Deluxe Pool Access Room | テラス / パティオ

ブルーソテル・クラビ・アオ・ナン・ビーチの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 501 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 361 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 99 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YASUKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
周りにタイ料理店もたくさんあり両替所もたくさんあります。海にも歩いて10分くらい。滞在中ティッシュが無くなりましたがフロントで、すぐにもらえました。朝のビュッフェも種類豊富で美味しかった。クラビに行く時は毎回このホテルを利用しています
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Yasuko, We greatly appreciate and benefit from your complimentary review of the BlueSotel. We are confident that our objective of guaranteeing absolute guest gratification is being met with the attainment of your highest rating. The entire staff is overjoyed by your return to our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

DONGCHUL

2023 年 4 月に 2 泊滞在
BlueSotel Krabi Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 4 日)
We appreciate you choosing us and taking the time to share feedback.We are all happy to hear that you enjoyed your stay.Yours sincerely, BlueSotel Krabi Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
家族4人でとても快適に過ごせました。また利用したいです。
2020 年 10 月に 3 泊滞在
BlueSotel Krabiからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 26 日)
Dear Values Guest, Thank you for choosing to use our hotel and for taking your valuable time to comment. We are glad that you like our accommodation and our service. Hopefully you will come back to use the service with us soon. With great respect

8/10 (良い)

Chiyo、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
まだ新しいホテルなので水回り等は綺麗です。シャワーの水量は普通。トイレットペーパーの予備は補充はされない 。部屋は毎日ペットボトルの水が2本。歯ブラシはありません。シャンプー、ボディソープ、石鹸、シャワーキャップ、コットンのみです。 朝食は毎日少しずつ変更がありました。とても美味しいです。 スタッフはとても親切です。Expediaのvip access のホテルを予約しても 特にサービスはありません。
2020 年 3 月に 4 泊滞在
ジェネラルマネージャー タンナトからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
お客様へ サイトの口コミにて、当ホテルの評価をして頂き、誠にありがとうございます。 クラビー•アオナンビーチの中心に位置する当ホテルでは、お食事やショッピングなどをお気軽にお楽しみ頂けると共に、ホテル内でもお客様に寛ぎの時間をお過ごし頂ける様スタッフ一同日々努めております。 毎日の朝食やスタッフサービスにご満足頂けた様で、大変嬉しく思います。 またクラビーへお越しの際はご利用頂ければ幸いです。

10/10 (非常に良い)

Takamitsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ブルーな夜にブルーじゃない
パスポート無くしても 泊めてくれました、あと安くもしてくれました、メインから中心だし、 良い場所だと思う。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

EMA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本人もクラビにもっと来たらいいのに
建物もできたてで本当にきれいですし、 従業員教育も大変丁寧に教えこまれたものと思います。 大きなトラブルもなく、毎日おいしい朝ごはんに囲まれ、 プールと南の島のある生活は楽しかったですし 良い思い出になりました。 ありがとうございました!
2019 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location, Good staff and clean room!
I booked a pool access room. 2 things that bothered me a little were the A/C was kinda loud and there were some aunts in the bathroom. But other than that, I had a good time staying at this hotel. There are some negative reviews about the hotel staff saying they are not friendly. I thought all the hotel staff are very friendly and helpful!! I would definitely stay here again!!!
2019 年 10 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
部屋も広く清潔だった。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
タンナトからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
お客様へ サイトの口コミにて、当ホテルの評価をして頂き、誠にありがとうございます。 当ホテルでのご滞在にご満足頂けましたでしょうか。 クラビー•アオナンビーチの中心に位置する当ホテルでは、お食事やショッピングなどをお気軽にお楽しみ頂ける事はもちろん、ホテル内でも寛ぎの時間をお過ごし頂ける様スタッフ一同努めております。 クラビーへお越しの際はまたご利用頂ければ、幸いです。 ジェネラルマネージャー タンナト

6/10 (普通)

