施設の正面

ロイヤル エンポリウム 仁川 エアポート ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 357 件の口コミ中 128 件が非常に良い" "
評価 8 - 357 件の口コミ中 127 件が良い" "
評価 6 - 357 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 357 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 357 件の口コミ中 20 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

CHANGHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Songhua

2023 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SHIHO

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
無料シャトルバスはなかったです。 部屋は綺麗でしたが最初に案内された部屋は電気がつかず別な部屋に移動になりました。 日本語できるスタッフはいません。
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TADASHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
朝食は普通に美味しかったし、スタッフさんも優しかった。土日はシャトルバスが出ておらず、仁川空港からは遠いので、タクシーとなると4000円(往復46000ウォン)くらいいります。
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YU

10/10 (非常に良い)

UEMA

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ワクチン3回打ってない人は現地で自力でPCR予約して陰性証明しないと帰国出来ないという不運に見舞われ帰国できず急遽予約しました。料金も手頃で仁川空港からタクシーで15-20分くらいなのでとても便利です。空港までの無料シャトルバスが朝6時から運行してるようです。 ホテルの人は日本語ができ、チェックインの際に朝5:30にタクシーを予約して頂き、10分前にはタクシーが待機してくれていて、5:35には無事空港に到着する事ができました。帰国できずとても不安でしたがこのホテルのおかげで無事帰国することができました。とても感謝しています。ありがとうございました。

10/10 (非常に良い)

LIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

SACHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Takashi

2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も綺麗で清潔感もあってよかったです。 枕も柔らかく寝やすかったです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Thank you for leaving this wonderful feedback! We are delighted you had a great time in our hotel. We appreciate your kind review. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We look forward to your next stay at Royal Emporium. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
特に問題はないが、団体客が多く宿泊していたのでとてもうるさかった。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Hello. This is Royal Emporium Hotel. Thank you for choosing Royal Emporium hotel for your recent stay. Please accept our sincere apologize of noise. We will try constantly to improve our service quality for guests’ satisfaction. We will continue to strive to be your preferred hotel. We appreciate your valuable comment once again, and we look forward to welcoming you back to Royal Emporium Hotel in the nearest future. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
ヒゲ剃りと、歯磨きが無い。 フロントで請求したら、隣のコンビニに有ると言われた。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Warm greetings from Royal Emporium Hotel and thank you for your recent stay. We apologize for the inconvenience of the amenity. As part of the government's green policy, our hotel regulates the use of disposable products to promote environmental protection. So there’s no disposal products like a razor, toothbrush and toothpaste in all of our rooms. But if you need toothbrush and toothpaste, ask them at the front desk. You can get them from the front desk. Thank you for your generous understanding. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We look forward to your next stay at Royal Emporium. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 2 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Thank you so much for visiting Royal Emporium Hotel and sharing your review. We will try constantly to improve our service quality for guests’ satisfaction. We will continue to strive to be your preferred hotel. Once again, we truly thank you for your wonderful feedback and all of us look forward to welcoming you back soon with even better service. We hope to see you next time. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

ありがとうございました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Warm greetings from Royal Emporium Hotel and thank you for your recent stay. We hope you had a pleasant stay with us. We truly thank you for your wonderful feedback and all of us look forward to welcoming you back soon with even better service. We hope to see you next time. Thank you.

10/10 (非常に良い)

MIEKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Thank you for taking the time to convey your positive comments regarding your recent experience with us. We're pleased to hear you had a pleasant stay with us. We have noted your comment we will reinforce to achieve higher levels of guest satisfaction. We appreciate your kind review and we look forward to your next stay at Royal Emporium. Thank you. Have a wonderful day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Hello, This is Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We hope you had a pleasant stay with us. We promise to become a hotel with more improvement in the future. We appreciate your kind review and we hope to see you next time. Thank you. Have a great day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港から以外と遠く、深夜だったのでタクシーで2万ウォンかかりました。オーシャンビューの部屋を予約していて、夜なので橋などがキレイに見えるのかなぁと思っていましたが、それは期待ハズレでした。ただ、近くに公園?があり、散歩をしてみたら深夜でもライトアップされていて、とてもキレイでした。 部屋は清潔感があり、良かったです。 翌朝、空港へのシャトルバスがあるとの事でしたが、仁川駅まで短時間で行きたかった為、タクシーを呼んでもらって移動しましたが、結構遠くて6万ウォン程かかりました。シャトルバスで空港へ行ってから、電車移動の方が良かったのかな…
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Thank you so much for visiting Royal Emporium Hotel and sharing your review. Your valuable review will help other customers. We do offer free shuttle bus from Terminal 1, Incheon ITN'L Airport and it takes about 20 minutes. We appreciate your valuable comment once again, and we look forward to welcoming you back to Royal Emporium Hotel in the nearest future. Thank you! Have a wonderful day.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
夜中にチェックインし、渡されたキーの部屋へ行き、ドアを開けると既にカップルがいてバスローブで部屋にいました。その事をフロントに伝えて部屋を変えてもらいましたが、特に謝罪もなく、説明もされず、新しいカードキーを渡されたので、「misstake?」とこちらから聞くと、システムが誤作動した、ソーリーと言われました。 聞かなければ説明もされず、謝罪もせず、対応がとても残念でした。 従業員の接客改善の必要と、マナーがなってないと思いましたので、報告致しました。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Hello. This is Royal Emporium Hotel. Thank you so much for visiting Royal Emporium Hotel and sharing your review. We apologize for the inconvenience caused by the our staff's mistake and attitude. We will try constantly to improve our service quality for guests’ satisfaction. We will continue to strive to be your preferred hotel. Once again, we truly thank you for your feedback and all of us look forward to welcoming you back soon with even better service. We hope to see you next time. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Hello, This is Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We hope you had a pleasant stay with us. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service, we do hope to welcome you in the near future and continue and maintain the relationship with Royal Emporium hotel! Thank you.

