Night reception was not Hospitalize. He is busy with mobile phone, and show no empaty when I asked for hot water for coffee. But the Security has doing a good job, more hospitalize helpful and attentive.
Very bad attitude for hotelier (nite reception)
Yudi
2017 年 10 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2016 年 6 月 21 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
짜증 그자체입니다
宿泊されたお客様
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2016 年 5 月 3 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
are you kidding me?
The staff was unfriendly to the point of being hostile. The WIFI didn't work at all. The TV worked about a third of the time. The restaurant has nothing to sell (no rice!) .. the whole thing is rather a joke. Caucasians do not appear to be welcome here.
宿泊されたお客様
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2016 年 2 月 3 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2016 年 1 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
not recommended unless you don't care for the room
i can't really sleep. the room smells bad and cockroaches everywhere.