シャワー付き浴槽、深めの浴槽、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー

ラディソン ブル リゾート ブコベルの口コミ

4 out of 5
ラディソン ブル リゾート ブコベル
Polyanitsa Village, Yaremche Town Council, Bukovel

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 132 件の口コミ中 92 件が非常に良い" "
評価 8 - 132 件の口コミ中 24 件が良い" "
評価 6 - 132 件の口コミ中 8 件が普通" "
評価 4 - 132 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 132 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Yuriko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スキーに最高
スキーに行くなら最高です。ゲレンデまですぐだし、レンタルもある。でも、朝食が無いのに価格が高過ぎる気がします。朝食くらいつけて欲しい。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Front Office Manager, Vitalii Pidhirskyiからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Yuriko, We would like to thank you for your loyalty, it is a pleasure to welcome you as our guest. Thank you very much for your kind note. We wish you all the best and we are looking forward already to welcome you back next time at the our Hotel.

10/10 (非常に良い)

Ivan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Victor、Newington

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

volodymyr

2022 年 8 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 18 日)
Dear Mr Volodymyr, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

2/10 (非常に不満)

Igor

良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
Rude personel. Problems with keycard every single day. Pretty old rooms, shower was broken.
2022 年 2 月に 4 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 10 日)
Dear Mr Igor, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Maryana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Igor

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Stayed for 10 times here and this is the first time the personal was rude and not friendly at all.
2022 年 1 月に 4 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 14 日)
Dear Mr Igor, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

6/10 (普通)

Lyubov

出張
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Need major upkeep
This hotel used to be nice. But now need lots of of upkeep. Walls are peeling cracks everywhere. Showers and baths are need major upkeep. The Bar area is very dirty floors furniture I hope they can keep up even because of Covid.
2022 年 1 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 4 日)
Dear Ms Lyubov, Thanks for your honest feedback. It’s disappointing to hear that the hotel didn’t meet with your expectations. We’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. Hope you will visit us again. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

VOLODYMYR、Kyiv

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything good
2022 年 1 月に 5 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 12 日)
We are so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Mykhailo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Супер
Как всегда все замечательно лучший отель буковеля
2021 年 12 月に 4 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 11 日)
Уважаемый Михаил, Такие отзывы, как Ваш, воодушевляют нас! Мы очень рады, что Вам понравился наш отель, и надеемся, что в ближайшем будущем Вы остановитесь у нас снова! С уважением, Команда Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 (非常に良い)

Valerii

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 11 日)
Дякуємо за Ваш відгук - нам дуже приємно, що Вам сподобалося перебування в нашому готелі! З повагою, Команда Radisson Blu Resort, Bukovel

4/10 (不満)

Talal

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
الموظفين متعالين جداً ، الغرف لا يتم نظافتها بالشكل المطلوب اكل خدمة الغرف سيء جداً
2021 年 12 月に 4 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 14 日)
Dear Mr Talal, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 (非常に良い)

Yevhenii

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 1 日)
Dear Yevhenii, we are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future. Best regards, Team of Radisson Blu Resort, Bukovel

6/10 (普通)

Ahmad

家族旅行
Not bad
2021 年 11 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 22 日)
We are so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Kasper

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 1 日)
Dear Kasper, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Taras

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 28 日)
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Nazar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 28 日)
Thanks for your positive comments, it’s great to hear you had such a good stay! Best regrads, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Mona

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing time
Had a great time in radisson blu bukovel , everything was great & amazing, friendly staff, but the food was not good , so many arabs comes to this resort it will be great if they provide arabic dishes
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 22 日)
Dear Mona, reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards, Radisson Blu Resort Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Sultan

良かった点 : スタッフとサービス
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 22 日)
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

2/10 (非常に不満)

Alex

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Hotel is old, and rooms are falling apart. Air conditioning did not work on our room. Someone in management is a thief, as they promised a refund for checking out a day early, and now telling me I checked out a day late, even though by that time I was in a different city. On a good side, the spa is very nice and the staff at the spa, the restaurant, and room service are all very nice. Unfortunate for them management is so incompetent as they can't keep AC working in the rooms and steal money after promising a refund.
2021 年 10 月に 6 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 22 日)
Dear Alex, Thanks for your honest feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. I’m really pleased you enjoyed our SPA and restaurant, thank you for the kind words. By the way, your refunding process is active, and as we told you before, we contacted Expedia Team and we are waiting for an answer, but no worries, the operation will be successful, we apologize for all the inconvenience related to this situation. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Arina Nikolaeva, Assistant Reservation Manager