MICHIKO

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
リゾート地にあるシティホテルのような存在。
投稿写真の通り、キレイなホテルでした。 部屋はあまり大きくはなく、景観もなく、ビーチへ徒歩8分くらいでアクセスはよくありません。ピピ島などへの前泊に利用する人が多いようで、納得です。周辺にレストランがたくさんあるので夕食には便利でした。朝食はホテルの値段からすると妥当です。 洗面所の水の出具合が良すぎるのと、部屋の清掃が16:00に戻ってもされていなかったこと、清掃があまりしっかりされていなかったことは、残念な点でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Thanat からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Dear Aminuddin, Greetings from Bluesotel Krabi! Thank you for posting a nice review of your stay at Bluesotel Krabi. What makes our location truly special is not just it is so central that all main attractions are only a few minutes walking away but also the fact that it is a transport hub for quick and easy access across the city. We hope that you left with some good memories and remember us on your next trip to Ao Nang. We'd love to be your hosts again someday. Stay cool at Bluesotel Krabi! Best Regards Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
Thanat からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi! Thank you for taking the time to leave us your kind comments. We are so happy to hear you enjoyed the comfort of the hotel. The team will be happy to hear that everything was perfect during your stay. We all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Stay cool, stay blue at BlueSotel Krabi! Best Wishes, Thanat W. General manager, BlueSotel Krabi

8/10 (良い)

masa、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ヨガを受けたかったが、結局先生が来なくて実施されなくて残念でした。 アジア系のお客様のマナーが悪いので注意して欲しい。 あとは、全て大満足です。また泊まりたいです。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Thanatからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
お客様へ エクスペディアの口コミにて、当ホテルの評価をして頂き、誠にありがとうございます。 当ホテルでのご滞在にご満足頂けた様で何よりです。 ヨガにつきましてはスケジュールが合わず、大変申し訳ありませんでした。次回お越しになられた際は是非ご参加下さい。 また、すべてのお客様にご満足頂ける様、スタッフ一同努めておりますが、目が行き届かない所もあり、申し訳ございませんでした。 今後より一層多くのお客様にご満足頂ける様、努めて参ります。 またのお越しを心よりお待ちしております。 ジェネラルマネージャー タンナト

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 2 泊滞在
Thanatからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 3 日)
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi! Thank you for taking the time to leave us your kind comments. We are so happy to hear you enjoyed the comfort of the hotel. The team will be happy to hear that everything was perfect during your stay. We all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Stay cool, stay blue at BlueSotel Krabi! Best Wishes, Thanat W. General manager, BlueSotel Krabi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Worrasakからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 26 日)
Thank you very much for your time for posting your valuable feedback on the resort. We are looking forward to welcome you back again at Bluesotel Krabi.

6/10 (普通)

mama、nagoya, jp

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
3時頃アイランドホッピングからホテルに戻ったら、まだ部屋の掃除が終わってなくて、 水着のままだったので、シャワーが浴びたく、フロント等に何度も頼んでも 結局1時間くらい待たされた。 プールサイドで待っていようと思ったのだが、なぜかものすごい異臭(汚物臭)がしていられなかった。1階のトイレの奥にシャワーがあったが、水しか出なく、だんだん身体が冷えてきて、居場所もなく困った。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Sydからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 26 日)
Thank you for sharing your experience. Your comment are highly appreciate. In a part of the above issue, I have addressed and bring these up this issue to share with management team. Hoping to see you again

8/10 (良い)

Naoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アオナンビーチから徒歩10分くらいのところにあります。ホテルの名前通り青を基調としたスタイリッシュなデザインのホテルです。 屋外のプールにはバーが設置されており、観光客が休暇をリラックスして楽しんでいました。 部屋の清掃も行き届いていましたし、朝食も文句なしのクオリティでした。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Supaporn Kaewyaiからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 14 日)
Dear Naoto, Thank you for your compliment our beautiful hotel.I really appreciated to know that you enjoyed your stay so I hope to see you again in the near future Warm regards, Supaporn Kaewyai Front Office Manager

2/10 (非常に不満)

T.YUHA、japan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフは笑顔がなくタイ語、英語のみ対応言語。カードキーが何度も無効になりドアが開かずその都度ロビーに足を運んだ!バスタオル等が雑巾並でした。二度と利用したくない!
2018 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Taka、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
オープン2年目で綺麗ですがフロントサービスがいまいち。
オープン2年目、汚れ等一切無く清潔に保たれていました。 日替わりで室内タオルを動物に模していて嬉しかったです。 夜中の2時過ぎにフロントから間違い電話があり、悪びれた感じのない対応で腹立たしく、しかもコール音がとてつもなく大きかったので、しばらく眠れなかった。 チェックアウトが早朝6時のため朝食が食べられないので、チェックイン時にランチボックスを頼んだのですが、いざチェックアウトになると頼まれていないよという回答で、確かに書いてないようでした。 たまたま直前にチェックアウトしたグループが、同じく頼んでいたのに持って行かなかったので(自分から言わないと出してこない状態) その余りをくれたのですがホテルの質を疑います。 もう2年経ったのだから、フロントサービスをしっかりしてほしいです。 ちなみに、レンタルバイクの仲介対応やっていません。 タクシーの依頼は一律1000バーツでした。
2017 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチに近い素敵なホテル
アオナンビーチから徒歩5分で、コンビニとスタバなどが1分圏内。ホテルプールの中でバーを楽しめるのが印象的。
2017 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place was great. Staff was so friendly and helpful. The place is very affordable, clean, wonderful pool with a swim up bar. Small gym to get a workout. Good happy hour pizza as snack, breakfast buffet, and lunch/dinner. Close to the beach a 5 min walk, lots of restaurants in area. Easy to get a cab. Extended my stay 2 different days. Balcony rooms are great! Overall great stay, thank you staff
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohamed Mustaqim

