スパ

湯沢グランドホテルの口コミ

3.5 out of 5
湯沢グランドホテル
湯沢町湯沢 2494, 南魚沼郡, 新潟県

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 69 件の口コミ中 38 件が非常に良い" "
評価 8 - 69 件の口コミ中 22 件が良い" "
評価 6 - 69 件の口コミ中 4 件が普通" "
評価 4 - 69 件の口コミ中 1 件が不満" "
評価 2 - 69 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

ショウジ

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
温泉お風呂と夕食のステーキとすき焼きのお肉か良かった
2024 年 2 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
お気に召して何よりでした。今年は非常に雪が少ない年で、イメージされていたであろう雪景色はなかったかもしれませんが、これに懲りず、また機会を見つけて是非お越しいただきたく思います。またのお越しを心からお待ちしております。

4/10 (不満)

TADASHI

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
寝具が最悪でした。敷布団用のマットレスもケチって置いてないので、布団を畳に直敷で固くてよく寝れませんでした。冬に訪問しましたが、施設の空調機が古く、加湿器とのバランスが取れていないので暖かくすると乾燥がひどく、加湿を優先すると寒いという、二者択一です。客室の風呂、洗面も古く、使う気になりません。大浴場は綺麗でメンテナンスされてる感はありました。 価格がもっと安ければ選ばなかったですが、一人当たりの額が素泊まりで1.8万と、ある程度の値段を取るので、そこそこのクオリティを期待していましたが、がっかりでした。もうリピートは無いですね。一見さんの海外客需要中心ならリピートつかなくても回せるから強気な価格設定って事なのでしょうか。ボロボロの施設を限界まで使って、稼げるだけ稼いでその後は、その時考える。っていう経営姿勢に思えてなりません。
2023 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Motonori

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフがとても丁寧だった
2023 年 9 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 1 日)
投稿者様へこの度は湯沢グランドホテルをご利用くださいまして誠にありがとうございました。あなたのご希望に添えて良かったです!また機会がございましたら是非お立ち寄りくださいませ。

10/10 (非常に良い)

kenji

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔 温泉が快適
2023 年 4 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 8 日)
当館の温泉を気に入っていただけて何よりです!駅前立地という恵まれた環境ですが、お褒めいただいた清潔感に欠けていては、長くお客様に愛されることは叶わないと思いますので、これから気を抜かずに精進いたします。kenji様も是非またお越しくださいませ。

10/10 (非常に良い)

TOMKO

2022 年 8 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 23 日)
TOMKO様この度はご宿泊いただき誠にありがとうございました。評価を拝見いたしますとご満足いただけたように思います。また機会がございましたら是非お越し下さいませ。

10/10 (非常に良い)

YU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ふふ
全ての対応に対して、従業員の皆様全員が丁寧で親切な対応して頂けたため、とても快適で疲れの取れるホテルでした
2022 年 2 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 24 日)
ふふ様へ この度はご宿泊いただきまして、誠インありがとうございました。 当館の事を気に入っていただけて何よりでした また新潟に来ることがございましたら、是非当館を宜しくお願い致します。

8/10 (良い)

Kiyoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きちんと対応いただきました
2020 年 8 月に 1 泊滞在
湯沢グランドホテル 支配人からの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 12 日)
お客様へ この度はご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。 何かと落ち着かない時期ではございますが、コロナに負けず、安心してお過ごしいただけるホテルを目指し取り組んで参りますので、また湯沢にお越しの際は、是非宜しくお願い致します。

8/10 (良い)

makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
湯沢グランドホテル   立柄からの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
ご宿泊者様へ この度はご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。 当日は快適にご利用いただけましたでしょうか? 当館ではお客様のご意見をもとに改善を施しておりますので、お気づきの点は是非お聞かせくださいませ。 またのお越しをお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

shizue

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 1 泊滞在
湯沢グランドホテル スタッフからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
お客様へ この度はご宿泊いただき、ありがとうございます! ご満足いただける滞在をお手伝い出来て、私達も嬉しいです。 またの機会がございましたら、是非お越し下さいませ。

2/10 (非常に不満)