4/10 (不満)

Y

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
交通不便すぎるので中心地にいくまでにバスや電車があれば便利だと思う。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Warm greetings from Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We apologize for the inconvenience. There's a bus to downtown, Unseo Station, #203. Also we do offer free shuttle bus from Terminal 1, Incheon ITN'L Airport. It takes 20 minutes. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We promise to become a hotel with more improvement in the future. We do hope to welcome you in the near future and continue the relationship with Royal Emporium hotel! Thank you.

6/10 (普通)

Jackson、Tokyo

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
特になし。。。。。。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Warm greetings from Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We hope you had a pleasant stay with us. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We promise to become a hotel with more improvement in the future. We do hope to welcome you in the near future and continue the relationship with Royal Emporium hotel! Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 27 日)
Hello, This is Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We're pleased to hear you had a pleasant stay with us. We appreciate your kind review. We make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We look forward to your next stay at Royal Emporium. Thank you.

8/10 (良い)

Hazuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
英語下手?
仁川空港からの無料送迎バスを利用しようとしたのですが、まず英語があまり通じませんでした。 結局飛行機が遅れてしまい、バスも利用できず。 少し残念でした
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 26 日)
Hello, This is Royal Emporium Hotel. Thank you for staying our hotel. We apologize for your inconvenience. We do offer free regular shuttle buses between airport and hotel. Please be assured that we have noted your comment we will reinforce to achieve higher levels of guest satisfaction. We do hope to welcome you in the near future and continue the relationship with Royal Emporium hotel! Thank you.

6/10 (普通)

シェリー

下にコンビニとカフェがありますがバーなどはありません。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Hello. This is Royal Emporium Hotel. Thank you kindly for taking the time to share your honest feedback regarding your recent visit with Royal Emporium Hotel. Please be assured that we have noted your comment, we make every effort to provide comfortable accommodations and excellent service. We look forward to your next stay at Royal Emporium. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018
空港から意外と距離がありました。送り迎えの車がないと、利用するのには不便です。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Reservation teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 27 日)
Thank you for choosing Royal Emporium Hotel for your stay. We appreciate your taking the time to leave this feedback. We apologize for your inconvenience. We have a free shuttle bus from Airport to our hotel. We recommend you take our shuttle bus next time. We hope to host you again for another memorable visit! Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Royal Emporiumからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about royal emporium, We hope to have the pleasure of welcoming you again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
無料シャトルバスで快適なトランジットホテル
大人3人でファミリーツインルームをトランジットで利用。 最終23時シャトルバスに到着が間に合わなかったので、所在地がわからずに道に迷われ20~25もかかり分タクシー代12000~13000ウォン支払いました。 1階にコンビニありで便利です。 朝食代大人1人追加分8800ウォンでした。 ホテルの周辺は見るべきものは特になしとフロントの方が言ってました 帰りの無料シャトルバスは快適に10分で空港へ到着。
SunHwa Joengからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 15 日)
Hello, this is Young Jong Royangferium Hotel. First of all, I would like to thank you for your valuable comments and sincere compliments after the hotel visit. As our hotel is close to popular tourist attractions such as Yeongjong Saidside Park and Railbikes, we recommend you to also try those areas if you have a chance to revisit in the future. We will continue to provide our customers with the best service in the future to make the hotel a comfortable hotel. Thank you! Best regards, Reservation Team SunHwa Jeong

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
※「ソウルレックスホテル」の方に「ロイヤル エンポリウム 仁川 エアポート ホテル」の感想を送ってしまいました! 「レックスホテル」は連泊に向いています。地下鉄に近く移動に便利。お風呂付で冬にまた来たいと思いました。日本人向き!
Julia Joからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 8 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for visiting Royal Emporium Hotel and sharing your review. Your valuable review will help other customers. We will continue to strive to be your preferred hotel. Once again, we truly thank you for your wonderful feedback and all of us look forward to welcoming you back soon with even better service. Best regards, Reservation Team