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2nd visit here. Its always good. But they always give me rooms with faulty aircon and had to change rooms. Happened with my first visit too. Front lift was abit faulty doors didnt close properly
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ibtisam Maria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had 2 bookings and the staff were very helpful to combine them so that i didnt have to change rooms
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Ibtisam Maria, We extend sincere gratitude for the favorable remarks you have expressed concerning BlueSotel. Your exceedingly high rating shows that we are successfully achieving our goal to guarantee greatest guest satisfaction. Everybody on our team is overjoyed to have you return to our hotel again in the future. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Ibtisam Maria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were attentive to queries and rooms were clean. only 1km away from Aonang beach. only minor downside is that there were no irons in house unless you send your clothes for laundry.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Ibtisam Maria, Your complimentary review of the BlueSotel is extremely valuable to us. By receiving your highest possible rating, we are certain that we are succeeding in our goal to ensure perfect guest satisfaction. Your return to our hotel has delighted the entire staff. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Shyamsunder

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cynthia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Didnt like open hallways with no air con. BUT its Thailand! So ofcorse its going to be hot
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Cynthia, We are extremely grateful for and stand to gain from your complimentary evaluation of the BlueSotel. We are fully assured that our goal of ensuring complete passenger satisfaction is being fulfilled by receiving your highest rating. Our entire staff is ecstatic to have you back at our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

NurHajjar、Singapore

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Its was a pleasant stay, walkable for all area but wish they can do some upgrade to the toilet door which is difficult to close as for cleanliness at times the floor is sticky. As we book two rooms other room aircon keep leaking.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear NurHajjar , We would like to let you know our sincere gratitude for the favorable remarks that you have provided in regards to BlueSotel. We show great assurance that our scrupulous effort to guarantee utmost guest contentment is bearing fruit, as indicated by your impeccable rating. We are all delighted to behold your triumphant return to our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Kimberly

2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KOON TEE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location, value for money. Have a pleasant stay.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pamela

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Really enjoyed our three nights here. Pool was a lot of fun! Facility is clean and modern
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Pamela, Our heartfelt gratitude and honor for the complimentary review of the BlueSotel. Your feedback is exceptionally valuable to us. We are highly certain that we are exceeding your highest expectations in guaranteeing total satisfaction for our guests, as shown by the excellent rating you provided upon us. With respect to your stay, the entire team at our hotel has offered the greatest assistance. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

4/10 (不満)

Curtis

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nothing great to say about this property. Tried to check in at 14:30 and was informed that check in was at 15:00 so we would have to return in half hour which is fine because this is hotel policy. We returned at 15:30 and tried to find a parking spot for our car but was shouted at by parking attendant and pointed in a general direction towards and alleyway to park the car. Upon arriving at the reception to get our room key at 15:40 we were informed that it would be another 15 minute wait because there was a "technician" fixing something in our room. At 16:00 we were finally given a room key for our "pool access room with VIP treatment as per Expedia". We got to our room and found the cleaning staff quickly wiping things as we walked in. The room itself is decently appointed but for the most expensive price point it was nothing special. After the staff left we noticed long black hairs all over the floor, the private access pool has algae and mold around the edge and the paint was peeling off of the walls. You can find a $50 hotel nearby that's clean and way nicer at the KeeReen down the road. We paid $130 CAD or 3550baht for this room and got 2 star quality and service. I brought my concerns up at check in and submitted an internal review during my stay but got nothing back from management. Beware of these pics . It's a motel pretending to be a Marriott in my opinion
2024 年 4 月に 1 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Curtis, We appreciate you giving your experiences to us. We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused by the hotel. Your feedback will be forwarded to our team operation in an effort to enhance hotel operations. We sincerely hope your visit was enjoyable and are looking forward to your return in the near future. With Regards, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Bradley

