レストラン

クーン ホテル スクンビットの口コミ

3.5 out of 5
クーン ホテル スクンビット
Baring 34, Bang Na, Samut Prakan

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 22 件の口コミ中 12 件が非常に良い" "
評価 8 - 22 件の口コミ中 7 件が良い" "
評価 6 - 22 件の口コミ中 3 件が普通" "
評価 4 - 22 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 22 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

HISAYO

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Damiano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel itself is superb. Right from the desk staff to the cafe. Clean, well managed and functional. I will return

10/10 (非常に良い)

Damiano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely great hotel for a solo traveler I have been travelling for 2 months. And this is the nicest in city hotel I have been to😁😁😎
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NAOVANIT

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
โดยรวมดีแต่ไดร์เป่าผมเล็กไปหน่อย ห้องน้ำค่อนข้างแคบแต่เตียงนอนสบาย แอร์ในห้องไม่เย็นไม่รู้ว่าเป็นทุกห้องหรือเปล่า
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Veronica

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The area is safe and there's to many options to dinner and shopping
2023 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kelly

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay with nice restaurant. Asian style hotel.
2023 年 2 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

khanittha、Philadelphia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was a quite location and several places to eat by walking around. Helpful staffs especially Bae from the front desk with her recommendations. All of the front desk staffs are friendly and helpful. I travel with my mom so we took taxi everywhere. The front desk call taxi for us as we needed. Will definitely stay there again if I come back in the area.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice stay. Close to 7-11 and other places for snacks and food.
2021 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Didn’t expect that good about the whole of the hotel
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Management Team からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
가격대비 만족
깨끗한 호텔
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Penny からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 7 日)
호텔은이 서비스를 이용해 주셔서 대단히 감사합니다. 그리고 다시 당신을 환영 할 수있는 기회를 갖기를 바랍니다. 정말 고마워.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Great hotel staff/ Bad Chinese occupants
It was bad because of the Chinese nationals who were loud, noisy, inconsiderate at the hotel. Just feel sick and tired of looking and hearing them. Unfortunately will not be back again.
2018 年 12 月に 8 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comments. We will do our best to improve our services and hopefully we would be able to welcome you back at our hotel in the near future. With kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

wayne、uk

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great nice hotel a bit far from airport tho. not a great suburb
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comments. We will do our best to improve our services and hopefully we would be able to welcome you back at our hotel in the near future. With kind regards,

10/10 (非常に良い)

a-time09、phuket

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
#KUNN
#ผม เข้าพักที่ เป็นครั้งที่3 แล้วครับ จากดอนเมืองมาแบริ่ง (ไกลมาก) แต่ที่น่าแปลกใจคือการเดินทางที่สะดวก และง่ายเอามากๆ #พนักที่นี่ ดีมากๆครับ มา 3ครั้งพนักงานไม่เคยซ้ำหน้าเลย แต่ บริการคือมาตฐานเดียวกันหมด คือ #ดีมาก บรรยากาศสถานที่ดี สวยงาม โลเคชั่นอันนี้สำคัญเลย ดี สะดวกหากินง่ายใกล้ที่พักอันนี้ประทับใจ #ห้องพัก มาตรฐานครับ อยู่ในเกณฑ์ดีเลยคือ ใหม่และสะอาด จะติดอยู่หน่อยเดียวคือ ห้องน้ำอาจจะเล็กไปสำหรับบางคนนะ แต่ผม โอเคร สรุปรวมๆนะครับผมว่า ไม่น่าจะผิดหวังสำหรับใครที่จะมาทักที่นี่ ราคาโอเครครับ #จะติอยู่2เรื่องคือ -แขกจีนเยอะและเสียงดังมาก (ควรรีเควสห้องให้ดีนะครับ) !! -เมด ช่วงสายๆ แอบเสียงดังรบกวน !! แต่เค้าก็ทำหน้าที่ของเค้าได้ดีนะ ติดนิดเดียว
2018 年 9 月に 3 泊滞在
ทีมบริหารคูณからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 27 日)
ทางโรงแรมต้องขอขอบคุณ คุณลูกค้าที่มาใช้บริการโรแรมของเรา และ ขอขอบคุณสำหรับการแนะนำและติชม ทางโรงแรมหวังว่าจะได้มีโอกาสได้ บริการคุณลูกอีกนะค่ะ ขอบคุณมากค่ะ ทีมผู้บริหารคูณ

8/10 (良い)

Jens

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Tobias

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Kuun Management Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 24 日)
Dear Tobias, We appreciate your time in reviewing our hotel. We hope you will come back and stay with us soon.

