フロント

ラ メゾン デ テットの口コミ

5 out of 5
ラ メゾン デ テット
19, rue des Têtes, Colmar, Alsace

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 201 件の口コミ中 148 件が非常に良い" "
評価 8 - 201 件の口コミ中 36 件が良い" "
評価 6 - 201 件の口コミ中 12 件が普通" "
評価 4 - 201 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 201 件の口コミ中 2 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Rie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 29 日)
Chère Madame,Nous sommes ravis que votre séjour vous ai plu !Toutes nos équipes vous remercient pour ce retour positif.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

Toshio

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 29 日)
Cher Monsieur,Un grand merci pour ce retour positif !Nous espérons vous accueillir à nouveau,Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高なホテル
とても綺麗で、清潔で、スタッフも皆親切でとても過ごしやすかったです。バスローブがひとつしかなかったり、ドライヤーがうまく使えなかったりしましたが、レセプションに電話したらすぐに対応してもらえてとても快適でした。さすが、ルレ・シャトー加盟ホテルです。
2020 年 8 月に 1 泊滞在
Marilyn & Eric GIRARDIN - Managersからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 26 日)
Dear Guest, We thank you for your kind comment. We appreciated to read you like your stay by us. Due to COVID, wwe put only one bathrobe in room. But you may have of course a second one on asking. Don't hesitate to ask reception for hair dryer if it doesn't work. We will be happy to give you another one. We hope to welcome your another time. Best regards, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

8/10 (良い)

カステラ、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地は最高。歴史的建造物のホテルなので美しく、観光客が入口前に群がって写真撮影してました。 朝食も美味しく、室内も清潔☆*。 有名シェフが空き時間に雑用やお庭の植木にお水をあげたりしてる姿を見て微笑ましかった。 ただ、オフシーズンのせいか、せっかくのガーデンのカウチソファのマットレスが撤去されてて枠組みのみお庭に放置されていて若干見苦しかったのが残念……。もっとお庭の手入れをして、どの時期も景観よくすればホテルの価値はあがると思う。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YOSHITAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高レベルです。
施設・備品のクオリティ、スタッフの対応力、朝食内容など、申し分有りません。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Marilyn & Eric Girardinからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 28 日)
Dear YOSHITAKA, Thank you for sharing your mind about your stay. We are pleased to read you enjoy your stay in our house. We hope to welcome you once again. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
合理的サービスに徹した宿
当地きっての名門ホテルだけあって、快適に過ごせたが、チック・インの時間が午後4時からなので、一旦部屋で一休みしてから街の散策にというわけにはゆかなかった。また、浴室アメニティーは良質のものが用意されていたが、櫛あるいはヘアブラシの用意はなし。男性用の髭剃りセット等も有料でなら提供ありといった具合に、極めて合理主義に徹したサービスだった。併設のブラスリーで夕食を取ったが、前菜のアスパラガスのスープは極めて美味。メイン料理に魚のすり身を使った「クネル」を注文したが、これまでに何度も食したものとはひと味違った独創的な一皿だった。だが、やや塩味が強い気がして、その旨、サービス担当者にも感想を述べておいた。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コルマールで歴史ある素敵なホテル
とてもいいホテルでした。チェックインはスムーズでしたし、駐車場も丁寧に案内して頂きました。ブラッスリーの郷土料理も美味しかったです。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 10 日)
Dear Guest, Many thanks for this lovely comment about your stay in La Maison des Têtes. We appreciated reading your stay lives up to your exceptation. We hope to welcome you another time, during your next trip in Alsace. Yours Faithfully, Marilyn and Eric Girardin.

8/10 (良い)

