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ロイヤル ランブラスの口コミ

4 out of 5
ロイヤル ランブラス
La Rambla, 117, Barcelona

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1007 件の口コミ中 569 件が非常に良い" "
評価 8 - 1007 件の口コミ中 278 件が良い" "
評価 6 - 1007 件の口コミ中 100 件が普通" "
評価 4 - 1007 件の口コミ中 31 件が不満" "
評価 2 - 1007 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

hsiuhua

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地条件とスタッフはとっても良かったです。ゆっくり歩いて30分でサクラダファミリアも行けます。部屋も広々としてバスタブも付いてて良かったと思います。また来年1月利用したいと思ってます。
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Dear Hsiuhua,Thank you for trusting Royal Ramblas Hotel for your stay.Your review motivates us to keep working hard day by day to achieve the expectations of our guests. We thank you again for your great comments and it will be a pleasure to welcome you again in future occasions.

8/10 (良い)

Yasukiyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
街の真ん中にあり、地下鉄駅も近く観光には最適でした。観光の空き時間に部屋に戻って休憩できたのは助かりました。 部屋はやや暗く、建物内が一部工事中で多少うるさかったです。
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Yasukiyo, Thank you for your trust in Hotel Royal Ramblas. We take your comments in consideration in order to improve our services. We hope to see you again very soon. Thank you very much and best regards

6/10 (普通)

???

良かった点 : スタッフとサービス
場所は一等地だけど、部屋のグレードがしょぼい。水回りも悪い。この辺には何度も泊まっていますが、やはり一流ホテル以外は厳しそうですね。工事中でうるさかったです。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Thank you for your trust in Hotel Royal Ramblas. We take your comments in consideration in order to improve our services. We hope to see you again very soon. Thank you very much and best regards

10/10 (非常に良い)

K iyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Thank you for your trust in Hotel Royal Ramblas. It has been a pleasure to have you with us. We hope to see you again very soon. Best regards

6/10 (普通)

?

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
以前に4〜5回宿泊しているがホテル側には記録が無いらしい。 スペインでは普通だろうが、このホテルのスタッフも接客と言う姿勢では無い。 立地がいいだけの理由で宿泊しているが、ホテルの設備もサービスも余り良く無いので、次は宿泊はしないと思う。 白人を優遇して有色人種に冷たく接するフロントスタッフ。
2023 年 9 月に 9 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Thank you for your trust in Hotel Royal Ramblas. We take your comments in consideration in order to improve our services. We hope to see you again very soon. Thank you very much and best regards

4/10 (不満)

Masahiro

2023 年 9 月に 4 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 18 日)
Thank you for your trust in Hotel Royal Ramblas. It has been a pleasure to have you with us. We hope to see you again very soon. Best regards

6/10 (普通)

Kyoko

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
改装中なのか、工事をしている音が聞こえました。 そうすると、私たちの部屋は改装前のようで、ネジが緩んでるところがあり建て付けが悪かったです。 バスルームの扉、シャワーを固定するところ、拡大鏡。 場所はとても便利で有効に時間を使えました。
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Xavier tor - Directorからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear Kyoko, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us and we take your comments in consideration. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

Katsuhiro

2023 年 4 月に 2 泊滞在
JBからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 3 日)
Good morning,Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel.Your opinion is very important to us.We hope to see you again very soon.Best regards

10/10 (非常に良い)

Akane

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 2 泊滞在
JBからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 13 日)
Dear Mr. Akane Thank you very much for taking the time to write about his stay at our facility. It has been a pleasure to serve you and contribute to such a pleasant experience. We take note of your comments to transmit them to the corresponding department. The satisfaction of our clients is our priority. We hope to see you again at our hotel. Kind regards Jaume Bel . Manager

10/10 (非常に良い)

Naruru、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
新婚旅行で利用しました。お部屋もアップグレードしてくださり、良かったです。近くにスーパーもあり、カタルーニャ広場まで近いのでロケーションは最高にいいです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気持ちよく過ごせました。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The front staff lady was very kind to me. All facilities are very clean, and comfortable.
2020 年 1 月に 2 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

