ロビー

サイアム ケンピンスキー ホテル バンコクの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 764 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 195 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 26 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 12 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全ての、サービスが非常に良かった 子供いる方に、是非お勧めです
2024 年 4 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Takeshi,Thank you very much for wonderful review and rating. We are delighted to hear that you enjoyed stay with us. It is so meaningful and motivating for us to know when we have exceeded our guest’s expectations. Your recommendation means the world to us, and we cannot wait to welcome you back for another unforgettable stay. Best Regards, Marlene Ambuehl Hotel Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Shoko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
客室が昼仕様、就寝仕様とサービスが盛りだくさんでとっても感激した。フロント、ロビー、客室、レストラン、プール、などなど全てのスタッフがとても好感度が良くて素晴らしかった。またタイに来たら絶対に泊まりたいです。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Shoko,Thank you so much for your glowing review! We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that your experience was nothing short of perfect. Our team strives to consistently deliver exceptional service, and it's incredibly rewarding to know that we've met your expectations once again. We look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards, Marlene Ambuehl Hotel Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

8/10 (良い)

NAOKO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供に優しいホテルでした。
2024 年 2 月に 1 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Naoko,Thank you for taking time to share your stay experience and rating us. We are glad to hear that you had a pleasant stay here. It is so meaningful and motivating for us to know when we have exceeded our guest’s expectations. Thank you for recommending our hotel and we are looking forward to welcome you back to our hotel in a nearly future. Best Regards, Marlene Ambuehl Hotel Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

yasuharu

2024 年 1 月に 1 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Yasuharu, Thank you for taking the time to share this positive review and rating with us. We delight to receive this pleasing feedback. Please accept our heartfelt appreciation and I look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Hotel Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Kyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Kyo, Thank you for taking the time to share this positive review and rating with us. We delight to receive this pleasing feedback. Please accept our heartfelt appreciation and I look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Hotel Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Yuko

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方々のホスピタリティーに感動しました。また是非泊まりたいです。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Yuko, We truly appreciate your time-sharing this delightful review. It is so meaningful and motivating for us to know when we have exceeded our guest’s expectations. Thank you for your kind support to our hotel and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

chiba

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ワイキキにいるのかと思った 凄く良かった。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
Dear Chiba,Thank you for staying with us and we appreciate you taking the time to share your stay experience and rating us. Looking forward to welcoming you back.Best regards,Marlene AmbuehlResident Manager- Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Kei

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
サイアムのど真ん中であるにも関わらず、とても静かでプールも広いし、ライフガードの方々も子供にボールを貸してくれたり、とてもフレンドリー 朝食の内容はとても素晴らしかったが、外は喫煙可能な席もあるため、煙草のにおいが気になった。レストランは全面禁煙にしたほうが良いと思う。 部屋のアメニティはスペインのスパブランドでテクスチャーが滑らかで使いやすく、質もよかった。 夫が誕生日だったため、部屋に風船やケーキが用意され、とてもスペシャルな滞在になった。 子供には部屋に大きなクッキー、スタンプラリーでプチギフトをもらえたり、キッズクラブが無料で使えたりと、とても良い。 キッズクラブはアクティビティも毎日違い、飽きない工夫がされていた。子供達が滞在中、毎日行きたがり、スタッフに大変良くしていただいた。そのおかげでゆっくり観光や買い物をできたが、長女がキッズクラブを気に入りすぎて、観光に行きたくないと言い出だして困った。 バンコクにくることがあれば、また利用したい。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Kei, We truly appreciate your time-sharing this delightful review. We are glad to learn that your family had a pleasant stay with us and that we have exceeded our guest’s expectations. Thank you for your kind support to our hotel and we look forward to welcoming your family back to our hotel in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Isshiki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Dear Isshiki, Thank you for taking the time to share this positive rating with us. We delight to receive this pleasing feedback. Please accept our heartfelt appreciation and I look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

TETSUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一流です。 流石の価格でしたが、サービスの提供と施設は最高級と感じました。 夜の繁華街へはちと遠かったです。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Marlene Ambuehlからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Mr. Tobita, Thank you for your visit and for taking the time to share your rating for our hotel positively. Looking forward to welcome you back to our hotel in a nearly future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Sukemitsu

2023 年 8 月に 1 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Dear Sukemitsu, Thank you for taking the time to share this positive review and rating with us. We delight to receive this pleasing feedback. Please accept our heartfelt appreciation and I look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Taito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 20 日)
Dear Taito, Thank you for taking the time to share your stay experience with a positive rating with us. We delight to learn that you had a pleasant stay here. Please accept our heartfelt appreciation and I look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Naoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Dear Naoko, We truly appreciate your time sharing this positive rating with us and we glad to learn that we have exceeded our guest’s expectations. Thank you for your kind support to our hotel and we look forward to welcoming you back to our hotel in a near future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Rei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Dear Rei, Thank you also for taking the time to share your stay experience and rating for our hotel. Looking forward to welcome you back to our hotel in a nearly future. Best Regards, Marlene Ambuehl Resident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

