施設の敷地

モンティエン リバーサイド ホテル バンコクの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 808 件の口コミ中 288 件が非常に良い" "
評価 8 - 808 件の口コミ中 324 件が良い" "
評価 6 - 808 件の口コミ中 141 件が普通" "
評価 4 - 808 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 808 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Itsuo

2023 年 7 月に 5 泊滞在
Montien Riverside Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Thank you for providing us feedback from your stay and hope that we could serve you again on your next visit to Bangkok.

10/10 (非常に良い)

Tomizuka

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても寛げた滞在
パンデミックスからようやく抜け出せたのか?中国からのゲストが市内には溢れていた。交通不便との評価が多いが返って幸いして、とても 落ち着けた滞在が出来ました。またTerminal21がお隣に 有るので、お土産など買いに 遠出せずに済みました。 出来ればシャトルがワンウェイでなく、より頻繁に出れば 助かります。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Montien Riverside Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 12 日)
Thank you for providing us feedback from your stay and hope that we could serve you again on your next visit to Bangkok.

4/10 (不満)

Megumi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 10 泊滞在
Montien Riverside Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Thank you for taking the time to write a review of your recent stay. We give the utmost importance to our guest comments as they help us improve and continually provide the best guest experience possible. Again, thank you for choosing to stay with us and hope that we could serve you again on your next visit to Bangkok. Sincerely,

8/10 (良い)

yuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 4 日)
Dear Customer Thank you very much for your feed back

4/10 (不満)

Akifumi

気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食に期待していたがビュッフェスタイルではなかったので残念でした。
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 4 日)
Dear Our Valued Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 5 日)
Dear our valued guest, Thank you very much for your feedback :)

8/10 (良い)

Kazuhiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周辺はなにもありません!
HOTELは全く問題ないです。 カフかが有ると良かった。 周りはなにもありません。 歩いて10分程度にス−パがあり そこで用を足す程度でしょうか。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear Mr. or Ms. Kazuhiro, We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Customer Care

6/10 (普通)

Tomomi

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 5 日)
Dear Mr. or Ms. Tomomi, We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully, Customer Care

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設の古さはあるが、部屋からの眺めの良さやゆったりした雰囲気を考慮すれば、合格点をつけられると思う。 ただ、交通の便が悪い(最寄駅が遠い)ため、タクシー利用が必須になるが、タニヤ近くの姉妹ホテルとのシャトルバス(深夜まで)を利用すれば問題はない。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully, Customer Care

8/10 (良い)

TSUYOSII

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所と古さかになければ値段上それなり問題ありません
古いホテルで値段はそれなりです すごく部屋広く仕事には快適眺望もは川が見えて凄く良い スタッフは親切丁寧 プール広く遊ぶには快適 朝食もそれなりにいいです wifiは問題なし ただし綺麗な部屋寛げるバスを求める女子には今いちかな なんと言っても場所悪 バーラック向けBTS近くにあり乗りこなせば問題なし 近くにマックスバリューありコンプレックスありで買い物は問題なし とにかく古いことと場所以外問題ありません
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
Dear Mr. or Ms. Tsuyosii, We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Customer Care

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 7 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Customer Care

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazingly expensive breakfast Needs maintenance on the bathtub
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Dear Customer, We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully, Customer Care

6/10 (普通)

Fumio

宿泊客は圧倒的に中国人でロビーが騒がし過ぎた。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Mr. or Ms. Fumio; We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully, Customer Care

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
チャオプラヤ川沿いで景色は最高
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 21 日)
Dear Mr./Ms., We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we appreciate to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても静かな場所です。 アクティブな方にはちょっとです。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 21 日)
Dear Our Valued Customer, The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully, Customer Care

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
川沿いで眺めはよいが、場所は不便
バンコク市街からは遠く、ホテル周辺にはコンビニ、屋台がありません。徒歩圏内にショッピングモールやレストランはありますが、夜一人で歩くのはちょっとためらわれるところ(複数人ならよいかと思います)。施設は古いですが、清潔です。朝食会場は、中国の旅行客の方であふれかえっていました。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Customer careからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 14 日)
Dear Our Valued Customer The hotel would like to apologize for the inconvenience caused to you. Our management has been informed of your issue and taken this issue into consideration for investigation and further improvements in order to avoid repeating this kind of situation. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
リバービューが見たくて、奮発して2泊予約しました。5スターホテルだそう。到着し部屋の鍵を渡され、ボーイの案内も無く一人で部屋へ。部屋の説明なし。部屋は22階。浴室のシャワーヘッドがボロボロ。団体客が多い。フロントやシャトルバスの受付のおじさんや、全体的にスタッフの親切さがなかった笑顔が少ない活気がない。リーバービューは良かった。朝食もまぁまぁ。立地が不便。シャトルバスやBRTやバス利用。1人で1泊8,000円は価値が低い。3スターホテルで素晴らしいホテルは色々ある。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Dear Our Valued Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully, Customer Care