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Great location
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Bradley, We wish to express our profound appreciation for the positive feedback that you have furnished concerning BlueSotel. We are extremely confident that our diligent endeavor to ensure the highest level of guest satisfaction is paying off, as shown by your excellent rating. We are all ecstatic about seeing your triumphant return to our hotel in the future. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Jeff

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were really friendly, food and drink were well priced We had a pool access room which was excellent Would definitely stay here again Loved the area as well
2024 年 4 月に 5 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Jeff, We express sincere gratitude and worth for your complimentary evaluation of the BlueSotel. Your input is remarkably beneficial to us. We are filled with great assurance that we are successfully achieving our goal of ensuring complete visitor satisfaction, as evidenced by the outstanding rating that you have bestowed upon us. Regarding your stay, the entire staff at our hotel has extended their greatest assistance. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

6/10 (普通)

Emily

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Check in experience was okay. Room was spacious but cleanliness was seriously lacking. Wallpaper was falling off and there was mold in the room. Breakfast was decent and appreciated as was the free water daily. Did not receive free upgrade or late check out with VIP access. Some of the staff weren’t super friendly at the check in desk when asking questions. You get what you pay for. Definitely not a 4 star hotel though - 3 at most.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Emily,We appreciate you sharing with us your experiences. We would like to extend our sincere apologies for any inconvenience that the hotel may have caused. Our team will be informed of your feedback with the intention of improving hotel operations. We extend our sincere wish that your visit was pleasant and eagerly anticipate your return in the near future. With Regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Lorene

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Everyone was very nice and helpful. Especially the pool bar staff, they made it enjoyable for us.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Lorene,We appreciate you taking the time to leave us with such positive feedback and for including BlueSotel in your itinerary. That you had such a great time during your stay with us makes us very happy. We are happy to report that we have succeeded in our main goal of giving each and every one of our guests a relaxing and enjoyable stay during their visit. From the bottom of our hearts, we want to thank you one more for being there for us. We hope to see you again soon. Sincerely, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

MORGAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Staff were excellent.. 😊
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Morgan, We appreciate you taking the time to provide us with your comments. That you had a great time during your stay with us makes us happy. We all hope to see you back soon, and don't hesitate to get in touch with us if you need any further assistance. Best regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Luke

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, spacious
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Luke, We wish to express our sincere gratitude and great pleasure in receiving with the complimentary rating for the BlueSotel. Your feedback is incredibly beneficial to us. We are completely confident that we surpass your most rigorous standards to ensure the utmost gratification of our guests, as evidenced by the outstanding rating you have gave upon us. Regarding your accommodation, the entire hotel staff has provided the highest level of assistance. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

6/10 (普通)

Joanna

気になった点 : スタッフとサービス
Property was well connected and close to beach. However the room smelt damp and musty, and was in need of an update. I had a massage in the hotel spa and It was really poor unfortunately. The therapist was 40 mins late, and didn’t seem to know what she was doing (very unusual for Thailand). I mentioned this to the reception and they didn’t seem to care at all. Honestly the massage in the street salons were 1/3 of the price and 10 times better. Very disappointing experience. The pool was great, but closed at 8pm which was annoying.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Joanna, Thank you for sharing your thoughts with us. However, we truly regret any inconvenience that the hotel may have caused you. We will forward your feedback to our team operation to improve our hotel operations. Sincerely, we hope you had a pleasant visit and we look forward to seeing you again soon. With Regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

MORGAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A great place I loved it so much I extended my stay
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Morgan, Thank you very much for sharing your amazing feedback and for having chosen BlueSotel to be part of your vacation. We are humbled to read that you had a fantastic stay with us. Creating a comfortable and memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we could achieve this during your stay. Again, from our whole team thank you very much for staying with us and we would love to welcome you back soon. Best Regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Alyssa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel was awesome! It was in an amazing location, so many shops and restaurants within a minute walk. The staff was so nice and helpful. Breakfast was good, with many options of all types of breakfast. Will be staying here again and definitely recommend the hotel to anyone staying in Ao Nang.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Alyssa, We desire to show our profound appreciation and great happiness at earning the complimentary rating for the BlueSotel. Your feedback is highly important to us. We are thoroughly guaranteed that we exceed your most stringent criteria in order to guarantee the highest degree of customer satisfaction, as demonstrated by the remarkable rating you have bestowed upon us. With respect to your visit, every member of the hotel staff has delivered exceptional service. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Omar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great spot in Krabi
2024 年 3 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Omar, We greatly appreciate your positive feedback regarding BlueSotel. We can tell that we are accomplishing our goal of complete guest pleasure since you have given us the highest rating possible. The whole staff is excited to have you return to our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Onni

