Ich war zum Tauchen dort und hatte insofern keinen Luxus gebucht oder erwartet. Das Personal war sehr freundlich, das Frühstück war reichlich, gut und abwechslungsreich. Das Restaurant bietet eine reichliche Auswahl und es schmeckt. Das Dive office hat mir bei der Auswahl meiner Tauchgänge sehr geholfen, die Tauchguides waren kompetent und sehr angenehm. Ich würde wiederkommen. Danke für den angenehmen Aufenthalt.
Olaf
2025 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Cristy
2024 年 12 月 31 日
Cristy
2024 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Fredrik
2024 年 7 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fredrik
2024 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Håkan
2020 年 2 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Härligt . Underbar personal dock kunde ägaren kanske kunnat hälsa när vi mötte honom. Prisvärt . Låg precis på stranden så närmare vattnet än så är svårt att bo . Kan tänka oss att bo här igen .
Håkan och BRITT MARIE
Håkan
2020 年 1 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 7 月 22 日
its alright, be careful with *fan* rooms. it doesnt have air condition. breakfast was terrible. plain toast and egg thats it.
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
diana
2019 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
diana
2019 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 19 日
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel for diving
Stayed for four days with friends on a diving holiday. The rooms were comfortable and the hotel is situated right on the beach next to where the public ferry drops you off, can't get more convenient than that! The dive centre was top notch, great guides and good quality equipment. Would definitely stay again.
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marina
2019 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Marina
2019 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Walid
2019 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Walid
2019 年 2 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 12 日
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 7 日
良かった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 8 泊滞在
6/10 (普通)
Mergim
2019 年 2 月 6 日
気になった点 : スタッフとサービス
Little Mermaid
Starten var litt trøblete da de ikke fant oss i booking systemet. Måtte vise frem dokumentasjon fra hotels.com og vente i ca 10-15 min før de løste det. Stort og greit rom. Da vi kom inn på rommet så vi at badet ikke var så rent. Sa ifra til personalet og de rettet opp i det. Fant ut at det var bed bugs i madrassen og så ifra til personalet på morgningen etter at vi fant ut det. Etter en liten samtale med dem der de ville spraye madrassen fikk vi et nytt rom. Etter denne hendelsen opplevde vi at personalet ikke var så blide og serviceinnstilte som tidligere. Av opp til 10 personer på jobb var det en til to personer som sa god morgen eller god natt. Ikke det verste rommet eller opphold, men heller ikke det beste. Fantastisk øy som vi absolutt skal tilbake til, men på på et annet hotell.