10/10 (非常に良い)

Vasyl

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
All good, I’m really enjoy stay in this hotel !
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Arina NIkolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 18 日)
Dear Vasyl, reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Prus

2021 年 10 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 18 日)
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon! Best regards, Hotel Management

8/10 (良い)

Yaroslav、Cleveland

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good place, no good restaurant on site, lounge are is great
2021 年 9 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 18 日)
Dear Yaroslav, Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to our team. Best regards, Hotel Management

4/10 (不満)

Bohdan

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2021 年 9 月に 4 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 18 日)
Dear Bohdan, thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service, on this occasion something went wrong. I can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Best regards, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Olha

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Сподобалось
Дуже гарний номер, прибирання раз в день, хороший басейн і спа, в спа було небагато людей, для мене це плюс. Хотілось би, щоб була ще одна лаундж зона, бо та, що поруч рецепції не надто затишна і багато людей
2021 年 8 月に 6 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Шановна пані Ольго, Нам дуже приємно, що Вам сподобався наш готель, і, сподіваємось, наступного разу Ви зупинитесь саме у нас! З повагою, Команда готелю Radisson Blu Resort, Bukovel

10/10 (非常に良い)

Viktoriya

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Amazing views but remote location
Overall nice property with several areas that require improvements- location is far away from everything and requires driving to get to any place in Bukovel. Would be nice to have a free shuttle to the city. Room cleaning was spotless but the hall area was not cleaned during our stay at all- the same pile of garbage on a floor was there all 3 days. Breakfast has really nice, great selection of food.
2021 年 8 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Ms Viktoriya, Thank you for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to our team and I. We’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements. Best regards, Radisson Blu Resort, Bukovel Team

10/10 (非常に良い)

Aaron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 31 日)
I’m so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback.

2/10 (非常に不満)

Israel

気になった点 : スタッフとサービス
Nice hotel with rude and vicious staff!!!
I'm a gold member with bookings in over 20 countries and stayed with Expedia and Hotels.com in close to 50 cities across the globe. I've never felt a personal hatred coming from hotel staff until now. The staff were hostile and not accommodating to our religious dietry needs. We began eating our religious dietry food in a empty smoking room, the staff showed up and made us pack everything up. We vowed to clean up the place even cleaner than before but the staff refused saying that we all (six people in three seperate rooms) need to eat in our rooms and refused to let us dine outdoors on the side of the hotel. One of the staff even took it personal and kept following us for a while with a vicious/victorious smile to make sure we don't find a quiet spot in the huge outdoor premises to gulp down our food. She made us feel very uncomfortable. It was a very degrading moment as a client.
2021 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 31 日)
Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. We can only apologise for your experience and assure you this is not the usual standard here. We hope we get the chance to show you this in the future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق ممتاز ومناسب للعوائل ، رايق وشي فخم ويستحق ، الافطار ممتاز والاجواء رهيبة انصح فيه
2021 年 8 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 31 日)
Dear Mr Hussain, Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Fabrice

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 19 日)
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

FAISAL

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 6 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 19 日)
It’s great to get such good feedback, thank you.

10/10 (非常に良い)

Roman

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best place in Bukovel for families
Excellent place for both ski holidays and summer mountains hiking. Needs some attention to kitchen but overall great just as during all the previuys years.
2021 年 8 月に 6 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 19 日)
Dear Mr Roman, Reviews like this make it all worthwhile. We’re so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Mohammed

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق جميل و مرتب و الافضل في الموقع
المكان يشرح الصدر
2021 年 7 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 9 日)
Dear Mr Mohammed, We are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

Naser

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I.

10/10 (非常に良い)

Naser

2021 年 7 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
It’s great to get such good feedback, thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The hotel is pretty but i have many issues while I’m staying, i will not book in it again , there is much better hotels in the area.
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements.

10/10 (非常に良い)

Ramzi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
منتجع رائع بكل ما تعنيه الكلمة من معنى وسط الطبيعة المنتجع فخم وضخم جداً وحوله جميع الانشطة
2021 年 6 月に 3 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
I’m so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback.