SAYOKO

良かった点 : 清潔度
観光名所でもある高級ホテル
旧い由緒ある建物をリニューアルしたとてもステキなホテルでした。窓や梁も趣きがあり 落ち着きと高級感溢れる部屋でした。(charactere room 45㎡)ただ部屋の間接照明が少なく日本人には暗すぎるのでは?ガイドブックをみるのが困難でした。また部屋の窓の外には多くの観光客が絶え間なく訪れて私達の部屋を見上げてくるので窓もあけられません。(部屋は表通りに面していて観光名所のひとつメゾン・デ・テート(頭の家)だったからです。 こじんまりとした家族経営のような笑顔あふれるスタッフやおしゃれなロビーも良い雰囲気です。 ロケーションもよく、ウンターリンデン博物館まで徒歩2〜3分です。
2017 年 12 月に 2 泊滞在
Marilyn and Eric Girardinからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 3 日)
Dear Guest, Many thanks for writing this comment about your stay. We are pleased to read you have appreciated your stay thank your room, the ambiance and the staff. We have well took note your remark about light in the room. Your comment is very important for us in order to improve our service. We stay at your disposal for any further information. Yours Faithfully, Marilyn and Eric Girardin.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な滞在
建物自体が旧市街の見所の一つで便利なロケーションです。部屋は改装されていて快適ですが、外観のユニークさに比べると少しシンプルすぎる印象も。
2017 年 9 月に 1 泊滞在
Dear Guest, Many thanks for writting a comment about your stay in our House. We are pleased to read design lives up to your expectations. We hope to welcome you another time. Yours Faithfully, Marilyn and Eric Girardin.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
歴史的建造物に泊まる
テットの家に泊まる。窓を開けると、ファザードの頭が見える。ホテルの前は観光客が写真撮影をしている。ホテルの部屋の設備は新しく、アーリーチェックインも気軽に行ってくれた。ウェルカムケーキがとっても美味しかった。トイレがバスルームとは別で、トイレ内の照明は頭から支柱が出ているものだった。
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Marilyn and Eric Girardinからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience about your stay in La Maison des Têtes. We are pleased to read you have appreciated the location and the historical building. We took note your remarks. We hope to welcome you another time. Yours Faithfully, Marilyn and Eric Girardin.

10/10 (非常に良い)

OI、関東地方

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最も歴史的な建物に泊まることができます
頭の建物と呼ばれる古い建物の内部をリノベーションしたホテルで、星付きのレストランが併設しています。クラシックな木組みの部屋で、設備は近代的、ケーキがタダでした。美味しかったです。沢山の観光客が建物の写真を撮っていました。
2017 年 7 月に 1 泊滞在
Marilyn and Eric Girardinからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for your comment. We are pleased to read you have appreciated your stay, especially historical building of hotel, cake in the room. In fact our hotel is very well know in the town, that why many tourists take it in photo. We hope to welcome you during a next visit in Alsace. Yours Faithfully, Marilyn and Eric Girardin.

10/10 (非常に良い)

NAORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しくてキレイ
新しくて広くて快適です。一番狭い部屋でしたが二人で十分の広さです。スリッパもありアメニティはNUXEでした。バスタブはないけどシャワーは快適で素敵でした。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 16 日)
Dear Clients, We thank you for having shared your experience following your recent stay at the hotel La Maison des Têtes. We are happy to read that you appreciated your stay in our hotel and we hope to welcome you again. Very warmly, Marilyn Girardin

8/10 (良い)

micky

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルスタッフが親切。
フロントの女性スタッフの方が親切だった。ホテル内のレストランで夕食をしたが、レストラン男性スタッフも親切。
Marilyn Girardinからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 16 日)
Dear micky, We thank you for having shared your experience following your recent stay at the hotel La Maison des Têtes. We are happy to read that you appreciated your stay in our hotel and we hope to welcome you again. Very warmly, Marilyn Girardin.

8/10 (良い)

TAIICHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

きゃんみ、京都市

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食の美味しい事、プティマロンのコンフィチュールがびっくりする位美味しいです。立地も良かったです、次回来る時も是非こちらにしたいです。

6/10 (普通)

Nadine

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
イメージした通りの可愛くて、パリに比べたら広めのお部屋で快適でした。
お部屋はよかったけれど、チェックアウトの時、既にカードで宿泊費は支払済だったのにも関わらず、食事代プラス宿泊費まで纏めて請求されました。フランス語と英語で、宿泊費は支払済だとわからせたけど、一体その確認はホテル側でどうなってるのかと思いました。あと、コルマールの滞在での税金もわかりにくかったです。パリのホテル、オテルデカネットは最悪だったけど、チェックアウトでは1ユーロも払いませんでした。

10/10 (非常に良い)

Philipp

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gehobene Unterkunft mit außergewöhnlichen Service und tollem Frühstück. Ausstattung für den Preis jedoch durchaus teuer.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Evan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A stunning property, with a very attentive staff. Very quiet, carpeted rooms which look down into a historic sunlit courtyard. The breakfast was a great experience, along with their amazing Michelin star restaurant. Overall an incredible hotel experience
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérantsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Sir,Thank you for your kind comment!We are delighted to read that you were satisfied with the services provided by all our teams.We look forward to welcoming you back!Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

Rupert

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel restaurants were closed and check in staff seemed unfamiliar with alternatives, though she did have some printed sheets.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérantsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear sir,Thank you for leaving your impressions of your stay.We are delighted to read that your stay went well.Our receptionists know the city and are available to give you information about the different restaurants.The lists have been made in order to inform you as best as possible and to give you the most accurate information possible.Respectfully,Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Managers