蓮、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1月に4泊しました。エアロバスでカタルーニャ広場へ向かい、そこから5分あれば着きます。 ホテル周辺はお店がたくさんありますので、本当に便利な立地でした。ホテルのすぐ近くにカルフールがあるので毎日利用しました。 部屋にソファやテーブルがないので(一人用デスクがあります)、部屋で買ったものを複数名で食べるのはちょっと難しい感じでした。 建物は少し古いかもしれませんが、清潔で、清掃も毎日入ってくれます。 アメニティは歯ブラシ、シャワージェル、シャンプー、ボディクリームがあります。コンディショナー的なものはありませんでした。 また部屋にティッシュがありません。トイレットペーパーはあります。ヨーロッパは電気ケトルがないホテルが多いとの事ですが、おいてあります。 ホテル内に洗濯機は設置されていないようでしたが、徒歩数分の場所にコインランドリーがあります。コインランドリーのおじさんはとても親切でした。 バルセロナのみなさん困っているとすぐ話しかけてくれる人が多かったです。
2020 年 1 月に 4 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Mr/Mrs/Ms, It is kind of you to post your feedback about your stay. We aim to provide every guest with a memorable experience and it is rewarding to know that we could meet your expectations. Your kind recommendation will also be valuable to our other guests.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良かったです。フロント対応もOKです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
F de Herraldeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your review. We are glad that the service provided by our team has been pleasnt to you. We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes, Fernanda de Herralde, General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Good morning Thank you for taking the time to share your review. We are delighted that your stay was satisfying. We are glad to know that we were able to exceed your expectations. Your kind words have been share with our hard working and dedicated team. We hope that we have the opportunity to see you again in the future. Kind regards, Fernanda de Herralde. General Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 3 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 5 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

Moko、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が良い。バスタブもありくつろげました。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
初めてのバルセロナを不安に感じることなく
2019 年 9 月に 3 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

8/10 (良い)

ERIKO

ボケリア市場で食を楽しみたい方にオススメ
ランブラス通りに面していて、メトロの駅も市場も近くて何かと便利。お部屋は普通に満足です。朝食は付いていますが、種類は少なめ。ですが、徒歩3分もしない場所にボケリア市場もあるので、ホテルでは、フルーツとコーヒーくらいにして朝はそちらで食べても良いかも。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 4 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 12 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お薦めホテル
ランプラス通りに面していて夜は騒音がうるさいかと心配していましたが、二重窓になっており、快適に過ごせました。非常に便利な立地なので是非紹介したい。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 4 日)
Good morning, Thank you for trusting in Royal Ramblas Hotel. Your opinion is very important to us. We hope to see you again very soon. Best regards

6/10 (普通)

しうびい、大阪

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
洗面ボウルの排水が悪かった。シャワーカーテンが中途半端なアクリル板製だったためシャワーの湯で洗面所の床がびしょ濡れになった。ドアが薄い木製のため、廊下を歩く人の声が気になった。
2019 年 8 月に 7 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
おはようございます 当ホテルでのご滞在が完全に満足のいくものではなかったことを後悔しています。 これらの問題を解決するために努力します コメントありがとうございます。 よろしく

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 3 泊滞在
j.belからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 20 日)
good morning Thanks for staying with us! Your opinion is very important to us. We hope to see you very soon Best regards

10/10 (非常に良い)

Santos

家族旅行, グループ旅行
Staff was very attentive. The property was well maintained. What was the most memorable thing was location,location, location. The property was immaculately kept!!!!
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KUM OK

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very convenient everything and good customer services.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Daniel

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is under construction and shakes from a jack-hammer being used one floor down. I'm the type who always tries the stairways as practice for a fire. The carpet on floors four and five at the steps was so poorly installed that anyone using the steps will trip. I;ve stayed in 50-60 European hotels, and this is a two-star, NOT four-star hotel. Two occupants should expect to get two bath towels--- don't yah think??
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Jaume, Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that your recent stay did not meet the high standards we strive to uphold. While we are always seeking to improve our facilities, we understand that renovation work can temporarily impact our guests' comfort. Please rest assured that this is not indicative of the usual environment at our establishment.We take the condition of our premises seriously, and the situation with the stairway carpet you mentioned is concerning. It is our priority to ensure all areas of the hotel are safe and well-maintained. We regret any inconvenience this may have caused you and will look into the matter promptly.It is disheartening to learn that you felt our hotel did not correspond with a four-star classification. We are committed to providing quality service and amenities, and we are saddened to learn that we fell short of your expectations. Regarding the provision of towels, our policy ensures that each guest is provided with the necessary amenities, and we apologize if this was not your experience.We are grateful for your feedback as it allows us to address and rectify areas where we may not be excelling. Our team is dedicated to offering a comfortable and enjoyable experience for all our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jaume, Desk Manager

10/10 (非常に良い)

