 ボディソープはありましたがシャンプーリンスはありません。 4泊しましたがルームキーピングは毎日入りましたシーツ、枕カバーの交換はありませんでした。 バスタオルとハンドタオルも3日めに交換されただけでした。 徒歩5分の所に雑貨マーケットがあり免税ビールを買い込んで冷蔵庫にストックでき重宝しました。 レンタバイクをビーチ沿いのショップで24時間35RMで借りれました。ホテルのツアーデスクは45RMの掲示でした。 朝食もメニュー豊富で焼きたてのオムレツが美味しかったです。 Wi-FiはiPhoneとiPadはラウンジと部屋と快適に接続、アンドロイドはどこも繋がらずでした。また、行きます。
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Momo, Thank you so much for your review, we are very happy that you enjoyed your stay with us and like our breakfast, cleanliness ,room facilities and wifi. Kindly be informed that we practice Green Hotel policy that linen are changed per 2 days as considered clean, unless requested as noted in the Green Card in the writing desk. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ランカウイ期待したけど…
2日間、滞在しました。 部屋にはアメニティや水はありましたが、全て有料です。 1階のエレベーター付近に無料の ボトルサーバーがありますので、そちらを利用するのがいいかと思います。 スタッフは基本的に優しく丁寧な接客をしてくれました。 ホテルで両替は出来ないと言われ、炎天下の中を歩いて5分くらいの両替店?に 向かいましたが、11時からしかオープンしていない旨をホテルの方が知らない訳はないと思うのですが教えていただけなかったので大分待ちました … ホテルで両替出来ると部屋に置いてあるホテルの概要書に書いてあったので訂正していただきたいです。 タクシーチャーターについても4時間で 120RMしかプランがないから1時間や 2時間でチャーターしたい場合や帰りの ランカウイ空港まで送って欲しい場合も 自分達でタクシー運転手と交渉して やってくれというスタンスで戸惑いました(´・×・`) 空港からホテルまでとホテルから空港まではどちらも片道22RMでした。 観光用に1時間タクシーチャーターした時は最初に50RMだったのに降りる時に 何だかんだ言っていて60RMと言われました… 額も少ないし面倒なので払いましたが、 チャーターでホテルを通していない分、 何だかんだ理由を付けて多く払え!と 言われる可能性はあります。 メータータクシーはほとんど走っていないとの情報がありましたので、行き先を告げて交渉するのが主だと思います。 ランカウイはリゾート地として有名だと思いますが、観光客がもう少し安心して利用できるように色々と整備が必要な ように感じました。 最後にホテルの立地ですが、チェナンビーチやなまこ石鹸で有名なガヤミナミ、 美味しいケバブ屋さんが徒歩圏内に あります。 チェナンモールも炎天下を歩くのは大変だと思いますが、レンタサイクルを 利用すればタクシーは使わずに行けると思います。
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 3 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi! Dear Sir, Thank you for your review and rating, we are happy to know that in general you enjoyed your stay with us. Kindly be informed that In general taxi in Langkawi are using tariff refer to the destination per way arranged by taxi association in here and not bargainable, unless its a car rental with timing. Thank you for staying with us. Looking forward to welcome you back to favehotel Langkawi. See you next time. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

10/10 (非常に良い)

Bsam、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食は、早めに。
早めに朝食がおすすめ。ドアを開け放したレストランからの展望が良く、プール越しに見える山から朝日が昇り、小鳥がさえずり、とても好い感じ。太陽が出ると日差しが暑くなってしまうので、それまでに朝食がベスト。 キレイな砂浜のビーチまで適度な距離で、ビーチホテルにありがちな騒がしさもなく、お勧めのホテルです。
Charlie Budimanからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 12 日)
Warmest greeting from favehotel Langkawi ! Dear Bsam, Thank you so much for your review, we are very happy that you enjoyed your stay with us and like our breakfast ambiance where the sun set behind our hotel. We are looking forward to welcome you back to beautiful Langkawi island. Have a great day ! Best regards, Charlie Budiman General Manager