10/10 (非常に良い)

Louise

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Chère Madame,Merci pour cette superbe note !Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

Vargas-Garcia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
N/a
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Gérantsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Cher Monsieur Vargas-Garcia,Merci pour cette superbe note ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit déroulé au mieux.Nos équipes et nous espérons avoir la joie de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Gérants

10/10 (非常に良い)

Angela

良かった点 : スタッフとサービス
Preis Leistung absurd; kleines Zi, schmutziger Spannteppich; keines von 2 Restaurant hat So, und Mo. Abend offen
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Sehr geehrte Frau, wir möchten Ihnen dafür danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch im Maison des Têtes mitzuteilen. Es tut uns leid zu hören, dass das Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.Seien Sie versichert, dass wir Ihre Anmerkungen bezüglich des Teppichs an die zuständigen Abteilungen weiterleiten.Wir bitten Sie, sich beim nächsten Mal an unsere Rezeption zu wenden, damit wir Ihnen eine Zimmerkategorie zuweisen können, die Ihnen besser zusagt.Wir informieren unsere Gäste auf unserer Website darüber, dass unsere Restaurants sonntags und montags geschlossen sind. Unsere Mitarbeiter stehen Ihnen weiterhin zur Verfügung, um Sie zu beraten und Restaurants in der Nähe des Hotels zu reservieren.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Geschäftsführer

10/10 (非常に良い)

Gert Fisker

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérantsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Cher Monsieur,Un grand merci pour cette superbe note !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

Finn

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 29 日)
Cher Monsieur,Merci pour ce 10/10 ! Nous sommes ravis que votre séjour vous ai plu.Nous espérons vous accueillir à nouveau chez nous.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely hotel
Beautiful hotel in great location Great room with comfy beds and pillows Excellent restaurant
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDINからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear Mr, We are delighted to read your comment, and to hear that you have appreciated all our services at the Maison des Têtes.All our teams would like to thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you back. Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

WENDY

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed in the only front balcony looking out on the street and did not realize it was the number 2 attraction in Colmar (The House of Heads). It was so much fun. The bountiful breakfast was awesome both mornings also.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managersからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear Mrs PARMER, We are delighted to hear that you have appreciated all our services at the Maison des Têtes.The Maison des Têtes is indeed a well-known building that attracts many visitors ;)All our teams would like to thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you back. Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

4/10 (不満)

Steven、Aventura

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property is NOT a five star hotel by any means. It’s a three star on a good day. One person working there at front desk. No valet, bell boys , concierge. The room as sub par and dangerous. Very low beams everywhere. Carpet is dirty and smelly. We stayed one night and decided to leave and they wouldn’t refund our second night. Don’t be fooled.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Eric GIRARDIN - Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
Dear customer, Thank you for taking the time to write to us.This is a historic house from 1609. The rooms have been adapted to the house and the Alsatian architecture. We would like to inform you that the carpets were changed at the beginning of the year in February 2023.As this is an Expedia booking, we have no control over it. Madame was unpleasant with our staff. RespectfullyEric GIRARDIN - Manager

8/10 (良い)

luc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Restaurant gesloten Terras onverzorgd Ontbijt super
2023 年 7 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
Dear Sir,We are delighted to read that you enjoyed our homemade breakfast. Indeed, we inform on the different sites, the weekly closure of our two restaurants on Sunday and Monday.Our receptionists are always pleased to help our guests with some recommendations and reservations for restaurants in Colmar.Please be assured that the information you took the time to list in your comment have, of course, been shared and followed up with the Chef and dedicated teams.Hope to welcome you another time.Best regards,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Stefania

2023 年 7 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
Dear Madam,Thank you for your great rewards !We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.we sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Lawrence

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel is located in a unique historical building. It’s centerally located in the old town. Staff was attentive and made sure we had reservations or suggestions to restaurants. Room was comfortable. Breakfast was simple and delicious, part of the room rate and the complimentary baked pastry was mmmm….😋 along with one gifted to us on departure.
2023 年 6 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 3 日)
Dear Madam,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.It will be a pleasure to inform our pastry Chef that you enjoyed their works. All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Luis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel hermoso Muy bien ubicado El restaurante de menú de degustación, increíble La cama Las amenidades del cuarto de primera Estacionamiento
2023 年 6 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Dear Sir,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Guillermo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Dear Sir,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Anna Kristina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Just Fantastic
Just fantastic , perfect service , perfect location , wonderful breakfast , is just fantastic , will absolutely stay here again next time we come to Colmar
2023 年 5 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 19 日)
Dear Anna KristinaMany thanks for this complimentary comment!We are delighted to hear that you enjoyed the service of our teams, our breakfast and all your experience in La Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Anna Kristina

