屋内プール、営業時間 6:30 ~ 21:30、サンラウンジャー、ライフガード配置

ヒルトン ドレスデンの口コミ

ヒルトン ドレスデン
An der Frauenkirche 5, Dresden

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 413 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 375 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 144 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 55 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

kiyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が非常に良い。 朝食がよかった。
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Dresden Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Kiyoshi,Thank you for your positive feedback. We're delighted you enjoyed our location and breakfast. Looking forward to welcoming you back to Hilton Dresden.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 10 泊滞在
Hilton Dresden Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear Hiroshi,We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. It is our goal to provide every guest with a comfortable and enjoyable experience. We look forward to your next visit.Kind regards,

8/10 (良い)

Takayuki

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
お勧めできるホテルです。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Dear Takayuki,We are delighted to hear that you recommend our hotel, Hilton Dresden. Your positive endorsement is indeed a testament to the high standards we strive to maintain and uphold every day. Our team takes great pride in creating an experience that is comfortable and enjoyable for our guests and your recognition of our efforts is truly appreciated. We understand the importance of delivering an outstanding guest experience and your recommendation is the highest compliment we could receive. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. Should you decide to visit us again, rest assured that we will do our utmost to ensure your stay is as memorable as the last one.Yours Sincerely,Bruno LampeFront Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Sumiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Paul Handschagからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Sumiko,We are very happy to hear that you enjoyed your stay at Hilton Dresden and thank you for taking your time in writing this Feedback. We hope to welcome you again soon. Best regards from Hilton Hotel Dresden

8/10 (良い)

kaori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
There is a charge for Wi-Fi in the room. It was inconvenient.
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Dear valued guest,First and foremost, we would like to express our gratitude for choosing Hotel Hilton Dresden for your stay and for sharing your experience with us.It is indeed unfortunate to read about your dissatisfaction regarding the Wi-Fi charges. We understand that in today's digital age, internet connectivity has become an integral part of our daily lives, and you found the lack of complimentary Wi-Fi to be inconvenient.However, it is important for us to point out that our approach to offering Wi-Fi services is guided by our persistent commitment to maintaining a high standard of internet speed and security for our guests. To uphold these standards, there is a nominal charge associated with this service. We assure you that this policy is in place with the best intentions, aiming to provide a seamless online experience whilst you stay with us.We value your feedback and it will most certainly be incorporated into our ongoing discussions about how we can continue to improve our services to enhance the experience of our valued guests like yourself.We are hopeful that despite this issue, your stay with us was otherwise enjoyable and we look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Yours Sincerely,Bruno LampeFront Office Supervisor

8/10 (良い)

Hiroyuki

2023 年 7 月に 2 泊滞在
Paul Handschagからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 14 日)
Dear Hiroyuki,thank you for your Feedback.We hope to welcome you again soon.Best regards from Hilton Hotel Dresden

8/10 (良い)

Miura

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかく周辺の教会やお城が素晴らしい。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Sebastian Goldmann, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear Valued Guest,we are very happy to hear that you enjoyed your stay at Hilton Dresden and thank you for taking your time in writing this Feedback. We hope to welcome you again soon.Best regards from Hilton Hotel Dresden

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Sebastian Goldmann, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 27 日)
Dear Guest,we thank you for your positive feedback and hope, that you enjoyed your stay at our Hilton Hotel Dresden. We hope to see you back again soon. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
市内観光に最適な立地
ドレスデン観光に2泊3日で利用。 立地は最高。旧市街の中にあり、ほとんどの観光スポットが徒歩圏内にある。 部屋やバスルームも清潔で問題なし。 周囲に多数のカフェやレストランがあり、食べるところにも困らない。そしてホテル内には和食屋OGURAがある。 欧州でリーズナブルな価格で和食を提供するお店は貴重です。
2021 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Omo

2020 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安定のホテル
家族4人で宿泊しました。 他の都市のヒルトンホテルよりとてもリーズナブルだったのでこちらを選びました。 メゾネットタイプのとても広いお部屋で家族みんなでゆったりと過ごすことができましたが、お部屋の匂いだけが少し気になりました。部屋を入ってすぐ、二階へ上がる階段付近が何故か生ゴミ?汚物?のような匂いを感じ、そこだけが残念でしたが、その他はエグゼクティブラウンジにアクセスできたり、お部屋には可愛いウェルカムチョコがあったり、安定のクオリティで良かったです。 今回は一般的な観光はせず、クリスマスマーケットわ巡る滞在でしたが、駅からホテルまでの道中でほぼ全てのマーケットを回ることができ(荷物が多い方は先にホテルへ向かう必要あるかもしれませんが)、新市街へのアクセスも良かったです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear 安定のホテル, thank you very much for staying at the Hilton Dresden and for sharing your review. With pleasure I read that you enjoyed your stay with us and that our services and facilities met your expectations. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. With best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

2/10 (非常に不満)

Minkyu

2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とてもよかった。駐車場もわかりやすいが高い。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Jennifer Goetzからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear valued guest, it was a pleasure having you as our guest at the Hilton Dresden. We highly appreciate your positive feedback and would be delighted of welcoming you once again on your future visits to Dresden. Best regards Jennifer Götz Executive Assistant

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
チェックアウトを10時にしたが、長蛇の列で順番が来るまでに15分位待たされた。12時に通りかかったが同じ状況。市の観光税が別払いの為、各部屋ごとに宿泊後徴収の為、対応に時間がかかり、出発が遅れた。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear valued guest, thank you very much for your stay at the Hilton Dresden. I regret to read that you were not fully satisfied and I would like to apologise for the occurred waiting times. However, I hope to have the pleasure of welcoming you back one day. In the meantime we remain with kind regards Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光に最適な場所です。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Sophie Hammerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear guest I highly appreciate your positive feedback and would be delighted of welcoming you once again on your future visits to Dresden. Best regards Sophie Hammer Supervisor Guest Relation

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光するには最も適した場所であり、施設の清潔さやスタッフの対応も含めてかなり高いレベルであると思います。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Sophie Hammerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear guest thank you so much for staying with us and taking the time to share your impression. It is great to hear, that you benefited from our amazing location and found everything to your liking. We do hope to be your host again upon your next visit to Dresden. With kind regards Sophie Hammer Supervior Guest Relation

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
滞在中1日だけシャワーのお湯の温度が十分に上がらなかったが、総じて満足
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 9 日)
Dear valued guest, thank you very much for your positive feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon to the Hilton Dresden. With kind regards Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

shake_it_up

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何回か滞在しましたが、とても良いホテルです。街は安全で女性一人でも安心して歩けます。聖母教会の横で、世界的にも有名なオペラ(Semperoper)へも歩いて5分です。
2019 年 9 月に 7 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear valued guest, thank you very much for your stay at the Hilton Dresden and for your lovely feedback. We would be excited to welcome you again as our guest when you plan to visit Dresden the next time. Best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
旧市街の中心に位置するホテルで観光には最適。ただし、ドレスデン中央駅からは少し離れている。歩道が駅からホテルまで続いているので、カートを運びながら移動するのに問題ないが、徒歩で20分ほどかかった。  街中のためか、低層のホテルで、横に長い作りになっていた。部屋は小ぎれいで問題ない。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 9 日)
Dear valued guest, thank you so much for your stay at the Hilton Dresden and for taking the time to share your impression. It is great to hear, that you benefited from our amazing location and found everything to your liking. The entire team of the HILTON DRESDEN would be delighted to welcome you once again in the near future. With best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
好立地
ビジネス利用でしたが、周辺は旧市街で観光名所が多数あり、またレストランも充実しており、便利でした。ドレスデン中央駅からは徒歩20分以上かかるので、その点だけ注意が必要です。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear valued guest, greetings from Hilton Dresden. We hope this message finds you well. It was a pleasure having you as our guest at the Hilton Dresden. We highly appreciate your positive feedback and would be delighted of welcoming you once again on your future visits to Dresden. Best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

8/10 (良い)

Ikuta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
隅々まで注意が行き渡っている。
交通至便
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 31 日)
Dear Ikuta, greetings from Hilton Dresden. We hope this message finds you well. It was a pleasure having you as our guest at the Hilton Dresden. We highly appreciate your positive feedback and would be delighted of welcoming you once again on your future visits to Dresden. Best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
中心部にある素晴らしいホテル。清潔でした。 一泊でしたが,チェックイン時に20€を取られ,こちらの語学不足もありますが,税金と思いつつも,何の請求か分からず困りました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 16 日)
Dear valued guest, thank you very much for choosing to stay at the Hilton Dresden. Your feedback shows us, that you were not fully satisfied with your stay and I am very sorry for the inconvenience occurred. Should you need further assistance, please do not hesitate to contact me at anytime. With kind regards Jennifer Götz Executive Assistant Jennifer.Goetz@hiltondresden.com

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光に便利
観光に便利で、ドレスデン城もツヴィンガー宮殿も徒歩圏です。どちらも複数の館を巡る観光になりますが、途中でホテルに帰ってきて休憩できるのでゆったり過ごせました。エグゼクティブフロアの予約にしたのでラウンジが利用でき、海外で困る飲料水の心配もありませんでした。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Sophie Hammerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Guest, thank you so much for staying with us and taking the time to share your impression. It is great to hear, that you benefited from our amazing location and found everything to your liking. It would be a great pleasure to welcome you again at the Hilton Dresden! With best regards Sophie Hammer Supervisor Guest Relation

