ロビーラウンジ

ノボテル ブダペスト セントラムの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 381 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 491 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 89 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 33 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

pidkem、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
 ブダペスト中央駅からは歩きでは少しありますが、荷物がなければ問題ありません。  地下鉄の駅も近く、コンビニ?も近くて便利です。部屋の浴槽が大きくて深いので日本人向けです。冬の利用だったので、とても暖まりました。朝食のメニューが豊富で、ワッフルも自分で焼けて、焼きたてのアツアツを食べられました。次にブダペストに行くなら、必ずここです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ヨーロッパ一人旅、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
交通の便がよく、レストランやコンビニなど滞在に必要と思われるものが至近距離にある。レストランが小さいので、朝食は遅くなると並んでしまうのは時間がない人にとっては諦める場合があるのではないだろうか。
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

KEIKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パンの種類が豊富
朝食がとてもお勧めです。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

HIDENORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
抜群のロケーション。
フロント係員の話が担当によって違うことがあり困惑した。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great, clean
2019 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

しるくん、埼玉県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アールヌーボーが素敵♪
部屋はフツウですが、朝食会場などステキな内装です。 暑かったので水の無料サービスはありがたかったです。 チェックアウト時にこれからの移動はどうするのかを気にしてもらい、 予約していた空港送迎のバウチャーを見せると、ロビーで待っていた我々を探すようにしてくれました。
2018 年 8 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 5 泊滞在
Lajos C. からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 19 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your opinion of your stay. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please rest assured that we will do our best to improve our services. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope we can welcome you again in the near future. Sincerely, Lajos Czár General Manager

10/10 (非常に良い)

HIDENORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のロケーション。滞在中も人の優しさが感じられるホテルです。
ブダペストにはよく行きますが、宿泊はいつもこのホテルを選んでいます。 フロントの対応も迅速かつ丁寧で、市の中心部というロケーションも嬉しいです。 会議で利用したこともありますが、全ての点で合格と言えると思います。
2018 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takeshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
通りに面していない部屋だったせいか静かった。朝食の種類が多くてよかった。
2017 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Stay & Breakfast was wonderful.
it was very convenient for the public transportation, 2 mins talk from street car station / subway station. many restaurants are around the neighborhood. clean room, great breakfast, fitness gym, and the staffs are all helpful.

10/10 (非常に良い)

HIDENORI、福島県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また利用します!
素晴らしいロケーションと清潔感な最高。
QualityCoordinatorからの返信 (投稿日 : 2016 年 5 月 10 日)
Dear Valued Guest, We would like to take the opportunity to thank you for your nice review on Hotels.com regarding your stay at Novotel Budapest Centrum. Thank you very much for highlighting the central location of the hotel – hopefully you could easily reach many sights of the city and you had a memorable stay in Budapest. Furthermore, it is a pleasure to know that you were satisfied with the cleanliness and it was up to your expectations. We are looking forward to welcoming you in our hotel again; check our website for the next offers! Kind regards, Novotel Budapest Centrum

8/10 (良い)

makoto、リヨン、フランス

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ビジネスステイにも観光にも向いている。
道路側の部屋に宿泊。最上階の6階であったものの、外の車の音が度々気になった。それ以外はビジネスステイとして全く問題なし。価格もリーズナブル。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄駅、至近
主要な観光地やメインストリートからは、少し離れているが地下鉄まで徒歩で数十秒なので、さほど不便では無い。 朝食も素敵な会場だが、種類はそれなり。 ロビーにテレビゲームもあり、子供達が遊べます。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Samuele

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ho soggiornato per 4 giorni con la mia ragazza, struttura molto accogliente e personale molto gentile e disponibile. Colazione a buffet molto ricca. Note positive: - fermata del metro a pochi passi dall’hotel che porta nei punti più centrali di Budapest Nota negativa: - Il quartiere non è dei migliori
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Samuele,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Naseem

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Naseem,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

gladys

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Dear Gladys,We very much appreciate your review regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your review with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

6/10 (普通)

Merlyn Joseph

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Unclean carpets Dated decor Air conditioning not effective which we complained about but nothing was done
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Marlyn Joseph,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Budapest Centrum. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

6/10 (普通)

Abdul Wahab

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Transport was very close. Eating options were very close. Hotel is not very clean. When ever you reach the counter for any issue there response is that they cannot do anything until manager comes back and manager is there just in the morning. Manager was very helping but overall it is not worth the price as it is not what you would expect from a 4 star and for the price you pay.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Abdul Wahab,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Budapest Centrum. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Diane、Jacksonville

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
My room was extremely hot. Found it too warm to sleep. Was told only the AC was working but that they were aware it was not cooling effectively. Could have used a fan in the room at least. Otherwise staff was helpful and stay was good.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Attila Lénárt, Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Diane Carmichael,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Budapest Centrum. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

8/10 (良い)

Katerina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Great location and helpful staff. Beds comfy, however the rooms were a bit worn down and dated. Plenty of restaurants and cafes, but parking extremely expensive.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Attilaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

anthony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hôtel très bien placé, pas loin, loin des transports personnel sympathique.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for your kind words.I hope we can welcome you back for a future memorable occasion. Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Sherzod

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best wishes, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 (良い)

Ditte Friis

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 (良い)

Bence

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Overall good choice
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

10/10 (非常に良い)

Massimo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Soggiorno al Novotel centrum
Molto positiva
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Gentile ospite, Grazie per aver dedicato del tempo a condividere il suo feedback, non vediamo l'ora di accoglierla di nuovo nel prossimo futuro! Cordiali saluti, Nóra VidaSupervisore del Front Office

10/10 (非常に良い)

Ksenia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 (良い)

UMIT

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a bad experience the first night. They had issues with pipes and there was no running water. Then heater was not working. They fixed all the next day. Front desk manager Atilla was extremely helpfull.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Attilaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Attila LénártFront Office Manager

8/10 (良い)

Kamil

2024 年 1 月に 5 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

6/10 (普通)

Maria Elisabeth De

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Dear Maria Elisabeth,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Budapest Centrum Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Rudy

2023 年 12 月に 6 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

8/10 (良い)

Jill

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Main restaurant wasn’t open although it says on the website it was. Rooms on 1st floor had been refurbished but not ours on the 3rd. Staff at reception answered questions but not openly helpful.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Kristof Korponaiからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Jill,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Kristof KorponaiAssistant Front Office Manager

4/10 (不満)

Samuel

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Déçu
J’ai passé 3 jours dans cet hôtel, je suis très déçu. Propreté a désiré, salle de fitness très petite et machine en mauvais état. Le ménage était à peine fait tout les jours. Il ne s’agit plus d’un 4 étoiles, les chambres doivent être rafraîchies Par contre emplacement parfait
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Dear Guest. Thank you for taking time to share your feedback.We sincerely apologize for the disappointing experience you had during your recent stay with us. Your feedback is taken very seriously, and we deeply regret that we fell short of providing the high standards of cleanliness and service that we aim for.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards, Nóra VidaFront Office Supervisor

6/10 (普通)

Hyunmin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Reginald

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

4/10 (不満)

müge

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Guest, It was our pleasure to have you as our guests and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. Kind regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

8/10 (良い)

Nhlanhla Mavis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Convenient and good location
I would honestly stay here again, it's so convenient and close to almost everything. Definitely a good central hotel, clean and the staff is so friendly and helpful.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest, I'm glad to see that you've gathered positive experience at our hotel. Thank you for sharing it with us, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

10/10 (非常に良い)

Ulrike

2023 年 10 月に 4 泊滞在
Nóriからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to rate us, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

10/10 (非常に良い)

Joan

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nóriからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

6/10 (普通)

Magdalena

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Excellent place in down town. Close to a lot of touristic places. I didn´t like the poor maintenance; the curtains fell and no one came to fix it. The refrigerator was broken and no one came to fix it. I think they can do better.
2023 年 9 月に 9 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Guest Thank you for taking the time to tell us about your experience at the hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide an excellent service for our customers; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

10/10 (非常に良い)

Felix

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was very nice
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nóra Filepからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Dear Felix, Thank you for choosing and reviewing our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Budapest Centrum

8/10 (良い)

jan erik

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Nóra Filep からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Dear Jan Erik, Thank you for choosing and for your kind words and we're looking forward to your next visit! Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Budapest Centrum

10/10 (非常に良い)

rogelia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
3day stay
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Nóraからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback, we are looking forward to welcoming you back in the near future! Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor

6/10 (普通)

Fabienne

気になった点 : 客室の快適度
Hôtel très bruyant malgré les deux châssis au niveau de la rue
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Nóra Filepからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Fabienne, First of all thank you very much for your comments. We regret to hear your complaint. I'd like to mention that our location is in the centre of the city centre, so there is indeed more traffic. The next time you visit us, please let our colleagues know that you are requesting a quiet room so you can completely avoid the noise of the street. Best regards, Guest Experience Manager Novotel Budapest Centrum

8/10 (良い)

Nina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Nóra Filepからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Nina, Thank you for choosing and reviewing our hotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Budapest Centrum

6/10 (普通)

Giovanni

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Hotel in buona posizione a due passi dalla metro Blaha lujza ter, fermata bus e tram, personale reception cordiale Daniel in particolare si é dimostrato un vero professionista. Camera (nel nostgo caso 3 persone) piccola, dovevi salire sul divano letto per aprire le tende e le finestre, dotazione camera scarsa,manca tutto quello che un 4 stelle offre :acqua free solo all'arrivo, mini bar vuoto, set da bagno come cuffie per la doccia, vanity set, spazzolino o ciabattine. Pulizia della camere insufficiente quando la effettuano ( su 4 notti prenotate due volte la stanza non è stata rifatta) non ti cambiano ne puliscono i bicchiere e le tazze, il lavandino non viene pulito così come lo specchio, non vi scandalizzate se al posto dell tappetino del bagno trovate un asciugamano per il viso, assurdo. Buona la qualità del sonno, buona insonorizzazione nonostante la strada trafficata, scomodi i cuscini piccoli e quadrati.Buona la colazione per il salato, scarsa per il dolce, prodotti di pasticceria surgelati e di bassa qualità, succhi da erogatore solo arancia o mela . La sala colazioni chiude alle 10 ma non scandalizzatevi se alle 09,20 non trovate cornetti per loro é normale, ma dovrebbero sapere o qualcuno dovrebbe ricordargli che la colazione é un servizio che va offerto dall'apertura alla chiusura , offrendo alla clientela gli stessi prodotti, sempre. Buono il servizio bar, personale cortese sorridente e professio Nel complesso a parte degli spiacevoli inconvenienti, consigliato.
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Nóriからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Dear Guest, We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement.We are looking forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards,Nóra VidaFront Desk Supervisor