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the room and the balcony was a really nice touch as well. Would definitely recommend this hotel! The only negative was the housekeeping which really did not do much. We had to ask for toiletries etc. many times during our 4-week stay. Everything was clean and neat and the room did not smell moldy (which seems to be rare in Thailand). We stayed at the top floor which I highly recommend.
2024 年 2 月に 24 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Onni, We are delighted to express our sincere gratitude and profound satisfaction for the complimentary rating awarded upon the BlueSotel. We place great importance on your feedback. The exceptional rating you have awarded upon us provides a clear indication that we consistently surpass your most rigorous standards to ensure the utmost level of customer satisfaction. Regarding your stay, every staff member from the hotel personnel has provided outstanding service. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Joan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the location, right in the heart of Krabis but quiet. Clean, friendly serviceser service, comfy bed
2024 年 3 月に 1 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Thank you for being so supportive. Hope to have the opportunity to serve you again.

6/10 (普通)

Rebecca

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great location alghough definitely not a 4* we booked a pool swim up room which although had swim up was round dark corner with no light in. Pool area was dirty and no staff collecting empty glasses or cans lying around. Corridor walls marked and definitely needing a refresh
2024 年 3 月に 3 泊滞在
.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 16 日)
Thank you for the advice We will improve and hope to have the opportunity to serve you again.

8/10 (良い)

YELENA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice Hotel, close to everything. Breakfast was ok, not the best.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Yelena,We appreciate you taking the time to write a review of our hotel. That you enjoyed our hospitality as well as you felt at ease due to our convenient central Ao Nang location. However, we sincerely apologize for any inconvenience that may have caused you while you were here about the breakfast. By implementing the suggestions you give our team, we will be able to improve our operations. Sincerely, we hope your stay was enjoyable and we look forward to seeing you again soon.With Regards The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Annika

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Zentrale Lage, gutes Frühstück und nettes Personal. Zimmer sind jedoch etwas älter und im Bad hat es kontinuierlich nach Abwasserrohre gerochen
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Annika, Thank you for staying at BlueSotel and we are happy to hear that you had a great overall experience with us makes us happy. We sincerely hope you will return to our hotel in the future and have an even better experience. Sincerely, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

JACK

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Location was goid
Good location. Helpful staff. Nice swimming pool.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Jack,We are grateful that you gave us such positive feedback. We're so happy you had a great time, and that you were even more satisfied with our convenient location in the center of Ao Nang as well as our hospitality and our outdoor swimming pool. We truly hope that we will get the chance to welcome you at BlueSotel once more in the near future. Regarding, The BlueSotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Manuel Ángel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Manuel Ángel,We appreciate you taking the time to write a review of your time spent at the BlueSotel. We are appreciative of your decision to remain with us. Giving our guests the best experience possible has always been our top priority, so we are thrilled to have exceeded all of your expectations. Sincere wishes for a fun-filled visit and a return visit soon.Sincerely, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

prema

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location was fine for Ao Nang with regard to walking to the ocean, access to bars and restaurants as well as dive outfits. Hotel staff were not proficient in English and need more service oriented training programs. Over my 5 nights, house cleaning had not reached my room until after 3 pm when I was back for a rest so I declined service. Breakfast buffet was good and staff there were good too.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Prema,We value the time you invested in writing a review of our hotel. We are delighted that you found our hospitality and breakfast enjoyable. Regretfully, we do regret that you brought up the housekeeping service. We will provide our team with feedback so that we can improve the hotel experience. We sincerely forward to your return.Warm regards The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Mark

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very close to all small shops and groceries. Nice pool and fun outdoor bar.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Mark, We appreciate your stay at BlueSotel and are pleased to hear that your overall experience with us was positive. We truly hope you will come back to our hotel to enjoy an even better experience in the future. Sincerely, The BlueSotel Management Team

8/10 (良い)

Melisa

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super gut für das Geld
2024 年 2 月に 4 泊滞在
The BlueSotel Management Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Melisa,We appreciate you taking the time to review your experience staying at the BlueSotel. We are appreciative of your decision to remain with us. We are ecstatic to have exceeded all of your expectations because our first priority has always been to give our guests the best possible experience. Best wishes for a pleasant stay and we hope to see you at BlueSotel in the future.Regards, The BlueSotel Management Team