Dear DAISUKE,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important and will help us correct the situation. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
MITSUO
2024 年 3 月 25 日
MITSUO
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear MITSUO,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear hironori,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important and will help us correct the situation. Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
Eiji
2024 年 3 月 19 日
Eiji
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Eiji,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear IIDA,Thank you for your feedback. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
shin
出張
2024 年 3 月 16 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
It is very calm and could sleep well, but the facility is a little bit old, for example bath.
shin
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Shin,Thank you for your feedback. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Shun
2024 年 3 月 15 日
Shun
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Shun,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear YOICHI,Thank you very much for the great rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Taiyo
2024 年 3 月 10 日
Taiyo
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Taiyo,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
6/10 (普通)
Matsumoto
2024 年 3 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
設備が古い為か、ドアのしまりや水回りが悪い
Matsumoto
2024 年 3 月に 8 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Matsumoto,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important and will help us correct the situation. Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
Yasuyuki
出張, カップルで旅行
2024 年 3 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コンドミニアム形式でキッチンありくつろげました。
シーロム駅からも近く交通の便良かった。
Yasuyuki
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Yasuyuki,Thank you for the nice review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
SHO
2024 年 3 月 5 日
SHO
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear SHO,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
HIROSHI
2024 年 2 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
HIROSHI
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear HIROSHI,Thank you for the rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear shigeji,Thank you for the nice review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
6/10 (普通)
yoji
2024 年 2 月 15 日
yoji
2024 年 2 月に 8 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear yoji,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
??
2024 年 2 月 14 日
??
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Noritoshi Kano,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
6/10 (普通)
Eiichiro
出張, グループ旅行
2024 年 2 月 13 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Nice
Eiichiro
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Eiichiro,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear YASUSHI,Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
toru
出張
2024 年 1 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
toru
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Dear toru,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
HIROSHI
2024 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
HIROSHI
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear HIROSHI,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
出張
2024 年 1 月 24 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋の電気ポットが壊れていてお湯が沸かせなかったのは困りました。
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Toru Nagai,Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please note that an electric kettle in the room can be replaced upon your request.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear Akiko,Thank you very much for the great review of our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Takashi
2024 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Takashi
2023 年 12 月に 8 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 7 日)
Dear Takashi,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear Tsuyoshi,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
toru
2023 年 12 月 10 日
toru
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Toru,Thank you for the rating of our hotel. We look forward to welcoming you again.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
TAKASHI
2023 年 11 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔度満点
TAKASHI
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear TAKASHI,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
KAZUHIDE
出張
2023 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
KAZUHIDE
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear KAZUHIDE,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
HIROSHI
2023 年 11 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
HIROSHI
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Dear HIROSHI,Thank you for the rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear MasaoThank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back and revisiting us shortly.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
4/10 (不満)
Sachio
出張
2023 年 10 月 27 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was a slipper of the previous guest in the room. Noise by other guests made me disturb sleep. I suffered from dizziness because of lack of sleeping time
Sachio
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Dear Sachio,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. Best regards, Wipak Punhawanleetragul General Manager
10/10 (非常に良い)
Fumio、Kamakura
2023 年 10 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Fumio
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Fumio,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
MIZUKI
グループ旅行
2023 年 10 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
thank you!
MIZUKI
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Dear MIZUKI,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Motoki
グループ旅行
2023 年 10 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
市街地から近く移動しやすかったです。サービスも行き届いておりまたお世話になりたいです。
Motoki
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Dear Motoki,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back to us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
4/10 (不満)
hiroshi
グループ旅行
2023 年 10 月 6 日
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
昔よりスタッフの質が悪くなった。
hiroshi
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Dear Hiroshi,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
Yuhei
2023 年 9 月 20 日
Yuhei
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear Yuhei,Thank you for the rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Tatsuhiro
2023 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tatsuhiro
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Tatsuhiro Nonaka,Thank you for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
6/10 (普通)
Masayoshi
2023 年 9 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Masayoshi
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 20 日)
Dear Masayoshi Goda,Thank you for the rating of our hotel.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
Tokie、Oshima-Machi
2023 年 9 月 14 日
Tokie
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Dear Daijiro Tokie,Thank you for the rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Murakami
2023 年 9 月 10 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Murakami
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Murakami Yoshihiro,Thank you very much for the great rating of our hotel. We all look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
yuichi
カップルで旅行
2023 年 9 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良い。残念なのはメータータクシーが呼んでもらえなかった事です。
yuichi
2023 年 8 月に 8 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Yuichi Maekawa,Thank you for the review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
Tokuma
2023 年 8 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tokuma
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear Tokuma Matsunami,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear Koshiro Ohno,Thank you for the review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to welcoming you in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
??
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 8 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても丁寧な対応でした。タクシーの手配もスムーズです
??
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
Dear Guest,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
TAIZO
2023 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All the staff are nice people and it is very convenient because it is within walking distance to BTS Saladaen Station and Metro Silom Station.
TAIZO
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Dear Taizo Tomita,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear Fan Chongfei,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
10/10 (非常に良い)
KENICHI
2023 年 8 月 17 日
KENICHI
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Dear Kenichi Saito,Thank you very much for the great rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear Kazuhiko Matsuo,Thank you for the great review of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
Yutaka
2023 年 8 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Yutaka
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Dear Yutaka Sumida,Thank you for the nice rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and revisiting us in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
8/10 (良い)
HIROSHI
2023 年 7 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
HIROSHI
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Willyからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Hiroshi Nakamoto,Thank you for the rating of our hotel. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We all look forward to the next pleasant opportunity of welcoming you back and visiting us again in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager
Dear TAKAHIRO,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We would like to thank you for bringing this to our attention. Your feedback is extremely important and will help us correct the situation. We do hope that this incident will not deter you from visiting Bandara Suites Silom, Bangkok and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Wipak PunhawanleetragulGeneral Manager