施設内の設備

ジア ホテル クタの口コミ

3.5 out of 5
ジア ホテル クタ
Jl. Ciung Wanara No. 17, Br. Tegal, Kuta, Bali

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 224 件の口コミ中 63 件が非常に良い" "
評価 8 - 224 件の口コミ中 99 件が良い" "
評価 6 - 224 件の口コミ中 50 件が普通" "
評価 4 - 224 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 224 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

6.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Yuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワーが出なかった
2024 年 3 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Yoshihisa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

ASAMI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地もよく、部屋も綺麗でしたが 最初の部屋は突然の停電、移動した部屋はエアコンの不良、で2度も移動させられました。 どの部屋もWi-Fiは弱く、使い物になりません。 あと、予備のトイレットペーパーを置いてくれないので、途中でなくなり困りました。アメニティの補充もしてくれません。 次に泊まる事はありません。

10/10 (非常に良い)

Masahiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地、部屋、設備とも満足
場所はクタスクエアからすぐで便利です。部屋も綺麗でした。朝食は普通あるであろう卵料理、ベーコン、ソーセージ等がなくて驚きました。プールも朝から夕方まで日当たりが良くゆっくりできます。プールバーで食事もオーダーできますが、日陰がないので昼ご飯は一階のレストランまで行きました。スタッフもフレンドリーで快適に過ごせました。また泊まりたいです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

kーn

良かった点 : スタッフとサービス
クタビーチに近くて短期滞在には良いホテルです。 スタッフの対応も素晴らしい。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ak、japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
This was the second time staying at this hotel. The staffs are very kindly and friendry. The place is very good and the price is so good. The facilities are a bit old but are cleaned well. I wil go again!
2019 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

キトキト、静岡県

良かった点 : スタッフとサービス
クタ中心地のホテル
クタにサーフトリップで利用しました。 一人で利用したため、ベッドや部屋の大きさは申し分ないです。 部屋は比較的綺麗なのですが、 床に蟻がいたり、シャワーの排水溝から硫黄の匂いがしたりした所はマイナス。 従業員はいつも笑顔でお出迎えしてもらえて心地よい接客をされています。 日本語は通じませんでした。
2018 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

MATSUZAWA、SHIZUOKA

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ビーチや市街を散歩できる
多分以前は、ホリデーインだったのだろう。大陸からの団体が多いのが気になったが、スタッフも多く、話しやすい。クタビーチやレギャンにも歩いて行ける。近くの食堂では、ナシチャンプルやナシゴレンなど安いメニューの食事が出来る。
2017 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

サイモン、m

気になった点 : 客室の快適度
空調と隣の部屋の音がよく聞こえる。
チェックインした時に「予約がない」と、言われて、エクスペディアの旅程を見せましたら、奥の部屋に入って確認できたのか、予約した日数分宿泊できることになりました。 部屋に案内されると空調のファンの回転する音がかなりうるさかったです。 しかしながら、日数重ねるごとに気にならなくなっりましたので、そのままチェックアウトまでその部屋で宿泊していました。 チェック上アウト前日の16時頃、部屋にいるとフロントから「明日はチェックアウト何時にするのか?」と出ていけと言わんばかりに確認の電話がかかってきました。 隣の部屋で日中と夜遅くまで、金槌でトントン叩いている音がうるさかったです。 それとチェックアウト前日の夜遅くまで隣の部屋に若い人が集団で騒ぐ声が深夜まで続いて余り寝れませんでした。 最後に朝食会場で部屋番号の確認をしていました。まあ、これはどこのホテルでもすることですので、よいのですが、見ていると東南アジア系と欧米人には、確認をしないで東アジア系の民族だけ、部屋番号を聞かれていました。ちなみに日本人の私と中国人ご夫婦、及びご家族、韓国人の方々。偏見と云われるかもしれませんが、そのようにしか見えませんでした。どういう理由でそのようにしたかわかりませんが、とても残念です。 追記(エクスぺディア御中) 6月中旬から8月中旬まで東南アジアアジアへの海外出張をしなければなりませんので、 今夜もネパールのホテルの予約をします。 そこで下記の問題の究明をお願いします。 予約のシステムの問題か、4月にプノンペンのシルバーリバーサイドホテルチェックインの時に、朝食付きで予約されていたはずがされてなく有料と言われて、ホテルで食事はしていません。 今回ZIA Hotel Kuta bali でも最初に予約がないと言われました。御社と各ホテルを繋いでいるネットワークの問題なのか、それとも各ホテル側に問題があるのか、ご確認をお願いしたいです。

6/10 (普通)

HIROMI

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フレンドリーなスタッフですが、清潔感がない
ホテルスタッフはかなりフレンドリーでいつもにこにこしており、気持ちがいいです。朝食も安くまたおいしかったです。 しかし、部屋は壁が薄く隣の部屋の声が夜中まで響いておりゆっくり休めませんでした。またシャワールームは髪の毛が落ちてたり排水口には髪の毛がつまってて汚かったです。アメニティは最低限、タオルは交換されてなくこちらから電話で新しいものをお願いしました。ホテルスタッフはみんな優しいのに清潔感がないのでもったいないホテルです。

8/10 (良い)

naturaldeer、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フレンドリーなスタッフさん
とにかく、スタッフさん達が皆明るくフレンドリーで非常によかったです。 ロケーションも抜群で、通りに面していなかったからか、夜もとても静かでした。 部屋も虫などの心配をすることもなく清潔できれいです。(リゾート感はありませんが) (トイレやシャワールームは時々下水の臭い(?)がしたのだけが気になりましたが。 タオルはやはりきれいではなかったですが、もはや高級ホテル以外では求めてはいけないのかもしれませんね) あのあたりではこのホテルより高い建物がなく、屋上のプールは屋根もなく開放的で、チェアーに座るだけでも風が心地よく、意外とよかったです。(リゾート感はありません) 海に沈む夕日がきれいに見えそうです。(私たちは雲が多く見れませんでしたが) 値段相応以上のホテルで、またクタに泊まる時は是非利用したいホテルです。 ありがとうございました!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごせるホテル
クタスクエアー近くに在り、ビーチも徒歩数分だが、静かな環境で良い。ホテル内は清潔感がただよい、従業員のホスピタリティーには大変満足した。エレベイター、部屋等のセキュリティーも安全で安心出来る。朝食のメニューも多く良いが、8時前に行くと毎日団体ツアーが居るので、朝食時間を考慮すると良い。観光ツアーの予約無しで現地に行っても、ホテル入口にHoliday innのマークを付けた観光案内人が数人居るので頼むのも一つの方法である。

8/10 (良い)

まちゃ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街に近くて便利
スタッフの方の対応がよく、部屋も清潔だった。 連泊した際、毎日あるはずの無料の水がなかった時があり、係の方に伝えてもらったのが残念。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

8/10 (良い)

Kiwi、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
a week vacation with my family
I have nothing to say regarding this hotel except Gym availability. Because, our room was very cleaned and many facilities were there such as TV, Free WiFi internet, many electric sockets, refrigerator, shower room with having high pressure of water. And Hotel Staff was very attentive and kind. My wife & I were satisfied and were able to enjoy. For me, I wanted to use the gym. Unluckily, the roof of the gym was under construction while I stayed.

6/10 (普通)

Oliver

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bra
Allt var bra förutom frukost som var lite fattig
2024 年 2 月に 4 泊滞在
E-commerce Executiveからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Oliver,Greetings from Zia Kuta Hotel Bali !We appreciate you for choosing the Zia Kuta Hotel Bali for your leisure stay.We are happy to hear that you enjoyed your overall stay with us. Especially the hotel service, location and also our very friendly staff. we will definitely use your observations to improve our breakfast. I would like to take this chance to apologize for the situation you have encountered. Don't worry, I have shared your sentiment with our management for further attention. Nothing makes us happier than delivering the best experience to our beloved guests.We hope to see you again at Zia Kuta Hotel for many more memorable memories to come.

2/10 (非常に不満)

Donna

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Warning Bed Bugs
This place was the only place i got Bed Bugs out of 4 different paid accommodations i stayed at over my 3 week hoiday in Bali. Not only did i get bed bugs but i was 1st placed in a room, for me was near a 5min struggle to get to the elevator as i use a walking stick due to an accident 2yrs ago, had to ask to move to room closer to elevator, even tho they saw my struggle approaching reception on arrival, do not recomend this place at all. Must add this is the only bad review i have given to any hotel in all my years of using Hotels.com
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Dayuからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 18 日)
Dear Ms. Donna,Greetings from Zia Kuta Hotel Bali. We appreciate you for choosing the Zia Kuta Hotel Bali for your leisure stay. Thank you for leaving your review on our property and choosing us for your stay. We will definitely use your feedback to improve our service and facilities. I would like to take this chance to apologize for the situation you have encountered. Please rest assured that your matter has been brought to our management and discussed the point concern with our team. Nothing makes us happier than delivering the best experience to our beloved guests. We look forward to seeing you again in future travels. I'm sure you'll love the changes and improvements based on your priceless feedback. Best Regards, Dayu Suwitra Front Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Mathew

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mever chamged the sheets on the bed
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Andreからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear Mathew,Warmest Greetings from Zia Hotel,Thank you for staying with us during your recent visit to Kuta - Bali. Please allow me to express my regret and sincerest apology. We are very concerned to read your feedback and we do apologize for the inconvenience you experience during your stay with us. Please rest assured that your matter has been brought to our management and discussed the point concern with our team.We do appreciate the feedback you addressed to our attention in order to improve our service. I hope that otherwise you enjoyed your holiday and we are looking forward to the opportunity of welcoming you back in the near future.Best Regards, Firdaus Andriono Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Jacobus

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Goed hotel, alle faceliteiten zijn aanwezig, ruime kamer, met veel tv channel, wifi uitstekend, schoon en hygienisch goed. Ontbijt buffet voldoende. Hotel zit strategisch met winkels en eethuisjes. Personeel is alert en goed.
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Andreからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 14 日)
Dear Jacobus ,Greeting from Zia Hotel Kuta!i!Thank you for sharing your experience . We strive to meet guests’ expectations. It is our great pleasure to learn that you love your experience with us, especially the beds, food, location and staff service.We look forward to welcoming you back to Zia Kuta Bali for another enjoyable staying experience.Best regards,Firdaus AndrionoFront Office Manager

8/10 (良い)

Jafet

2023 年 5 月に 2 泊滞在
Andreからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 3 日)
Dear Jafet,Greeting from Zia Kuta Hotel,Thank to choosing Zia Kuta Hotel during in Bali,We are thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay with us.We hope your next visit is just around the corner. Please contact us if there is anything we can help you with.Best Regards, Firdaus Andriono Front Office Manager

6/10 (普通)

Dennim

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Andreからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
Dear Dennim,Greetings From Zia Kuta Hotel,Thank you so much to choosing Zia Kuta Hotel during In Bali.We appreciate you provide your score about our hotel on your experience stay.We hope to see you again in the future and welcome you back to ZIA KUTA BALI as your home.Once again, thank you for choosing Zia Kuta Hotel as your accomodation in Bali Best Regards, Firdaus Andriono Front Office Manager

6/10 (普通)

Leanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
You get what you pay for .. sadly .. gym equipment was not working .. my bedding did not seem clean under the sheet coverage .. a little off putting. The pool was lovely but needs TLC.. breakfast I would not waste my money .. was happier ordering on grab.. I left after 4 days . No hot water at times .. please don’t stay there if you want even 3 star.. plus side .. everyone was lovely there .. and close to everything .. just speaking the truth
2023 年 3 月に 10 泊滞在
Andreからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Dear Leanne,Greetings from Zia Kuta Hotel Bali !We appreciate you for choosing the Zia Kuta Hotel Bali for your leisure stay.Thank you for leaving your review on our property and choosing us for your stay. We will definitely use your observations to improve our service and facilities. I would like to take this chance to apologize for the situation you have encountered. Don't worry, I have shared your sentiment with our management for further attention. Nothing makes us happier than delivering the best experience to our beloved guests.We look forward to seeing you again in future travels. I'm sure you'll love the changes and improvements based on your priceless feedback.Thank you for choosing Zia Kuta Hotel as your accomodation in Bali Best Regards, Firdaus AndrionoFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

josie

2023 年 1 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 24 日)
Dear Mr / Mrs. JosieA very warm welcome to Zia Kuta Hotel. It is indeed a pleasure to have you staying with us.The Management and staff are pleased to be your hosts. Our well-trained staffs eagerly await to serve and provide you with a truly memorable stay at our hotel.May I take this opportunity to thank you for having chosen Zia Kuta Hotel for your current stay at Kuta.Yours sincerely,General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2022 年 11 月に 8 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
Bed was comfy and fine for my one night stay btt there were lots of flies in the bathroom gathered around the sink. The sink smelt of stale water. The bedside lights did not turn off.
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Leo Jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 16 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 4 日)
Dear Leo, Thank you for taking the time to share an excellent rating and choosing Zia Kuta Hotel as your accommodation. We look forward to welcoming you back with us in the near future. Sincerely Yours, Management

10/10 (非常に良い)

sabine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très bien situé, proche restaurants, boutiques et plage tout en étant au calme. Chambre confortable avec climatisation, frigo, télé. Bémol pour la SDB pas bien agencé, la porte d'entrée sert aussi pour fermer la douche. La toilette étant central dans la SDB, c'est très étroit. Pas d'exterieur, et difficile de faire sécher ses essuies de plage et maillots. Personnel, gentil, souriant, parle bien anglais. Piscine sur le toit correct mais le jaccuzzi ne fonctionnait pas pendant notre séjour. La piscine ferme à 19 h. Wifi correct même s'il faut s'y reprendre en plusieurs fois pour se connecter. Chambre nettoyée tous les jours. Restauration et petit dejeuner non testés Hôtel surtout fréquenté par des touristes locaux. Mais je recommande cet hôtel c'est un très bon rapport qualité prix
2022 年 6 月に 11 泊滞在
Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 18 日)
Dear Sabine, Warmest greetings from Zia Kuta Hotel. It was truly a pleasure having you as our valued guest and we thank you for taking the time to share the details of your stay and experience with us. Despite your positive review, we would like to express our sincere apologies for some aspects that made your stay not completely perfect. However, we are happy to receive your constructive feedback. We would like to thank you once again for your review. We hope to have another opportunity to serve you again in the very near future. Sincerely Yours, Management

6/10 (普通)

Karyl

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Room didn't feel very clean, the bed and sheets felt a bit old and musty. The door was damaged, had a hard time opening and closing it each time. Wardobe door was also damaged, has a creaking sound when opening/closing and doesn't stay opened as the hinge wasloose. Although the toilet door design was quite intelligent (able to swing 180 deg to segregate sink and toilet such that 2 people may use the toilet concurrently), the toilet was tiny and cramp and the door design made it difficult to open/close the door from inside. Also, the main lift of the hotel was frustrating to use. The lift buttons felt like touchscreen / sensor but were often unable to respond when tapped.
2022 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mitchell

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel with great service. Management were really good during this time.
2020 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Ha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
Check in was good and the room clean and tidy. Very noisy as is close to a busy road. Unfortunately the windows in the common areas were left open so the noise was amplified into the room. Breakfast was very basic and the cooked food was cold which means it was prepared hours earlier. Disappointing.
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everyone was great from front desk to the cleaning staff
2020 年 2 月に 10 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Шикарный бассейн на крыше. Завтрак не шведский стол, в принципе одно и тоже подают... Вечером шумно из-за ресторана напротив. Там танцуют трансвиститы. Номер в хорошем состоянии.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marina、Adelaide

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location and service Staff all very good Nice hotel Breakfast suited more to Asian not at all western Pool was ok
2020 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Tilde

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Prisvärt hotell
Rummen var i lämplig storlek, toaletterna behövs fräschas till. Supertrevlig personal och överlag trivdes vi bra. Frukost utbudet var lite tråkigt.
2020 年 1 月に 15 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
가성비 좋은편
딱 하루 숙박하기에 나쁘지않음
2019 年 7 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Shaji

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not a good stay. Choose only in desparation
Although it was shown a 24 hrs check-in we were told the rooms were not ready when we walked in around 2 PM. Staff was courteous and asked us to wait for sometime. There were no welcome drinks and we thought we will have lunch by the time. We ordered few items and figured out what would be the quality and standard from the food. Overall lunch experience was not good. By the time we finished lunch, the rooms were ready and we picked up the luggages and moved in. The rooms were clean but bit old. The towels and bed linens were seemed like bought when the hotel was built. They weren't white but grayed over a period of years! Our room was facing a street and directly opposite to another hotel! Many places the walls and roofs started peeling off due to leakages. The main entrance has a pond and the walls have plants adorning it and most pots were empty and gives a bad look. The pics and actual look completely different. Location of the hotel is good as it's closer to many shopping areas, beach and art market. The pool on the rooftop was ok and clean. But you need to remind the staff for towels many times. The breakfast always have mainly Indonesian rice varieties and noodles. We were relying on the toast and made to order omlettes. Always there're shortages for spoons and forks. You need to remind the staff many times to replenish them. The service is overall average and needs lot of improvement.
Entrance
2019 年 12 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Elvina

家族旅行
A very convenient place to Kuta shopping area and eating places . Generally cheap hotel to stay for a few days . Pillows and bed is quite comfortable and there’s a sliding window so at least some fresh air into the room . Staffs are quite friendly. Breakfast was okie not much variety given its a 3.5 star hotel .
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
윗찌만 쪼앙
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
10 points. Check in and out was done in timely matter, room was very clean, and the staff on breakfast time were amazing, in special Tina, was in top of everything. We were contacted by a couple of managers to make sure that everything was ok. Thanks again, we had a great time. Roberto Furlong
2019 年 10 月に 20 泊滞在

8/10 (良い)

Leandro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente opção custo benefício
Hotel muito bem localizado, staff muito bom, serviços oferecidos também foram bons. Excelente opção de custo benefício com muito conforto. Único detalhe negativo, as reposições dos itens de café da manhã as vezes falhava um pouco e a internet nos quartos oscilava o sinal as vezes.
2019 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Couldn’t commend the staff more; they were all so friendly and helpful and would never say no. We had an issue with arranging a collection from the airport and it not turning up, so double check before you fly that someone will be coming to get you! It was however dealt with and we received a complementary driver to take us to our next hotel. Only slight issues were that the shower pressure wasn’t the best, and the breakfast could have been improved - one day they had a specials section doing pancakes and waffles, the next day it was a salad bar which was disappointing. Overall, I recommend this hotel, comfy beds, friendly staff, good spa treatments, and Yudi from house keeping makes the cutest towel animals
2019 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rekha

2019 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Claudiu、Iasi Romania

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was amazing, the stuff very friendly, and the rooms cery clean.i recomended to everybody
2019 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location, clean room. Love the pool only sorry I didn’t get a smoking room as it’s not convenient
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rooftop pool is nice but frosting on glass obscures view of city. Was black mould in shower room and one of the electrical sockets next to the bed was loose. Room service wasn't cheap but you got a decent quantity and quality for your money.
2019 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My partner and I booked this hotel for our 2 week stay. Upon arrival in the afternoon, our room wasnt ready to check into. We waited 30 minutes in the hotel lobby. The first room we got into was disgusting. The shower smelt terrible, and the water did not drain. There was a 10mm sheet of water on the ground of the shower at all times. The towels were stained all over, so badly i have no idea how the staff didnt pick it up. The bathroom sink would fill up and not drain. There was mould and rust in various parts in and around the bathroom. The walls had several cracks. The staff were very hard to communicate with. They did not understand english very well, nor could they speak it well either. Twice we called room service, once to ask how to operate the safe, and once asking for new towels. No one came both times, we figured out how to use the safe and went and got new clean towels ourselves. For the week we were there, our sheets were not changed. The food was very average (room service and breakfast). We asked for eggs at breakfast and they didn’t understand. No one ever attended the pool bar. Even though we paid for 2 weeks stay, we left and paid for another hotel. Before you read all the reviews and think this is such a great hotel, dont be fooled. I am not one to complain about much but this was a terrible stay. I would never return here again!
2019 年 8 月に 14 泊滞在

8/10 (良い)

Gabrielle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在