8/10 (良い)

Yu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 6 日)
Dear Customer Thank you very much for your feed back! Yours faithfully,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
古いが大型ホテルだから安心
少し古い感じの5つ星ホテルです。 ホテルからの眺めはとても良かったです。 スタッフの対応やホテルの規模も大きくプールやジム、その他のショップもホテル内に あってとっても便利です。 近くにイオンがあったりスーパーやレストランもたくさんあり、 船に乗る送迎もしてくれたので、快適に過ごすことができました。 バスタブとシャワーが離れてあって、一人では広すぎる部屋でしたが お湯の出も良かったので困る事はなかったです。 ただWIFIがほぼ部屋で使えなった。 電波はあるのに通信が中断してばかりでほとんど使えなかったです。 そのほかは快適に3泊できました。 ありがとうございます
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 6 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully,

10/10 (非常に良い)

yoshito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ボートからの眺め。
ボートでの川下りに堪能した。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 2 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully,

6/10 (普通)

マサ、TOKYO

良かった点 : スタッフとサービス
モンテエンリバーサイドホテル
一泊でしたが普通に泊まれるホテルだと思います。繁華街からは離れていますがバス(BRT)があるのでそれほど不便ではないでしょう。静かな環境がお好みならおすすめです。ただ古いホテルなので施設はそれなりです。
2018 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 10 日)
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully,

8/10 (良い)

laci、bangkok

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
infront of rever
big hotel good price. near the hotel is almost nothing. you have to use taxi or car.but hotel is good price abig hotel.who like big hotel and good price this hotel can be best choice
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 17 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした。
土曜日の夜、一泊しました。リバーサイドの面しており、部屋からはチャオプラヤー川の景色も見れます。 部屋自体も広く快適、朝食も一通り揃っており満足でした。場所的には繁華街からは少し離れており、 最寄の交通公共機関へはホテルのシャトルバスかタクシーで向かうことになりますが、ホテルスタッフも親身に対応してくれますので、問題ありませんでした。客層的には西洋人の団体客が多いようでした。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we appreciate to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully,

8/10 (良い)

Jan、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Old majestic hotel along the river
We were somewhat ambivalent when choosing this hotel as the reviews expressed good and bad aspects. However it turned out to be a great stay at great value for the price at this 5 star hotel.The lobby is and lounge are comfortable with a beautiful cafe and excellent seats. The rooms are old but clean and spacious with excellent marble bathrooms.The view from the rooms over the Chao Praya river is breathtaking. The facilities are good with a great pool, sauna, steambath and gym. The buffet breakfast with your pick of Chinese, Thai or Western style and is good.There is a shuttle bus service to the nearest sky train station or downtown area, but you have to make a reservation. There is also a fast lane bus that goes every 15 minutes about a 10 minute walk from the hotel right across the maxvalu supermarket.One negative point is that there are lots of Chinese tourists staying at this hotel and at times they can be quite noisy all night long.
2017 年 8 月に 7 泊滞在
Johnからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 28 日)
Sawasdee Krub Khun Jan, Greetings from the Bangkok’s River of Kings!! Thank you for staying with us!!! We are truly grateful for your generosity, good wishes, and the lasting memories you enjoyed your time in Bangkok and having plenty of new stories to share. We trust that you have met your expectations. In the meanwhile, we have already in process of upgrading hotel products and service step by step as well. We would be very much appreciated that you will return to Bangkok again soon. We look forward to having a chance to serve you anytime. With warmth, John Executive Assistant Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Beautiful view.
The view from the room is very beautiful. And breakfast is delicious. The room is classic and comfortable.
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Kanoksak Ingkawaraからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 2 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The view from the room was very good. And, the correspondence of the staff was good, breakfast was delicious, too.
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Kanoksak Ingkawaraからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 2 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
川沿いで景色が良い
古いホテルですが、高級感があり良かったです。 ただ、あまり回転していない部屋だったのか冷蔵庫周りにゴキブリが沢山いました。 殺虫剤が必要かも。
Dear Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from customers; therefore, every comment from customers is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for a that plenty of insects in room and caused you any inconvenience or discomfort during your stay. We will keep improving this to reach your expectation. Thank you for the inspiration. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

8/10 (良い)

バンコキアン、バンコク

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段が安いので納得
値段が安いのがいいです。アジアティックに近いのもよかったです。部屋からの景色もよかったです。部屋のにおいが少し気になりました。ホテル全体に何となく活気がなく、5スターというより4スターホテルに感じました。いずれにせよコストパフォーマンスが高く満足です。
Weeからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 19 日)
Dear Guest We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express valued comments in public towards our property and service in which we would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong / Executive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

ヒデ、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
環境の良いホテル
環境の良い位置にある素晴らしいホテル,ポーターも気さくで、良い雰囲気で宿泊できた。 朝食バイキングは可もなく不可も無く標準的な内容
Weeからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 6 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service in which we would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

T・nori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夜景が綺麗に観えるホテル
25階の一番端の部屋。チャオプラヤー川に一番近い部屋でした。15時にチェックインして、景色の良い事は解りましたが、暗くなるにつれて夜景が綺麗観えました。
Weeからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 7 日)
Dear Valued Guest We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

4/10 (不満)

hello、New York

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
値段通りのホテルです
① 鍵に部屋番号がセロテープで張り付けてある ② 朝食を食べる時に、狭い区画に追いやられて食べさせられた ③ 部屋のドアががたついている ④ トイレが流れなくなった ⑤ フィットネスクラブの受付の愛想が悪すぎてびっくり ⑥ 街中から遠いので周囲に何もない ⑦ カーテンレールがあけにくい
Weeからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 12 日)
Dear Valued Guest Montien Riverside hotel would, initially, like to thank you for your valuable comments as one of our business objectives is to maximize the level of guest satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from you; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you any inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

8/10 (良い)

jiryu、大阪、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾート気分でゆっくり過ごしたい人にお勧め
コスパは非常にいい。バンコク市内でこの価格でこの設備のホテルを探すのはとても困難。 今回の部屋は22階で眺望は問題なし。室内は、床などに多少古さはみられるが十分広く、朝は窓の向こうから陽が上がってくる。バスタブも深めでゆっくり浸かれるしシャワーブースは別になっている。アメニティも不足なし。 朝食も会場、料理の質量とも満足できるもの。タイ米だが巻寿司もあった。 BTSとスリウォン行きのシャトルバスは便利だが便数が少なく予約制なので気をつけて。夕方からは最近話題のアジアティック・リバーサイド行きの無料送迎バスも出ている。 難点はとにかくバンコク中心から遠い。基本はタクシー利用になるし、何度も出かけるのは煩わしい。 従業員の対応もよく、ゆっくりホテルライフを楽しみたい人にはお勧めできる。
Weeからの返信 (投稿日 : 2017 年 2 月 25 日)
Dear Jiryu San, Thank you very much indeed for taking the time to comment on line in relation to your recent stay at Montien Riverside Hotel. We really appreciate kind rating that you provided. It is always great to receive feedback as such and I am very pleased to hear from our valued customer and telling us how delighted you feel. We have noted your comments regarding the shuttle distance to the heart of Bangkok-Surawong. We do provide some more destination on your request and you can select them at your convenience time, please contact Concierge counter for further information on your next visit. Thank you for your compliment to the In room equipment and Food -Beverage, we are delighted that they met your satisfaction. If there is anything special that we can do to make your next stay a more renewing one, please do feel free to let us know. We would be delighted to see you very soon. Thank you once again for your inspiration. Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

8/10 (良い)

H、ベトナム

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
川沿いの庭のきれいなホテル
ホテルは綺麗でいいホテルだが、空港からのアクセスに問題があります。 フェリーボートまでも遠いのでスクンビットへ買い物に行くときに不便であり、 寺院周りができる船着き場までもタクシー利用が必要です。 朝はいいのですが夕方からホテルへ戻るタクシーはメーターを使用せず 交渉で朝の3倍かかります。

4/10 (不満)

hideo

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
不便で、古いホテル
Wifiが、途中で繋がらなくなった、接続がめんど保安係の威圧的態 刑務所かとおもった