N

出張, グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
和室2室の部屋を3人で予約したのですが、チェックイン時にホテル側から「本日は差額無しで貴賓室にさせて頂きました」ということで、部屋に入り、少しくつろいだところで、ホテル側のミスの為、本来の予約部屋の廊下を挟んで斜め前の部屋へ移動させられました。出張で他社さんの2人の方と一緒なのですが、2人とも素直に移動してくれましたが、予約した私にとってはとても侵害でした。朝食バイキングも品数が少なく品祖な物ばかりでした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
湯沢グランドホテル  立柄からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
この度の不手際につきましては何の申し開きも出来ません。 完全なる私共のミスで、快くご移動いただけたとはいえ、ご予約者ご本人様に対しては失礼極まりない行為。 そのお部屋を使う別のお客様がいらっしゃったからとはいえ、そもそもお部屋をご案内し間違うという失敗が無ければ気持ち良くご利用いただけたと思います。 今後二度とこのような初歩的ミスを起こさないように全力で取り組みます。 この度は大変申し訳ございませんでした。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
ご宿泊いただきありがとうございました。

8/10 (良い)

Wai Chuen

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
到車站距離短,要到滑雪埸非常方便
2024 年 2 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
The ease of access is a coincidence, but we will continue to improve our services and aim to become a hotel that is loved by everyone.Please come visit us again.

10/10 (非常に良い)

TIMOTHY B

2024 年 1 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Thank you very much for choosing our hotel.If you ever come to Atajapan, please do not hesitate to visit us.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Terrible sales, not customer oriented
Don't stay here. This place is dishonest and too much sales-focused. I have been traveling to Japan over 30 times across different prefecture, for both business and vacation, and this is the weirdest hotel I've ever stayed. #1. Trying to double charge for the breakfast, which I already paid. When we checked in, they informed us that breakfast is not included from their system. I showed them my booking with Hotels.com which clearly indicates breakfast buffet. They agreed that I booked it but because they cannot see it from their system, they insisted we have to pay it again. After 3 times appealing to their upper management, they fixed it. Tiring. #2. Gave us a blocked view room with no privacy, while we booked the mountain view. First night we realized that the room window is facing to other house, leaving us no privacy at all. Next morning I went to the reception telling them it seems we've got a wrong room. They agreed that it's not a mountain view, but all their mountain view rooms are taken so I have to pay extra to upgrade to the suite if I want a mountain view. Their solution from 2 occasions are, "paying more money to fix your problem". I'm not asking more. I just wanted what I booked and paid. Sharing my reservation details below, plus view from the window. ------- Room details Japanese Western Room, Mountain View Reserved for XXXX, 2 adults Included amenities Free Valet Parking Breakfast Buffet
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

nicholas a

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for staying with us.

10/10 (非常に良い)

Ya Chuan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for staying with us.

10/10 (非常に良い)

Mindell

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They have a wonderful onsen with both indoor and outdoor options. It was especially beautiful this morning with snow covered trees. They have a lovely woman who does massages and who greeted me with a smile whenever our paths crossed. The hotel is right across from the train and bus station so getting around was very easy!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
50cm of snow has fallen since this morning.Winter is finally starting.The hot spring that you liked has become a snowy open-air bath.The ski resort will open soon.Please come again!

10/10 (非常に良い)

Kam Lun Eric

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everyone is so friendly and easy to deal with
2023 年 11 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 1 日)
I'm glad it was a fun trip.If you ever come to Japan again, please come to our hotel.I'll be waiting!

10/10 (非常に良い)

Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic stay! The staff was incredibly friendly and helpful! I would definitely stay here again!
2023 年 10 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
DearI'm very honored that you are satisfied.If you ever come to Japan again, please definitely come to our hotel.I'll be waiting.

10/10 (非常に良い)

Pat

2023 年 3 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 8 日)
Thank you for staying with us.We hope you will visit our hotel again if you ever come to Japan again.We sincerely look forward to welcoming you again.

8/10 (良い)

Wenpi

2023 年 2 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Thank you for staying with us.We look forward to welcoming you again.