4/10 (不満)

Kenkanman、日本

気になった点 : スタッフとサービス
最低である
看板にいつわりあり、エクスぺデイアのホテルには30分ごとの空港送迎とあるが、実際は1時間半に1本しかない。ホテル発06:00のあとは07:30しかない。バスタブ付きのはずが、シャワーしかない すこし騙された感じである
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Sales & Marketing Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. I would like to apologize for your less than satisfactory stay with us especially about shuttle service. Please note that we are in the process of changing our shuttle operation hour to better serve our guests. It is also regrettable that our bathrooms did not live up to your standards. We give the utmost importance to our guest comments as they help us improve and continually provide the best guest experience possible. Again, our apologies for the inconvenience and we hope to have another opportunity to provide you a much better experience. Best regards, Sales & Marketing Manager Sue Kim

10/10 (非常に良い)

KAZU、滋賀県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級感ただよう素敵なホテル
非常に素晴らしいホテルだったとおもいます。キャンペーンで金額もリーズナブルでした。トラブルで窓が閉まらなくなったときもフロントですぐに対応頂きものの10分で完了しました。日本語が喋れるスタッフもおり、拙い私の英語力でも安心して宿泊できました。
2017 年 11 月に 1 泊滞在
Julia Joからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 13 日)
ロイヤル百貨店ホテルを選択していただきありがとうございます。 今後もより一層発展したサービスを提供しています。ありがとうございます。

10/10 (非常に良い)

hami、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で清潔なホテル
空港からの送迎を無料でしていただけて良かったです。ホテルのまわりには飲食店が数件ありますが買い物などは出来ません。水槽の魚を買って2階の食堂で食べたのが楽しかったです。2日目は月尾島に船で行きました。乗船場がとても近く、カモメにお菓子をあげるのも迫力がありオススメです。スタッフもみなさん感じが良く、部屋からの景色◎部屋もとても新しく清潔でした(^ ^)
2017 年 7 月に 2 泊滞在
GUEST SERVICESからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 24 日)
Dear. Customer. Thank you for your feedback and also your memorable photos. We are pleased that your stay was satisfied. We hope to see you in the future. Thank you.

10/10 (非常に良い)

Alvaro

2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Darrell

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
The llobby area was freezing. The dining area also requires heavy sweaters and hats. I caught a cold there.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

kinam

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

OGRAN

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jacqueline

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

seungyo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Hwang

2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lily

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Mediocre - felt more like a hostel than hotel
The beds were very old spring mattresses & super uncomfortable. I used all the spare pillows to lay on to bed able to sleep. It was disappointing. I didn't complain as I knew there was nothing they could do & I wasn't sure they'd fully understand me. The front desk staff were lovely. But the staff at breakfast were abrasive. There was confusion from them on our room number on the first morning & instead of politely asking to check our room number I got nearly yelled at for not paying for breakfast & they were going to charge the room (which would have been the wrong room). I had to go over & look at the sheet myself & point to my name before he understood, even though I said the room number to him 5 times. Then I got a half-effort apology. The breakfast was mediocre. The coffee wasn't pleasant, the restaurant is in the basement & was cold. subsequently the food was cold also. The bread was too sweet for a Brit like me, & the overall choice wasn't great. on 2 out of our 3 breakfasts they didn't have enough food for the amount of people. The staff cleaning up were lovely, & very friendly & they appreciated us clearing up after ourselves. Our room was warm & the water & underfloor heating is controlled by the same panel so if you want hot water you'll have a hot room too. Opening the window helped a little at times but the outside temp dropped a lot on our second day so we didn't need to sleep with it open all night. Free shuttle bus to the airport was fantastic though.
Neat & clean enough room, though my bed had a burn hole in the sheet & the mattress was very uncomfortable.
2023 年 11 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Seerat

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Housekeeping did a terrible job at cleaning the room otherwise the hotel and surroundings are good
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Seerat

2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Co.Ltd

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tracey

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Little gem .. for location and price
I had the balcony suite facing the harbor it had a good size patio chairs and table nice .. the bathroom had a free standing amazing shower and a deep soaking tub . The toilet was in another room with personal sink. The room was all dark paneled wood .. they could lighten it up a bit but after it was warm and cozy. Your right across from the water and boas a very short walk by small cafe and 7 elevens . The hotel has bHC korean chicken cafe on site in the front lobby just by the front desk it’s yummy. Their is a sweet cute bar as well in front lobby opens at 5pm .. the staff was excellent and they went the extra mile making sure their was transport to the Airport with free shuttle. The staff was great, room was clean, and I would stay again.
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KUAN-CHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sueann

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
2023 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

JOONHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
좋은편임다
2023 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

JOONHO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
대체적으로 좋은편임
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

sunhee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Songhwa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
좋아요^^
편안하게 잘 있다가 왔어요^^
2023 年 9 月に 3 泊滞在