2 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (多国籍料理)

北京 オリエンタル ミンユエ (北京東方美爵酒店)の口コミ

4.5 out of 5
北京 オリエンタル ミンユエ (北京東方美爵酒店)
101 Jiaodaokou East Street, Dongcheng District, Beijing

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 318 件の口コミ中 125 件が非常に良い" "
評価 8 - 318 件の口コミ中 125 件が良い" "
評価 6 - 318 件の口コミ中 39 件が普通" "
評価 4 - 318 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 318 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 10 月に 2 泊滞在
Irene YUEからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 10 日)
在您入住期间为您提供优质服务并得到您的认可,我们表示感谢;同时也期待您下次入住,酒店除了靠近著名的美食街(簋街)外,周边步行可至的景点(雍和宫、国子监、南锣鼓巷、烟袋斜街、什刹海等...)也是您到北京来不错的选择。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1日目:浴槽の栓が閉まらなかったので部屋は変えてもらったがその部屋のシャワーのノズルからお湯が漏れていた。両替は現地の方が安いとのことだったがホテルの両替機の手数料が破格の高さだったため両替をやめた(10000円両替で手数料1000円相当)。チェックインの際に物を壊したりしたときのためにとの名目で事前に説明のない1000元を預り金として取られた(この時点で部屋の水が有料であることなど説明一切なし、さらに事前説明のない預り金でクレジットカードを出せと言われこの時点でかなりホテルに不信感しか湧かなかった) 最終日:エビアン(600ml程度)を全宿泊を通じて2本飲んだために150元(日本円で約2600円相当)を初日に支払ったチャージの中から取られた。いくらなんでも高すぎると抗議したが全く取り合ってもらえず。確かに中国語でエビアンに値札のタグはついていたようだが、エビアン自体は決して冷蔵庫の中に入っていたわけでもなく、むしろサービスですと言わんばかりにテーブルの上に置かれていたもの。また前述の通り事前にそうした説明は一切なかったあたりもかなり不親切。 シャワーや浴槽の栓が壊れていたことなどでこちらは迷惑を被っていることなども指摘したが、取り合ってもらえないばかりか挙句の果てには日本語の話せるスタッフに「それは関係ないだろ!!」と怒鳴られ最悪の印象での旅行終了となった。 結論としてはもう二度と泊まりたくないし今後北京に行かれる方にも絶対にお勧めしないホテルと考える。 以上、事実のみを端的に述べた。
2019 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
想像していたより大きくて綺麗だった
2019 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
駅からも近く、大方満足でしたが、カーペットから錆びた釘が2本出ていて踏んでしまいました。また、有料のミネラルウォーターの蓋が開封済みでした。その2点がとても残念でした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours. sincerely.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
二日間の滞在で満足でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Grace からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 17 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アメニティが充実した綺麗なホテル
コーヒーやティーバッグが複数用意されており、ボディクリームもあった。朝食バイキングは種類が多く、全体的に美味しかった。exchangeサービス有とHPに書いてあったが、実際は行ってない。駅は近く、東直門駅も近いので、空港利用者は便利だと思う。コンビニが近くにないのが残念。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Irene YUEからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 5 日)
コーヒーやティーバッグが複数用意されており、ボディクリームもあった。朝食バイキングは種類が多く、全体的に美味しかった。exchangeサービス有とHPに書いてあったが、実際は行ってない。駅は近く、東直門駅も近いので、空港利用者は便利だと思う。コンビニが近くにないのが残念。

8/10 (良い)

Hitoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Irene YUEからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 5 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋が乾燥しきっていました。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Irene YUE(Marcom Manager)からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 21 日)
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We can add humidifier in guest room, you can call room service. We already organized the service training for them to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

ki、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
少し古いホテルだが、もとが高級なだけあって快適でした。部屋が広かった。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Irene YUE(Marcom Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 27 日)
It is a great honor for us to receive such nice comments. Looking forward to your next stay.

6/10 (普通)

上海ウォッチャー、TOKYO,JAPAN

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ローカル化の4つ星
ホテルで両替が出来ず、ロビーに設置の中国銀行のATMにも現金が入って いないとのことでクレジットカードによる引き出しが出来なかった。 中国語が出来ないと市中の銀行等での両替が厳しいので、人民元の持参が お勧め。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
Irene YUE(Marcom Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 22 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We already organized the service training for them to improve the service skills. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely.