NAMHOON

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
모든게 다 좋았던 호텔
2023 年 8 月に 2 泊滞在
MAからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 10 日)
Dear Namhoon,Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. We appreciate you for taking the time to share your stay experience with us. Look forward to welcoming you back to our hotel again in a near future.Best Regards,Marlene AmbuehlResident Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Kei

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ショッピングできるモールが近くにたくさんあり、ホテルスタッフはホスピタリティーに溢れ、非常に快適でした。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
RSからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
Dear Kei, Thank you for staying with us and we appreciate you taking time sharing your stay experience with us. Looking forward to welcoming you back to our hotel again in a nearly future. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

TOMOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Richard Schestak, Siam Kempinski Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear Tomoko, We are glad to hear your positive feedback regarding your stay with us at Siam Kempinski Hotel Bangkok.Look forward to welcoming you back.Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

??

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でよかったです。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
RSからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 22 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and we appreciate you taking time sharing your stay experience with us. Looking forward to welcoming you back to our hotel again in a nearly future. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Nana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフが良かった
私はホテル滞在中に息子とはぐれてしまい、とても心配して色々な場所を探し回っていました。 そんな私を見て、周りのスタッフの方が声をかけてくれてセキュリティ担当の方もカメラをチェックして子供を探し出す事ができました。 その後も、チェックアウト後にプールでゆっくりしていると、お水やスムージーをサービスで持ってきてくださり嬉しかったです。 ホテルのスタッフの対応は、どの方も優しくて丁寧でした。素晴らしい教育がされているなと思いました。 また必ず行きます!
2023 年 4 月に 3 泊滞在
RSからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear Nana, Thank you for staying with us and taking time to share your experience. We are glad to hear that our service meet and exceed your expectations. Your kind note would be share with the team, as this will encourage us to strive for even better. We hope that we will have a chance to welcome you back to our hotel again in a nearly future. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

YASUSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Richard Schestak, Siam Kempinski Hotel Bangkokからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
Dear Yashushi, We truly appreciate your time sharing this positive feedback with us. Look forward to welcoming you back to our hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

RIE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になるところが全くなく快適でした
2023 年 1 月に 2 泊滞在
RSからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 20 日)
Dear Rie, Thank you for taking time to share your experience and rating the stay with us and we are glad you had a pleasant stay here. We hope that we will have a chance to welcome you back to our hotel again in a nearly future. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

YURIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が大変良いのに、プールもとても広くてリゾート感あり、ロビーはゴージャスな雰囲気。ミシュラン星付きレストランも備えて、朝食はフリースパークリングやコームハニーがあり充実。フタッフも皆とても心地良い。今回2度目の滞在だけれど、また次回も宿泊したい。
RSからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 6 日)
Dear Yuriko, Thank you for staying with us and we appreciate you taking time sharing your stay experience with us. Looking forward to welcoming you back to our hotel again in a nearly future. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

Yurika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoshito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NAOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 8 月に 1 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 18 日)
Dear Naoko, We are glad to hear your positive feedback regarding your stay. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

8/10 (良い)

YUSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best location for shopping!
Very nice in every perspective. If main restaurant was open, I could rate 5.
2020 年 7 月に 1 泊滞在
Richard Schestak, Managing Director からの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 13 日)
Dear Yusuke, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us directly, allowing us to provide you with an even better experience. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コロナの影響でプール、キッズクラブを利用できなかったけど、満足できるホテルでした。朝食は美味しかったです。
2020 年 4 月に 2 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 21 日)
Dear Guest, We are glad to hear your positive feedback regarding your stay with us at Siam Kempinski Hotel Bangkok. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 24 日)
Dear Guest, We are glad to hear your positive feedback regarding your stay. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高!また泊まりたい!
都会のホテルでゆっくりしたい方には本当におすすめです。ホテルの内側に面したプールで半日ゆっくりしたり、買い物がしたくなったらモールに直通できるので大変便利です。ホテルの皆さんもフレンドリーで朝食では名前で読んでくれたりなどサービス満点です。朝食もビュッフェだけではなく個別に一品料理を何品でも頼めます。このホテルに居る間は一日二食でお腹一杯でした!部屋もこまめな清掃をしてくれます。バンコクに滞在し遠出せずホテルでゆっくりされたい方には本当におすすめします。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us for your future stays and we will ensure that we are able to make your future stays exceptional. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

じゅん、シンガポール

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
・クリスマスに宿泊。財布をすられていた為、デポジットを現金でお願いしたら、さりげなく部屋をアップグレードしてくれました。盗難に遭ってなかったら、アップグレードがなかったかどうかは不明ですが、有り難い気持ちになりました。 ・サイアムパラゴンに隣接。都心の一等地にこんな立派なホテルがあることに驚きました。 ・キッズルームにはTVゲームもあり、大きい子も暇を持て余さないと思います。 ・朝食の内容も充実。久し振りにバフェが楽しめました。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us directly, allowing us to provide you with an even better experience. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

MIKIO

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tosh、神奈川県大和市

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最初に会ったフロントの女性が大変感じが良かった
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Richard Schestak からの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
Dear Tosh, We are glad to hear your positive feedback regarding your stay. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 2 泊滞在
Richard Schestakからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Dear Guest, We are glad to hear your positive feedback and rating regarding your stay. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

asapy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
BTS Siam駅至便、どこに行くにも最高のロケーション、ホテルファシリティもすべてにおいて予想通り良かったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Guest, We appreciate your time and feedback. Please allow us to have a chance to welcome you back to make your next visit even better experience and service. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

s

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最終日夜中のチェックアウトでしたが、 朝食セットを持たせてくださり嬉しかった。 こちらのホテルの良さは何より朝食の素晴らしさなので。
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this feedback with us. Please feel free to contact us for your next visit and allow us to provide you with an even better experience and service. Look forward to welcoming you back to our Hotel Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this positive feedback with us. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

YOSHI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何もかも満足でした。掃除も行き届いていて完璧。海外で泊まったホテルよ中で一番良かったです
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us for your future stays and we will ensure that we are able to make your future stays exceptional. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルマンのサービス、部屋の清潔さ、清掃ともに完璧でした。また是非利用したいです。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Richard Schestakからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us, thus providing positive inspiration and enthusiasm to our great team who take such well care of our many guests. We do also hope that you choose to come back to us in the future allowing us to provide you with an even better experience then than the one you just had. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良かったです。ただ、部屋がちょっと狭い感じがしました。 それは、スイートを予約しなかったからだと思います。 ホテルはとても良かったです。
2019 年 8 月に 6 泊滞在
Andreas Magnus, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. Look forward to welcome you back. Best Regards, Andreas Magnus Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Takahisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タイでNo.1のホテル。家族でも楽しめます。
今まで滞在したタイのホテルで一番のホスピタリティ、ロケーションでした。ビジネスでも家族旅行でも安心安全に過ごせます。食事も非常に美味しかった! です。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Richard Schestak, Managing Directorからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this positive feedback with us. We do also hope to have opportunity to welcome you back to our hotel. Best Regards, Richard Schestak Managing Director - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Andreas Magnus, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this feedback with us. Please feel free to contact us for your next visit and allow us to provide you with an even better experience and service. Look forward to welcoming you back to our Hotel Best Regards, Andreas Magnus Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が個人的には不便と感じる。 車で行くのに隣接するサイアムパラゴンに出入りする車で渋滞かなり時間がかかる。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Alex Pichel, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for your resent visit and for taking the time to share this feedback with us. We do hope to have opportunity to welcome you back and please contact us to arrange transporation for you. We also have golf cart service from hotel to BTS and shopping mall nearby which available 24/7. Look forward to welcoming you back to our Hotel Best regards, Alex Pichel General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
行き届いたサービスと 立地のよさ、チェックイン前やチェックアウト後も施設の利用ができるなどさすがファイブスターでした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Alex Pichel, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us for your future stays and we will ensure that we are able to make your future stays exceptional. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの朝食がとても美味しいです スタッフの対応が素晴らしいです
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Alex Pichel, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this positive feedback with us. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel General Manager

10/10 (非常に良い)

TOKKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had the best time with my family for a detailed hospitality.
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Alex Pichelからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Tokko, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us, thus providing positive inspiration and enthusiasm to our great team who take such well care of our many guests. We do also hope that you choose to come back to us in the future, allowing us to provide you with an even better experience then than the one you just had. Best Regards, Alex Pichel General Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
Alex Pichelからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear Guest, We appreciate your time and positive feedback. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel General Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

nice nicenice
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Alex Pichel, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 23 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this possitive feedback with us. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在
Alex Pichelからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Guest, We appreciate your time and positive feedback. Thank you and we look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel General Manager - Siam Kempinski Hotel Bangkok

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Alex Pichel, General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Dear Guest, We truly appreciate your time sharing this feedback with us. Please feel free to contact us for your next visit and allow us to provide you with an even better experience and service. Look forward to welcoming you back to our Hotel Best Regards, Alex Pichel General Manager

10/10 (非常に良い)

KOICHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気品のあるホテルです
ここはすごいホテルです。おそらくバンコクで一二を争うのではないかな。 スタッフも洗練されていて、設備面も完璧。気品のあるホテルなので、泊まる客もなんだか姿勢があらたまります。いい経験させていただきました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Alex Pichelม General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Dear KOICHIRO, Thank you for your recent visit and for choosing the Siam Kempinski Hotel as your residence while in Bangkok. Thank you also for taking the time to share this feedback with us. We do also hope that you choose to come back to us in the future and ask that you please reach out to us for your future stays and we will ensure that we are able to make your future stays exceptional. Look forward to welcoming you back to our Hotel. Best Regards, Alex Pichel General Manager