テラス / パティオ

グランド メルキュール バンコク アトリウムの口コミ

5 out of 5
グランド メルキュール バンコク アトリウム
1880 New Petchburi Road, Bangkok, Bangkok

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 426 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 378 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 118 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 49 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 31 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

NAOKI

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
概ね満足だが、シャワー室から水が漏れるのは嫌だった.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear NAOKI, We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. We humbly received your value feedback and have reviewed it with our team to foster the improvement. We care always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us.Thank you for your review and hope you will consider staying with us again.Sincerely,

8/10 (良い)

MICHIAKI

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear MICHIAKI,Thank you for your recent stay and awarding us a positive rating!It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Your review and value feedback are appreciated. Thank you for staying with us and hope to have an opportunity to welcome you back and turn your experience to be your outstanding stay.Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Motoki

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Duangkamol Kongsuwan (Ms.) Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Motoki,Thank you for taking the time to write a review on your stay with us. We were sorry to read that your stay didn’t meet the expectations. All improvement points given during your stay have been well noted and immediately put to action to better your experience.We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Yours Sincerely,

8/10 (良い)

Chihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Ms.Duangkamol Kongsuwan (Front Office Manager)からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Dear ChihiroThank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. , so we value your feedback.We hope you will visit us again.

10/10 (非常に良い)

Hiroaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
娘との2人旅を心置きなく過ごすことができました。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Ms.Duangkamol Kongsuwan (Front Office Manager)からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Dear Hiroaki,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Grand Mercure Bangkok Atrium. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We are looking forward to welcome you back again

8/10 (良い)

SHINSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Ms.Duangkamol Kongsuwan (Front Office Manager)からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Dear Shinsuke,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Grand Mercure Bangkok Atrium Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Supattra C. Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 20 日)
Dear Guest.,Thank you for your recent stay and taking the time to share your feedback with us. We glad to see that you were satisfied with the stay. The team and I look forward to welcoming your return at Grand Mercure Bangkok Atrium! again in the future for another memorable experience.Kind Regards,

4/10 (不満)

masako

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
水回りが良くないです、湯船の栓は水漏れし、洗面台は擦るとゴミが出てきます、しっかり擦って掃除してる感じがしませんでした。
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Supattra C. Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Masako,Thank you for staying at Grand Mercure Bangkok Atrium! Your continued support means a lot to us as well as your detailed review. We are sorry to hear that the our room maintenancewas not to your liking this time.We have shared your valuable comments with our team who continuously refreshes our standard. Your comprehensive feedback is highly appreciated as it will help us to improve and maintain the high quality and standard that you have earlier experienced at our hotels.We wish to have the opportunity to welcome you back again.

10/10 (非常に良い)

Hiromi

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Supattra C. Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 23 日)
Dear Hiromi,Greetings from Grand Mercure Bangkok Atrium!Thank you for your patronage, we’re truly thrilled to receive a high rate from you and it’s much appreciated.Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 (良い)

Toshifumi

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いホテルでサービスもよかったです。 ただ、最寄りのの駅から歩くと汗だくになってたいへんです。ホテルにタクシーを呼んでおんもなかなか来ないし、そこは不便でした。
2022 年 11 月に 2 泊滞在
KKからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 29 日)
Dear Toshifumi,Thank you for your stay and taking the time to review your experience with us. We glad to learn that your stay was enjoyable, however, we apologize for the inconvenience occurred. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely Yours,Kannika KaewmaOperational Excellence Manager

8/10 (良い)

YASUHISA

8/10 (良い)

TAKAYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Kong

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシが、なかった。 スタッフが、親切
2020 年 2 月に 1 泊滞在
KKからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear Mr. Kong, Thank you for reveiw your recent stay with us, we glad to hear that you were impressed with our team member services. Kindly be informed that toothbrush is available upon request. We apologize for your inconvenience. Best Regards, Kannika Kaewma Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食の内容・多様性など概ね満足しましたが、ハエが居たのが残念でした。また、周辺の施設が無いのは、寂しく思いました。 今回6名で宿泊しましたが、ウェルカムフルーツが2日つづいた部屋と1日だけの部屋とあったのが、部屋を行き来して気づいてしまい、少し残念でした。 ただ、概ね快適なホテルで、また利用したいと思いました。
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食が良かった
不満な点は何もなく快適に過ごせました。 朝食は種類も豊富で満足でした。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全て満足でした。また次回も利用したいと思いました。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Avani Atrium during your recent trip in Bangkok. We are so pleased to hear that you had a wonderful stay and that you were impressed with service you received. We look forward to welcoming you back at our hotel in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Assistant Front Office Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at our hotel. We regret to hear of your less than positive experience during your stay and I apologies if we missed the opportunity to impress you on this occasion. If you wouldn't mind please provide us with more information so we can investigate further with the team. We do sincerely hope we may have the pleasure of serving you once again at our property in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