8/10 (良い)

M、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近で便利なホテル
北新橋駅に近く、周辺にはレストランがたくさんあり、駅と反対側に歩くと朝食を取れるような売店などもあり便利なロケーションでした。部屋も広くて快適に過ごせました。北京の気温が暑かったのですが、空調があまり効かなく少し暑かったですが気にならない程度です。もっとホテルでゆっくりしたかったです!
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Irene YUE(Marcom Manager)からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 22 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that our room didn’t make you feel comfortable because of the air conditioning. We already arrange the engineering department to check the room’s air conditioning. Once again, we appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely.

6/10 (普通)

Hitoshi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
中国なので仕方がないのでしょうか
部屋の状態は問題はありませんでしたが、空調が故障していて、修理を依頼しましたが対応されませんでした。滞在中に風邪をひきました。

8/10 (良い)

akihide

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
また泊まります
上海と比較しまだ割安で宿泊出来る北京とですが、朝食付きで今回のプライスであれば申し分なかったのでが...やはり、一般のローカルホテルは☆だけで選択するより、チェーン店の方が安定したよさがあります。 残念だったのは、周辺ローカル食堂しかなかったのとコンビニが無かった事です。
2017 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

zhenfei、JP

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光名所に近く、便利
ツインルーム、2泊させていただきました。ホテル内のレストランもとても美味しい。地下鉄の駅も近く、観光地に行くにも便利。部屋も清潔でシャワールーム、バスタブは別になっていてリラックスできました。また、北京に行くときは利用したいとおもいます。

8/10 (良い)

Ken、KYOTO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周囲は夜間は静かで寂しい感じですが特に不便は感じず
受付はスムーズにチェックイン、チェックアウトできた。部屋も割と綺麗。結構広いので最初、自分の部屋を探すのに少し迷った。

6/10 (普通)

トミー、日本

リピートで3泊しました
前回はメインストリート側の部屋で広さも表示どうりで快適でした。 残念ながら今回は内側の少し狭い部屋で陽当たりも悪く、エレベーターのすぐ横の部屋でうるさかったです。 部屋を変えてくれないか依頼しましたが満室?らしく却下でした。 立地は天安門、王府井からは3キロ以上離れています、徒歩では無理、地下鉄で一度乗り換え4駅ほどです。 総評として最初の北京観光でしたらもう少し王府井よりのホテルの方が便利ですが、自分のように3度目、4度目ならここは買い物も食事も観光も便利で雰囲気もいい街です。 あと、このホテルは浴槽があり、お風呂の好きな方はいいでしょう。 今回は前回に比べてマイナスポイントが多かったですが、最後にチェックアウトは12時ですが頼んだら13時に無料で延長してくれました。 部屋が選べれば文句なくコスパの高い宿なんですがね〜 細かいところは前回のレビューを参照してください

8/10 (良い)

トミー、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安くて清潔、便利なホテル
タイトル通りのホテルです。 街中ですので王府井にも近いし買い物も便利、歩いて3分でマックがあり、日本では無いおかゆがあります、激安で美味いので朝食はコレですね、ホテルは少しご飯が高いです。 後、クレジットで支払いを予約時に済ませているのですが確認にかなり手間取っていました、片言中国語と英語でやり取りしましたが、ホテルの方は英語は問題無いです。 話せないとこういったトラブルはかなり厳しいと思います。 コレはホテル側の問題では無く、エクスペディアさんのホテル側への通知及び表示に問題が有ると思います、改善点かもしれません。 部屋自体はすこぶる満足です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光地からも空港からも近い
騒音も感じず、静かでゆっくり過ごせる マメニティーが充実していてとてもいい。 料金も手ごろで、出張や観光でも利用しやすい
Angelからの返信 (投稿日 : 2015 年 7 月 28 日)
Dear Mr. Yamada, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Guest Services Officer