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Espectacular
Este hotel es increíble , el Servicio es lo mejor todo el personal es súper atento , la ubicación perfecta , el desayuno una delicia , muchas gracias al personal por hacer que tuvimos una estancia espectacular. El restaurante de una estrella Michelin en el hotel una experiencia increíble. Si volvemos a Colmar sin duda nos quedamos en este hotel otra vez .
2023 年 5 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 19 日)
Dear Anna Kristina,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Michele

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel in great location. Breakfast was suburb. Bar was not open during our stay.
2023 年 4 月に 4 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear Madam and Sir,Thank you for taking the time to share your feeling with us about your stay in La Maison des Têtes.We are delighted to learn that you enjoyed our House and especially our breakfast. For now we do not have a bar area, but our teams are pleased to serve you something in our reception or in your room. Do not hesitate to ask our reception team for a drink.We hope to have the joy of welcoming you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 (非常に良い)

Jean Michel

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Séjourner dans cette hôtel est un vrai plaisir, si vous le pouvez, faites-vous plaisir en payant le séjour un peu plus que d’habitude, vous ne le regretterez pas
2023 年 4 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Cher Monsieur,Quel plaisir de vous lire !Nous sommes enchantés d’apprendre que vous avez apprécié l’ensemble de votre séjour au sein de la Maison des Têtes.L’ensemble des équipes se joint à nous pour vous remercier de ce retour très positif et espère sincèrement vous accueillir à nouveau. Respectueusement, FannyChef de réception

10/10 (非常に良い)

Brigitte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Un hôtel où on ne se prend pas la tête...
Superbe séjour à Colmar, personnel attentionné et sympathique, petit-déjeuner exceptionnel avec une formule très originale (buffet apporté et sac à emmener ce qui n'a pas pu être consommé fourni. Bravo à toute l'équipe sans oublier le "Chef" A faire sans hésiter.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Chère Madame,Quelle belle satisfaction pour nous de lire votre commentaire.Nous sommes enchantés d’apprendre que vous avez apprécié l’ensemble de nos services au sein de la Maison des Têtes.Toutes les équipes se joint à nous pour vous remercier de ce retour très positif et espère sincèrement vous accueillir à nouveau. Respectueusement, FannyChef de réception

2/10 (非常に不満)

Halit

2023 年 3 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtes からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 21 日)
Dear Halit Tacir,What a disappointment for our team and ourselves to read your feelings!Please accept our apologies for not having lived up to your expectations.Unfortunately, you don't tell us why you were disappointed, but we respect your feelings.We assure you that we carry out our profession with passion & dedication. Our entire team works daily to support our customers. The satisfaction of our customers is our greatest reward.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

Ruyter Kepler

2023 年 3 月に 2 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 21 日)
Dear Ruyter Kepler, What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Manager

10/10 (非常に良い)

Nora

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Günter

2022 年 12 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 3 日)
Cher Monsieur,Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne.Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 (非常に良い)

Kurt

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay was excellent. Check in, check out very efficient and friendly Breakfast outstanding, top service
2022 年 9 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 7 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our Relais & Chateaux House.We are delighted that you enjoyed your experience.We hope to welcome you once again.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

vasco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 5 日)
Dear Mr Dias,Thank you for choosing our Maison Alsacienne.We are delighted that you enjoyed your experience.We hope to welcome you once again.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

8/10 (良い)

Cécilia

良かった点 : 清潔度
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Davide

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 12 日)
Cher Monsieur, Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne. Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

8/10 (良い)

Katharina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mir hat alles gefallen plus liebvoll gestaltetes persönliches Frühstücksbuffet. Das einzige wovor ich grossen Respekt hatte sind die Bodenplatte in der Dusche = äusserst rutschig.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 31 日)
Dear Valued Client, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. Be assured we have taken good note of your note about our shower floor. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

Gerald

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect stay. Staff friendly and helpful. Beautiful inn. And the food was fantastic. A special thank you to Chef Girardin for his personal warm welcome. We look forward to returning.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 17 日)
Dear Mr & Mrs FRIED, What a pleasure to read you ! We are delighted to hear that you enjoyed your entire stay at the Maison des Têtes. All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN – Manager

10/10 (非常に良い)

jose

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Un hotel de Primera
2022 年 6 月に 3 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 6 日)
Dear Valued Client, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 (非常に良い)

Claes

2022 年 2 月に 1 泊滞在
La Maison des Têtesからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 27 日)
Cher Client, Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne. Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

2/10 (非常に不満)

CEM

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 2 泊滞在