Taka、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
チェックイン時もチェックアウト時も笑顔で丁寧に接客してくださいました。 駅から少し遠いという点以外は特に不満はありません。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
KKからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 6 日)
Dear Mr. Taka, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We were delighted that you enjoyed your stay with us and that you were particularly pleased by the hospitality and genuine service from our team. Your encouraging compliments are certainly appreciated and have been passed on to our team who were thrilled to learn about you great experience and appreciative comments. Thank you once again for your valuable feedback. The team and I are very much looking forward to welcoming your return to Avani Atrium Bangkok in the near future for another memorable experience. Sincerely Yours, Kannika Kaewma Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切だった。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Avani Atrium Bangkok during your trip in Thailand. We are so pleased to hear that you had a pleasant stay and that you were impressed with service provided by our team. We look forward to seeing you again soon. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Avani Atrium Bangkok and for your 5 star review. We hope you have returned home feel relaxed and refreshed, when your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

MASASHI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear MASASHI, Thank you for choosing to stay with us and for your review. We hope you have enjoyed your overall experience and we look forward to your return! Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 28 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Thailand and for your review. We are delighted to know that your recent visit was a pleasant one, we look forward to welcome you again at Avani Atrium Bangkok in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 28 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Thailand and for your review. We are delighted to know that your recent visit was a pleasant one, we look forward to welcome you again at Avani Atrium Bangkok in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
凄く良い笑顔で親切な対応してくれ方と、そうではない方の差が大きく感じました。 設備というよりも、設計が悪いところが多く思われます。 悪い点や古さは、スタッフがカバーされていますが...
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 6 日)
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for your review to Avani Atrium Bangkok. We appreciate you taking the time to share your feedback, your comments regarding service you received and room conditions has reached to those concerns in order to improve our service quality. Thank you again for sharing your experience. We do sincerely hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

Jun

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Jun, Thank you for choosing to stay with us and for rating us 10/10. We were delighted that you enjoyed your stay with us and that you were particularly pleased by the hospitality from our team. We look forward to seeing you again soon. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Avani Atrium Bangkok and for rating us 5 star review. We hope you have enjoyed your overall experience and that you had a good time discovering Bangkok. When your next trip to Thailand, we hope to welcoming you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and for rating us. We hope you have enjoyed your overall experience and please reach us when your next trip to Thailand. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

shinichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
次の機会も利用したいと思います。
チェックイン時間より少し早く着いてしまい、とりあえず荷物を預けて観光の後チェックインしようとしましたが 快くチェックインさせて頂きました。 家族3人 2部屋での利用でしたので本当にありがたかったです。 朝食も美味しく頂きました。 MRTから少し距離がありますが、ホテルのシャトルバスを上手く活用すれば問題ありません。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear shinichiro, Thank you so much for choosing to stay at Avani Atrium Bangkok. We are delighted to read your review of your recent stay and of how our service and hotel facilities have made your stay a memorable one. Thank you for mentioning about service you received regarding your check in experience and breakfast. We will share your feedback with the team. We look forward to welcome you again in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

YOKO、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋をグレードアップして頂いたようでとても快適でした。私のつたない英語力でも十分。スタッフ皆様が優しい。ありがとうございました。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 11 日)
Dear YOKO, Thank you so much for staying with us and for your review. It is nice to know that you liked the room upgrade and your stay with us was comfortable.Thank you for letting us know that you found our to be friendly and made you feel welcome. Thank you again for sharing your experience and we look forward to seeing you again soon. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ロビーのレセプションではタクシーを呼んでほしい、とお願いしたが断られた。たまたま
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your feedback. We are very sorry to learn about your experience with taxi, we are afraid that sometime the driver prefer fix price and they sometime deny to travel by meter. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay at Avani Atrium Bangkok and for rating us. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 (普通)

Leca

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
写真にあるような綺麗さを期待していくと期待外れです。施設はとても古く、室内にある設備もかなり古い。 天井や壁、家具に傷や補修の跡がたくさんありました。設備の評価が悪いのは、空調の音がうるさく、部屋のドアの閉まりが悪かったから。スタッフの対応はとても良かったためもったいないと感じました。最後にホテルからのアクセスですが、駅はかなり遠いです。日本のように歩道が整備されているわけではないので、スーツケースを引いていくのは困難。タクシーで移動することを考えているにであれば問題ないと思います。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Leca, Thank you very much for your review to Avani Atrium Bangkok. It was an absolutely pleasure having you here. We are very sorry to learn for any inconvenience and that your room experience was not up to your expectations. We passed all your concerns to Engineering team to put your room as a priority for maintenance project and ensure that all room type are well maintain as per our standard. We appreciate you choosing to stay with us and we look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