Howard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Teresa、Granbury

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel staff was excellent - helpful, professional, and polite. The property was upgraded, clean, and perfectly located. The only issue we had was the underground subway ran constantly and bothered us while we were trying to sleep. Also did bit receive the VIP perk. Otherwise we were extremely happy with our choice of hotel
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear Teresa, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear such positive remarks about our helpful and professional staff, as well as the upgraded and clean condition of our property. Our prime location is indeed one of the aspects we pride ourselves on, and it's gratifying to know you appreciated this convenience.We regret to hear that your sleep was disrupted by the noise from the subway. While our rooms are soundproofed to ensure guest comfort, we understand that the vibrant city environment, including the subway, can sometimes be heard. Please know that we aim to provide a tranquil haven amidst the urban bustle, and we are sorry to hear that we fell short in this regard during your stay. It's heartening to receive your compliments on our room amenities, and we are glad these contributed positively to your stay. We continually strive to offer the highest quality of service and amenities to all our guests.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Mireia, Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

James

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location and staff and facilities
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Dear James,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that our prime location contributed positively to your experience. It is our pleasure to provide top-notch service and we're glad that this was evident during your stay.Our commitment to maintaining our facilities in the best condition is unwavering, and it brings us joy to know that you appreciated the cleanliness of your room as well as the amenities provided.The entire team at Royal Ramblas takes great pride in ensuring every guest's stay is comfortable and memorable, and your acknowledgment of their efforts is truly rewarding.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Mireia, Guest Relation Manager

2/10 (非常に不満)

Anthony、Naples

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The only unique feature of this property was the totally unacceptable construction noise (drilling and hammering) on the 3rd floor especially on a weekend! For what they charge! Stay away!p
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Anthony,Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry to hear that you were inconvenienced. Our renovations are being completed with a view of making our hotel more convenient and creating an overall better experience for our guests. We hope to be able to welcome you to see the improvements.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Xavier Tor, Director

10/10 (非常に良い)

Asif

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Location of the hotel is superb . Staff are very friendly and helpful. However, as the hotel is going through major renovation, there is ongoing construction noise which is disturbing .
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Asif, Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that our central location and the professionalism of our staff met your expectations and contributed to your positive experience at Royal Ramblas.We regret to hear about the disturbance caused by our ongoing renovations. Please rest assured that this is a temporary measure to enhance our guest's future experiences with upgraded room conditions. We are also pleased to inform you that our rooms are soundproofed; however, the construction noise during daytime hours can occasionally be heard. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.Your kind words regarding our service are greatly appreciated and we are committed to maintaining the high level of service you enjoyed. We're also grateful for your feedback on room cleanliness and amenities, which we strive to keep to the highest standards.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Mireia, Guest Relation Manager

8/10 (良い)

David

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel muy centrico de TODO!!! Desayuo muy bueno!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Apreciado David,Muchas gracias por sus comentarios.Nos complace enormemente saber que nuestra ubicación céntrica fue de su agrado, facilitándole el acceso a todo lo que Barcelona tiene para ofrecer.Agradecemos también sus amables palabras sobre la calidad de nuestro desayuno y el servicio que brindamos; nuestro equipo se esfuerza continuamente por ofrecer una experiencia excepcional a nuestros huéspedes.Nos alegra saber que encontró nuestras amenidades de habitación a la altura de sus expectativas, incluyendo nuestro esfuerzo por ofrecer una estancia cómoda y placentera.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Mireia, Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Kevin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very helpful and friendly. Room was comfortable and had the required amenities. Location was good with easy access to all parts of the City
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Kevin,Thank you for this positive review of your stay with us.We are delighted to hear that our team's dedication to service left a positive impression on you. It is our highest mission to ensure that every guest feels well taken care of and appreciated during their time at Royal Ramblas.The comfort and satisfaction of our guests are our top priorities, so it is gratifying to know that you enjoyed the amenities provided in your room. Our central location is indeed perfect for exploring the city, and we're glad it contributed to your positive experience.We are also pleased to note that the cleanliness and overall condition of the hotel met your expectations. Our housekeeping team works diligently to maintain our high standards and provide a welcoming environment for our guests.We look forward to welcoming you back. Best regardsMireia, Guest Relation Manager

8/10 (良い)