8/10 (良い)

Xaver

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Chinesenbunker
Schöne Zimmer mit bequemen Bett. Leider waren bei meinem Aufenthalt sehr viele Chinesen wo auch um 2 Uhr Nachts sehr laut im Gang waren aber mit einem lautem heeeee mit Blickkontakt ruhig gestellt wurden.
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Thanawat からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Dear Chinesebunker, Thank you so much for your feedback on our hotel. We would like to apologize for the inconvenience caused to you during your stay with us. We’d like to tell you that we have regular group tours coming to our hotel at various times all through the day. Although, we try our best to maintain the decorum of the hotel for our guests, but sometimes it becomes a daunting task to manage large groups during late hours. We still appreciate your honest feedback and we will try our best to improve on this the next time. We thank you for choosing Kuun for your stay in Thailand and we hope to serve you in the future as well. Kind regards Kuun hotel

10/10 (非常に良い)

Eunsik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
강력추천!!
시설이 가격 대비 매우 깨끗함. 조식도 종류는 좀 적었지만 맛있었음. 전체적으로 가성비가 매우 좋음.
2018 年 3 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Thank you very much for your kindness, we have apprecaite to give you a memorable time, Thank you to stay with us.

6/10 (普通)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
One night ok
Nice little place but noisy rooms and poor wifi
2017 年 11 月に 1 泊滞在
Dear Mr. Michael, Thank you for your review. Firstly, we apologize for any inconvenience caused to you during your stay at Kuun. According to our database, you stayed with us on the 14th November, 2017. We were having some technical difficulties with our WIFI network on that day but the issue has been resolved and we assure you that you won't have that problem again during your stay at Kuun. We also apologize for the noise. We had a tour group in our hotel that day and that might have been the cause of the noise. Next time, feel free to consult our on-site staff and we will make sure that you are relocated to another room. We once again apologize for the inconvenience caused and thank you for your review. It helps us to keep improving our services. Kind Regards, Kuun Hotel

6/10 (普通)

Rick、Milwaukee, WI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Kuun hotel
The hotel was clean, staff friendly. Seems to cater more toward Chinese clients. Good Chinese or Asian breakfast, but the Eggs and potatoes for the western style were cold, would have been good if they were heated. Room was fine, bathroom was really small, but clean. It is also not too far from the airport. The only real negative was the sound proofing of the room. You could easily hear people in the hall. Unfortunately for us, there was a large group of Asian (Chinese?) teens staying there who seemed to think it was just fine to get drunk and congregate in the hall to talk loudly and pound on each others doors at midnight.
2017 年 9 月に 2 泊滞在
Thanawatからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Dear Rick, Thank you so much for your feedback on our hotel. As you know, Thailand is one of the most popular tourist destinations around the world and thus we get tourists from all across the world. Most asian tourists including Chinese tourists, usually come in large groups as part of a group tour which might have made it seem like we cater more towards Chinese tourists. But we assure you that we are not biased towards any particular group of tourists and try to cater to the needs of all of our guests equally. Due to these large numbers of tourists in the tour groups, it sometimes becomes a daunting task for us to manage them, which can cause some inconvenience to other guests. We always try our best to keep these situations under control and we will continue to do so in the future as well. As for the cold eggs and potaotes, our heating equioment had unfortunately malfunctioned during that time and we have since replaced the heating equipment with a better quality one. We appreciate your honest feedback as it’s these honest reviews that help us to improve more and more. We are glad that you chose our hotel during your visit to Thailand and we will be more than happy to serve you again in the future. Kind regards Kuun Hotel