It needs refurbishment.Toilet floor was leaking ,tabs and sockets were nearly out of the walls .
Staff was good ,on complaint they changed the room right away with in an hour .
Location is very good ,main attractions are on walkable distance and connection to metro ,tram and buses is good .
Asima
2023 年 7 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yousif
2023 年 2 月 5 日
Yousif
2023 年 2 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Hussam
カップルで旅行
2022 年 11 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Hotel in general was good , but room was not prepared and there was no zeep . location is very good
Hussam
2022 年 11 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Mustapha El
2022 年 11 月 18 日
Mustapha El
2022 年 10 月に 7 泊滞在
4/10 (不満)
Nusret
2022 年 9 月 28 日
Nusret
2022 年 9 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Meriam
2022 年 8 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Meriam
2022 年 8 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
Abdulhameed
家族旅行
2021 年 12 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdulhameed
2021 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mahmut
出張
2020 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mahmut
2020 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mahmut
出張
2020 年 11 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mahmut
2020 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Imad
グループ旅行
2020 年 10 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Imad
2020 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 8 日
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 6 泊滞在
4/10 (不満)
Mohammad
2019 年 8 月 17 日
気になった点 : スタッフとサービス
Mohammad
2019 年 8 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 31 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Gefallen hat mir, dass das Hotel sehr zentral liegt.
Nicht gefallen hat mir, dass das Frühstück im Keller ist und es kein deutsches Fernsehen gibt.
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 10 月 6 日
宿泊されたお客様
2018 年 8 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
sanna、sweden
2018 年 9 月 28 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Väldigt centralt
Väldig dålig hotel. Med en dålig personal och frukost. Städning av rummen var väldigt dåligt
sanna
2018 年 9 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Sabri
2018 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sabri
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 6 月 28 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
İdare eder.
Kahvaltı vasat.konum iyi.oda rahat banyo kötü.
宿泊されたお客様
2017 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2016 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is better than other hotel 3 star. Design and interior of the hotel like a 4 star. Tea, coffee and water you can drink for free in the lobby throughout the day. Hotel staff are very polite and attentive
宿泊されたお客様
6/10 (普通)
ahmad
2016 年 5 月 8 日
気になった点 : スタッフとサービス
it was fine.
Overall the hotel was ok, except some negative points.
1-the breakfast is a little bit poor compared to other hotels i tried in istanbul
2- the toilets are small,the shower was draining to the toilet's floor and no isolation since the toilet is separated by glass door.
3-can hear other rooms noise (ex: Tv)