Sandra

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
First, this hotel is under construction and it should be disclosed at some point. There is hammering and saws on the 4th floor during daylight hours. If you like an afternoon nap after sightseeing, forget it. There are two elevators in this hotel and they were both occupied by construction workers at one point. After being told to “get the next one” a few times, we finally just started hopping on w the guys regardless. There is a bit of party noise at night, but it usually quieted down by 2400-0100h. Our room was comfortable enough, but I would expect a shower head that hangs in a direction other than horizontal and conditioner dispenser along with the provided shampoo and soap. The lobby staff were great and definitely 4 star plus. The facility, not so much. Maybe after the renovations are complete?
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Sandra, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are very pleased you were happy with your room but would like to apologize for inconvenience. The issue with the lift was regrettably unexpected and beyond our control but our specialised maintenance team did their best to fix it as soon as possible and our team were on hand to assist with luggage if needed. The comfort of our guests is extremely important to us.We look forward to seeing you again on a future occasion. Best regards,Xavier Tor, Director

10/10 (非常に良い)

Carlos

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location. Very good hotel nice and clean. Good for families.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Carlos,Thank you very much for this kind review.We are delighted to know that you enjoyed your experience with us and that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Xavier Tor, Director

10/10 (非常に良い)

Amol

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Right there on La Rambla and close to plaza Catalunya. Excellent service and modern rooms. Great food and atmosphere at on premise La Poma restaurant
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Amol,Thank you for taking the time to review your stay.We are so glad to hear that you had a pleasant stay with us. Your mention of our prime location as well as our team's excellent service is truly appreciated. This encourages us to continue upholding the high standards we set ourselves.We look forward to seeing you again on future occasions.Best wishes,Xavier Tor, Director

4/10 (不満)

Nancy

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wouldn’t consider this a 4 star property. More like a 3. No dining option. Ancient dusty carpet that needed to be replaced. Safe didn’t work. Loud, touristy area. Didn’t feel safe walking around after 23:00.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Nancy,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you stay didn't meet your expectations and we regret any inconvenience caused. We have taken note of your comments and will consider them for future improvements. Please do not hesitate to inform our team of any issues or concerns you may encounter during your stay; they are always pleased to be of assistance.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Xavier Tor, Director

6/10 (普通)

Achim

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Die Lage des Hotels ist direkt an der Ramblas, also sehr zentral. Check-In war sehr freundllch. Frühstück hatten wir nicht gebucht. Das Zimmer war schon etwas in die Jahre gekommen, vor allem das Bad. Preis-/Leistungsverhältnis war für Barcelona offenbar in Ordnung.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Jaume,Desk managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Sehr geehrter Achim,vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage direkt an der berühmten Ramblas sowie den freundlichen Check-In Service als positiv empfunden haben. Estos aspectos son las mejores y mejores habitaciones de las Royal Ramblas Erlebnisses y son excelentes opciones para disfrutar de estas vistas sin tener en cuenta.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit dem Zustand Ihres Zimmers, insbesondere des Badezimmers, nicht vollständig zufrieden waren. Unsere Zimmer werden regelmäßig gewartet und wir sind stets bemüht, sie auf höchstem Niveau zu zu halten, aber es scheint, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Auch wenn wir nicht alle Zimmer gleichzeitig renovieren können, möchten wir Sie darauf hinweisen, dass eine ständige Verbesserung unserer Einrichtungen Teil unseres Engagements für Qualität und Comfort ist.Das Preis-Leistungs-Verhältnis ist ein Aspekt, den wer sehr ernst nehmen, und wer bemühen uns, unseren Gästen faire Preise zu bieten, die den Service und die Annehmlichkeitenwidespiegeln, die wir bieten. Wir hoffen, dass Sie dennoch einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und die Magie Barcelonas in vollen Zügen genießen konnten.¡Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen! Jaume,Desk manager

8/10 (良い)

shadi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was an amazing place for our family to stay. However, there was construction in the hotel which was very noisy. We requested our room to be changed and staff were very helpful with this.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jaume, Desk managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Shadi,Thank you for your review.We are thrilled to hear that you found our service to be exemplary and that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations. It is also gratifying to know that the amenities provided in your room contributed positively to your stay.We regret to hear about the disturbance caused by the construction noise. We aim to ensure all our guests have a restful experience, and we understand that the noise levels did not align with this goal. Please be assured that such occurrences are not a reflection of our usual standards, and we are continuously working to minimize any inconvenience to our guests.Our team is pleased to have been able to assist you promptly with a room change to address your concern, ensuring the rest of your stay was comfortable.We look forward to the pleasure of seeing you again. Best regards,Jaume, Desk manager

6/10 (普通)

Odalis Yolanda Rodriguez

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Buena localidad
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Jaume,desk mangerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Estimada Odalis Yolanda,Gracias por su testimonio.Celebramos que su estancia haya sido satisfactoria como lo transmite su valoración. Nos alegra que nuestra ubicación fuera de su conveniencia y le agradecemos por destacar a nuestro personal. Ha sido un placer recibirle, nos complace que disfrutara de una agradable experiencia.Atentamente, nos despedimos y esperamos verle de regreso en una nueva oportunidad.Saludos,Jaume,desk manger

6/10 (普通)

Bruce

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jaume, Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Bruce,Thank you for taking the time to review your recent stay.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We look forward to welcoming you back. Best regards,Jaume, Desk Manager

10/10 (非常に良い)

ROBERT JOEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We stayed at a renovated room of this property. Brand new room which was clean and modern. The staff was very professional and addressed all of our needs.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Joel,Thank you for this positive feedback.We're delighted to hear that you enjoyed your stay in one of our newly renovated rooms and found them to be both clean and modern. It's wonderful to know that our staff met your needs with professionalism. We take great pride in our hotel's condition, and it's rewarding to see this reflected in your 100% satisfaction score across the board.We hope we have the pleasure of seeing you on future occasions. Best regards,Xavier Tor, Director

10/10 (非常に良い)

Ricardo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location of the Royal Ramblas Hotel is in the center of all the shopping and resturants in the area.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Ricardo,Thank you for your positive review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Xavier Tor, Director

10/10 (非常に良い)

Donald

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property on the Main Street. Walking distance to pretty much everything you need. You do get some noise from the busy street with a lot of foot traffic. The optional breakfast is very good.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Jaume, desk managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Donald,Thank you sharing your experience with us.We work hard to deliver an exceptional guest experience and such positive feedback acts as motivation for our team members to continue to provide excellent service. We are however sorry to hear that you were disturbed and regret that we were not aware at the time. We are always willing to seek quieter accommodations for our light sleepers and also have earplugs available.We hope to welcome you back on a future occasion. Best wishes,Jaume, desk manager

10/10 (非常に良い)

Joanne

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location. Great hotel. Great staff!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Jaume, Desk managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Joanne,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Jaume, Desk manager

10/10 (非常に良い)

Judith

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy bonito hotel, súper céntrico, y muy limpio, el personal muy amable y profesional, sin duda volveremos
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Apreciada Judith,Nos complace enormemente saber que encontró nuestro hotel no sólo limpio, sino también en una ubicación céntrica ideal para disfrutar de la ciudad. Es un honor para nosotros recibir palabras tan positivas hacia nuestro personal; nos esforzamos continuamente por ofrecer un servicio profesional y amable para asegurar una experiencia inolvidable a nuestros visitantes.Esperamos su próxima visita con ilusión. ¡Hasta pronto!Mireia, Guest Relation Manager

8/10 (良い)

Yongquan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
We have enjoyed little VIP experience including the red wine per stay in the itinerary which was never provided.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Jaume, desk managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Guest,We would like to thank you for your review.We're delighted to hear that you were highly satisfied with the cleanliness of our hotel and found our overall condition and service to meet your expectations. It's a pleasure to provide a space where our guests can feel comfortable and well-attended to. However, we regret to hear about the oversight regarding the red wine mentioned in your itinerary. While we strive to ensure all our guests' needs and expectations are met, it seems we fell short in this instance. Please be assured that this does not reflect our high standards of guest experience.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jaume, desk manager

8/10 (良い)

Albert

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Noisy during the day due to renovation
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Mireia, Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Albert,Thanks for taking the time to share your opinion of your stay at our hotel.We're delighted to hear that you found our service to be satisfactory and that our hotel's condition met your expectations. Your appreciation for the cleanliness of your room is also much valued and reflects our team's commitment to providing a welcoming and hygienic environment for all our guests. We understand that the noise during the day due to renovations was a concern, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We acknowledge that some disruptions can occur, especially during necessary improvements to enhance our facilities.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Mireia, Guest Relation Manager

10/10 (非常に良い)

Alejandro Pacheco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo el pwrsona que trabaja son muy buenos
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Xavier Tor, Directorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Estimado Alejandro,Nos llena de satisfacción comprobar a través de su opinión que su estancia entre nosotros ha cubierto sus expectativas y que se lleva una muy buena impresión de su experiencia en nuestras instalaciones.Nos ha alegrado muchísimo leer el excelente concepto que se lleva de todo el personal del hotel. Para nosotros ha sido un verdadero placer poder atenderle.Le enviamos un saludo muy cordial y esperamos encantados su próxima visita.¡Hasta pronto!Xavier Tor, Director