8/10 (良い)

タナ、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地の良さに尽きる
ビーチにもショッピング・食事にも便利な立地。朝食のビュッフェは、お粥が美味でした。部屋に冷蔵庫がないのが残念です。プールは水がぬるっとした感じで泳ぐ気にはならなかったけど、その向こうの田園と山ともども、朝食の風景としてはいいものです。タクシーは常に何台か待機していて、接客態度も情報提供も申し分なし。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
コスパのよいホテル
年末に一泊しましたが、値段の割に部屋は狭いが快適です。牧歌的な風景を望むプールには入りませんでしたが子供もいなく大人がゆったりできるスペースです。併設のスパも街のスパよりお得でした。ビーチに面していませんが、繁華街にも徒歩圏内でいくことが可能です。しかし、一本道が奥まっているのでゆったり過ごせる雰囲気です。朝食ビュッフェも美味しく、満足いくものでした。

8/10 (良い)

Yum、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
オシャレな格安ホテル
2012年GWに3泊。 建物 新しくてオシャレ。 部屋 室内は清潔。ベランダにタバコの吸殻が落ちていた。 狭いとは思わなかった。TVあり(日本の番組はなし)。 セキュリティボックスあり。冷蔵庫なし。ドライヤーなし。 バスタオルはあるがハンドタオルなどはない。 洗面所とシャワーブースに香りのいい液体ソープあり。シャンプー等なし。 浴槽なし。ミニバーなし。歯ブラシ・歯磨きあり。WiFiは遅い。 朝食 メニューは少なめ。エッグコーナーあり。味は悪くない。 レストランの居心地が大変良い。 スタッフ 大変フレンドリー。日本語を話せる人はいない。 その他 フロントの近くで現地ツアーの手配可能。ビーチから離れている。 向かい側に個人商店あり。客層は国籍・年齢層共に様々。 猿やオオトカゲが見たい人には不向き。猫なし。

2/10 (非常に不満)

Yuki、Japan

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not recommended!
This hotel is clean as it is new but that's the only good thing about this hotel. Guest rooms are nothing special, doesn't even come with fridge/bathroom amenity/dryer. Dryer can be borrowed but as there are only 4 of them, they are always rent out. I stayed in Deluxe room but there's just one bed with too soft pillows, small desk, TV and shower. It was too simple. Hotel stuff service is so slow. You have to wait at least 30min for one thing to get solved, and have to call the reception 3,4 times to remind them to help you. We asked at the reception for house-keeping when we were going out in the morning, but we found our room with exactly the same condition as we left when we came back at night. We don't ask too much but at least we expect our room to be cleaned everyday if we pay for it, right? We were angry for the whole time of our stay at this hotel so we are not willing to go back. We didn't feel at home at this hotel at all!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Mushtaq

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good hotel
2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Stayed four years running for three weeks. Everything is good. Breakfast could improve. Staff good beds comfortable
2020 年 1 月に 19 泊滞在

8/10 (良い)

Emma

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice visit
The staff was verry helpful and the hotel and the pool was clean. The pool however the pool was not verry deep, about 1,2 meters at the deepest. The beds were nice and we loved the eggstation at breakfast, you could choose if you wanted an omelett, scrambled eggs or just a fried one.
2020 年 1 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Kristina

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Helt ok, men dropp frokosten.
Helt ok hotell, nær Pantai Cenang, drop frokosten, og dra på Red Tomato i stedet. Servicen varierer med hvem som er i resepsjonen, veldig hyggelig nattvakt! Rommene er små, lukter klor fra svømmebassenget, og de ansatte røyker rett utenfor vinduet ditt. Som mange andre hotell i samme område er alt lagd litt løent. Dem gjør sitt beste, men det holder ikke helt.
2019 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ashwini、Colombo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
- Courteous staff - Convenient location (5-10 min walk to beach) - Gave a free buffet dinner to guests on 31st while other hotels charged a supplement Suggestions: - Provide large (20L) bottled water dispenser for common use. Water of electric water filter tastes weird - Put a separator at the iron board. It's uncomfortable to use it by the elevator. - A gym would be nice
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Carina