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プール、ジム、卓球など身体を動かせる環境が整っており部屋も快適。何より朝ごはんが美味しいのが魅力的でした。

6/10 (普通)

こうちゃん、福岡

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
リバーサイドで景色の良いホテル
ウエルカムフルーツやドリンクがあり、サービスが良かったが、隣の部屋の音が響きよく眠れなかった。フロントに言ったら 気持ちよく部屋を交換してくれた。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
滞在する場合
ホテルの中や周りに食事をする場所が少ないように感じましたが、それ以外は5泊しましたが快適に滞在できました。チョットWiFiが繋がりにくくはなりますか…

8/10 (良い)

yatsun、神奈川県藤沢市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
格安5星ホテル
中心地からちょっと距離があるが、ナナからタクシーで20分ぐらい。150~200バーツ。地図で見るほど遠くない。ホテル内はさすが5星ホテル。バイキングのタイ料理480バーツ。ソファーに座って生演奏の夜を過ごす。昼間はチャオプラヤ川に面した広い庭園を散策。奇麗なプールも快適。午後は建物の陰で直射日光を避けられるので、日焼けが気になる方でも安心。スタッフの対応もすごくいい。ホテル近所にはセブンイレブンしかないので、街中を散策するにはタクシーで出向かないとならない。
午後から日陰で人が少ない

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
環境は大変よい
川のほとりで環境はいい。でもゴルフに行ったり街中にマッサージに行くのに遠くて不便 ホテルでゆっくりするには最高 エアコンがとてもうるさい

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
普通だったホテル
五つ星のホテルなので、ちょっと期待しましたが、普通でした。680バーツの朝ごはんも期待できません。ホテルの施設はまあまあいいと思います。よくないのが、夜近くのスーパーに行きたいが、24時まで営業しているのに、行かせないホテルの従業員は態度が非常に悪い
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 10 日)
Dear Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from customers; therefore, every comment from customers is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you any inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully,

8/10 (良い)

プンプイ、東京都

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
広々としたホテル
到着してすぐにウエルカムドリンクのサービス、親切な受付スタッフの笑顔(ただし、日本語は通じない)、部屋に入りしばらくしたらウエルカムフルーツのサービスがあり、とても、良い印象をもった。部屋は広くバスタブもあり値段の割には快適に過ごせました。
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 23 日)
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully,

8/10 (良い)

バンコクファン、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
文字どうりのチャオプラリバーサイドにあるホテルです。
ホテルでのんびりとした時間をすごしました。思いがけなく、夜食にデザートを(サービス)頂きました。 良い思い出になりました。
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 23 日)
Dear Customer We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service in which we would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully,

6/10 (普通)

yuko、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
リバーサイドの景色は楽しめるが場所が不便
スタッフも皆笑顔で、場所は悪いがシャトルバスがあるのでBTSの駅やモール、シーロムにあるしまいホテルまでの送迎があるので、長期滞在者なら勧めるが、短期の方は時間のロスになるから中心地の方がいいでしょう。 21階に宿泊したが、窓からの川の流れやライトアップされた橋、銀行の高層タワーの夜景に癒されました。
Customer Care からの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 23 日)
Dear Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from customers; therefore, every comment from customers is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you any inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
古いホテル
写真よりも古い建物でプールなども整備されてなくて残念。周辺には何もなかった。
Customer careからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 15 日)
Dear Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from customers; therefore, every comment from customers is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you any inconvenience or discomfort during your stay.

8/10 (良い)

曇天、横浜市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的に良いホテル
ホテルの立地が少し悪いことを除けば良いホテル。近くの駅からホテルまで遠く途中に野犬がいるので気を付けたほうが良い。ホテルそのものに関しては悪いところはなかった。
Dear Customer The hotel would like to apologize for the inconvenience that caused you and our management has been informed your issue and taken this into consideration for the investigation and further improvement in order to avoid this kind of situation or unexpected mistake again. As the hotel values every customer’s comment and suggestion; therefore, your issue has been placed an importance to our management’s concern. Please kindly accept our sincere apologies on this matter. The hotel deeply regrets to acknowledge that you had the inconvenience during your stay at our hotel. We would, therefore, like to apologize wholeheartedly to you. The hotel would like to express our deepest regrets for the unexpected occurrence that caused you a discomfort during your stay. We would deliberately overcome this matter to avoid the repetition. We do hope that you would accept our sincere apologies on this matter. Yours faithfully,