8/10 (良い)

takeuchi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

piko58、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は快適!ただし、
王府井エリア以外なら、駅から徒歩5分以内・他の見所エリアに歩いて行ける・テンションが上がる綺麗な部屋・諸税込一万えん以内で探し、ここに決めました。 北新橋駅から5分。南羅鼓巷の北へ徒歩6〜7分。部屋は西単のメルキュールより綺麗で、写真の通りでした。西単では税入れると予算超えますが、こちらは西単より二千円安く、メイン通りではない分安いって事だと思います。 近くには、北新橋駅周辺にセブンイレブン、サブウェイ、一人しゃぶしゃぶ屋(呷哺呷哺)等あり、そこから鬼街というレストランが1km以上並ぶ通りが始まります。 ホテルから駅とは反対側には、徒歩1分にテイクアウトの点心屋、スーパー(超市)、食堂、マックがあります。 空港からは、東直門まで行って(地下鉄はエスカレーターが上りしかないのでシャトルバスをオススメします)、ローカルバス117か635で5〜6停留所です。(中国銀行の隣の隣) 万里の長城に行くには、二号線が便利で安定門駅まで徒歩15分。途中スーパーや朝粥の店をたくさん見かけます。 王府井へは、灯市口駅から歩けば古井戸にも近いし、乗り換えなしで行けます。 部屋のアメニティは、 スリッパ・バスローブ・シャンプー・コンディショナー・バスジェル・ボディローション・セイフティボックス・タオル3点・バスソルト・コットン・コーム・ドライヤー・ミネラルウォーター(350mi×2)・裁縫セット・ポット・お茶系数種類・冷蔵庫・NHK放送等 スタッフには毎日何かしらお願い事をしましたが、全部助けてくれました。笑顔はないですが、嫌な顔はされませんでした。笑顔があれば、ゲスト評価が上がるんでしょうけどね〜 残念な点。ここのシャワーはカランの隣にあり、ホース(?)は60〜70cmしか伸びないので、立って頭からシャワーは浴びれません。バスタブ内で座ってか、立って腰辺りからになります。 アゴダでは一言だけの口コミが一件しかなく、ここでも2〜3件の簡単な口コミでしたので、自分的には賭けでしたが、結果大正解でした!素敵な部屋でテンション上がる快適な三泊でした!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
没关系!很好的!
デラックスに一週間宿泊。仕事で利用です。 ベッドメイキングもタオルももろもろ全てきれいにして頂いてもらってましたので何も問題なし。 近所にスーパーあり。スーパーで奥の惣菜でランチ済ませたり、足りないものも問題なく揃う好環境。 ただ壁はうすいかも。 ネット環境もばっちり。 バスタブは無い。シャワーの温度調整も大丈夫。 また利用します。常宿にします。

2/10 (非常に不満)

Rina

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Please don’t choose this hotel, the terrible service, the property very old and the staff was not friendly. When I ask for early check out, I told receptionist already in the morning , then after they change the other staff, they just very rude told me they don’t know ? Never heard? I need to call Expedia customer service. Also 1:30 PM they told me if Expedia not send email to this hotel before 2:00 PM. They will charge my money for one more night , and not return my deposit RMB500(100AUD), that’s not fair ! If this hotel staff work shift 2or 3 times per day, why they not hand over their work? I told different people four times , and make phone call to reservation3 times!the girl very rude! She told me you must call Expedia before 2:00PM, otherwise we can not return your money and will charge your one more night and deposit. Why the receptionist did not told me in the morning, the worst thing is I spend time from morning to afternoon 2:00 PM. Waste time!
2021 年 12 月に 2 泊滞在
酒店管理层からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 27 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. We felt really sorry about that the staff’s service didn’t make you feel comfortable when you live in our hotel. We will improve the service right away. Thank you for stay with us, and expecting your next visit.

10/10 (非常に良い)

SZU HSUAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
還會再入住。地理位置好。
2020 年 1 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Dom、Oslo

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Decent hotel. Room was very dark with no natural light as it faced a tight backyard. Front desk personnel was courteous though with very limited English skills.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jamie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bb

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
2019 年 12 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Location for the purpose of out visit is convenient. Property is old, room is small. There is no counter space at all. We founded mold in the shower.
2019 年 12 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Chiang、Macau

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
房間打掃乾淨, 但 浴室花灑 設備欠缺維修, 門邊漏水花灑頭鬆脫, 前台check in 太慢, 冇行李員幫老人家推行李, 特別我們住在四樓有樓梯要上, 早餐款式不錯品種質量亦可, 但服務員欠缺勤懇, 只是當由管理人員在的時間他們才會認真工作, 笑容欠奉, 酒店性價比高
2019 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