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Okej hotell
Bra service, vänlig personal. Okej frukost. Otroligt lyhört. Vi stördes av rumsgrannen som pratade i telefonen på nätterna. Receptionen var dock mycket hjälpsamma och sa till gästen direkt. Mycket grund pool.
2019 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

benny

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stille og rolige omgivelser
Dejligt personale, skøn pool, selvom den godt kunne havde været lidt dybere, 1,2 m på det dybeste sted, 0.6m på det laveste. Skøn morgen buffet, med noget for enhver smag. Tæt på billige og gode restauranter og strand. Vi lejede en scooter for 20 Rm om dagen, og kørte selv rundt.
2019 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Beena A

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Anniversary and family reunion trip
It was good for the price. Near all the activities and close to the beach. Staff was helpful and friendly. You’re pretty much getting what you’re paying for. The pool was a nice touch. Nice and clean. The dining area looked clean enough but we didn’t eat there. They were nice enough to give us a carry out breakfast bag because we had to check our early to catch our flight but the sandwich I got had a long ass piece of hair in it which turned us off the food. We rented a vehicle from the airport and this hotel has free parking which was a plus.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fave to favourtasss :))
I had to change my hotel and came to fave which was the best decision. Location and outlook of the fave was amazing. Staff friendly and breakfast was great with view of trees, landscape and the pool. Extra pillows could have added more value to it. Though my room was towards facing the raid yet it was amazing view of the mountains in the back and can see planes flying off and the openess of the area. Overall it was amazing and the fact it was right in between cennag and pentai beaches. I will def come back and recommend this to others.
2019 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Me gustó la ubicación: a un paseo de ls avenida con los restaurantes, puestos y acceso a la playa, pero lo suficientemente apartado para sentirse en la naturaleza.
2019 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Homam

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Kabi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Return visit left Disappointed
Although this is not the first time I am staying here, this hotel has gotten bit old. I think some level of touchup required. The hot water takes very long to heat up. The breakfast spread is quite disappointing. there was no buffet breakfast offered. The rooms are lacking one important item of a mini bar but I hear they are implementing this soon. The pool area had not been maintained quite well and the drainage broke through while stepping over it into the pool causing injury to my wife. Overall the atmosphere in the hotel is very solemn and doesn't have a very bright and cheerful feeling. The staff do their best to accomodate wherever they can. All things considered it's not a bad place to stay, get a good nights sleep, good IPTV channels to binge and wifi in the rooms even though the main beach is 10 mins walk away. Pro Tip - Rent a bike nearby for easy travel to and from the main beach.
2019 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 12 日)
Thanks for your rating on our property. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
GOOD PLACE, EASY PARK YOUR CAR AND BREAKFAST CAN BE UPGRADED
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 9 日)
Dear Traveler, Great feedback and we appreciate your comments on the breakfast. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this April. Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Traveler, Thanks for your rating. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this April. We look forward to seeing you on your next visit to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 (良い)

ERIC

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Piscine trop chaude
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 22 日)
Cher Eric, Merci pour vos commentaires. Si vous avez des demandes spéciales, s'il vous plaît écrivez-moi car nous faisons une refonte en mars. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lieu à l’écart du bruit Piscine vue sur la forêt Personnel très agréable et avenant
2019 年 2 月に 8 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Merci d'avoir pris le temps d'examiner notre propriété, nous apprécions vos commentaires concernant notre service à la clientèle. Si vous aviez de superbes photos, nous aimerions beaucoup pouvoir les partager. Tag nous # favelangkawi. Nous avons hâte de vous voir lors de votre prochain voyage. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 (良い)

Hedi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Au top
Hôtel très correcte personnel top
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 2 日)
Merci beaucoup Hedi! C'est un plaisir d'entendre nos heureux invités. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 (良い)

jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Come every year in February
2019 年 1 月に 18 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Dear Jeremy, Great feedback and thank you for staying with us. We look forward to seeing you on your next trip. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 (良い)