10/10 (非常に良い)

suliman

2021 年 6 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
Great feedback, thank you!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely place, lovely view.
Lovely view from a lovey room. The downside was: 1) i would probably stay somewhere else in the summer because the ski resort area is just dirty now, 2) the dinner at night was not staffed well enough. my neighbor diner waited 40 minutes without anything served...not even the soup... The staff was trying - although it seemed others were getting some priority treatment even over my just ordering? Anyway, it's probably normally fine, but ...
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Arina Nikolaevaからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 13 日)
Thanks for taking the time to share your positive feedback, it means a lot to my team and I. We do use guest feedback to find areas of improvement and I will be sharing your feedback with the team. I hope we get the chance to host you again in the future and show you that your experience this time is not the norm.

10/10 (非常に良い)

Aminah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
مكيف الهواء كان حار في المساء لم أنم جيدا
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 14 日)
Thank you for this positive review, we hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Marco Denni

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
5 super overnatninger
Et framragende hotel. Prisen måske lidt i overkanten men det jo svært at vurdere for andre. Men et super ophold med alt hvad der høre sig til et ski ressort. Resturant og især deres morgenmad og tiden fra 7-11 helt perfekt. Anbefaler klart og kommer igen!
2021 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Viktor

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
this is the highest level. there is no such thing
that was great. breakfasts at the highest level, the spa center worked by appointment because of covid, but it was comfortable. a comfortable ski room with access to track 7, friendly staff. our friend was congratulated on her birthday, sent a compliment from the hotel)) thanks!
2021 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 25 日)
Dear Viktor, We are really pleased you enjoyed the hotel and hope to welcome you back in the near future. Best regards,

8/10 (良い)

Ali

2021 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2021 年 2 月 25 日)
Dear Ali, It’s great to get such good feedback, thank you. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Ziniak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Uoraby、Istanbul

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect location and design, it’s very clean, modern and wonderful We had a bad impression because of the reception lady, she was so tuft and uncooperative, but Demetry, the reception man is very perfect and cooperative
2020 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hans

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel in Bukovel!
Everything was really nice at Radisson Blu Resort Bukovel! My wife and I traveled there for our honeymoon first week of August 2020 and we really have not complaints. I made the reservation through Hotels.com and all was smooth. The professional and friendly staff at reception, spa, restaurant, cleaning services, and room service was amazing! If there is an opportunity, we would come back for sure. Thanks for all guys!
2020 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall very good but few things can be improved
This was our fourth stay in this hotel and we still like it as we did when went there first time. Views are excellent, location is close to restaurants and other businesses, ski resort is only minutes away. However it's starting to feel like hotel may need a bit of refresh as shower insulation strips are turned brown now and don't look very nice/clean and coffee creamer was expired (it was likely the one that was sitting there from pre COVID times). Pillows also starting to smell a bit weird. If those are fixed I'd definitely recommend this hotel to anyone during any season. They also have a pool and spa but those weren't available during our stay due to post COVID restrictions. Speaking of COVID they have hand sanitizers on every floor in front of elevators, a bottle of spay sanitizer in a bathroom and virtually everywhere else you may need it in the hotel.
2020 年 6 月に 1 泊滞在
Vitaliy Pidhirskyiからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 9 日)
Thank You for Your response about Radisson Blu Resort Bukovel! We are delighted to note that you had a pleasant experience during your stay with us, and appreciate your valuable feedback on our rooms. In reviewing your response I noticed areas where you rated us below what I consider to be acceptable. I want to make sure that you feel your comments were heard and I will make sure that necessary measures will be taken regarding your remark. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we apologize for the concerns you have about your experience at this hotel. Thank you once again for your review and for your patronage, and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Best regards, Vitaliy Pidhirskyi Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Ostap

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
+
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Vitalii Pidhirskyi, Front office managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 21 日)
Щиро дякуємо Вам за залишені коментарі, для нас дуже важливо чути Ваші відгуки про наш сервіс. Ми сподіваємося, що Ваш візит був приємним і з радістю чекаємо Вас знову в готелі Radisson Blu Resort Bukovel.

10/10 (非常に良い)

Volodymyr

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Vitalii Pidhirskyi, Front office managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Шановний пане Володимире, Щиро дякуємо Вам за залишену оцінку, для нас дуже важливо чути Ваші відгуки про наш сервіс. Ми сподіваємося, що Ваш візит був приємним і з радістю чекаємо Вас знову в готелі Radisson Blu Resort Bukovel.