6/10 (普通)

Shih-Yu

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Soso
Staffs are nice. But there are bad smell in the toilet. Maybe the hotel be old.
2023 年 1 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 21 日)
Dear Contributor.We are truly sorry about the smell of the toilet in your room.We will do our best to check the smell and determine the cause as soon as our guests check out tomorrow.

10/10 (非常に良い)

Yu-Chen

2023 年 1 月に 2 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 21 日)
ご宿泊いただきありがとうございました。またのお越しをお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Huy

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There was a mistake when we checked in but in general, the hotel is wonderful. We love the outdoor onsen.
2022 年 1 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 31 日)
Dear Thank you for forgiving us for the problems we have caused. We are prepared to be careful not to repeat the same mistakes in the future. Because you are not always there. Yuzawagrandhotel staff

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great view, good staff, best facility of outdoor onsen, good taste of breakfast !
2020 年 2 月に 1 泊滞在
yghからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 23 日)
Dear I am happy to be satisfied. Please come if you come to Japan again. looking forward to seeing you coming again.

10/10 (非常に良い)

TING-TUAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
泡湯超優
很棒的飯店
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Yuzawagrandhotel staffからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 25 日)
很高兴您喜欢它。 如果您再次来日本,请来我们的图书馆。 等待中

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great stay
great stay with nice outdoor onsen. breakfast is very good with wide variety. location is convenient and having free shuttle services from train station is a nice touch to good services.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
yghからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Thank you for staying this time. looking forward to seeing you coming again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
湯沢グランドホテル スタッフからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
ご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。 またのお越しをお待ちしております。

8/10 (良い)

Wu Jen

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
湯沢グランドホテル 立柄からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 28 日)
ご利用いただきありがとうございます。 またのお越しをお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Wing Yee Winnie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 2 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 7 日)
ご宿泊ありがとうございました。 またのお越しを心からお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
溫泉很好,早餐豐富,房間舒適。員工態度十分良好。無論在食物或接待,他們都十分貼身。員工們都很友善,有禮。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
mからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
我很高興你很滿意。 如果你再次來日本,請再來一次。 謝謝你留下來。

8/10 (良い)

Ching-Fong

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 2 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear Thank you very much for staying here. looking forward to seeing you coming again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean ! Good food good location Come back next month
2019 年 1 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 16 日)
Dear I am looking forward to coming next month!

10/10 (非常に良い)

Annie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
After a long day of snowboarding, relax at the hotel’s onsen enjoying the most wonderful bath I ever had in my life. Hotel also offer a variety choices of bath and beauty products for you to try on. I actually bought some of the products are the shops. The breakfast is awesome as well, staffs are very kind and thoughtful. I’ll defintely come stay again!
2019 年 1 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 26 日)
Dear I am very happy for being so happy. There are many good hotels in Echigo Yuzawa besides the hotel, so please come back to Japan again. And if that accommodation is the hotel, I will be more pleased.

10/10 (非常に良い)

CHEN-WEN、TAICHUNG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
超高評價100分
地點非常好,離車站只有兩分鐘的距離,所有服務人員的態度都非常親切,房間也非常舒適,超棒的!
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Yuzawagrandhotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 19 日)
I am glad that you liked the Yuzawa Grand Hotel. If you are coming to Japan again please come. I am sincerely waiting for you to visit us again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fall stay at a winter resort.
Very nice ryokan hotel with a big choice of breakfast.
2018 年 10 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 10 日)
Dear I am also happy that I can prepare delicious breakfast. Next time please have a dinner boasting boast of pride.

10/10 (非常に良い)

yu sing

good
2018 年 9 月に 1 泊滞在
YGHからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 16 日)
If you are coming to Japan again, please come to the hotel. waiting.

10/10 (非常に良い)

CHETIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
超讚的
溫泉很棒,房間乾淨,租雪具跟買雪票都有折扣,一定會再來
2018 年 3 月に 3 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 25 日)
谢谢您的逗留。 我似乎喜欢在雪地里玩,我也很开心。 汤泽町是一个下雪的地区。 请明年再来。

10/10 (非常に良い)

Gibson、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great view
Excellent! Staff were very kind and very helpful. The room was warm and spacious with a very nice view of the mountains. Hotel was very kind to pick us up and drop us off at the highway bus stop at no extra cost.
2018 年 2 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 23 日)
Dear Thank you for your stay. Praise until the shuttle of the day, the car charge was pleased. If you can call, we will pick you up without waiting, so please feel free to tell us on arrival and departure.

10/10 (非常に良い)

Charles

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Incredibly atmospheric with beautiful scenery and gorgeous amenities. The breakfast buffet was delicious and the onsen were a real treat! The staff were courteous and helpful. The location is perfect, being just a few minutes walk from the echigo-Yuzuwa station which is easily accessible via shinkansen.
2018 年 2 月に 2 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 23 日)
Dear Thank you for your stay. The closest thing to the station is the greatest charm of the hotel. Even if you come to snow country you can arrive at the hotel before feeling cold. Please come again next year.

10/10 (非常に良い)

Kuoyu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 2 月に 1 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 4 日)
Thank you very much for staying. We are looking forward to seeing you again.

8/10 (良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 1 月に 2 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 6 日)
thank you for your comment. Please come back again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
近湯澤站,門口有 shuttle bus及滑雪gear租借,而且有多個雪場優惠票價,門口就有7仔。
房間茶几勁多塵。。。。房間洗手間有陣似煙既臭味持續幾日都抽5走。。。。墊房有時仲5記得倒垃圾。不過,櫃檯職員盡管英語不算太好,但相當落力理解同認真處理問題。特別要讚賞長谷川先生幫我們處理night ski交通上的安排。酒店的溫泉也相當闊落乾淨,但如果可以供應埋毛巾會更好。早餐自助餐非常豐富。總之,除了執房有點求其外,其他項目都十分滿意。
2018 年 1 月に 4 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 30 日)
谢谢您的逗留。 请再来。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 3 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 23 日)
Thank you for staying. Please come back again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地點十分方便~ 酒店位置係越後湯澤站對面!
2018 年 1 月に 3 泊滞在
mtからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 25 日)
酒店靠近车站,但山坡陡峭。 如果你从车站打电话,我会接你。

10/10 (非常に良い)

ms、Hawaii

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great little hotel.
Helpful staff. Really close to train station, minutes away. We weren’t sure where the hotel was so we took a cab. He was surprised but drove us to the hotel, which took about one minute. Best Japanese breakfast buffet.
2017 年 10 月に 2 泊滞在
Yuzawagrandhotel staff Tからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 30 日)
Thank you for staying with us this time. I am happy that you are satisfied. Next time I will pick you up if you call the hotel from the station. Please come again.

2/10 (非常に不満)

Jamie、Auckland

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Unwelcoming, unfriendly hotel
We arrived at the hotel at 11am after an international flight - 4 hours before check in. We asked if we could pay a fee for early check in - and they quoted a fee equivalent to 2 x the nightly rate we paid. We declined. The hotel made us wait outside, saying we were not entitled to be in the hotel until 3pm. Sitting on the street we watched as party after party of local guests were allowed to check in early at no extra charge. This was the most unwelcoming hotel my wife and I have ever experienced, which was exacerbated by the fact no staff spoke English, Chinese, French or Spanish The wifi didn't work at any point during our stay and the hotel was either unwilling or unable to address the problem
2017 年 7 月に 1 泊滞在
Yuzawagrandhotel staffからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 28 日)
Thank you for your message. I will answer your doubts. ① About check-in at 11 o'clock As the person who stayed the night before is checked out at 11 o'clock you can not show you to the room at 11 o'clock. It is because time for cleaning is necessary. And we are not saying that we want you to wait outside the hotel till three o'clock. We are saying you can take a rest in the lobby until three o'clock. ② Additional charge Although it is described also in the hotel contract, extension room charge is charged in addition to the usual room charge in the case of check-in before 3 o'clock. It is certain that the amount is high, but the fee for having to change the schedule and clean it is necessary.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
就近車站, 滑雪場 入住方便
就近車站, 滑雪場 入住方便

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Uphill Trek
The hotel is located up a 100 yard trek. It's not easy to do in snow and slush. Asides from that, it is very nice. There are lots of restaurants all around. The hotel staff was very friendly.