Jan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Godt hotel, god beliggenhed. Dårlig wi-fi.
Dejligt hotel. God beliggenhed - både i forhold til strand og byen. Fint poolområde. Ok morgenmad - meget asiatisk. Fin turservice på hotellet. Wi-fi ikke god.
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 15 日)
Kære Jan, Tak fordi du tager dig tid til at gennemgå vores ejendom. Vi sætter pris på dine kommentarer vedrørende vores produkter og løbende opgraderinger. Hvad angår wifi eller andre specielle ønsker, send venligst en mail til mig, da vi laver en ny opskrift i februar. Tak for at bo hos os, og vi glæder os til at se dig på din næste tur til Langkawi! Med venlig hilsen, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 5 日)
Thanks so much for the rating Jeremy. We look forward to seeing you on your next trip. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 1 月に 7 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 31 日)
Thanks so much for the rating. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

6/10 (普通)

James

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Budget with paper thin walls & terrible breakfast!
This is definitely a budget hotel! Walls and ceilings are paper thin.. you hear everything!! Breakfast is a joke, stone cold and terrible quality! Lots of places near by for good food! Location is pretty good for getting about, but would recommend getting a scooter.
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 25 日)
Dear James, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to reach me. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Thank you for the rating. If you have any special requests please email me as we are doing a revamp this January. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

Johan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 6 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 31 日)
Thanks so much for the rating Johan. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

Emilia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ótimo hotel
Muito bom
2018 年 12 月に 6 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 2 日)
Muito obrigado Emilia. É um prazer ouvir nossos hóspedes felizes. Espero te ver novamente. Cumprimentos, Zamzuri Ismail Director Geral

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not so good as it looks like...
Very bad experience at Fave Hotel. Apparently we have booked a non existing room and the staff was very not understanding to our situation. The hotel is not close to the vibrant part of the city and it was not so hygienic. Many ants everywhere. The breakfast was very poor. I would not recommend this hotel, especialy if you want everything on walking distance.
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
Dear Traveler, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, si that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Please feel free to reach me. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you better. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 (良い)

YONG

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
room cleaning need further improvement
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Dear Yong, Thank you for your comments. We will add some more cleaning details so it won't happen to you and our other guests. Also will add more inspection schedule to our rooms with the team. Thank you for staying with us, and we look forward to seeing you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Breakfast menu not good
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 18 日)
Thanks for your comments and I apologize for the problem that you encountered during your last stay. As for the breakfast menu or if you have any other special requests please email me as we are doing a revamp this December. We look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

10/10 (非常に良い)

djamal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
sejour agreable hotel bien situe pres de tout. r a s.. a recommander
2018 年 11 月に 5 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 30 日)
Super commentaires Djamal. C'est un plaisir d'entendre nos heureux invités. Merci de votre présence et au plaisir de vous voir lors de votre prochain voyage à Langkawi! Meilleures salutations, Zamzuri Ismail Directeur général

8/10 (良い)

Jarand、Singapore

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean, neat and no frills with a comfy bed. Just what I was looking for during this stay.
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 21 日)
Great feedback Jarand. Its pleasure to hear from our happy guests. Thank you for staying with us. We look forward to seeing you on your next trip to Langkawi! Best regards, Zamzuri Ismail General Manager

8/10 (良い)

Ladier、Curitiba - Brasil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Localização boa e café da manhã ótimo. Cuidados gerais com as instalações deixam a desejar. No meu apartamento não havia box.
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 15 日)
Ótimo feedback Ladier. Se você tivesse algumas ótimas fotos, nós adoraríamos se você pudesse compartilhar. Marque-nos #favelangkawi. Obrigado por ficar com a gente. Espero te ver novamente. Cumprimentos, Zamzuri Ismail Director Geral

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Zamzuriからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 31 日)
Thank you for the rating. Hope to see you again. Best regards, Zamzuri Ismail General Manager