Dear guest,Thank you for your feedback that I will share with Engineering team for improvement. Hope to see you again soon.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Toshihiko
家族旅行
2024 年 5 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
洗面所(バスルーム)の排水が詰まり気味
Toshihiko
2024 年 4 月に 2 泊滞在
gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Toshihiko,Thank you for choosing to stay with us and constructive feedback. I will forward to the Engineering team for improvement. Hope to see you again soon.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
Dear Masaya,Thank you for your feedback that I will discuss with a Chief Engineer for improvement. Looking forward to seeing you again in the near future.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
6/10 (普通)
KAZUHIRO
2024 年 3 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
KAZUHIRO
2024 年 3 月に 5 泊滞在
gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Kazuhiro,Thank you for staying with us. Should you have any questions or problem during stay, please kindly contact me directly.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
MASAYA
出張
2024 年 3 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方がとても親切で過ごしやすかった
MASAYA
2024 年 3 月に 2 泊滞在
gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Masaya,THank you for your compliment to our staff, so I will share with them. Looking forward to seeing you again soon.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Masanori
2024 年 3 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Masanori
2024 年 3 月に 4 泊滞在
gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Dear Masanori,Thank you for rating us on Expedia. Hope to see you again soon.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Yuka
2024 年 3 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも良い。
水漏れもすぐなおしてくれました。
Yuka
2024 年 2 月に 3 泊滞在
gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Yuka,Thank you for your review and feedback. Looking forward to seeing you again soon.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
8/10 (良い)
Hinami
2024 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff are nice!
Hinami
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Hinami,Thank you for your compliment to our staff. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
Dear guest,We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
YUICHI
家族旅行
2024 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
YUICHI
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Gongからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Yuichi,Thank you for rating us on Expedia. Hope to see you again soon.Regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
Dear Masashi,Thank you for rating us on Expedia. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
Dear Aoi,We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
KAZUO
出張
2023 年 11 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
静かに過ごせました。
KAZUO
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Gongからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear Kazuo,Thank you for rating us on Expedia. Looking forward to seeing you again soon.Regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
6/10 (普通)
??
2023 年 11 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
??
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Gongからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear guest,Thank you for staying with us. Should there be anything else that we can help please let us know.Best regards,Kriengsak HansaGeneral Manager
Hello Mr. Takanobu, Greetings from Maitria Hotel Sukhumvit 18Thank you for staying with us, and for taking the time to share your experience via Expedia survey. I am very happy you loved your time at the hotel, and I will be sure to thank the team for the hard work.We hope to see you again soon and have a great day.Stay SavvyChayathida ChatthienFront Office manager
Dear Guest,Thank you very much for your good feedback and we well prepare a room for you next time and we look forward to welcome you back again.Best regards,
6/10 (普通)
SHIRO
2022 年 7 月 6 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
The staff at the front desk are very good.
However, the service of the hall staff at breakfast was blunt, and the food was served very slowly, which made me feel disappointed.
SHIRO
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Tanasakからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 8 日)
Dear Shiro,
Thank you very much for your great feedback and we've noted your comments on the breakfast which we already inform The management of Coffee Club who provide the Breakfast for hotel for their further improvement. And we look forward to welcome you back again.
Best regards,
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2020 年 6 月に 1 泊滞在
Tanasakからの返信 (投稿日 : 2020 年 6 月 30 日)
Dear Guest,
Thank you very much for your great feedback and we look forward to welcome you back again.
Best regards,
Dear F.T, Thank you very much for your value feedback and we've noted your comments which we will look into it. Thank you to letting us know and we look forward to welcome you back again. Best regards,
10/10 (非常に良い)
YUKIHARU
グループ旅行
2020 年 2 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
YUKIHARU
2020 年 2 月に 3 泊滞在
CHAYATHIDAからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Yukiharu, Thank you very much for your 5 stars feedback. If you have any more details for improvement, please let us know. Best regards,
Dear Guest, Thank you very much for your value feedback. We've noted your comments on above mentioned and we will look into it and we hope to have a chance to welcome you back again. Best regards,