外観

バルセロ コンコルド レ ベルジェ ドュ ラックの口コミ

5 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 366 件の口コミ中 117 件が非常に良い" "
評価 8 - 366 件の口コミ中 128 件が良い" "
評価 6 - 366 件の口コミ中 63 件が普通" "
評価 4 - 366 件の口コミ中 34 件が不満" "
評価 2 - 366 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful breakfast
It was great to stay there. Nice view and the breakfast was wonderful.
2019 年 12 月に 1 泊滞在
MEJDAからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 1 日)
Thank you so much for taking the time to share your thoughts – your feedback helps us get better.

10/10 (非常に良い)

TO、京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足できるリゾートホテル。
満足できる滞在でした。 オフシーズンだったこともありかなり安い値段でとまることができました。 リゾートホテルであり、ロビー、部屋、つまり全てがきれいでした。 ビーチがないので代わりにプールで泳いでいました。個人的にはそれで十分だったので。 予約した部屋はシービューではありませんでしたが、予約の際にそれは選べるので、お金が出せる人はシービューにするのがいいと思います。 唯一問題があるとすれば立地です。空港からは近いですが、チュニスの中心地からは少し距離があります。街に出るたびにタクシーが必要です。

10/10 (非常に良い)

Tahsin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel propre vue extra
2024 年 5 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Mohammed El Amine

良かった点 : 清潔度
.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
زائرنا العزيز:في البداية نشكرك على منحنا بعضا من وقتك الكريم، ورأيك يهمنا للغاية ونقدره بشدة، ونأسف لسماع أنك غير راض عن فندقنا، وكنا نأمل أن تكون أكثر تحديدا في وصف ما لم يعجبك أو ما هو بحاجة إلى التحسين، ونرجو أن تتفضل بالتواصل معنا مباشرة عبر البريد الإلكتروني أو عبر الهاتف من أجل شرح تفاصيل الأمر، وتقديم مزيد من البيانات.وبالتأكيد سوف نعمل على الاستجابة لأية اقتراحات أو ملاحظات، لأن ثقة ورضا العميل وتقديم أفضل خدمة هي ما يهمنا في المقام الأول.مع خالص التحية والشكر الموصول وتمنياتنا بتكرار الزيارة في أقرب فرصة ممكنة.Fadia SAHLI, Quality Manager

2/10 (非常に不満)

Bahi

2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Cheikh、Dakar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff were attentive to clients. The dining experience inside the hotel was very good.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Cheikh, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased to hear that you found our staff attentive and the dining experience to your liking. It's delightful to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and you enjoyed the overall condition of our hotel and the services we offer.Your satisfaction with the culinary offerings in our hotel is much appreciated, and we're glad to have been able to provide you with a very good dining experience, showcasing the variety of Mediterranean, French, and Tunisian cuisine at our restaurants.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

ADDEL

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal est de nous assurer que nous continuons à offrir des expériences inoubliables à nos clients et votre avis nous aide à le faire. Cordialement

10/10 (非常に良い)

Mr Paul

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal est de nous assurer que nous continuons à offrir des expériences inoubliables à nos clients et votre avis nous aide à le faire. Cordialement

10/10 (非常に良い)

Jalal M

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
toute l'équipe vous remercie pour votre commentaire.cordialement

6/10 (普通)

MAHER

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The hotel needs renovation, furniture is old , carpet has a smell
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Maher,Thank you for your review.We are sorry to hear about your concerns regarding the state of the hotel's furnishings and the scent you experienced. We pride ourselves on the unique combination of modern and classic touches that our interior design offers, and we regret any discomfort these issues may have caused. We are pleased, however, to learn that our service met your expectations and that you found the amenities to be satisfactory.Your feedback helps us to provide an exceptional experience for all our guests.We hope to see you again in the future. Kind regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 (良い)

Bilal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bel Albergo, pulito con Buon cibo e personale professionale
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Gentile Bilal,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione. Siamo lieti che abbia trovato il nostro albergo pulito e che il cibo abbia soddisfatto i suoi gusti. È un piacere sapere che ha apprezzato la professionalità del nostro personale.Nel ringraziarla ancora per le sue parole, la invitiamo a tornare ancora da noi in futuro.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Fadia SAHLI, Quality Manager

6/10 (普通)

Méganne

良かった点 : 客室の快適度
Bien autrefois
Bel établissement qui devait être de grand standing il y a quelques années. Malheureusement l’hôtel a mal vieilli et est donc un peu cher, le rapport qualité prix n’y est pas. Il y a beaucoup de rafistolage dans les chambres, les moquettes sont tachées. Nous avions contacté 2 fois l’établissement pour la navette aéroport et n’avons jamais eu de réponse, dommage.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Chère Megan,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes, notamment en ce qui concerne l'état de l'hôtel et la propreté de la moquette. Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des difficultés avec notre service de navette aéroport. Cela dit, nous sommes heureux que vous ayez trouvé le confort de votre chambre satisfaisant.Nous tenons à vous assurer que notre équipe s'efforce continuellement de maintenir un niveau de qualité élevé pour nos installations et services.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Nadia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Abdelghani

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Dear Abdelghani, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We are grateful for your approval of the decor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

salma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Zakaria Ali

2023 年 12 月に 23 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vida

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Fadia SAHLI,Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Sehr geehrte Vida,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung. TranslateIhre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFadia SAHLI,Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Jerry Canisius