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Jennifer Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr positives Feedback über Ihren Aufenthalt im Hilton Dresden. Es freut uns sehr, dass Sie sich wohlgefühlt haben und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können. In der Zwischenzeit verbleiben wir mit herzlichen Grüßen, Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

ぶーらー之助、八王子市

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
アルトシュタットの主要な観光施設へのアクセスが抜群に良く、非常に満足しています。お風呂のシャワーが使い慣れないせいか若干使いづらく感じましたが、些細です。エレベーターの制御システムがやや古いせいだと思いますが、待ち時間が長めでした。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Jennifer_Götzからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear ぶーらー之助, thank you very much for staying at the Hilton Dresden and for sharing your review. With pleasure I read that you enjoyed your stay with us and that our services and facilities met your expectations. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. With best regards, Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre überaus positive Rückmeldung. Wir freuen uns, dass Sie sich wohlgefühlt haben und werden auch bei Ihrem nächsten Besuch alles dafür tun, damit dieser in positiver Erinnerung bleibt. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal im Hilton Dresden! Markus Rapatz Generaldirektor

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 7 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 9 日)
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback über Ihren Aufenthalt im Hilton Dresden. Es freut uns sehr, dass Sie sich wohlgefühlt haben und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können. In der Zwischenzeit verbleiben wir mit herzlichen Grüßen aus Dresden, Markus Rapatz Generaldirektor

6/10 (普通)

chie

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
立地条件は素晴らしかったです。 お部屋のベッドが予約の時と違っていたので、ホテルの方に申し上げましたが替えていただけませんでした。後は問題ありません。ネットで予約だと伝わらないんだと思いました。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear chie, thank you for your stay with us at the Hilton Dresden. We are happy that you benefited from our amazing location and we do hope to have the chance of welcoming you once again in the future. With kind regards, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

あいん

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Dear あいん, thank you so much for taking a moment to share your experience of your recent visit at the Hilton Dresden. With pleasure I read that you very much enjoyed your stay with us and that everything was to your liking. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. With best regards, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 6 日)
Sehr geehrter Gast, haben Sie vielen Dank für Ihr positives Feedback über Ihren Aufenthalt im Hilton Dresden. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Über ein Wiedersehen im Hilton Dresden freuen wir uns sehr. Herzliche Grüße, Markus Rapatz Generaldirektor

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
近くのトラムが、、、
場所は、旧市街のど真ん中ですので、観光には申し分無しです。ただ現在トラムが工事中?て、ホテル近所のトラムが運休してます。よって10分程、駅までかかります。タクシー利用者には関係無しです。ヒルトンクラスですので、あえて申しますが、3日連続おなじの朝食メニューは如何と思いますが、、、ヨーロッパなので仕方ないかもですかね。
2018 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

symbolic

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントはあまり親切でないかも。 日本のような親切さを期待するのは意味ないのかも。 部屋はきれい。アクセスも便利。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 21 日)
Dear symbolic, thank you very much for staying at the Hilton Dresden and for sharing your review. Unfortunately I realized with regret that our reception staff could not leave a good impression with you. I have already discussed this with the responsible head of department and further training sessions will be held, as friendliness and cordiality in particular are the hallmark of the Hilton Dresden. I look forward to welcoming you once again at the Hilton Dresden in the near future. Best regards, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

mutant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
internet access のパスワードが頻繁に変更になります。電話して聞いても、ドイツ語訛りなので聞き取りにくいです。  夏のドイツは最高気温が 35度ぐらいになる日があります。そんな日にエアコンが壊れてしまい、部屋を変えてもらいました。 それ以外は、快適な滞在でした。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Markus_Rapatzからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear mutant, thank you very much for staying with us at the Hilton Dresden. With pleasure I read that you generally enjoyed your stay with us. However, I do regret the inconvenience occurred with the WIFI and the air conditioner. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. With best regards, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心地には近い
室内は、きれいに使用されています。(経過年数はところどころあり) 室内にスリッパはあります。 ただ建物が古めのため、水回りの使用感と若干臭いが気になりました。 レストラン側だと深夜近くまで音が気になるかもしれません。

10/10 (非常に良い)

