All rooms are overbooked and we need to go to another hotel
Skender
2022 年 9 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Necati
2022 年 9 月 13 日
Necati
2022 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ahmed
家族旅行
2022 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
cabaret en face de l'hotel
proche tramway et metro, bien tenu (propre et assez calme) mais un cabaret se trouve juste en face de l'hotel.
Donc très bruyant :/
Ahmed
2022 年 8 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
Firas
家族旅行
2022 年 8 月 12 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ik kan niks goed benoemen, het is allemaal niet goed, het ontbijt is elke dag hetzelfde, schoonmaak is onder de maat, lakens werden niet verschoond
Firas
2022 年 7 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
MOHAMAD
家族旅行
2022 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff were friendly and cooperative especially Mr. Nizameddine at the reception. The room was cleaned each day and the sheets and the towels were changed every day. The breakfast was good
MOHAMAD
2022 年 7 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Issam
家族旅行
2022 年 7 月 20 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Incheckningen var lite orolig , personalen var trevligt och hjälpbehov. Rummet var inte så bra med tråsiga gamla badrummet. AC var väldigt bra. Lägge är mycket bra. Frukost var ganska bra , men sittplatser eller restaurangen är väldigt obekväm.
Aldrig mer på samma hotell