JM

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Per-Eric

出張
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sauberes gehobenes Hotel im Stadtzentrum Pekings, große Zimmer, freundliches Personal, gute Metroanbindung.
2019 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nice hotel in a great calm location. Spacious room and a great bathroom.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Peter Adler

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ying-tung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Telse

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
at hotel to stay in Beijing
Most of the things are very nice! The location, room, breakfast... Wi-Fi isn't good
2019 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Kan、SIngapore

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room was a little dusty. Bathroom is not well maintained. Wash basin was choked. Hotel assistant was not able to fix it and said they will send a plumber in the morning to fix it but never came. So had to deal with a choked and dirty wash basin. Nevertheless, the front desk staff was very helpful and polite in other ways.
2019 年 9 月に 6 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Thank you for taking the time to let us know about your undesired experience during your most recent stay with us. Please allow us to express ours sincerest apologies for all inconvenience caused. Meanwhile, rest assured that we are taking the appropriate measures to address those concerns and prevent future occurrence. We felt really sorry about that the bathroom didn't make you feel comfortable when you live in our hotel. We already contacted room manager to check the room , we organized the service training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 6 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good location
Hotel is about 10min walk from a subway. Bed is comfortable and room is a good size. Check out experience could be improved- service was cheerless and no indication of deposit for room through card charge had been voided. Hope i do not have to do any follow up with regards the deposit charge.
2019 年 9 月に 3 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours. sincerely.

8/10 (良い)

Helen

2019 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LILAS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 3 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
乾淨整潔,早餐選擇多,可步行去雍和宮,附近有麥當勞和超市。坐滴滴去王府井大街只需約20-30元,去週邊景點很方便,會再入住。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
貼心服務的好酒店
我已經住了這個酒店第五個年頭了 飯店各方面條件都非常好 我特別喜歡555 557這兩個房間 這次住宿有石磊 以及張旭琪服務,很貼心 房間都整理得特別乾淨,服務也很快速。 我想我還是會繼續這樣住下去。
2019 年 8 月に 6 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
我们非常感谢您对您在北京东方美爵酒店的评价。 收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。 再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,祝您旅途愉快,一切顺利!

10/10 (非常に良い)

ZEJUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
很近雍和宫和南锣鼓巷,还有超市在附近,非常标记。环境好评
2019 年 8 月に 2 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
感谢您选择入住北京东方美爵酒店并给予评价,您的满意是我们不断前进的动力,期待您的再次光临,祝您旅途愉快,一切顺利!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
酒店房间很旧了,位置是老城区
2019 年 8 月に 2 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。收到积极的反馈总是一件愉快的事。我将与我们的团队分享您的意见。我相信,在我们致力不断改善服务质素的过程中,上述意见会对所有员工提供鼓励。再次感谢您与我们分享您的经验,我们希望您下次的访问和上次一样愉快。

10/10 (非常に良い)

Xueqiong

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
亲爱的客人,我们非常感谢您对北京东方美爵酒店的评价。我们期待再一次在北京东方美爵酒店恭迎您的到来。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 設備とサービス
The property was okay. It was dated. I understood it to be a nonsmoking building but the floor i stayed on often smelled like cigarette smoke. The daily cleaning service was good. The staff at the front seemed annoyed when I asked about stuff especially those who didnt speak english. The staff that worked in the cafe area were awesome. So helpful when I asked about stuff and did their best to assist me.
2019 年 7 月に 16 泊滞在
pyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Thank you for choosing to stay at Beijing Grand Mercure hotel and giving your comments. Your recognition is the driving force. As for the Smoking and English, we has organized the english training for staff to improve the service skills, we will also try to make it more obvious to let the guest feels more comfortable. Once again, we appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在
PYからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Location is good, 8 minutes walk to the nearest subway, plenty of eateries around, it’s a four star hotel and that’s how I experience, a four star quality hotel.
2019 年 7 月に 2 泊滞在
PYからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 2 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Beijing Dongcheng. Please allow me to express my sincere apologies to you for not meeting your expectations. At Grand Mercure, we are constantly striving to improve and deliver a high level of experience to every customer, so your feedback is critical to our improvement. Please rest assured that we are taking appropriate measures to solve the existing problems and prevent them from happening again in the future. Thank you very much for informing us of your concerns and we hope to have the opportunity to serve you better in the near future. Yours. sincerely.