デルムンド大佐、メキシコ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
流石にヒルトン
部屋も新しくて綺麗です。流石にヒルトンホテルは期待を裏切りませんね。楽しい休日をすごす事が出来ました。
2018 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 5 日)
Dear User デルムンド大佐, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel and for sharing your review. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. Best regards Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヴァヴェル城がすぐ近くに見えるホテル
旧市街を回るには最適なロケーション。バスルーム内も清潔で、バスタブにお湯を張ってゆっくり出来ました。
2018 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 6 日)
Dear Guests, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel. With great pleasure we read, that enjoyed your stay with us and that you remained satisfied with our services and facilities. Thank you for sharing your experience with other travellers and the whole Hilton Dresden Team is looking forward to hosting you again soon. Best regards Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

iwa、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光拠点としても素晴らしい立地
便利そうな立地だと思い予約しましたが、本当に便利で良かったです。 ドレスデンの駅からも、お城、美術館、ゼンパーオーパーその他観光地からも、徒歩圏内。 次回もしドレスデンに行っても絶対泊まります。
2018 年 2 月に 4 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 11 日)
Dear Guests, Thank you very much indeed for staying with us during your recent visit to Dresden and for your thoughtful review. We were delighted to learn that you were satisfied with your stay. We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

hirokazu

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
wifiが有料
wifiがお部屋では、有料となります。 4星ホテルなのに今時、ロビーだけは、使えるだけとは、サービス全般が良いにとても残念です。 それとタオルなど交換は毎日お願いしたい。
2018 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Dresdenからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 23 日)
Dear User hirokazu, Thank you very much for your recent stay and your review. Concerning the internet, please allow us to recommend you our Guest Loyalty Program Hilton Honors. Exclusive benefits at our hotels as well as free Wi-Fi in our guest rooms await you. Our Front Desk Team would be very happy to assist you. We are looking forward to welcoming you back. Best regards Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

Kiyotaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念
コンシェルジュの愛想が悪かったのが残念だったが、場所は便利でした。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

takion

ツインの部屋は無いそうです
今までに宿泊したヒルトンの中で、最も狭く古かったです。ツインで予約したにもかかわらず、そもそも部屋はダブルしか無いと言われました。シーツを取って、自分でベッドを2つに離すよう指示されました。クリスマスマーケットの目の前のせいか、夜は1時過ぎまで通りがうるさかったです。アメニティは1部屋に1セットのみのようです。
2017 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光地のど真ん中で、アクセスがかなりよい。 ホテルのアメニティは下記がなかった。 歯ブラシ シェイバー ホテル周りには、たくさんのレストランがあり基本的には困ることがない
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Toru、Sendai, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel located in the middle of sightseeing sites
It takes more than 30 min walk from the train station. If you carry large luggage, please take taxi with less than 10 EUR. They asked us early check charge 25 EUR. They also charge us 5 EUR per night per person as city tax, although Expedia said the room price already paid includes tax. How come?
2017 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中世都市を満喫
ドレスデンを訪問したときはいつもヒルトンドレスデンに宿泊します。聖母教会、オペラハウス、王宮など多くの史跡の中にあり、中世都市に滞在する感じです。ホテル滞在も快適です。
2017 年 6 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

マトリョーシカ、バンコク

良かった点 : 清潔度
観光に最高のロケーション
ロケーションは最高、部屋の掃除も行き届いていた。ただ建物自体の古さが否めない。スタッフはフレンドリーさはないが言えばきちんと対応してくれる。冷蔵庫が壊れていて嫌だった。ハウスメーキングの人が4回も部屋を勝手に開けて入って来た。2日目のタオルの補充が足りなかった。
2017 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

shukichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
町中に近く歩いて行ける範囲が多いなど、また朝食もバラエテイーが多く満足。 夕食の肉が少し硬かったが、日本と比較してもしょうがないと納得。部屋で洗濯物を干すところがなく、窓わきにかけたが、周りの景観を気にする必要があった
2017 年 6 月に 2 泊滞在
Hilton Dresden Teamからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 29 日)
Dear shukichi, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel and for sharing your review. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. Sincerely Yours, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光名所が近くて良かった。
旧市街地の中心に位置しているため見所観光には歩けて便利。朝食は良かった。部屋でのWiFiが有料であったのは残念。コストパフォーマンスは良い。
2017 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tomoyasu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 2 月 6 日)
Dear Tomoyasu, Thank you very much indeed for staying with us during your recent visit to Dresden and for your thoughtful review. We were delighted to learn that you were so satisfied with your stay and we all look forward to welcoming you back soon. With kind regards Markus Rapatz General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
街の中心にあって夜の散策に最適。 ただ駅からは離れているのでスーツケースを持っての移動は大変。 フロントも客室も清潔感があってとても快適でした。
Hilton Dresden Teamからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton Dresden Hotel and for the nice words in your review. We are glad that your one-night stay was memorable and that you enjoyed our services. We hope you will visit Dresden again soon and we will have the chance to welcome you again in our hotel. Best regards Markus Rapatz General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
3日間滞在しました。 観光には最高の立地ですがフロントに電話しても繋がらない。 これ以上長く書かれません
Hilton Dresden Teamからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 12 日)
Dear Guest, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel and for sharing your review. The whole Hilton Dresden Team will be looking forward to hosting you again in the future. Sincerely Yours, Markus Rapatz General Manager

8/10 (良い)

John、Keighley

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
Sss
2024 年 5 月に 2 泊滞在