N.Y、大阪

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語が伝わるスタッフはいませんでした。 部屋はとても綺麗でコスパ最高です! 駅まで無料ホテルバスがあるため、雨に濡れずにキャリーを持って駅まで行けます。 ユニットバスのシャワーが固定のため、少し使いにくいです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear N.Y, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are delighted to hear that you had a comfortable stay including our clean room and shuttle service to Phetchaburi MRT and Siam, MBK and Central World mall. We apology for any inconvenience regarding your bathroom experience, we will pass your feedback with those concerns to look into this immediately. We look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄駅にも近く、設備は少し旧くなってきているけど、清潔さは保たれていました。満足です。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Guest, Thank you so much for your review. Great to hear that you liked our clean room, facilities and convenient location where close to MRT. We hope you have enjoyed your time in Bangkok and we look forward to your return. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
4泊しましたが、初バンコクの方は少しスクンビット通りから離れてるのでオススメしませんが、何度も行ってるとホテルからタクシーで色々な所へのアクセスが良くいい滞在となりました!
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us during your holiday in Thailand. Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay and that you liked our location where not far from sukhumvit. We look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Avani Atrium Bangkok. We are delighted to read of your enjoyable stay and it is a pleasure to receive this kind of feedback from you. We look forward to your return. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応が良かったです。 安い値段のわりに、豪華なホテルでした。 ただ、シャワーがぬるま湯だったのが、残念でした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Thailand and for your feedback. We are very sorry to learn about water temperature, we hope this issue has fixed during your days with us. We appreciate your comments to our staff and that you found your recent visit was value for money. We are grateful for your support and do sincerely hope to welcome you back in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごせました。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay at our hotel and that we were able to provide you with excellent service. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗でスタッフの対応も丁寧でよかった。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and for your nice review. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay at our hotel and thank you for letting us know that you were impressed with service you received from our staff. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your return! Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
到着時間が24時で遅かった為、バスタブの無い部屋で翌日、バスタブの部屋に移動したらバスタブのお湯がぬけなかったために、また、部屋の移動、最後の部屋は、最上階のいい部屋に変わりました。 ソロソロ設備のオーバーホールが必要かも
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and taking the time to write a review. We are very sorry to learn about your bathroom experience, we hope that our team was able to fix this problem or move you to the new room. We appreciate and value your feedback and thank you again for bringing this to our attention. We do sincerely hope we may have the pleasure of serving once you again at our property in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
タクシーを呼ぶのに時間がかかった
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for your feedback. We are very sorry to learn about any inconvenience regarding the transportation, we hope you had a chance to use our shuttel service to MRT or discovering Bangkok by local canal. Once again, we appreciate your time and effort in sharing your experience with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 4 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 13 日)
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

緑地公園、東京

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段の割にはそこそこの高級感あり。コスパは良い
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear 緑地公園, Thank you so much for choosing to stay with us and for your review to Avani Atrium Bangkok. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay at our hotel and that we were able to provide you with excellent service. We will pass along your feedback with the entire team. We look forward to the opportunity to welcome you back again in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントでの手続きは、スムーズでストレスはありません。 ロケーションは、駅から少し有りますが、歩けない距離ではありません。シャトルバスの時間と予約をすれば、快適に移動も出来ます。 タクシーを使っても、市街地にあるため、移動は可能です。 キングサイズのベットでしたが、揺れもなく快適に寝れました。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, Thank very much for choosing Avani Atrium Bangkok and for taking the time to share your wonderful feedback about your stay. We are delighted to hear that you had such a wonderful stay and that our facilities and services could enhance your time with us. It's also nice to hear that you liked our comfortable bed and shuttle service was convenient for your visit. Thank you again for sharing your experience. We look forward for your return. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食バイキングとても美味しかった
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for your review. We are so pleased to know that you liked your breakfast experiece, we will be sure to share your feedback with the team. We do sincerely hope we may have the pleasure of welcoming you at our hotel in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの指導含め行き届いている。 隅々までの清掃の仕上がりからも、よくわかる。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay wit us and for your positive review. We are pleased to hear that you found our room was clean and that you were impressed with service you received from our team. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方が皆、素晴らしく非常に親切でした。室内も清潔でとても快適でした。RCA も近いので、また宿泊したいと思います。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your review. Great to hear that you had a comfortable stay, clean room and our location was convenient for your visit. Thank you again for choosing to stay with us and for sharing your experience. We look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗なホテルです
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Belleからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for your review. We are pleased to hear that you have enjoyed your overall experience including services we provided. We look forward to seeing you again soon. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager