自転車

H プラス ホテル チューリッヒの口コミ

4 out of 5
H プラス ホテル チューリッヒ
Badenerstrasse 537, Zürich, ZH

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 479 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 390 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 90 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 21 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 20 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Kozo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
The room is ordinary and small The hotel is far from the cantral statiom It is the city hotel
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Kozo, Thank you very much for your positive review! We are pleased that you had a wonderful time in Zurich and that our team was able to contribute to a successful stay.Please let us know about the room size the next time you book. Together we will definitely find the right thing for you. We look forward to your next visit and wish you all the best! Best regards, Your team from H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

KOO KYUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
Dear Koo Kyun, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Miho

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Miho, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 (普通)

YASUO

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The location of the hotel was a little far from the city center and there were few restaurants around there. Some equipments in the room did not work well.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Dear Yasuo, Thank you for rating your stay in our hotel. We are very sorry that we were not able to convince you 100% during your stay. We will discuss each of your comments with the responsible departments and take care of the individual points. You are always welcome to contact our on-site staff in order to be able to remedy the situation quickly. We hope to be able to convince you of our hotel on another visit and wish you all the best.Best regards, Your H-Hotels teamSergei Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 26 日)
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Lena Achstallerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und die lieben Worte. Wir freuen uns schon heute auf ein baldiges Wiedersehen. Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Lena Achstaller - Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ありがとうありがとう
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Lena Achstallerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear guest thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards Lena Achstaller Guest Service Manager H-Hotels Schweiz

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
清潔で静かで心地よく過ごすことができました。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Patricia Orlikからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear guest, thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again. Kind regards Patricia Orlik General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適です。
ホテルは街の中心部からは少し離れるものの、トラムの駅のすぐ前にあり、意外と交通の便はいいです。部屋は清潔感があり快適です。朝食もおいしかったです。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Norbertからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 20 日)
Dear guest, thank you for your kind feedback.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
シャワーの水圧が小さくお湯があまり出なかったがそれ以外は完璧
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Lena Achstallerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear guest, thank you very much for choosing our Hotel for your trip and for sharing your impressions with us and our future guests. Guest feedback is very helpful for us to improve our service. We hope to welcome you very soon in our hotel. Kind regards, Lena Achstaller Guest Service Manager H-Hotels Schweiz

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在
Norbertからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 4 日)
Thank you for your feedback, we are pleased that you had a nice stay with us in Zurich

8/10 (良い)

Kimihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感
設備に清潔感があった。本来は2人部屋のようで、3人で泊まるにはやや狭かった。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
GJからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 23 日)
ご意見ありがとうございます。 私たちはトリプルルームが少し小さいことを知っていますが、それは1つの部屋に3人のための私たちの唯一の選択肢であり、他の部屋はあなたが予約したものと同じサイズを共有しません。 私たちはあなたがあなたの滞在を楽しんだことをもう一度感謝し、また近いうちにあなたに会えて楽しみにしています。 よろしく、 ジョンソン

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ほぼ完ぺき
新しく綺麗な部屋、美味しい朝食、トラムも最寄りまで徒歩2分と便利でとても快適。唯一、ジムが狭くてランニングマシーンも無かったのが残念。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Lena Achstallerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 7 日)
Dear guest, thanks a million for your fantastic review regarding your recent stay at our hotel. We are more than happy about your 5 star rating. Please come back soon for another brilliant stay. Kind regards, Lena Achstaller Guest Service Manager H-Hotels Schweiz

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ケンさん、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
奇麗なホテル
チューリッヒ駅までは遠いです、また市電が走っていますが乗り方が分からないので高いタクシーで移動していました。
2017 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適環境
シングルユースだったので快適でした。 ベットの寝心地が良かった。 掛布団がちょっと細かったけど。 シャワーを浴びると ちょっと外が多く濡れてしまう感じ。。
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

おかめ、中央に出るのにとても分かりやすかった

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感
居心地は良かったです。特にフロントスタッフが感じが良かったです。
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A euro could be used, but it became expensive because you couldn't convert it.
2017 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

takabow、Nara Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Taxi driver did not know at the zurich central
It was far more than thought.Room is very nice. This place was very quiet.
2017 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

ブリロー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
少し離れます
ホテルは綺麗でした。チューリッヒの中央部まで少し距離があります。歩いて行けないこともないですが、タクシーを使って移動しました。
2017 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

mi、ireland

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel employee が素敵、また使いたいと思うHotel
夜遅くのCheckinでしたがHotelの方はにこやかでとても気持ちの良い素敵な対応をしてくださいました。 部屋も清潔で居心地は良いのですが、ひとつ、防音とは書いてあるものの完全ではないので夜分の声は響いてきます。直前の予約のため選択肢がなくダブルルームだったのは失敗。 体調が優れずつけませんでしたが、機会があったら朝食も体験してみたいです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Tito Enrique、SCHERTZ

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent check-in service provided, friendly staff speaks multiple languages and are willing to assist you with anything you may need on your stay. Only area of concern was the inability to adjust heating and air conditioning although there was a thermostat that allowed you to do so. Not dure if it was working properly, however, conditions were not uncomfortable so I did not raise the issue with staff. Parking garage also available in easily allowed for parking my mid-size SUV. Bottom line, it’s a great place to stay, with friendly staff, convenient parking, at a reasonable price right next to tram stop, restaurants, and grocery store.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Mr. Tito Enrique, Thank you for taking the time to share your great review with us and other guests. We are very happy to read that you had a good experience at the Hotel. Your positive feedback is a great motivation for the entire team. Thank you very much! We are looking forward to welcoming you again in Zürich.King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Keith

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very modern hotel with all the expected facilities. Breakfast is good but expensive- booking the night before will save you 5CHF per person. The room was good but not exceptional but met all our requirements. The hotel is located an easy 15 minute tram ride from the centre of Zurich (No 2 tram). Overall a comfortable three night stay.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Keith, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 (普通)

Dorentina

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Liebe Dorentina, wie schön, dass wir Ihren Wünschen und Vorstellungen größtenteils gerecht werden konnten und Sie eine angenehme Zeit bei uns verbracht haben. Über ein baldiges Wiedersehen würde sich unser Team sehr freuen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

susanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Perfekt hotel et besøg værd igen
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Susanne, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Zürich!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

LuzElena

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Liebe Frau Luz, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Herzliche Grüße aus Zürich, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Yvette

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the hotel and staff so much. They were welcoming and polite. The only down thing about the hotel is that the room doesn’t have fridge or microwave and the AC wasn’t working well.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Yvette, Thank you for sharing your great experience at our property. We are happy to read that you were absolutely satisfied with our services from our professional friendly staff members. We have forwarded your comment to them and hope to welcome you back soon. Kind Regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

4/10 (不満)

Diana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
The property itself was very nice. The morning staff really great. The night staff horribly rude. We understand cultural differences but this was blatantly rude.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Diana, Thank you for your stay and for rating us. We are really sorry about your bad experiences regarding our night front office staff and that you weren't treated the way you should have been. We will discuss the case with our service team to make sure it does not happen again. Once again, we want to apologize, and we hope to get a second chance to convince you of our high-level standard.Kind regards, Your H-Hotels team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Kavisha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Stefanie Bergforth - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Guest,Your review is simply wonderful - thank you very much! It is very important to us that our guests feel comfortable. It's great that we managed to impress you with our friendly staff, our good service and the quality of us. We are happy to pass on your words of praise, because your satisfaction is the merit of all employees. We look forward to welcoming you back to our hotel in Zürich soon!Your H-Hotels team,

10/10 (非常に良い)

Simone

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Alles bestens
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sergei Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Liebe Simone, tausend Dank für Ihr wundervolles Feedback, über das sich das gesamte Team sehr gefreut hat. Schön, dass wir Sie von unserem Hotel überzeugen konnten. Hoffentlich sehen wir uns bald wieder!Herzliche Grüße aus Zürich, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Deborah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Hotel was lovely and staff were very helpful. Tram outside hotel and took us directly to the main areas.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Deborah, Thank you for taking the time to share your great review with us and other guests. We are very happy to read that you had a good experience at the Hotel. Your positive feedback is a great motivation for the entire team. Thank you very much! We are looking forward to welcoming you again in Zürich. King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Luiz Paulo Alcides

2023 年 9 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Dear Mr. Alcides, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H+ Hotel Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

4/10 (不満)

Vanessa Pomona

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Mrs. Pomona, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Markus

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Lieber Markus, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße aus Zürich, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Maytham

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Maytham, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

susana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel muito bom
Hotel muito bom, moderno e relativamente novo. Atendimento excelente ! Pudemos ocupar nosso quarto duas horas antes do check in ! Quarto confortável; acomodou bem duas pessoas. Café da manhã completo. Possui estacionamento com tarifa diária, no subsolo. Para quem está de carro é ótimo! Está distante do centro histórico mas tem transporte público na porta. A região não é turística e está próxima a uma área industrial/comercial. Ponto a melhorar : acesso a internet.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Susana, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are so happy that you enjoyed your time with us and that our service/etc. and amenities met your expectations. We are looking forward to welcome you soon again! Greetings from the H+ Hotel Zürich.King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

Miguel

良かった点 : 清潔度
Bien
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Miguel, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Zürich!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Sonja

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Liebe Sonja, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Herzliche Grüße aus dem H+ Hotel Zürich, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 (普通)

marie

良かった点 : 清潔度
We didn’t have air conditioning, when I asked the front desk he told me to open the window, we couldn’t sleep well with all the street noise
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Marie, Thank you for feedback! We are sorry that not everything was to your satisfaction. Hopefully we can convince you next time and we will try to improve your advice. Until then we wish you a great time! King regrads, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 (普通)

Anthony

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Anthony, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

6/10 (普通)

Kayi

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were welcomed and checked in by very friendly front desk agent. The hotel is located right next to tram for easy access to downtown Zurich. They have all you can eat breakfast that you can pay for. Breakfast was good with lots of options for food and drinks. However, we had to ask the staff for silverware, then cups. Our room was overall clean when we entered. However, the stool/bench had some stains on it. Our main issue was with the non-consistency of our room cleaning. -On the first day, only the bed was made and the trash replaced. The towels were not exchanged. The hotel provided shower cap that I used was thrown out, but not replaced. -On the second day, we noticed the body wash in the shower was getting low and figured they would replace it. The body wash is connected to the shower wall. When we returned, the garbages were left with no bag. -On the day of our check out, we realized the body wash had not been replaced and we had a limited amount of body wash. Given the size of the bottle, we don’t believe it was filled before we arrived.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Kayi, Thank you for taking the time to rate us. However, I wish you had a better experience and experienced the service you are used to. The topic of cleanliness is of course particularly important, so I can understand your anger on this point and would like to apologize to you for this inconvenience. We assure you that this does not usually happen and we will take care of this problem immediately as it is absolutely not in line with the general standard of our hotel. We assume that you contacted our friendly staff directly on site in order to take immediate action. We would very much like to be able to continue to welcome you to our hotel so that we can inspire you with our hotel in the future.Best regards, Your team from H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

jorelie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel was clean and had good amenities. It is not in city center but the tram is just outside and it is a quick ride to downtown. Overall, we are happy with our stay.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Jorelie, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We are happy that our facilities met your expectations, and you enjoyed the stay in our hotel. We hope you will visit us soon again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

JO-Ann

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Jo-Ann, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H+ Hotel Zürich.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

2/10 (非常に不満)

Hadiqa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Guest, thank you for your feedback. Too bad we couldn't convince you of our hotel. We would like to prove to you that you can feel completely comfortable with us and hope for a second chance to be your host.Best regards, Your team from H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

4/10 (不満)

Chasity

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was black mold in our room. We reported it as we were leaving in hopes they would have someone clean it or possibly move us to a different room. We returned hours later to find nothing was cleaned. The front desk help wasn’t concerned and a bit snobby about it. It also didn’t seem to be located in a good area. It’s not in the city center as stated and takes two trams to get there. There was a man asking for money when we arrived back to the hotel and he then walked into the hotel. Didn’t seem safe especially for Switzerland. I would not stay here again.
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Chasity, We value your feedback as it helps us to successfully implement our daily optimization processes. We very much regret that we did not meet your expectations for a relaxing stay in our H+ Hotel. Please apologize for the inconvenience you have experienced due to the circumstances described and rest assured that we will take your comments as an opportunity to consult with our management. The well-being of our guests is very important to us and we work every day to meet our standards. We therefore hope for another opportunity to offer you a better experience during a future visit and to convince you of the quality level of our hotel in every respect.Best regards, Your team from H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

4/10 (不満)

Loredana

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Loredana, Thank you for rating us. We are very sorry that we could not fulfill your expectations. We still hope you enjoyed your stay in overall. We look forward to welcoming you again.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Pavel

良かった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Pavel, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H+ Hotel Zürich!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

10/10 (非常に良い)

Elsa

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful
Everything was perfect, this hotel is clean and calm. Thank you !
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Elsa, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are so happy that you enjoyed your time with us and that our service and amenities met your expectations. We are looking forward to welcome you soon again! Greetings from the H+ Hotel Zürich.King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Sergej Rosenberg - Online Reputation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear guest, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager