All guestrooms at OYO 502 Midah Inn Puchong include comforts such as 24-hour room service and air conditioning, in addition to amenities like free WiFi and free bottled water.
Average is good, can put more plug for charging phone.
Yusrizal
2019 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MOHD AFIQ
2018 年 10 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MOHD AFIQ
2018 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
mr x
2017 年 4 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
kurang memuaskan
biasa je
mr x
4/10 (不満)
biasa、puchng
2017 年 4 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
kurang memuaskan
biasa
biasa
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2016 年 12 月 31 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Ok tapi...
Hotel tiada lif. Agak sukar untuk warga emas. Hanya terdapat 1 kedai makan di waktu pagi selain mcdonald. Di sebelah malam pula, terdapat 1 kedai seafood sahaja. Jika hendak makan di luar anda terpaksa menempuh tol 2x untuk pergi dan balik. Selain itu, terdapat semut hitam yang mengganggu sepanjang penginapan di bilik keluarga. Harap pihak hotel dapat menangani masalah ini. Selain dari itu, semua ok termasuk wifi yang bagus. Surau juga ada disediakan di tingkat bawah.
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
NOR HASIKIN
2016 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Layanan staff yang superb!
Semuanya memuaskan kecuali bilik tidak kalis bunyi....boleh dengar 'bunyi tidak sepatutnya' didengar oleh anak-anak remaja saya sewaktu berjalan untuk masuk ke bilik. bilik air semi-transparent sangat tidak sesuai untuk bilik keluarga. Selebihnya ok especially layanan staff yg superb!!tidak menyesal menginap di sini & mungkin akan request bilik yang jauh dari bilik couple...hahahaaa...