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at, and I had a wonderful experience at the Barcelo Concorde Les Berges du Lac. Every staff member I encountered, from the valet to the check - in to the cleaning staff and restaurant was delightful and eager to help. Special thanks to Yamina Jemai (Gouvernante Generale) for her amazing service.
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you consider our establishment the best you've ever stayed at. It's wonderful to know that our team, from the valet to the restaurant staff, made such a positive impression on you. . Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the amenities we offer is greatly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Franck

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

2/10 (非常に不満)

Imen

2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mohamed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Nice view, but super cols
The room view was superior. However, I suffered a very cold night as the heating system barely works.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Dear Mohamed,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We apologise if your room was not as warm as you would've liked and have considered your comment as we work to ensure the optimum comfort of our guests. On a future occasion please do not hesitate to contact our reception for anything we may do to permit you to fully enjoy your stay among us. We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Mohamed

2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

clément

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

6/10 (普通)

Jean-Claude

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Breakfast was ok. Cleaning staff was nice. The room was very noisy. I could hear neighbours talking late at night. The receptionist does not seem to care much about clients: providing with the bare minimum information and replying with the least words possible.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Jean-Claude,Thank you for your review.We're glad to hear that our breakfast met your expectations and that you found our cleaning staff to be pleasant. We apologize for any inconvenience caused by the noise levels in your room. Our hotel aims to provide a tranquil environment, and we regret that this was not your experience. We also take your comments about the reception service seriously and will address them to ensure our guests receive the attentive and informative service they deserve.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Mohamed

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean, nice staff
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Mohamed, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Armand

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfy stay
We stayed there for a week. The room was comfortable but the bathroom was a bit old and run down. I particularly disliked the high and slippery bath tub. The whole room is crying loud for a refurbishment. The view from the balcony was superb, overlooking the lake and witnessing gorgeous and divine sunrises and sunsets. Food was tasty and the service impeccable. The chef made us feel at home , asking for our input every day at breakfast. I'll stay there again without hesitation.
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Armand,Thank you for your review.We're thrilled to hear that the breathtaking views from your balcony provided a beautiful backdrop to your stay, and that our culinary offerings, coupled with the chef’s personal touch, contributed to a memorable experience. It is also gratifying to know that you found our service impeccable.We regret to hear that aspects of the room did not meet your expectations and we understand that the bathroom facilities are a crucial part of guest comfort. We are continuously working on improving our accommodations to ensure our guests have a pleasant stay.Your willingness to return is the best compliment we could receive, and we look forward to welcoming you back.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Bassem

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
مرحبا سيد Bassem: نحن سعداء جدا لإقامتك بالفندق ورضاك عن تجربة الإقامة واستمتاعك بالراحة بالفندق. كذلك نشكرك على كلماتك الرقيقة عن مستوى النظافة والنظام والاهتمام براحة النزلاء. سوف نننقل إشادتك للموظفين لتشجيعهم على بذل المزيد من الجهد ونتمنى أن نراك مرة أخرى عما قريب لنقدم لك خالص شكرنا ونعدك بتجربة أكثر إمتاعا وأن نسعى دائما لتحقيق رضاك عن الإقامة بفندقنا.مع خالص التحية وجزيل الشكر. Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 (良い)

RIYAD、Tripoli

2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Olivier

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

8/10 (良い)

Tekin

2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jamal

2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Arnaud

2023 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tekin

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

8/10 (良い)

Sofia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Amira

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Veel te duur in verhouding tot de hotel, kamers zien we oud uit.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Beste Amira,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het jammer te horen dat de kamer en de staat van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze kamers zijn ontworpen om een combinatie van modern en klassiek design te bieden, en we streven ernaar om deze in topconditie te houden voor al onze gasten. We zijn teleurgesteld dat we deze keer niet aan uw standaarden hebben kunnen voldoen. We waarderen uw feedback over de service en zullen dit gebruiken om onze gastervaring te verbeteren.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

Youssef、Seattle

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I used to like this hotel a lot, then during 2021-2022, I was disappointed with the facility. But my latest visit reminded me a little bit of what it used to be. Reception staff were great, more focus on room services perhaps.
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Youssef,Thank you for your review.We're delighted to hear that our reception staff made a positive impression during your recent visit and that the cleanliness of our rooms met your high standards. It's also pleasing to know that the overall condition of our hotel, the service provided, and the amenities offered were to your satisfaction. We strive to maintain the quality and comfort that our guests have come to expect. We acknowledge your suggestion for more attention to room services and appreciate your constructive feedback. We are sorry for any inconvenience you may have experienced. Rest assured, we are committed to continuous improvement and will take your comments into consideration as we strive to provide an exceptional experience for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

2/10 (非常に不満)

Shabi

2023 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

loai A

2023 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

DOYUN

2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

HAKIMA

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 (非常に良い)

ABDULBASET

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 (非常に良い)

Siraj

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 (非常に良い)

ABDULBASET

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Quality Mgnからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 (非常に良い)

Abdalla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

HOSNI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anouar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel, welcoming staff, perfect service. 5* indeed
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 25 日)
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our staff welcoming and the service perfect. Our team works hard to ensure that our guests have a memorable stay, and it's great to know that we met your expectations. The cleanliness of our rooms and the quality of our amenities are of utmost importance to us, and we're glad that you were satisfied with them.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 (良い)

KHALID

2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ABDULBASET

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Walid

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the staff could have been a bit more helpful and accommodating
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Fadia SAHLI, Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
Dear Walid,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you found our team to be less helpful and accommodating than expected. We take your feedback seriously and will work on improving our service to ensure a better experience for our guests in the future.Nevertheless, we are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the amenities provided. Our team strives to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We look forward to welcoming you again. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 (非常に良い)

GARY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在