6/10 (普通)

uri、バンコク

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
リバーサイドの眺めはgood
チェックインより遅く到着したけど、部屋の準備が出来てなく2.30分待たされた 朝食の種類は沢山あるが、サラダは連日干からびていてた リバーサイドで眺めはとても綺麗 周りに何もないが、ASIATIQUEは車で10分以内、ホテルからもシャトルバスあり

2/10 (非常に不満)

mikky

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
隣の部屋との間に薄いドアがあって生活音が丸聞こえ
直前割引で半額になっていて一泊1.2万円で予約しました。エクスペディアで五つ星のところに表示されましたが、はっきり言って三ツ星くらいだと思います。 立地が相当悪い(最寄り駅なし、都心から離れている)ということは承知しておりましたが、スクンビットからタクシーで向かったところ、渋滞で一時間以上かかりました。 一度チェックインすると街へ行くのがかなり面倒になるので、ホテルで寝るだけの人ならいいかも。 ホテルの周りには何もなく、歩いて15分ほどのところにイオン系列のスーパーがあります。ホテルを出てラマ3通りを左に進み、右手側にあります。こちらはタクシーを使えばワンメーターちょっとで行かれます。 スーパーにはフードコートもあってカオマンガイが40バーツです。 ホテル内の物価はかなり高く、部屋の水は100バーツ(300円)、ビールは170バーツ(550円)です。面倒ですがスーパーにいったほうがいいです。 ロビーは広く、伝統楽器の生演奏がありスタッフの対応はきめ細やかで流石によかったです。 ウエルカムドリンクと果物も頂きました。 さて、問題はお部屋の方です。 25階の眺めの良い広さもある部屋でしたが、何故か隣の部屋との間に謎のドアが設置されていました。 もちろん施錠はされているのですが、そのドアが相当薄いらしく、隣人の声やテレビ、シャワーやトイレなどの生活音の全てが丸聞こえでうるさいほどでした。 私の隣人はおそらくタイ人だったのですが、突然大声を出したり歌ったり、寝ていてもおこられることが多々。2日の滞在中ずっとだったので、かなりのストレスになりました。 またゴキブリが計2匹でました。小さいやつなので放っておきましたが、リモコンを手に取ろうとしたらそこにいたので少なからず精神的ショックを受けました。 お風呂は湯船とシャワーがありましたが、湯船からはお湯が出ませんでした。シャワーは熱いお湯が出たので安心しました。 プールサイドは快適に利用することができました。別料金でいくらかとられたと思います。 飲み物はビールコーラ水くらいしかなく、物足りないです。せっかくの南国なのでプールサイドでフレッシュジュースなど出してくれればいいのに。三流ホテルだと思います。

6/10 (普通)

やま、茨城

気になった点 : スタッフとサービス
値段相応のホテル
フライトが深夜バンコク着だったので4泊のうち2泊は朝食をつけてもリーズナブルなこのホテルを予約しました。値段の割には朝食のメニューは豊富でよかったと思いました。しかし朝食は10時までなのですがお客がいても10時になるとバタバタと食事を片付け、床掃除等を始めているのでびっくりしました。プールに行きましたが川の近くを走るボートが原因なのか油のにおいがしました。部屋はリバービューで景色はよかったのですが窓の外側が汚れていてクリアな景色ではありませんでした。チェックアウトの際使った室内スリッパ‐をなんとなくスーツケースに入れて持ち帰ったのですが、ロビーでタクシーを手配しているとホテルスタッフが追いかけてきて「室内スリッパ‐を返せばお金がかからないが、持ち帰ると料金を頂く事になる。」といわれました。使ったスリッパ‐がもったいないと思い持ち帰ったが、ロビーでスーツケースを広げて取り出し返却しました。洗ってまた使うのでしょうか?総じてホテルスタッフのホスピタリティはやや悪い印象ですが、この予算であれば次回にリバーサイドのホテル宿泊の際も選択肢に入るホテルです。

8/10 (良い)

HIROKO、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夜ラウンジでくつろいで
可もなく不可もない、オーソドックスなホテル。夜ラウンジではバンドと若い女性シンガーが日本人と分かるとテンポのいい「北酒場」なんか歌ってくれて懐かしさいっぱい、安いのも嬉しい。ただシャトルバスは予約制、無料だから仕方がないか。

8/10 (良い)

タイコロ、バンコク

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心して滞在できました。
久しぶりの滞在ですが、いつも通り清潔で満足でした。 以前何も変わっていません。